joh...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat was het trouwens net godvergeten teringdruk bij de supermarkt zeg. Alle kassa's open, en dan nog meer dan 11 à 12 man in de wacht per rij...
ze waren behoorlijk goed gelukt zelfsquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh, die post zie ik nu pas...wafels!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat was het trouwens net godvergeten teringdruk bij de supermarkt zeg. Alle kassa's open, en dan nog meer dan 11 à 12 man in de wacht per rij...
Bracha dingus?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net met IB Inglourious Basterds gekeken..
En die actrice die de bioscoophoudster speelt.. Leek echt heel Nederlands.. Weet dat ze niet echt is, maar ze leek echt heel erg op een nederlandse actrice.. Maar nu kan ik verdomme niet op de naam komen terwijl ik haar net nog voor me zag.. Maar kan niet herinneren welke film serie.. Echt te irritant.. Maar ze ziet er dus zo uit: Dus als jullie kunnen helpen(dit is die uit Inglourious Basterds)
Briljante film overigens..
Maar goed de foto:
[ afbeelding ]
Vooral die ogen zeg maar
haha ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik dacht ook Bracha, maar toen dacht ik neh dat zou te makkelijk zijn
Die TT is juist een goede reden om dit heel snel vol te posten en naar de kelders van Fok te verdoemen.quote:
Die kerel maakt echt voornamelijk matige grappen over z'n scheel kijken, zo jammer...quote:Op zondag 6 december 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
gelijk ff de dvd van guido weijers kijken, xipnao
ik zal ze melden, tot nu toe nog geen gehoordquote:Op zondag 6 december 2009 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kerel maakt echt voornamelijk matige grappen over z'n scheel kijken, zo jammer...
Leuke grappen? Die kom je bij hem dan ook maar zelden tegen!quote:Op zondag 6 december 2009 01:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zal ze melden, tot nu toe nog geen gehoord
Goeiemorgen baas!quote:
Ja, morgen weer overal je gepeperde noten laten zien zeker?quote:Op zondag 6 december 2009 02:51 schreef swarmahoer het volgende:
en afgelopennu mn nest maar eens in morgen alweer sinterklaas
Sup neger, alles lauw?quote:Op zondag 6 december 2009 02:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goeiemorgen baas!
[..]
Ja, morgen weer overal je gepeperde noten laten zien zeker?
Lauwer dan je pis!quote:Op zondag 6 december 2009 02:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sup neger, alles lauw?
Ben stukkkk
Inderdaad!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 15:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
kick:+
Ik wil ook oliebollen!quote:Op zondag 6 december 2009 13:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga oliebollen bakkenmet fijne vruchtjes erin
Bijbeunbaas Mikkie!quote:Op zondag 6 december 2009 20:29 schreef Mikkie het volgende:
Zo... nieuwe douche is helemaal af. Net even stang, slang en douchekop gemonteerd
Alleen jammer dat ik er niks mee verdienquote:
Wel allemaal Grohe? Zoals het een echte bijbeunbaas betaamt?quote:Op zondag 6 december 2009 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik er niks mee verdien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |