quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
De LaPo maakt de nieuwe reeks aan. Maar oké, dat was de DealExtreme reeksen tijd.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef flexoo het volgende:
[..]
is dat traditie dan? zoja
HET SPIJT ME, VERGEEF MIJ. IK KAN NIETS ANDERS ZEGGEN
is dat zo? captain obvious?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:13 schreef Zapper het volgende:
Het is overal in Nederland bijna Sinterklaas
Beetje respect voor Zapper he newbiequote:
Zeg ze de waarheid Dion!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:39 schreef Dionysiou het volgende:
Beetje respect voor Zapper he newbie
prijs? en hoeveel gb?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:03 schreef Twizu het volgende:
Hebben er toevallig meer mensen animo in een houten USB-stick? Wellicht kan Jack er aankomen voor een mooi prijsje. Samen kopen we goedkoper!
[ afbeelding ]
Nog geen idee. De bovenstaande zijn in Nederland hartstikke duur omdat het zgn design USB-sticks zijn.quote:
Kun je alleen de lage modellen aankomen? of ook de hoge?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Joene94 het volgende:
Zo te lezen gaat het goed met het ontvangen van schoenen enzo, niemand last van douane op één iemand na, haha. :-P
Heb nog een paar mensen die allesterren-schoenen willen uitproberen dus dat wil ik binnenkort gaan proberen, heb al prijzen gevraagd en kan al paren krijgen vanaf ¤12,- p/stuk incl. verzending (laag model).
Dat.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Kun je alleen de lage modellen aankomen? of ook de hoge?
Mijne zijn aardig versleten, en kunnen wel een keer vervangen worden, dus graag een linkje ofzo naar plaatjes.
Hmmm, ziet hetzelfde uit als de all-sterren die ik ieder jaar in Tunesië koop, hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:58 schreef Joene94 het volgende:
http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010388
$17,20
Hoog model zoek ik nog, misschien is dit wat? (Iemand die daarvoor prijscheck wil doen of iets?)
Deze zijn niet 17 euro, maar 17$. Is dus maar 12 euro. Haha. :-Pquote:Op donderdag 3 december 2009 16:00 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Hmmm, ziet hetzelfde uit als de all-sterren die ik ieder jaar in Tunesië koop, hoe zou dat nou komen?
EDIT: In tunesië betaal je er ook 17 euro per paar voor.
Dan heb ik maar liefst 5 euro teveel betaald!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:03 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Deze zijn niet 17 euro, maar 17$. Is dus maar 12 euro. Haha. :-P
Ik zou teruggaan naar Tunesië als ik jou was.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Dan heb ik maar liefst 5 euro teveel betaald!![]()
Ik voel me opgelicht
Gaak ik even het geld wat ik teveel betaald heb terugvragenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ik zou teruggaan naar Tunesië als ik jou was.
Anders kun je hem altijd nog voor 1,93 bij dx halenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef Twizu het volgende:
Hehe, kom ik net dit lampje tegen op een site als Taobao
Inkoop: ¤0.19(zie link)
Gebruikt Jack nog steeds: DealPerfectcs01@gmail.com?
Omg. Die wil ik hebben. o.Oquote:Op donderdag 3 december 2009 15:58 schreef Joene94 het volgende:
$17,20
Hoog model zoek ik nog, misschien is dit wat? (Iemand die daarvoor prijscheck wil doen of iets?)
Nee ik heb nog geen contact gehad met Jack (nog nooit eigenlijk, wordt eerste bestelling binnenkortquote:Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef makkie88 het volgende:
[..]
heb je toevallig al aan Jack gevraagd wat Die kost, die jij heb staan, de armani, want k heb er ook wel intresse in
[..]
en ook hier ben ik benieuwd naar.. deze topicreeks krijg weer potentie!!
Alleen worden ze geloof ik met de hand gemaakt en zijn ze van echt hout. Logisch dus en wss niet te vinden op baopaoquote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Twizu het volgende:
[..]
Nog geen idee. De bovenstaande zijn in Nederland hartstikke duur omdat het zgn design USB-sticks zijn.
En aangezien Chinezen het niet zo nauw nemen met exclusiviteit en copyright, zou het best kunnen dat ze daar goedkoper te krijgen zijn.
Zal zometeen even een e-mail eraan wagen.
de lage gaan maar tot 42, en de hoge tot 44, en ik heb 45 nodig, dus dat gaat hem voor mij niet worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:58 schreef Joene94 het volgende:
$17,20
Ach, goed zoeken op Taobao. Gisteren nog, vond ik genoeg keer maatje 45. Dus ik denk wel dat het te vinden moet zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
de lage gaan maar tot 42, en de hoge tot 44, en ik heb 45 nodig, dus dat gaat hem voor mij niet worden.
Tja je bent helaas niet de enige die nog op een pakketje uit die periode zit te wachten. Is waarschijnlijk iets flink misgegaan...quote:Op donderdag 3 december 2009 16:44 schreef pako87 het volgende:
laserpen Paid Airmail Shipped Normal 10/24/2009 10/30/2009 All Shipped en deze nog steeds niet !
en nog steeds geen bericht van de douanequote:Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Joene94 het volgende:
Zo te lezen gaat het goed met het ontvangen van schoenen enzo, niemand last van douane op één iemand na, haha. :-P
Heb nog een paar mensen die allesterren-schoenen willen uitproberen dus dat wil ik binnenkort gaan proberen, heb al prijzen gevraagd en kan al paren krijgen vanaf ¤12,- p/stuk incl. verzending (laag model).
Dat was ikquote:Op donderdag 3 december 2009 15:58 schreef davo1979 het volgende:
.........................
Even uit het vorige topic: Diegene die toen een trainingspak hebben gekocht via taoboa via email hoe is dat verlopen?
Welke zwerver is dit?quote:OH..WTF,one guy from FOK used all the coupons himself,and every coupon for every order.... I hate him!!
Ahaha! I Hate him!quote:
van de 150mw weet ik het welquote:Op donderdag 3 december 2009 18:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens een laser besteld (200mw) van DX?
zoja, hoe is die aangekomen??
Oke ik vroeg het me namelijk af omdat ik dus ook een trainingspak had besteld bij diegene. Eerst was het een dollar of 35 en toen moest er nog 12 dollar bij omdat het verzenden duurder dan berekend was. Heb jij dat ook gehad?? Ik heb dus ook die 12 dollar extra betaald. Ook heb ik namelijk een track nummer gehad van dhl. Maar die blijkt volgens dhl niet te kloppen 9 ipv 10 cijvers moet het zijn. Nou heb ik die verkoper al een keer gemailt maar niks meer van vernomen. Terwijl ik vorige week iets ook besteld heb uit china wat vandaag met de dhl al voor de deur stond.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
![]()
Geen idee hoe dat is afgelopenmoet nog aankomen
wel 9 november besteld en betaald nu dus maar wachten schijnt iets met hong kong post te maken te hebben
Als de verkoper niet reageert nog een keer mailen en desnoods dreigen met PayPal claim, als hij dan nog niet reageert gewoon een PayPal Claim doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:38 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Oke ik vroeg het me namelijk af omdat ik dus ook een trainingspak had besteld bij diegene. Eerst was het een dollar of 35 en toen moest er nog 12 dollar bij omdat het verzenden duurder dan berekend was. Heb jij dat ook gehad?? Ik heb dus ook die 12 dollar extra betaald. Ook heb ik namelijk een track nummer gehad van dhl. Maar die blijkt volgens dhl niet te kloppen 9 ipv 10 cijvers moet het zijn. Nou heb ik die verkoper al een keer gemailt maar niks meer van vernomen. Terwijl ik vorige week iets ook besteld heb uit china wat vandaag met de dhl al voor de deur stond.
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:38 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Oke ik vroeg het me namelijk af omdat ik dus ook een trainingspak had besteld bij diegene. Eerst was het een dollar of 35 en toen moest er nog 12 dollar bij omdat het verzenden duurder dan berekend was. Heb jij dat ook gehad?? Ik heb dus ook die 12 dollar extra betaald. Ook heb ik namelijk een track nummer gehad van dhl. Maar die blijkt volgens dhl niet te kloppen 9 ipv 10 cijvers moet het zijn. Nou heb ik die verkoper al een keer gemailt maar niks meer van vernomen. Terwijl ik vorige week iets ook besteld heb uit china wat vandaag met de dhl al voor de deur stond.
Ja dat had ik ook ik wilde de witte nooko, die bleek er niet te zijn ineene en of ik dan de witte adidoos wilde.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad
en betaald
toen nog een keer over de kleur gemaild dat de zwarte er niet waren toen omgewisseld naar blauw en vervolgens wachten wachten en wachten
![]()
en idd een tracking nr van 9 cijfers![]()
![]()
denk dat ik nog maar ff wacht tot 15 januari en dan paypall mijn geld terug ga vragen
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook ik wilde de witte nooko, die bleek er niet te zijn ineene en of ik dan de witte adidoos wilde.
15 januari ben je volgens mij al te laat. Kan binnen 45 dagen en dan kom je ergens bij kerst uit ofzo. ( moet je zelf effe uitrekenen.)
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook ik wilde de witte nooko, die bleek er niet te zijn ineene en of ik dan de witte adidoos wilde.
15 januari ben je volgens mij al te laat. Kan binnen 45 dagen en dan kom je ergens bij kerst Oudjaarsdag uit ofzo. ( moet je zelf effe uitrekenen.)
Daar begon ik dus vanmiddag aan te twijfelen toen de dhl hier stond met een pakket eind vorige week besteld bij een andere chineesquote:Op donderdag 3 december 2009 19:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
volgens mij zijn we opgelicht
![]()
idd 45 dagen = kerst dus volgende week ff paypall klacht maken
Dacht dat er stond 15-11 "besteld" maar er stond "verzonden"quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ik kom toch echt een beetje rond de 24ste uit en niet bij oud en nieuw
Ik ga het zo ook gelijk doen. Laten we mekaar even op de hoogte houden!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik heb zojuist ook een geschil aangemaakt bij paypall voor de eerste betaling en de additionele extra betaling
better safe then sorryNu gaat paypall ook contact met haar opnemen en kan ik altijd nog de klacht opwaarderen en poen terug of sluiten als het alsnog ontvangen wordt
Lijkt mij dat ze het over TT hebbenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef jopiede het volgende:
taobao koper persoonlijk van gekocht toch?
Wie weet trouwens hoe de kwaliteit van jack zijn van de ujjs laarzen? Hem vertrouw ik wat meer dan de TT persoontjes
Nee taobao.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze het over TT hebben
Idd. na 45 dagen niet meer.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Kun je na 45 geen paypalgeschil meer aanmaken dan? Ik wacht namelijk al 40 dagen op nog 2 cam's..
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:03 schreef davo1979 het volgende:
@Ik weet het ook niet: Ik heb even het nummer opgezocht wat ik als tracking heb gekregen wil jij eens controleren of dat jij misschien hetzelfde nummer hebt gehad.
Dit is het tracking nummer:600003066
Kijk eens naar zijn feedback 50%!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:58 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens iets bij deze Ebay-verkoper gekocht: accessory-window
Ik heb Namelijk net deze MD80 Cam gewonnen voor $11
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200412382758&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:US:1123
Serieus hebben wij weer. En dat allemaal door de dhl bus van vanmiddagquote:Op donderdag 3 december 2009 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
yep zelfde nummer
![]()
![]()
opgelicht dus
Fok! Knokploeg dan maar?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
yep zelfde nummer
![]()
![]()
opgelicht dus
- Kies een categoriequote:Op donderdag 3 december 2009 22:05 schreef Lolque het volgende:
[..]
Fok! Knokploeg dan maar?![]()
Iemand nog leuke deals op ebay die je gekocht moet hebben?
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef jack-peng het volgende:
get an Email from HK post office.
Dear Mr Peng,
Thank you very much for your enquiry dated 29th November, 2009.
In recent months, there has been upsurge in outbound air mail items compared to corresponding period last year. We also see a significant increase in the general demand for air cargo space but supply of air cargo space is very stringent due to cutting back of flights by airlines. The shortage in cargo space has caused delays to our outbound mails to Brazil, Russia and a number of destinations in the US and Europe by one to two weeks over normal delivery standards.
We have been working closely with carriers to obtain additional space including chartered flights, and coordinating with our neighbouring countries to send the air mail via them. We anticipate that the situation will be improved in about two to three weeks time.
We apologise for any incovenience caused to you due to the situation mentioned above.
Yours sincerely,
Public Relations Section
Hongkong Post
Some tracking information showed as below:
Destination - Netherlands
The item (RT027881564HK) was posted on 27-December-2009.
That is mean the orde still in HK post office,but waiting for flights and processing
wat zoek je?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:43 schreef davo1979 het volgende:
Wat is dit gezeik trouwens met tradetang. Nummero 7 kan niet leveren. Is er wel iemand op tradetang die kan leveren?
Jack when have DP/popbuying there own aircraft for goods? to ship to the netherlandsquote:Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef jack-peng het volgende:
get an Email from HK post office.
Dear Mr Peng,
Thank you very much for your enquiry dated 29th November, 2009.
In recent months, there has been upsurge in outbound air mail items compared to corresponding period last year. We also see a significant increase in the general demand for air cargo space but supply of air cargo space is very stringent due to cutting back of flights by airlines. The shortage in cargo space has caused delays to our outbound mails to Brazil, Russia and a number of destinations in the US and Europe by one to two weeks over normal delivery standards.
We have been working closely with carriers to obtain additional space including chartered flights, and coordinating with our neighbouring countries to send the air mail via them. We anticipate that the situation will be improved in about two to three weeks time.
We apologise for any incovenience caused to you due to the situation mentioned above.
Yours sincerely,
Public Relations Section
Hongkong Post
Some tracking information showed as below:
Destination - Netherlands
The item (RT027881564HK) was posted on 27-December-2009.
That is mean the orde still in HK post office,but waiting for flights and processing
Wat een geweldig Engelsquote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef revpolen het volgende:
[..]
Jack when have DP/popbuying there own aircraft for goods? to ship to the netherlands![]()
we al waiting for goods from around 27 oktober!
sorry mijn engels is idd niet goed kwa gramaticaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wat een geweldig Engels
En ik maar denken dat je vanaf groep 7 al Engels in de lessen krijgt...
Ik heb 2 pakketjes van totaal 300 euro waarde die dus al 2 weken op dat postkantoor liggen.
en is deze RGB?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:28 schreef flexoo het volgende:
taobao led strip slechts $9.54
taobao led licht
HI!
http://item.taobao.com/au(...)cda9d86.htm?cm_cat=0
1pcs:9.54$ including shipping cost
5pcs:7.61$ each including shipping cost
Best regards,
Rachel
dat is waarom ik alleen zaken doe met rachelsnel en altijd vriendelijk (niet dat jack dat niet is hoor)
dat dus..quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:11 schreef mickeyD het volgende:
ziet er trouwens verdacht veel uit als van die 5 of 10 meter lichtslangen die je rond kerst bij elke bouwmarkt en blokker kunt halen voor een paar euro ipv led-licht
maar toch het is niet duurquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
dat dus..
als ze nou RGB waren had ik er ook intresse in
100% hetzelfde! mijn zusje heeft originele en van jack, en ze kan het verschil helemaal niet zien!!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef jopiede het volgende:
taobao koper persoonlijk van gekocht toch?
Wie weet trouwens hoe de kwaliteit van jack zijn van de ujjs laarzen? Hem vertrouw ik wat meer dan de TT persoontjes
-Een paar nookos advertentie was voor maat 41-46 hij kon geen maat 41 leverenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef revpolen het volgende:
[..]
wat zoek je?
heb van me 10 bestellingen pas 1 iemand gehad die niet kon leveren aan NL
Ik, klein misverstandje rondom die couponsquote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Lolque het volgende:
Jack who was the guy using all the coupons?!
Zucht.. jij hebt toch ook de hersenen van een aap ook he.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik, klein misverstandje rondom die coupons![]()
Jack meteen gemaild om het op te lossen
Pauperquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
One of FOK guysquote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Lolque het volgende:
Jack who was the guy using all the coupons?!
popbuying now has a new coupon system.quote:
I'm readyquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:12 schreef jack-peng het volgende:
[..]
popbuying now has a new coupon system.
CODE: happynewyear (with out blank key)
Input this code,then will get 2% off for all of the orders,this code will be expired until 2010 01 01
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:23 schreef davo1979 het volgende:
Ik heb zn uitloop van de stekker (volgens mij usa) kan ik ergens een stukje vinden naar nederlandse stekker uitgang. Ik weet niet hoe het heet, dus links zijn zeer welkom. De foto is even een demonstratie ik heb niet zn letterlijke stekker.
[ afbeelding ]
kan die die dingen ook zetten opp zulke stekkers met 3 polen?.. (3e is aarde dacht ik?)quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef mickeyD het volgende:
deze dus:
[ afbeelding ]
$0,90 inclusief FREE shipping.
http://www.budgetgadgets.(...)16f36f46d558d0b10d9c
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
quote:
Ik zeg toch gewoon eerlijk dat ik het was, had ook mijn mond kunnen houden tegenover het kampvolk hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Klein misverstandje... je dacht zeker dat er stond:
Here are some PB coupons for monkeybrain. So only Monkeybrain can use them and there are 30 coupons! Just for him.
*mompelt iets met gegeven paard en in z'n bek kijkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:19 schreef jopiede het volgende:
Ook echt die coupon, doe dan 5 of 7.5 procent ofzo. 2 procent van 80 dollar is maar 1 dollar 60. Net alsof dat wat boeit
W-T-F.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef monkeybrain het volgende:
Whaha![]()
Zit zelfs een sleutel op om hem te starten![]()
Even doorsparen Dion![]()
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25235
Echt belachelijk hè...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:19 schreef jopiede het volgende:
Ook echt die coupon, doe dan 5 of 7.5 procent ofzo. 2 procent van 80 dollar is maar 1 dollar 60. Net alsof dat wat boeit
En dan raakt ie kwijt in de pakketjes berg bij HKpost...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef monkeybrain het volgende:
Whaha![]()
Zit zelfs een sleutel op om hem te starten![]()
Even doorsparen Dion![]()
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25235
past op docking stationquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:12 schreef knuppelhout het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25768
is dit wat? of is dit alleen maar lookalike ipod. Dat het geen echte is weet ik - dat hoeft ook niet. maar wel handig als ie op een dockingstation past enzo.
Voor dat geld mag ie hem wel persoonlijk naar NL komen brengenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
En dan raakt ie kwijt in de pakketjes berg bij HKpost...
snap niet dat Jack zulke dure spullen verkoopt, ik vind t nogal gevaarlijk.
Ik ook nog niet van PB, shipped 05-11-09... Maar we wachten geduldig af...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef MagischMannetje het volgende:
Mijn eerste pakketje is eindelijk binnen. zo'n klein zaklampje die ik 18 nov. had besteld bij DX. Alleen mijn pakketjes van PB die ik 5 dagen eerder had besteld zijn nog niet binnen
Precies, Budgetgadgets geeft bijv. 8%.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:19 schreef jopiede het volgende:
ben benieuwd naar je ervaringenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:16 schreef revpolen het volgende:
[..]
past op docking station
heb hem ook thuis en een 2e in besteling staan ( ebay ) voor 20$
iemand hier nog intresse in zo;n fake Liphone?
wou der 1 hebben voor bij me echte om eens te vergelijken
greep elke x mis op ebay dus denk ach bied wel 2x op verschillende
blijk ik 2x te hebben gewonnen op ebay 8P
zijn 50 USD
Bij mij hetzelfe, alleen dan bij dx. Als ik hem op het knopje druk en ik kijk naar binnen zie ik een rood lichtje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:32 schreef Placenta het volgende:
Zojuist 50mw green laser (http://www.focalprice.com/detail_LP139S.html) van FP ontvangen. Werkt alleen niet
Geeft alleen een klein rood lichtje van binnen.
Goh, wat raar dat dat niet klopt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfe, alleen dan bij dx. Als ik hem op het knopje druk en ik kijk naar binnen zie ik een rood lichtje.
Dat klopt niet, want:
A. Het is een GREEN laser en geen RED laser
B. Het is geen lampje maar een LASER waar ik voor betaald heb.
Ja vooral goed erin kijken en dan poef doet ie het opeensquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfe, alleen dan bij dx. Als ik hem op het knopje druk en ik kijk naar binnen zie ik een rood lichtje.
Dat klopt niet, want:
Dan doet ie het welquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja vooral goed erin kijken en dan poef doet ie het opeens
Nee, er zit google ads opquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Semmm het volgende:
Komt m'n hulppagina trouwens nog een keer in de OP of zijn we die allemaal al vergeten?![]()
![]()
http://sites.google.com/site/chinesewebshops/home
ik heb hem ff handmatig toegevoegd in de OP van het huidige topic, dus niet in de Wiki, dat laat ik aan jullie overquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Semmm het volgende:
Komt m'n hulppagina trouwens nog een keer in de OP of zijn we die allemaal al vergeten?![]()
![]()
In FireFox werkt ie trouwens niet helemaal lekker...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Semmm het volgende:
![]()
Nu wel weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
In FireFox werkt ie trouwens niet helemaal lekker...
quote:
Vreemd, daar heb ik zelf geen last van in FF.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Nice
En bij de shipping, staat EMS er naast, ipv er boven.
Laat maar staan. Je hebt er immers moeite in gestoken, daarbij klikken fokkers daar niet opquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Stoor je je er aan? dan gooi ik het er wel gelijk af
Fok!kers en Adsense levert denk ik ook vrij weinig op. Zet je DX Affiliate link erop!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:21 schreef veda het volgende:
[..]
Laat maar staan. Je hebt er immers moeite in gestoken, daarbij klikken fokkers daar niet op
Heb hem toegevoegd aan de wiki
Mwah, ik doe dan wel m'n PB linkquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:24 schreef Twizu het volgende:
[..]
Fok!kers en Adsense levert denk ik ook vrij weinig op. Zet je DX Affiliate link erop!
Ze zijn het bij TNT zat die goedkope tarief pakjes ghehe, ze saboteren de boelquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:36 schreef revpolen het volgende:
gvd heb ik weer
tnt gesproken ja het word vandaag afgeleverd...
thuis gekomen niks geen briefje ofzo..
ik weer bellen denk misschien komt het nog!!
krijg ik te horen ligt er geen briefje dan?
we hebben het gisteren ook al aangeboden
en vandaag 2e x..
in me hele brievenbus ligt geen 1 BRIEFJE!!!
dus ik naar postkantoor ligt ook niks voor me..
nu heb ik de NL track en trace die werkte wel bij postkantoor maar niet bij mij thuis
Goedkoop? Ujjs zijn nog best stuur voor een paar hoge sloffen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ze zijn het bij TNT zat die goedkope tarief pakjes ghehe, ze saboteren de boel
11 paar... 250 euro...quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Goedkoop? Ujjs zijn nog best stuur voor een paar hoge sloffen!
UJJs for menquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:21 schreef jopiede het volgende:
Kost alsnog geen flikker: 30 euro per paar, ik ga denk ik via jack bestellen. Toch lekker warm voor binnen
Dat rode lichtje zie ik bij m'n groene laser ook, maar alleen als de batterijen bijna leeg zijn of niet goed er in zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dat klopt niet, want:
Wat een kwaliteit strip weer!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:33 schreef Twizu het volgende:
Wat moet dit voorstellen? Een ring die verteld of je ziek bent of niet? Ik heb écht geen speciale ring nodig om te weten of ik koorts heb
[ afbeelding ]
Jij hebt echt niks te doen hé??xDquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:33 schreef Twizu het volgende:
Wat moet dit voorstellen? Een ring die verteld of je ziek bent of niet? Ik heb écht geen speciale ring nodig om te weten of ik koorts heb
[ afbeelding ]
xD xDquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:56 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks te doen hé??xD
Nope xDquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:56 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks te doen hé??xD
En vergeet niet de Biostabiel. Werkt overigens ook niet, want ik zag laatst een zatte gast lopen met zo'n ding. Hij wankelde helemaal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef davo1979 het volgende:
Vroeger had je toch tineke met ook zn soort ring waar je van je reuma afkwam
De Biostabiel met die Italiaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef davo1979 het volgende:
Vroeger had je toch tineke met ook zn soort ring waar je van je reuma afkwam
Ik ben zeker hetero hoorquote:
Waar laat jij je hond uit dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:10 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik ben zeker hetero hoorTrouwens, loop er ook niet op buiten. Maar binnen vind ik ze lekker warm
En misschien soms voor het honduitlaten op zondag ofzo
Hij heeft een RC dog op Taobao gekocht! Besturen vanuit je zolderkamertje!quote:
In het flikkergroen strookjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je laserdiode is dus kapot. Vooral in dat rode "lampje" kijken. Dat zijn de golflengtes die tegen infrarood aan zitten. Er wordt ongetwijfeld ook IR uitgestuurd, maar dat zie je niet. Echter is dit WEL SCHADELIJK omdat je het IR zelf niet kan zien. Met 50mW mag je van geluk spreken dat je nog geen last hebt...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dat klopt niet, want:
Dus er is een kans dat ik morgen blind wakker wordt?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Je laserdiode is dus kapot. Vooral in dat rode "lampje" kijken. Dat zijn de golflengtes die tegen infrarood aan zitten. Er wordt ongetwijfeld ook IR uitgestuurd, maar dat zie je niet. Echter is dit WEL SCHADELIJK omdat je het IR zelf niet kan zien. Met 50mW mag je van geluk spreken dat je nog geen last hebt...
FP gewoon even mailen dat ie kaduuk is.
Zo overdreven is het ook niet, maar schadelijk is het absoluut. Daarom moet je NOOIT direct in een laserdiode kijken, ook al "lijkt" hij niet te werkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dus er is een kans dat ik morgen blind wakker wordt?
Dat is best wel fok! dan
Hartstikke verboden in NLquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Personal Cell Phone Signal Blocker Device
Iemand ervaring mee27$ = 19 euri
![]()
Of mogen ze niet in NL gebruikt worden![]()
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Nee dat zegt ie toch niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dus er is een kans dat ik morgen blind wakker wordt?
Dat is best wel fok! dan
Zie het als een geleidelijk proces. Eenmalige (kortdurige) blootstelling is niet heel schadelijk, langere blootstelling wel. Vergelijkbaar met geluid. Langdurige blootstelling aan een relatief laag volume (100 dB) is net zo schadelijk als kortdurende blootstelling aan een relatief hoog volume (130-140 dB). Eenzelfde iets heb je met licht. Afhankelijk van de duur en het aantal mW's is de schade al dan niet groter.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee dat zegt ie toch niet?
Lijkt me dat als je er in kijkt gelijk last krijgt en niet een dag later....
Mmm, ik had ook een 50pack 13G cellbatterijtjes besteld die nog moeten komen dus misschien dat hij het dan wel doet. Goed dat jullie dat even melden van die IR-straling, wist ik nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:39 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Dat rode lichtje zie ik bij m'n groene laser ook, maar alleen als de batterijen bijna leeg zijn of niet goed er in zitten.
Ik zie 'm nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb hem ff handmatig toegevoegd in de OP van het huidige topic, dus niet in de Wiki, dat laat ik aan jullie over
DealExtreme hoofdpaginaquote:
O oja,quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden
Kijk eens aan, ik ook, maar alles wat bij de v en d en al die andere winkels te vinden is voldoen niet aan mijn eisenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
En ik zoek ook nog een leuke portomonee. Het liefst eentje van Dolse & Gebena... Iemand linkje?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:51 schreef veda het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ik ook, maar alles wat bij de v en d en al die andere winkels te vinden is voldoen niet aan mijn eisen![]()
Als je een site oid hebt, laat het even weten
Bedanktquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat ze op dealperfect een paar van Gutsjie verkopen... Even zoeken op guccl (met L dus)
Maar ik zou liever een andere hebben tbh
Haha, prachtig om te zien! Niks aan de hand met douane gezeik, gewoon belasting en verder niets aan de hand!quote:
nee ik bestel lege dozenquote:
Hij was er iets over 9...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
vrijdag 4 december 2009 @ 23:26![]()
![]()
![]()
Hoe laat komt die pakjesbus bij jou
Ik bedoelde eigenlijk: maak eens fotos van die sloffen/schoenen/laarzen ipv de dozenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:33 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee ik bestel lege dozen![]()
Tuurlijk zitten ze vol..
totaal kosten $400 = 275,- + 91,74 inklaring = 367,- : 11= 33 euro per paar
vrouw net thuis en die krijgt van mannetje 9 paar uchsquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:43 schreef revpolen het volgende:
[..]
Hij was er iets over 9...
had geluk dat vrouwtje net thuis was
ik ben pas net thuis van werken
iets met druk enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar maak je toch wel tijd voor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
vrouw net thuis en die krijgt van mannetje 9 paar uchs![]()
zijn 11 paar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar maak je toch wel tijd voor![]()
en meeste zijn voor werknemers van me bedrijf :p
soort kerstpakket zeg maar
mijn vrouwtje wilt alleen op echte Ujj's lopen![]()
van de 6 paar die ze geeft is er maar 1 nepmaarja ze koopt ze zelf
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Dus zei heeft 5 paar voor 1000 euro gekocht en jij 11 paar identieke voor 330?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:50 schreef revpolen het volgende:
[..]
zijn 11 paar...
en meeste zijn voor werknemers van me bedrijf :p
soort kerstpakket zeg maar
mijn vrouwtje wilt alleen op echte Ujj's lopen![]()
van de 6 paar die ze geeft is er maar 1 nepmaarja ze koopt ze zelf
heb ze naast elkaar gehouden ik zie het niet!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:52 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dus zei heeft 5 paar voor 1000 euro gekocht en jij 11 paar identieke voor 330?![]()
of kan je zien dat jouwe nep zijn??
Stiekem ruilen met die van haar, kijken of ze 't merktquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:54 schreef revpolen het volgende:
[..]
heb ze naast elkaar gehouden ik zie het niet!
ff foto's uploaden
Graflelijk zijn ze!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:00 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De beroepslurkers (+ Douane)quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:10 schreef Semmm het volgende:
Wat een boel mensen lezen hier mee en posten gewoon niksZie net dat er 50 unieke bezoekers op de hulpagina zijn geweest in die paar uur.
Jep, ben al een tijdje met hem aan het praten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:15 schreef Semmm het volgende:
Jack is op msn!![]()
Wist niet dat ie dat nog deed
Goed nieuws.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jep, ben al een tijdje met hem aan het praten.
Hij gaat de nieuwste Nano Exact G5 op PopBuying zetten met een video-demonstratie, en hij gaat proberen om Engels te praten
Niemand?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
I'm in loveeeeeeee
Kijk dit gave awesome ding:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23221
Credit card style MP3 speler! Lijkt me echt ontzettend handig voor ALTIJD bij je te hebben, kun je gewoon in je portomonee stoppenIemand ervaring hiermee?
En ik zoek ook nog een leuke portomonee. Het liefst eentje van Dolse & Gebena... Iemand linkje?
Netzoveel als dat hij usb sticks er op heeft staanquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:26 schreef mstr het volgende:
Hoeveel verschillende soorten lasers zet Jack erop zeg?
Dan hebben we nog even te gaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
Netzoveel als dat hij usb sticks er op heeft staan
THANKS!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:17 schreef thecuriousone het volgende:
Iemand op zoek naar goedkope Sound Magic PL30?
http://www.focalprice.com/detail_CP074B.html
Met deze kortingscode: FCS25OFF (code lijkt enkel maar te werken op de verschillende PL30's die FP verkoopt).
edit: een google search op de coupon code bracht me hier: http://www.retailmenot.com/view/focalprice.com
DX staat er ook op: http://www.retailmenot.com/view/dealextreme.com
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
Netzoveel als dat hij usb sticks er op heeft staan
Het zal vast op iedere pagina staan, maar kun je die msn ff posten? Dan kan ik Jack ook eens sprekenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:59 schreef Downstar het volgende:
Ook ik hoorde van jack dat hij ipots zal updaten op zn site ;
HI! ,
We have updated the polished edtion NanoG5 today, no apple logo.
It is made by the same factory of the Nano Exact G4,the quality is very good,I recommend.
Best regards,
Jack
en idd was jack net online op msn; vroeg hem even waar de ipots waren; want zag ze nog niet staan.
toen melde die dat er een misverstandje was en dat het 'warehouse' nog foto's aan t maken waren.
Dus ze zullen wel eerdaags online komen.
toch vind ik de ipods ( Gen5) die nu op zn site staan ; t geld niet echt waardig..
of beter gezegt ; een gen 4 voldoet aan precies de zelfde functies ( behalve de camera) en scheelt je al gauw 30 $!.
dealperfectcs01@live.cnquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Het zal vast op iedere pagina staan, maar kun je die msn ff posten? Dan kan ik Jack ook eens spreken
dealperfectcs01@live.cn ; al heb je dr vrij weinig aan..quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Het zal vast op iedere pagina staan, maar kun je die msn ff posten? Dan kan ik Jack ook eens spreken
Ik hoef zijn zaakje niet te zien hoor, als het nou Rachel wasquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:48 schreef Semmm het volgende:
Jack post binnenkort een foto van z'n business![]()
dummy model zeker hahahquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef flexoo het volgende:
vraag!
hoe kun je op ebay 1 cent veilingen vinden wereldwijd? ik kan het nergens vinden.
wel een laptop gekocht voor 1,50+4,95 verzend
nope maarliefst 64 mb geheugen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
dummy model zeker hahah
btw kan ik ook niet begrijpen hoe ik die 1 cent veilingen wereld wijd te zien krijg ?
De lamlendigheid straalt van je posts af..quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)/106512-1811097.htmlquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:22 schreef Rupkeii het volgende:
@revpolen
Welke ujjs heb je besteld? Misschien linkje?
Zal vast al wel voorbij zijn gekomen, maar kreeg hem zelf iet zo snel gevonden.
Daar ben ik ook nog niet achterquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
dummy model zeker hahah
btw kan ik ook niet begrijpen hoe ik die 1 cent veilingen wereld wijd te zien krijg ?
Echt he. We moeten een uurtarief gaan vragen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
De lamlendigheid straalt van je posts af..
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:46 schreef Twizu het volgende:
[..]
Echt he. We moeten een uurtarief gaan vragen hem gewoon negeren.
Dat is knap.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Michael-H het volgende:
M'n iPots met camera zijn eindelijk op het vliegtuig!
hopen dat ze er niet vanaf waaien dan..quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Michael-H het volgende:
M'n iPots met camera zijn eindelijk op het vliegtuig!
Je was me nét voor!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:58 schreef revpolen het volgende:
[..]
hopen dat ze er niet vanaf waaien dan..
Sorry zit ziek thuis en zit al de hele dag aan de gofast!quote:
Goede combinatie! Heb je koorts? Misschien is zo'n Health ring wel wat voor je!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef revpolen het volgende:
[..]
Sorry zit ziek thuis en zit al de hele dag aan de gofast!
dus ben scherp
Nee enkel vast zitten de hoest en veel slijm..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goede combinatie! Heb je koorts? Misschien is zo'n Health ring wel wat voor je!
Beterschap in ieder geval.
heb je een link?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef flexoo het volgende:
vraag!
hoe kun je op ebay 1 cent veilingen vinden wereldwijd? ik kan het nergens vinden.
wel een laptop gekocht voor 1,50+4,95 verzend
Wat is nou de prijs op zo'n pagina? er staat USD 2.27 ~ USD 13.62 maar dat lijkt me wel heel weinigquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)/106512-1811097.html
Bij deze 11 paar..
bij afnamen vanaf 11 stuk's $2.27 de stuk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Wat is nou de prijs op zo'n pagina? er staat USD 2.27 ~ USD 13.62 maar dat lijkt me wel heel weinig
Wow die is wel heeeeeeel mooiquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:35 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik heb een heeeele mooie portomonee gevonden, jammer genoeg is de shipping $20...
Linkje: http://www.tradetang.com/(...)-/102409-308445.html
Wie o wie weet waar ik deze (of een andere van Dolse en Gebena) kan krijgen voor een iets betere prijs incl shipping?
Linkjuuhquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:49 schreef blckbb het volgende:
Zit nog steeds op mijn mondharmonica te wachten![]()
al twee weken onderweg zo ondertussen, en daarvoor al 1 week waiting for supplier.
quote:
.. ze zijn net gister verhuisd hoorde ik van Tiff.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:48 schreef Semmm het volgende:
Jack post binnenkort een foto van z'n business![]()
Hij heeft nu 3 kantoren heeft ie me gezegdquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
.. ze zijn net gister verhuisd hoorde ik van Tiff.
Oude magazijn werd blijkbaar "iets" te klein
3 kamers dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hij heeft nu 3 kantoren heeft ie me gezegd
Denk het welquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Klaploper het volgende:
Als ik nu iets bestel is het er dan op tijd voor pakjesavond vanavond?
Dat is de 'oude' zonder cameraquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:42 schreef Unreal88 het volgende:
Shit ik heb een iPod besteld op ebay, een oranje 16gb voor 16 euro :']
Bij Mycandyshop? Iemand ervaring met het apparaat?
16GB MP3 MP4 1.8" Slim 4th Gen Player FM Media Video OG
Ruim op tijd voor pakjesavond 2010.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Klaploper het volgende:
Lol weer iemand die een fake mp3 speler koopt... je krijgt heus geen 16gb voor ¤16...quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:42 schreef Unreal88 het volgende:
Shit ik heb een iPod besteld op ebay, een oranje 16gb voor 16 euro :']
Bij Mycandyshop? Iemand ervaring met het apparaat?
16GB MP3 MP4 1.8" Slim 4th Gen Player FM Media Video OG
Zeker!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Klaploper het volgende:
Iemand die een antwoord op deze vraag heeft.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:13 schreef Fastmatti het volgende:
Na wat problemen omtrent het betalen is het pakketje nu eindelijk verstuurd. Iemand enige indicatie hoe lang het gaat duren?
5-14 dagen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Iemand die een antwoord op deze vraag heeft.
Statusackage Shipped
Hoelang duurt het dan voordat het pakketje daadwerkelijk bezorgd is?
Tussen de 5 dagen en 6 weken...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Iemand die een antwoord op deze vraag heeft.
Status: Package Shipped
Hoelang duurt het dan voordat het pakketje daadwerkelijk bezorgd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |