Wil ik er een rel topic van maken verpest jij het weerquote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oke, duidelijk een fanboy, niet erg hoor.
Alleen die ontstijgt kwa hardheid geen enkele andere britpop band die ik ken. Het blijft britpop en britpop is niet hard.
Like I said, ieder zijn meug.
Je hebt hard en je hebt metal hardquote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oke, duidelijk een fanboy, niet erg hoor.
Alleen die ontstijgt kwa hardheid geen enkele andere britpop band die ik ken. Het blijft britpop en britpop is niet hard.
Like I said, ieder zijn meug.
Gojira stond toch op De Affaire afgelopen zomer? Daar ben ik heel even heengelopen maar ik kan die muziek echt niet leien. Ook vooral vanwege de scene eromheen.quote:Op maandag 7 december 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Nadeel van Metal is dat er vaak zulke ongelooflijk debiele videoclips bij zitten...
Maar ff wat pareltjes voorschotelen zodat jij mij weer kan afzeiken anders is het natuurlijk ook niet eerlijk
Danz metalmaar wel lekker.
Bonus voor humor:
Gojira is trouwens de strakst spelende band die ik ooit live heb gezien, die drummer verdient lintje
Fuck die scene, echt, debiele blagen helemaal in het zwart, make up op enzo, flikker toch op. Als een band goed is issie goed. Kan me geen kut boeien wat voor volk er rondloopt.quote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gojira stond toch op De Affaire afgelopen zomer? Daar ben ik heel even heengelopen maar ik kan die muziek echt niet leien. Ook vooral vanwege de scene eromheen.
Dat is waar, ik heb zelf ook niks met de hipsters die vaak op bands als AM afkomen. Maar bij metal is het ook de uitstraling van de artiesten die ik niet zo leuk vind om te kijken. Lang haar voor de gitaar hangen enzo, vind het gewoon niet leuk om te kijken.quote:Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck die scene, echt, debiele blagen helemaal in het zwart, make up op enzo, flikker toch op. Als een band goed is issie goed. Kan me geen kut boeien wat voor volk er rondloopt.
Daar hou ik ook wel van, daarom vind ik AM live ook super, die doen ook niet zo aan al die poespas en spelen strak hun liedjes, met muzikale variaties die alleen voor de echte fans opvallen en geweldig zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
Dan had je juist dat optreden van Gojira moeten checken, het ging niet om hun, maar om de muziek. Bijna geen lichten op het podium, geen overdreven ruig gedoe met gitaren en shit om op te vallen, gewoon staan, en spelen. En zooo strak. Ik was onder de indruk iig.
Ik denk dat ik er zelfs naar zou kunnen luisteren danquote:Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar hou ik ook wel van, daarom vind ik AM live ook super, die doen ook niet zo aan al die poespas en spelen strak hun liedjes, met muzikale variaties die alleen voor de echte fans opvallen en geweldig zijn.
Het laatste album is zeker niet zomaar onder de noemer Britpop te zetten. Alles is veel donkerder en gelaagder geworden. De eerdere albums zijn zeker ook beter dan de meeste britpop, maar voorwaarde is dan zeker dat je van teksten houdt die niet standaard zijn (ik heb gehoord dat de teksten gevolgd worden door Engelse literatuurcritici, omdat ze vaak ook onder de noemer poëzie vallen).quote:Op maandag 7 december 2009 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zelfs naar zou kunnen luisteren danAlhoewel het britpop blijft
Scheelt dat de zanger van de arctic monkeys geen standaard stem heeft, dat scheelt.
We snappen het, je krijgt een boner van de monkeys. En als er iets is wat ik waardeer zijn het goede lyrics. Die ergens over gaan natuurlijk, maar die heb je gelukkig ook in metal of andere genre's omdat ik niet zo'n britpop fan ben. Maargoed, ik ga dat nieuwe album eens luisteren, kijken of het me beter bevalt dan vorige albums.quote:Op maandag 7 december 2009 11:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het laatste album is zeker niet zomaar onder de noemer Britpop te zetten. Alles is veel donkerder en gelaagder geworden. De eerdere albums zijn zeker ook beter dan de meeste britpop, maar voorwaarde is dan zeker dat je van teksten houdt die niet standaard zijn (ik heb gehoord dat de teksten gevolgd worden door Engelse literatuurcritici, omdat ze vaak ook onder de noemer poëzie vallen).
Doel bereiktquote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
Maargoed, ik ga dat nieuwe album eens luisteren, kijken of het me beter bevalt dan vorige albums.
Dan vind ik dat jij een metal album moet luisteren, of op zijn minst wat metallica ofzoquote:
Ik download binnenkort Tool, deal?quote:Op maandag 7 december 2009 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij een metal album moet luisteren, of op zijn minst wat metallica ofzo
Of ik kan je nog wel wat tips geven in een ander genre
Dan begin je ook wel helemaal bovenaanquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan begin je ook wel helemaal bovenaan
Verder kan ik je Nick Cave aanraden als je van lyrische hoogstandjes houdt.Dat is ook meer rock achtig. Briljante muziek.
Zijn laatste album is een beetje zoals ik hoopte dat grinderman zou klinken. Maar deze man heeft pareltjes afgeleverdquote:Op maandag 7 december 2009 11:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Nick Cave is een held jaMaar ken niet alles, dus die zet ik binnenkort ook weer ff te downloaden. Met Grinderman heeft ie ook hele toffe muziek!
Wat is crn? Ik ben daar niet geweest, gaf eigen concert met bigband/orkest High Fidelity (www.highfidelitymusic.de).quote:Op maandag 7 december 2009 07:09 schreef royjn het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
Dupje, je bent toch niet naar crn geweest?
Your musical compatibility with 'dupje' is Highquote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenNet wakker. 12 uurtjes geslapen dus!
[..]
Wat is crn? Ik ben daar niet geweest, gaf eigen concert met bigband/orkest High Fidelity (www.highfidelitymusic.de).
Enn wat al die muziek betreft, check mijn Last maar voor mijn muzieksmaak
Moet je wel de goede link geven onder het icoontje!quote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef Dupje het volgende:
Enn wat al die muziek betreft, check mijn Last maar voor mijn muzieksmaak
Daar heb je gewoon die knopjes voorquote:Op maandag 7 december 2009 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met mij gaat niemand hoog scoren met mijn wansmaak!
Kom maar met die lastfm linkjes
Huh vreemd, eerst deed ie t nog, ik zal im even goed maken.quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Moet je wel de goede link geven onder het icoontje!
Je gaat naar Johan! Tof! Ik heb besloten niet naar Doornroosje te gaan maar naar het allerlaatste concert in Paradisoquote:
Tuurlijk ga ik naar Johanquote:Op maandag 7 december 2009 12:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je gaat naar Johan! Tof! Ik heb besloten niet naar Doornroosje te gaan maar naar het allerlaatste concert in Paradiso
Hun cd Nothing Less is superquote:Op maandag 7 december 2009 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb nog nooit naar Krezip geluisterd
quote:Op maandag 7 december 2009 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jullie luisteren allemaal hippie muziek
quote:Op maandag 7 december 2009 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb nog nooit naar Krezip geluisterd
Ik ken ze eigenlijk pas sinds dit jaar maar ik vind ze heel erg tof! Heb ze wel al een aantal keer gezien dit jaar, Bevrijdingsfestival Zwolle, in-store in Kroese Arnhem en op De Affaire. Wel jammer dat ze stoppen, maarja, dat soort dingen gebeuren.quote:Op maandag 7 december 2009 12:48 schreef morgane het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik naar Johanik wil ze nog wel een laatste keer kunnen zien want ik ga ze missen
Dat je naar het allerlaatste concert gaat is helemaal vet!
Toch blijf ik het ontkennenquote:Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Hun cd Nothing Less is superhet nieuwere werk vind ik niet zo heel bijzonder, al staan op Plug It In ook wel wat lekkere nummers
Wanneer was die in-store in Arnhem? Ik zit te bedenken of ik daar nou ook was of niet...quote:Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het al vreemd![]()
[..]
Ik ken ze eigenlijk pas sinds dit jaar maar ik vind ze heel erg tof! Heb ze wel al een aantal keer gezien dit jaar, Bevrijdingsfestival Zwolle, in-store in Kroese Arnhem en op De Affaire. Wel jammer dat ze stoppen, maarja, dat soort dingen gebeuren.
Nog liefhebbers van De Staat hier? 23 december doen ze een sessie in Kroese.
Tja, nogal uiteenlopende stijlen muziek die ik luister, hardstyle, metal, hiphop, zelfs folkquote:
Hmm, goede vraag, ergens tussen Bevrijdingsfestival en De Affaire in geloof ik, maar weet het niet meer zeker, was wel heel erg mooi iig. Akoestisch komen de liedjes beter tot hun recht imo.quote:Op maandag 7 december 2009 12:53 schreef morgane het volgende:
[..]
Wanneer was die in-store in Arnhem? Ik zit te bedenken of ik daar nou ook was of niet...
Dat luister ik dan weer wel!quote:
Hmm nee, daar was ik niet. Ik heb ze al 7 keer gezien dus moest ff denkenquote:Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag, ergens tussen Bevrijdingsfestival en De Affaire in geloof ik, maar weet het niet meer zeker, was wel heel erg mooi iig. Akoestisch komen de liedjes beter tot hun recht imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |