Wellus! En die smoesjes altijd! Je bent pas echt arbeidsongeschikt als je minstens 4 ledematen mist!quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wellus! En die smoesjes altijd! Je bent pas echt arbeidsongeschikt als je minstens 4 ledematen mist!
Want met 1 beentje kan je best de post bezorgen! Je bent alleen wat trager dan de rest en al je enveloppen zijn nat van het kwijl. Maar waar een wil is, is een weg! Daarom zeg ik leg de grens bij minstens 4 ledematen!quote:
Het is een college dat meer dingen verbetert heeft dan enig ander college in het verleden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Optieven met dat college hier....al die rooie rakkers
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:03 schreef Sander het volgende:
Zijn er echt nog mensen die 'rooie rakkers' zeggen? Draag je ook nog broeken met wijde pijpen en een afro?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:03 schreef Sander het volgende:
Zijn er echt nog mensen die 'rooie rakkers' zeggen? Draag je ook nog broeken met wijde pijpen en een afro?
beestfeest en half 2 thuisquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef Californium het volgende:
Cadeau's inpakken![]()
Anywayz.... beestfeest was leuk... beetje kort (half 2 alweer thuis ) maar awesome!
huisgenoten wilden het niet te laat maken. Samen uit, samen thuisquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef royjn het volgende:
[..]
beestfeest en half 2 thuis![]()
Beest in bed uitgehangen dan?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:45 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen die beestfeest niet kennen
ik ga ook zo naar de knipperquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk naar de kapper geweest trouwensdat was echt hoognodig
nu suprises in elkaar knallen, kadotjes vanochtend al gekocht
Jaaaaaa. Vriendin van me heeft er schoenen gekochtquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef AMDB het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens die superhippe kapper waar je gelijk superhippe dingen kan kopen gezien?![]()
CoEF heet het ofzo
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Moggel.
Oh, Dupje, je suikerpot kun je vanavond ophalenIk zit alweer op werk
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
achterlijke klapjosti die hyves dingen doorstuurt
En ik maar denken dat je tof was! Blijf je maar in het dorp wonen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:04 schreef SLP_ het volgende:
waarom hebben jullie zo'n hekel aan arnhem?Het is een leukere winkelstad dan nijmegen toch
Dit is funest voor je image.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:04 schreef SLP_ het volgende:
waarom hebben jullie zo'n hekel aan arnhem?Het is een leukere winkelstad dan nijmegen toch
Zorgvuldig opgebouwd door jaren ploeteren en ineens ingezakt als de hypothekenmarkt!quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:02 schreef Mikkie het volgende:
Arnhem is gewoon echt een sfeerloze boutstad. Misschien wel een leukere collectie winkels, ik zou het niet weten (kom er amper en al helemaal niet om te shoppen), maar het straalt echt helemaal niks uit behalve saaiheid.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Arnhem heeft een veel klassieker centrum dan de betonblokken in Nijmegen
Zeker zonde, maar daarom heeft Arnhem dus gewoon qua binnenstad meer uitstraling.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankzij die vuile Amerikanen! Mijn oud-oom zat op dat moment op zijn gemak te schijten terwijl ie ''Den heldhaftige strijder" las, boem huis in puin!
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net heerlijk friet met een frikandel op! Nu kan ik er weer even tegen
ik weet niet wat er bij je vol zit maar hier duurt het nog wel ffquote:
Dat meisje was het enige pluspunt uit die hele bagger film!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net met IB Inglourious Basterds gekeken..
En die actrice die de bioscoophoudster speelt.. Leek echt heel Nederlands.. Weet dat ze niet echt is, maar ze leek echt heel erg op een nederlandse actrice.. Maar nu kan ik verdomme niet op de naam komen terwijl ik haar net nog voor me zag.. Maar kan niet herinneren welke film serie.. Echt te irritant.. Maar ze ziet er dus zo uit: Dus als jullie kunnen helpen(dit is die uit Inglourious Basterds)
Briljante film overigens..
Maar goed de foto:
[ afbeelding ]
Vooral die ogen zeg maar
Eensquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat meisje was het enige pluspunt uit die hele bagger film!
En ik maar denken dat iedereen dat een O ZO GEWELDIGE FILM vond!quote:
Ik vond em vreselijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen dat een O ZO GEWELDIGE FILM vond!
Ik ook! En ik heb niet één keertje gelachen!quote:
ROFLquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:27 schreef royjn het volgende:
lol
http://skoften.net/index/video/chicken_techno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |