Bijbeunbaas Mikkie!quote:Op zondag 6 december 2009 20:29 schreef Mikkie het volgende:
Zo... nieuwe douche is helemaal af. Net even stang, slang en douchekop gemonteerd
Alleen jammer dat ik er niks mee verdienquote:
Wel allemaal Grohe? Zoals het een echte bijbeunbaas betaamt?quote:Op zondag 6 december 2009 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik er niks mee verdien
Plieger jongen, jeweettoch!quote:Op zondag 6 december 2009 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel allemaal Grohe? Zoals het een echte bijbeunbaas betaamt?
Ik heb alles van de concurrent!quote:
Ze zijn te klein hèquote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb alles van de concurrent!
Die douchekoppen van de SSHNDaar kan je niet eens je piemel onder wassen!
Yep en de waterdruk is ook nog eens per complex verschillend! In mijn oude gebouw leek het op een hoge drukspuit en hier is de straal ongeveer te vergelijken met een zeventig jarige die probeert te plassen met een prostaat als een meloen!quote:
Altijd downloaden mên. 720p!quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, is top gear een half uur eerder begonnen vandaag
Morgen maar downloaden dan
Goedemorgen allemaal,quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Dupje het volgende:
Ik ben weer terug na een te gek weekend optreden in Duitsland. Was zaterdag ook nog uit geweest tot 4, dus nu helemaal dood, en hard slaaaaaaaaaaaaapen
Gecondoleerd!quote:Op maandag 7 december 2009 08:23 schreef Dj_unkie het volgende:
mn vriendin kreeg nog meer van dat Blond Amsterdam toei...
quote:
Je moet ook elke dag 1 vakje open krassen, dan had je wel een prijs gewonnenquote:Op maandag 7 december 2009 08:23 schreef Dj_unkie het volgende:
Een sjaal en een vest, Fallout 3 voor de PS3, December kraslot, Chocoladeenne...ondergoed en sokken
![]()
mn vriendin kreeg nog meer van dat Blond Amsterdam toei...
Tevens heb ik gelijk dat hele lot open gekrast! NIETS gewoon helemaal NIETS. Mn broertje had weer 20 euro![]()
daar heb ik het geduld niet voorquote:Op maandag 7 december 2009 08:39 schreef royjn het volgende:
[..]
Je moet ook elke dag 1 vakje open krassen, dan had je wel een prijs gewonnen
Ik ben nu bij dag 7, heb nu al 3 euro gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |