quote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
In mijn omgeving niet. Maarja veel vrienden zijn ook homo en de rest is gewoon open minded.
Ik denk dat de bange mannen gewoon typische voetbal kijkende, veronica-gids lezende en axe spuitende mannen zijn.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat de bange mannen gewoon typische axe spuitende mannen zijn.
Misschien wel. Is het dan ook zo dat die mannen vrouwelijk per definitie als minder zien dan mannelijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef Abbadon het volgende:
Ik vermoed dat sex een veel groter onderdeel is van wat als 'mannelijk' gezien wordt, (naast voetbal en auto's) dan voor vrouwen het geval is...
mannen die op andere mannen vallen worden over het algemeen niet meer als mannelijk gezien...terwijl vrouwen die op vrouwen vallen over het algemeen nog steeds als vrouwelijk gezien worden...
Minder? In zekere zin wel ja, denk ik...zwakker, emotioneler...'Je lijkt wel een wijf, man...doe eens normaal!'...maar dat is meer normaal menselijk groepsgedrag dan een typisch mannelijk mechanisme; Alles wat anders is, wordt automatisch als minderwaardig gezien...en omdat sexualiteit zo ontzettend in de kern zit van wat 'mannelijk' is, is dat bij uitstek een punt waarvan elke suggestie van afwijking al als enorm bedreigend wordt ervaren...quote:Op woensdag 2 december 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien wel. Is het dan ook zo dat die mannen vrouwelijk per definitie als minder zien dan mannelijk?
Dat kan bij hetero's ook hoor. Hoop niet dat ik nu je bubble geburst hebquote:Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat je er ook echt ziektes door kan krijgen? (Als ze seks hebben dan)
Waarom? Je kunt het ook als compliment zien.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef ShevaJB het volgende:
Ik heb ook wel wat kennissen die homo zijn, niks mis mee. Ik kan het alleen niet helpen dat ik het vervelend vind om te merken dat ze vaak naar m'n achterste staren met die pretoogjes van ze
Wat boeit het dat een "ander" denkt dat je gay bent? Als het een totaal ombekende kerel is kan het me dus geen zak schelenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:51 schreef DuTank het volgende:
Aan de ene kant zou ik het als een compliment zien, maar ook juist weer niet, omdat die kerel dan misschien denkt dat je gay bent
Dan kom je dus als nicht over en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Wat boeit het dat een "ander" denkt dat je gay bent? Als het een totaal ombekende kerel is kan het me dus geen zak schelenEn inderdaad, ik zie dat soort dingen ook gewoon als compliment!
Betekend dat als het bij de vrouwen niet lukt, je het altijd bij mannen kan proberen
een nicht kun je ook zijn als je hetero bent, dan ben je gewoon net een wijfquote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kom je dus als nicht over en dat wil ik niet.
en dat wil hij niet, want hij is "oh zo mannelijk"quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
een nicht kun je ook zijn als je hetero bent, dan ben je gewoon net een wijf
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kom je dus als nicht over en dat wil ik niet.
Weet ik niet.. Ik heb het (gelukkig) niet meegemaakt en ga er vanuit dat dit ook niet gaat komen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
ik vind het hele gezeik over seksualiteit zo opgeblazen. vrouwen met vrouwen worden geil gevonden, wat het natuurlijk ook is, maar mannen met mannen wordt meteen als vies bestempeld. en ik denk dat er niks vies aan is, het is gewoon het beeld dat in de maatschappij word neergezet van wat wel en niet kan.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
Aangerand door een vriend of toch niet?
Naar aanleiding van dat topic dus. Zijn mannen bang dat homozijn besmettelijk is? Heteromannen reageren soms bijna alsof ze een enge ziekte in hun schoenen geschoven krijgen als een andere man ze leuk vindt. Vanwaar die heftige reacties? Ik hoor zelden dat een vrouw zich druk maakt als een pot haar ziet zitten namelijk.
Hmja, maar toch. Ik moet dan gelijk denken aan wat zij fantaseren op dat moment, ugh.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt het ook als compliment zien.
Jawel, het uit zich alleen anders. Vrouwen die met elkaar moeten concurreren bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:14 schreef leipeshitouwess het volgende:
Mannen en hun ego.
Vrouwen hebben niet zo'n groot ego
je bedoeld omdat je sowieso onaantrekkelijk bent en ook die aandacht van vrouwen niet krijgtquote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Weet ik niet.. Ik heb het (gelukkig) niet meegemaakt en ga er vanuit dat dit ook niet gaat komen.
leuke collega voor je vrouw dan, die haar man probeert te versierenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:20 schreef DrDarwin het volgende:
Ik heb jarenlang een vriend gehad die gay was/is, het was een collega van mijn vrouw.
Ik ben regelmatig met hem naar een homobar geweest, maar daar had ik toch het meeste plezier met de lesbische dames.
Hij heeft wel eens wat geprobeerd, maar aangezien ik zo hetero ben als de neten heb ik daar vriendelijk voor bedankt, ook niet "bij wijze van experiment" zoals hij wel eens voorstelde.
Verder was het een echt leuke gast, jammer dat hij verhuist is naar Australië.
Nee, het is eerder dat je dan kennelijk die vibe afgeeft waardoor je in de smaak valt bij homo's, en dát duidt op beperkte mannelijkheid. Daar worden mannen panisch van.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:24 schreef Copycat het volgende:
Als een andere man ze aantrekkelijk vindt, ondermijnt dat voor hun gevoel hun mannelijkheid. Zoiets, denk ik.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
Nee, het is eerder dat je dan kennelijk die vibe afgeeft waardoor je in de smaak valt bij homo's, en dát duidt op beperkte mannelijkheid. Daar worden mannen panisch van.
Dat is het dus NIET, altijd mooi als jij post, dan kunnen we de totale bullshit alvast wegstrepenquote:
luister, ik val ook op mannen maar ik val absoluut niet op mietjes. dus als ik een vent aantrekkelijk vent betekent dat juist dat het een echte kerel isquote:Op woensdag 2 december 2009 15:24 schreef Copycat het volgende:
Als een andere man ze aantrekkelijk vindt, ondermijnt dat voor hun gevoel hun mannelijkheid. Zoiets, denk ik.
Zoals jij het zei, lag het meer bij die andere man, terwijl ik bedoelde dat het bij de man zélf zou liggen. Qua splitting hairs.quote:
ja, want soms hebben vrouwen een piemel en soms een kut, dus hetzelfde is het niet, zoiets bedoel jequote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Re het volgende:
2 mannen hebben natuurlijk hetzelfde geslachtoorgaan als de man, als 2 vrouwen het doen zit dat dus net iets anders... of iets dergelijks
We hebben er later ook erg om gelachen...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
leuke collega voor je vrouw dan, die haar man probeert te versieren
Dat hoor ik vaker ja, dat homomannen juist vallen op "echte mannen". In dat licht bezien ben je dus juist een echte man als een homo je ziet zittenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
luister, ik val ook op mannen maar ik val absoluut niet op mietjes. dus als ik een vent aantrekkelijk vent betekent dat juist dat het een echte kerel is
Wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het dus NIET, altijd mooi als jij post, dan kunnen we de totale bullshit alvast wegstrepen.
aar dat betekent weer niet dat ik zelf het wijf uithang overigens, ik ben geen mietje, alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker ja, dat homomannen juist vallen op "echte mannen". In dat licht bezien ben je dus juist een echte man als een homo je ziet zitten
Dat is wel de homo-definitie van een 'echte man' dan hè.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
Dat hoor ik vaker ja, dat homomannen juist vallen op "echte mannen". In dat licht bezien ben je dus juist een echte man als een homo je ziet zitten
Niet het feit dat hij zijn interesse toont maakt jou een nichtquote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Weet ik niet.. Ik heb het (gelukkig) niet meegemaakt en ga er vanuit dat dit ook niet gaat komen.
wat is jouw definitie van een echte man dan, vertel ik je dan de mijne. eens kijken wat de overeenkomsten/ verschillen zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is wel de homo-definitie van een 'echte man' dan hè.
Ja true, maar zo ver waren we al. Datzelfde staat ook in de OP immers.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Lamon. het volgende:
Wel.
Denk er even over na, als je met een man praat en je maakt het persoonlijk, moet hij regelmatig even iets zeggen wat duidt op zijn hetero zijn.
Mannen die geen homo zijn zijn vaak bang om als homo bestempeld te worden, en dat verbergen ze onder een laag macho-achtige opmerkingen.
Wat op zich te begrijpen is. Zowel mannen als vrouwen hebben 9 maanden lang in een vrouwenlichaam gezeten en zijn uit een vrouwenlichaam gekomen. De eerste mens met wie je lichaamscontact maakt is voor de meeste mensen de moeder, een vrouw dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik vind het hele gezeik over seksualiteit zo opgeblazen. vrouwen met vrouwen worden geil gevonden, wat het natuurlijk ook is, maar mannen met mannen wordt meteen als vies bestempeld. en ik denk dat er niks vies aan is, het is gewoon het beeld dat in de maatschappij word neergezet van wat wel en niet kan.
bijna alle vrouwen willen bv wel eens met een vrouw naar bed voor de ervaring, en een hoop vrouwen noemen zichzelf biseksueel. terwijl alle mannen beweren dat ze dat absoluut niet zien zitten en ik hoor eigenlijk vrijwel nooit een man zegen dat hij bi is, terwijl het percentage bij mannen echt niet zoveel lager zal zijn dan bij vrouwen. ze komen er allemaal alleen niet voor uit
ik ken zelfs mensen van wie ik weet dat ze het wel geil vinden als twee mannen het met elkaar doen, maar als ze in een groep zijn doen ze alsof ze het afstotelijk vinden. terwijl dit toch gewoon hetzelfde is als 2 vrouwen. en ik weet dat er weer commentaar op komt zoals '''maar bij vrouwen is het geil'' etc. maar ik zeg ook niet dat mensen het geil moeten vinden ik zeg alleen da iedereen de ruimte moet hebben om geil te vinden wat hij/ zij wil en niet steeds belemmert wordt door taboes dan zou de hele seksualiteit een stuk makkelijker worden voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
Volgens mij denken "echte mannen" altijd dat voetbal, auto's, zuipen en over lekkere wijven lullen het hoogtepunt van echte man zijn is.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:37 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
wat is jouw definitie van een echte man dan, vertel ik je dan de mijne. eens kijken wat de overeenkomsten/ verschillen zijn
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:42 schreef Suisse het volgende:
Ik vind potten ook best eng, ik geef het toe!![]()
Stel een pot zou me zien zitten, zal ik me afvragen: WAAROM!
weet je welke pot pas eng isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
menige vent is er niks bij![]()
ja heel stoer en sterk en breed en gemillimeterd haar en handig in huis, een grotee pik en doet het met mannenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is wel de homo-definitie van een 'echte man' dan hè.
Zo'n Tom of Finland man.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:
ja heel stoer en sterk en breed en gemillimeterd haar en handig in huis, een grotee pik en doet het met mannen
Jawelquote:Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben helemaal niet bang. Waarom wordt die angstkaart zo graag gespeeld?
Neuh. Maar rood is dan ook niet gelijk zum kotzen. Toch?quote:Ik heb er alleen helemaal niks mee en kijk liever naar een gemiddeld zoenend heterostel dan naa een knap zoenend homostel.
Persoonlijke voorkeuren. Niks angstigs, vies, raar of verwerpelijks.
Waarom vind je blauw mooier dan rood?Ben je bang voor rood?
Niet persoonlijk. Maar jouw titel: "Waarom zijn mannen veel banger..." is een veralgemenisering. Daar reageer ik op.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan aangesproken?
Dus als een man naar je zou knipogen zou je je niet de narigheid schrikken?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet persoonlijk. Maar jouw titel: "Waarom zijn mannen veel banger..." is een veralgemenisering. Daar reageer ik op.
Als er had gestaan: Waarom houden blonde mannen meer van melk dan van cola, dan had ik ook gereageerd. Ookal zou ik meer van cola houden dan van melk.
Als grote groep is het ook zo dat mannen er heftiger op reageren dan vrouwen of heb ik daar ongelijk in. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat elke heteroman zo reageertquote:Op woensdag 2 december 2009 15:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet persoonlijk. Maar jouw titel: "Waarom zijn mannen veel banger..." is een veralgemenisering. Daar reageer ik op.
Als er had gestaan: Waarom houden blonde mannen meer van melk dan van cola, dan had ik ook gereageerd. Ookal zou ik meer van cola houden dan van melk.
Pas maar op dat ik je niet in je oor bijt. En je daarna lekker aftrek terwijl ik zachtjes in je oor fluister.quote:
Kan wel.quote:Neuh. Maar rood is dan ook niet gelijk zum kotzen. Toch?
Die waarde bestaat er voor mij uit dat jij je mag voelen zoals je wil (en dan dus ook seks mag hebben met wie je wil). Laat mij dan ook voelen zoals ik wil.quote:Tis niet jouw persoonlijke keus. Maar laat rood wel in haar waardde.
Rood heeft ook gevoel ... en is net zo goed een kleur evenals alle andere kleuren.
Blauw, groen, paars. Natuurlijk is taupe dan wel weer een buitenbeentje. Die moet gewoon dood.l
Is vaak genoeg gebeurd, bij het uitgaan in gaybars in Madrid, Barcelona, Istanbul, Utrecht, etc.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus als een man naar je zou knipogen zou je je niet de narigheid schrikken?
Ik geloof er geen bal van.
Gvd wil je dat nooit meer zeggen als ik thee in m'n mond heb?!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik je niet in je oor bijt. En je daarna lekker aftrek terwijl ik zachtjes in je oor fluister.![]()
Nee alleen in dit geval beledig je de lever door te zeggen dat hij om te kotsen is.quote:[..]
Kan wel.
Ander voorbeeld:
Ik vind lever niet te vreten. Zum kotzen. Mag ik? Ga ik lever actief vervolgen? Ga ik mensen ontzeggen lever te eten? Ga ik leverslagerijen in de fik steken? Daggutniehe?
Ja hoor, doe'k ook welquote:[..]
Die waarde bestaat er voor mij uit dat jij je mag voelen zoals je wil (en dan dus ook seks mag hebben met wie je wil). Laat mij dan ook voelen zoals ik wil.
Nee, daar heb jij helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als grote groep is het ook zo dat mannen er heftiger op reageren dan vrouwen of heb ik daar ongelijk in.
Dus ik geef aan dat ik niet bang ben.quote:Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat elke heteroman zo reageert
Het is je vergeven, heterofoobje...quote:En mijn huidige TT paste al niet
Kijk dat is toch weer heel anders dan de echte mannen die vrouwen doorgaans beschrijven, behoudens die pik dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:
ja heel stoer en sterk en breed en gemillimeterd haar en handig in huis, een grotee pik en doet het met mannen
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik je niet in je oor bijt. En je daarna lekker aftrek terwijl ik zachtjes in je oor fluister.![]()
Dan ben je toch in de minderheid volgens mij. De meeste mannen zijn daar wel bang voor, wat heel raar is, want net zoals een man een vrouw kan afwijzen, kunnen ze ook een man afwijzen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is vaak genoeg gebeurd, bij het uitgaan in gaybars in Madrid, Barcelona, Istanbul, Utrecht, etc.
Maar als iemand mij in mn kont zou knijpen, dan zou ik wel reageren dat ik daar niet van gediend ben. Net als genoeg vrouwen zich dat niet over zich heen laten komen.
Volgens mij is alleen dat "doet het met mannen" anders hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk dat is toch weer heel anders dan de echte mannen die vrouwen doorgaans beschrijven, behoudens die pik dan.
Ja ons Mattieke liet me ook hardop lachenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik moest lachenIk had een flesje water vast... Nu dus niet meer
Over 'handig in huis' zijn en gemillimeterd haar hoor ik nooit iets, maar dat zal wellicht aan mij liggen dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is alleen dat "doet het met mannen" anders hoor
En ik vind heel breed heel lelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
Over 'handig in huis' zijn en gemillimeterd haar hoor ik nooit iets, maar dat zal wellicht aan mij liggen dan.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gvd wil je dat nooit meer zeggen als ik thee in m'n mond heb?!
Toch nog wat lekkere hete mannen nat weten te maken vandaag. Heerlijk, die "angsten"...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik moest lachenIk had een flesje water vast... Nu dus niet meer
Handig is huis vind ik eigenlijk wel prettig, aangezien ik extreem onhandig in huis benquote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Over 'handig in huis' zijn en gemillimeterd haar hoor ik nooit iets, maar dat zal wellicht aan mij liggen dan.
ik vind dat een echte ventquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk dat is toch weer heel anders dan de echte mannen die vrouwen doorgaans beschrijven, behoudens die pik dan.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
weet je welke pot pas eng is
menige vent is er niks bij
Buitenshuis is het al niet veel beter hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Handig is huis vind ik eigenlijk wel prettig, aangezien ik extreem onhandig in huis ben
I know, daar vangt mijn echte man me ook regelmatig opquote:Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buitenshuis is het al niet veel beter hoor.
*slik*quote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef Scorpie het volgende:
....ben altijd bang mensen teleur te stellen.
ps: niet zo'n gladgeschoren koppie, ziet er zo kinds uitquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik vind dat een echte vent
- mannelijk overkomt in zijn manier van doen en dat je er dus niet van denkt dat hij homo zou kunnen zijn
- groot en breed is
- zijn eigen mening vormt en zich niet laat domineren door anderen
- klaarstaat voor zijn vriendin/ vriend
- van zich afbijt als dat moet
- minstens richting 30 is, anders is het geen man maar een schooljongen
en in tegenstelling tot Ang3l geef ik de voorkeur aan haar
en ik vind overigens dat veel mannen die zichzelf ''een echte vent'' noemen het niet eens zijn
Ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt dat ik echt iemand moest afwijzen na een poging eigenlijk. Collega hier prbeert me altijd te turnen, maar das met een dikke knipoog (al zou ie geen nee zeggen denk ikquote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef Scorpie het volgende:
Och, ik ben niet zo bang voor andere mannen die het proberen, ik weet mij alleen slecht een houding te geven denk ik, ben altijd bang mensen teleur te stellen.
Dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef Scorpie het volgende:
Och, ik ben niet zo bang voor andere mannen die het proberen, ik weet mij alleen slecht een houding te geven denk ik, ben altijd bang mensen teleur te stellen.
Zie je? dat strookt ook al niet met de ideale homo-man.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
En ik vind heel breed heel lelijk.
Maar dat is dan dus een uitschieter, in jouw geval. Doorgaans hoor je vrouwen daar niet over.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef Ripley het volgende:
Handig is huis vind ik eigenlijk wel prettig, aangezien ik extreem onhandig in huis ben
Was it as good for you as it was for me?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Toch nog wat lekkere hete mannen nat weten te maken vandaag. Heerlijk, die "angsten"...
vraag me af wat jij onder heet verstaatquote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef El_Matador het volgende:
Toch nog wat lekkere hete mannen nat weten te maken vandaag. Heerlijk, die "angsten"...
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik het eng vind dat een man verliefd op me is. Dat moet hij weten maar val me er niet mee lastig. Dit heb ik je zovaak duidelijk gemaakt in dat topic, maar dan probeer je hier weer je gelijk te halen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
Aangerand door een vriend of toch niet?
Naar aanleiding van dat topic dus. Zijn mannen bang dat homozijn besmettelijk is? Heteromannen reageren soms bijna alsof ze een enge ziekte in hun schoenen geschoven krijgen als een andere man ze leuk vindt. Vanwaar die heftige reacties? Ik hoor zelden dat een vrouw zich druk maakt als een pot haar ziet zitten namelijk.
Geen idee, ik kan niet in jouw hoofd kijken.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for me?
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
vraag me af wat jij onder heet verstaat
O nee wacht, ik BEN ook nieet heetquote:
ik snap niet echt wat je bedoeld kerel. maar icequeen? wtf xDquote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee wacht, ik BEN ook nieet heet
Ik ben een icequeen.
Ik vergeet het steeds. Verwarrend.
Af en toe zijn mensen toch net dieren he.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Never mind
Ontopic: Mannen. Ego's. Haantjes. gekrenkte trots. Niet stoer. Etc.
Age-old feelings.
vaker dan je denktquote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Af en toe zijn mensen toch net dieren he.
Ego's ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Never mind
Ontopic: Mannen. Ego's. Haantjes. gekrenkte trots. Niet stoer. Etc.
Age-old feelings.
Is dat echt zo of bestaat het alleen maar in je hoofd dat ze allemaal naar je kont kijken? Denk je dat elke heterovrouw naar jouw kont kijkt?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kan het alleen niet helpen dat ik het vervelend vind om te merken dat ze vaak naar m'n achterste staren met die pretoogjes van ze
ja klopt wel. dat onderdanig etc. ik snap je punt wel helemaalquote:Op woensdag 2 december 2009 17:44 schreef Taurus het volgende:
Het is gewoon niet stoer. Het klopt ook niet met de rollenverdeling die we als vanouds kennen. Als we naar gayporn kijken wordt er 1 man genomen, of moet 1 man pijpen. Dat ziet er onderdanig uit, zeker als het niet bij een vrouw wordt gedaan maar bij een man. Dus niet stoer. Bij heteroseks is de man vaak de dominante stoere persoon, zoals het fysiek ook daadwerkelijk is gesteld tussen mannen en vrouwen.
Bij vrouwen echter verandert de rol tijdens seks niet. Die hebben seks met elkaar en nog steeds zijn de vrouwen sexy, onderdanig of gewoon geil bezig (even kinky seks achterwege gelaten). Hun rol verandert niet ten opzichte van heteroseks. Ik hoorde deze theorie van iemand en ik vond het wel aannemelijk.
Wat een kolder.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:44 schreef Taurus het volgende:
Het is gewoon niet stoer. Het klopt ook niet met de rollenverdeling die we als vanouds kennen. Als we naar gayporn kijken wordt er 1 man genomen, of moet 1 man pijpen. Dat ziet er onderdanig uit, zeker als het niet bij een vrouw wordt gedaan maar bij een man. Dus niet stoer. Bij heteroseks is de man vaak de dominante stoere persoon, zoals het fysiek ook daadwerkelijk is gesteld tussen mannen en vrouwen.
Bij vrouwen echter verandert de rol tijdens seks niet. Die hebben seks met elkaar en nog steeds zijn de vrouwen sexy, onderdanig of gewoon geil bezig (even kinky seks achterwege gelaten). Hun rol verandert niet ten opzichte van heteroseks. Ik hoorde deze theorie van iemand en ik vond het wel aannemelijk.
Ik heb zelf altijd het gevoel bij vrouwenporno dat die vrouwen het alsnog voor mannen doen, dat seksen met elkaar. In die zin zijn ze nog steeds onderdanig. Mannen die onderdanig zijn klopt niet met wat we willen zien/gewend zijn om te zien. Volgens mij is dat geen kolder, maar 'n feit. Dat zijn 'watjes'.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een kolder.
Dan zouden mannen niet geil kunnen worden van porno met dominante vrouwen, vrouwen bovenop enzo.
Mannen hoeven gewoon geen andere mannen te zien seksen omdat het concurrenten zijn om het zaad van de man te verspreiden over de wijfjes. En geef ze eens ongelijk!
Het is dan ook niet dat mannen niet blij zouden zijn met homo's, maar niet zelf ermee te maken hoeven te hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd het gevoel bij vrouwenporno dat die vrouwen het alsnog voor mannen doen, dat seksen met elkaar. In die zin zijn ze nog steeds onderdanig. Mannen die onderdanig zijn klopt niet met wat we willen zien/gewend zijn om te zien. Volgens mij is dat geen kolder, maar 'n feit. Dat zijn 'watjes'.
En jouw opmerking is ook 'n beetje gek, als jij volgens die theorie porno kijkt zou je juist blij moeten zijn met die homo's want dat betekent dat er meer vrouwen over zijn voor hetero's, als je het dan toch over concurrentie hebt![]()
Ik zou dat kolder nog maar eens herzien, ik vind dat op jouw theorie van toepassing.
Leg dat mannenhatend eens uit?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is dan ook niet dat mannen niet blij zouden zijn met homo's, maar niet zelf ermee te maken hoeven te hebben.
Maar jij weet er weer een of andere mannenhatende theorie tegenaan te flikkeren, niet onbekend in Libelle-psychologieland...![]()
Ik kijk porno niet volgens een theorie. Ik kijk omdat ik het geil vind.
Heteroseksuele mannen hoeven in pornofilms geen mannen met elkaar te zien neuken omdat ze hetero zijn, en er dus niet geil van worden. Laten we dat vooral niet moeilijker maken dan nodig.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef El_Matador het volgende:
Mannen hoeven gewoon geen andere mannen te zien seksen omdat het concurrenten zijn om het zaad van de man te verspreiden over de wijfjes. En geef ze eens ongelijk!
Toch heb ik al vaker van vrouwen gehoord dat ze homo-pr0n kijken omdat ze het mooi vinden dat die mannen zich zo kwetsbaar opstellen (vooral de catcher dan, ongetwijfeld).quote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef Taurus het volgende:
Dat zegt dus al dat lesbische seks meer met mannen geassocieerd is dan homoseks met vrouwen.
Emotioneel gezien wellicht, ik ken geen vrouwen die er geil van worden. De vrouwen die ik ken en die porno kijken kijken juist lesbische seks of heteroseks. Ik ken daar geen statistieken van (quote:Op woensdag 2 december 2009 18:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toch heb ik al vaker van vrouwen gehoord dat ze homo-pr0n kijken omdat ze het mooi vinden dat die mannen zich zo kwetsbaar opstellen (vooral de catcher dan, ongetwijfeld).
Ja het was eigenlijk ook meer iets uit het rariteitenkabinet misschien, hoewel die vrouwen dus wel betoogden er geil van te worden.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:26 schreef Taurus het volgende:
Emotioneel gezien wellicht, ik ken geen vrouwen die er geil van worden. De vrouwen die ik ken en die porno kijken kijken juist lesbische seks of heteroseks. Ik ken daar geen statistieken van () maar volgens mij is homoseks niet erg geil voor vrouwen, uitzonderingen daargelaten.
mannen die daar TE verontwaardigd over reageren maken zich zorgen, zorgen over dat het misschien wel eens zou kunnen kloppen. mannen die dat niet boeit hebben niks om zic zorgen over te maken, zo zie ik datquote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het aan de ene kant ook wel fijn als de man die ik date zelf niet met homo's geassocieerd wil worden. Wel als vrienden kan hebben natuurlijk, geen homofoob, maar wel verontwaardigd is als hij wordt aangezien voor homo. Dat is voor mij in mijn vooroordelenhoofd wel een teken dat ie ontzettend voor vrouwen wil gaan (en dus voor mij) en dat hij zijn mannelijkheid wil uiten.
sorry meid, maar jij lult echt alles aan elkaar. vrouwen die neplullen bij elkaar naar binnen duwen heeft niks met die lullen te maken, het is gewoon een hulpmiddel om op de juiste plekken te komen waar je met de vingers niet komt, daarmee wil dat nog niet zegen dat ze DUS aan een man denken terwijl ze seks met elkaar hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Overigens, om even in detail te treden toont het zich al in de porno zelf. Mannen zitten niet elkaar met een nepkut te bevredigen, terwijl vrouwen graag praten over een 'giant cock' tijdens lesbische seks en elkaar met enge nep-penissen te lijf gaan. Dat zegt dus al dat lesbische seks meer met mannen geassocieerd is dan homoseks met vrouwen. Vrouwen blijven dus 'onderdanig', ook als ze dominante seks met elkaar hebben.
ja het is natuurlijk ook wel geilquote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja het was eigenlijk ook meer iets uit het rariteitenkabinet misschien, hoewel die vrouwen dus wel betoogden er geil van te worden.
Gaypr0n wordt ongetwijfeld het allermeest gekeken door homo's, terwijl lesbische scenes, zoals je zegt, het meest gekeken zal worden door hetero-mannen, dus het wordt idd voor hen gemaakt.
Die zijn er ook. Dat ontken ik toch ook niet? Het zijn niet zomaar attributen om op de juiste plekken te komen, het zijn penissen. Soms pijpen ze die penissen zelfs, wil je dan nog beweren dat dat niets met mannen te maken heeft? Daarnaast is het toch ook geen nieuws voor je dat hetero's liever lesbian porn kijken dan gay porn? Wat zegt dat dan? Ik bedoel slechts te zeggen dat lesbische seks alsnog als redelijk onderdanig over komt, en dat het dus klopt volgens ons beeld dat we hebben van de man en vrouw, waar homoseks moeilijker te accepteren valt omdat het minder logisch is dat de man opeens in een 'genomen' positie is.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
sorry meid, maar jij lult echt alles aan elkaar. vrouwen die neplullen bij elkaar naar binnen duwen heeft niks met die lullen te maken, het is gewoon een hulpmiddel om op de juiste plekken te komen waar je met de vingers niet komt, daarmee wil dat nog niet zegen dat ze DUS aan een man denken terwijl ze seks met elkaar hebben
het komt misschien niet bij je op, maar er zijn wel degelijk vrouwen die gewoon niet into mannen zijn![]()
Volgens mij is het redelijk lastig goeie seks te hebben met een man die wel eens homo zou kunnen zijn. Hoe stoerder de vent, hoe verder ze af staan van homoseksualiteit. Dat kun je anders bekijken (hoe stoerder, hoe ruimdenkender bijvoorbeeld) maar volgens mij is dat wel het idee dat leeft. Ik weet niet of je alles onder angst voor eigen geaardheid kan schuiven.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
mannen die daar TE verontwaardigd over reageren maken zich zorgen, zorgen over dat het misschien wel eens zou kunnen kloppen. mannen die dat niet boeit hebben niks om zic zorgen over te maken, zo zie ik dat
Je gelooft niet dat het zo kan zijn dat hij met al die stoerheid iets probeert te compenseren, bijvoorbeeld onzekerheid over hoe hij overkomt, en dat hij anders godbetert wel als homo kan worden gezien?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:07 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij is het redelijk lastig goeie seks te hebben met een man die wel eens homo zou kunnen zijn. Hoe stoerder de vent, hoe verder ze af staan van homoseksualiteit. Dat kun je anders bekijken (hoe stoerder, hoe ruimdenkender bijvoorbeeld) maar volgens mij is dat wel het idee dat leeft. Ik weet niet of je alles onder angst voor eigen geaardheid kan schuiven.
Ja, maar dan rest nog steeds de vraag waarom hij bang is om voor homo aangezien te worden. En dat antwoord hoeft niet per se 'omdat hij het zelf misschien is' te zijn. Ik denk echt eerder dat het voortkomt uit het idee dat homo's niet als stoer worden gezien, maar als watjes. Als een man iets softs doet is het 'wat een homo ben je ook', en als diegene zijn softheid dan aanpast is dat niet omdat hij bang is zelf daadwerkelijk homo te zijn, lijkt me. Maar om voor mietje te worden aangezien.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat het zo kan zijn dat hij met al die stoerheid iets probeert te compenseren, bijvoorbeeld onzekerheid over hoe hij overkomt, en dat hij anders godbetert wel als homo kan worden gezien?
ja dat laatste snap ik. ik heb alle soorten porno wel eens gezien. nee niet alle alleen: hetero, bi, homo, lesbiquote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, mannen kijken geen gayporn omdat ze er niet geil van worden, blaat, daar gaat het niet om. De vraag is waarom het zelfs náár is om te zien voor veel mannen, zie OP. En daar kan mijn 'theorie' een prima antwoord op zijn.
Dat klopt ook. Ik zal in dat kader mijn eerdere post eens quoten:quote:Op woensdag 2 december 2009 19:15 schreef Taurus het volgende:
Ja, maar dan rest nog steeds de vraag waarom hij bang is om voor homo aangezien te worden. En dat antwoord hoeft niet per se 'omdat hij het zelf misschien is' te zijn. Ik denk echt eerder dat het voortkomt uit het idee dat homo's niet als stoer worden gezien, maar als watjes. Als een man iets softs doet is het 'wat een homo ben je ook', en als diegene zijn softheid dan aanpast is dat niet omdat hij bang is zelf daadwerkelijk homo te zijn, lijkt me. Maar om voor mietje te worden aangezien.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk dat het iets evolutionair bepaalds is. Als man moet je je man-zijn constant valideren tegen andere mannen, en wat onderstreept het man-zijn nou meer dan de lust naar vrouwen?
Het absolute tegenovergestelde zou bereikt worden als men het idee krijgt dat je niet van de vrouwen zou zijn. Daar moet je als man dus fel tegen ageren.
O ja, juist. Het leek alsof ik tegen je in ging geloof ik, sorry, ik verwarde je even met iemand anders denk ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Ik zal in dat kader mijn eerdere post eens quoten:
[..]
Jouw beeld van mannen en homo's. Ik had eigenlijk beter kunnen zeggen "heteromannenhatend"... Vind je wel meer bij het Opzijvolk.quote:
Dat is alleen maar zo omdat Libellepsycholoogjes dat zo zeggen.quote:En jij kijkt bepaalde soorten porno volgens een theorie. Of je nou wil of niet
Dan zouden heteroseksuele vrouwen ook niet geil worden van seksende vrouwen. En toch is het opwindender om 2 sensuele vrouwen bezig te zien dan 2 mannen.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heteroseksuele mannen hoeven in pornofilms geen mannen met elkaar te zien neuken omdat ze hetero zijn, en er dus niet geil van worden. Laten we dat vooral niet moeilijker maken dan nodig.
Nee, nog meer uitleg. Wat is mijn beeld van mannen en homo's dan? In welke zin is dat negatief, bedoel ik?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw beeld van mannen en homo's. Ik had eigenlijk beter kunnen zeggen "heteromannenhatend"... Vind je wel meer bij het Opzijvolk.
Dat weet ik niet, ik lees de libelle niet, jij wel blijkbaar. Overal zit een theorie achter, men doet dingen om een reden. Daarom zeg ik of jij nou wil of niet. Het bestaan van een theorie ontkennen is zoals ontkennen dat er bomen bestaan, maar goed, doe waar je je lekker bij voeltquote:Dat is alleen maar zo omdat Libellepsycholoogjes dat zo zeggen.Maar daar heb ik maling aan. Zouden meer mensen moeten hebben...
Dat is een goede verklaring denk ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:39 schreef speknek het volgende:
...Als het dus om seks gaat had de man van zijn sekse daar het alleenrecht op binnen de groep, maar hadden de vrouwen wel 'gezamenlijk' seks. ...
Waarom niet...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
net zoals alleen echte mannen roze kunnen dragen.
Ik waag me er niet aan
Ik hou zelf ook niet zo van de Albert Verlinde's op de wereld.... maar als iemand echt zo i, waarom zou hij dat dan niet uitdragen? Mij wordt op het forum wel eens verweten dat veel posts doorspekt zijn met gayness (quote:Op donderdag 3 december 2009 04:31 schreef scanman1 het volgende:
Ach, Ramses wordt nu ook opeens overal geprezen en was toch ook homo. Fortuyn werd zelfs aanbeden door veel mensen en ook hij was homo. Zolang iemand er niet mee te koop loopt wil het land het nog wel 'door de vingers zien'.
Ik ben het met je eens, maar helaas is dat bij veel mensen anno 2009 nog steeds niet zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook niet zo van de Albert Verlinde's op de wereld.... maar als iemand echt zo i, waarom zou hij dat dan niet uitdragen? Mij wordt op het forum wel eens verweten dat veel posts doorspekt zijn met gayness () bv in een Singles topic. Maar.... de mannen daar reageren ook op ieder wijf. Die was lekker, die had mooie tieten. Dat meisje was leuk, die was gezoend. En die dingen GAAN bij mij nou eenmaal over mannen. Dat is niet te koop lopen, maar dat is gewoon wie ik ben. Zou ik dan m'n bek moeten houden om meer geaccepteerd te worden? Om "door de vingers gezien te worden?"? Dacht 't niet. Dat doe ik bij m'n vader al om de goede vrede te bewaren, maar daar houdt het dan toch ècht op!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef Yoppie het volgende:
Waarom?
Omdat het toch algemeen bekend is dat elke homo, altijd en met elke man seks wil.
Daarom dus.
maar ik vind die albert verlinde echt een triest geval, net zoals gordon. dan denk ik dus, dat je homo bent hoef toch niet te betekenen dat je een wijf dat in het verkeerde lichaam geboren is bent, maar dat soort mensen scheppen wel dat beeldquote:Op donderdag 3 december 2009 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook niet zo van de Albert Verlinde's op de wereld.... maar als iemand echt zo i, waarom zou hij dat dan niet uitdragen? Mij wordt op het forum wel eens verweten dat veel posts doorspekt zijn met gayness () bv in een Singles topic. Maar.... de mannen daar reageren ook op ieder wijf. Die was lekker, die had mooie tieten. Dat meisje was leuk, die was gezoend. En die dingen GAAN bij mij nou eenmaal over mannen. Dat is niet te koop lopen, maar dat is gewoon wie ik ben. Zou ik dan m'n bek moeten houden om meer geaccepteerd te worden? Om "door de vingers gezien te worden?"? Dacht 't niet. Dat doe ik bij m'n vader al om de goede vrede te bewaren, maar daar houdt het dan toch ècht op!
Zou die het misschien sarcastisch bedoelen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:09 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
wát een onzin. Heb zelf een (gewone) vriend die bisexueel is en m'n oom is homo en die bespringen echt niet elke kerel hoor. Beeld je maar niet in dat ze jou zo sexy vinden dat ze je meteen willen bespringen zeg.. kom op. Alsof jij elke vrouw wilt bespringen die je ziet.
quote:Op donderdag 3 december 2009 04:46 schreef Ps2K het volgende:
Het is heel simpel; mannen begrijpen lesbo's omdat ze dezelfde interesse delen. Homo's daarintegen... pfff ik begrijp er echt geen fuck van waarom een man op een andere man zou vallen. Ik denk dat ik het ook nooit zal begrijpen waarom sommige mannen zo zijn... ik respecteer het het daar laat ik het bij.
(Ik zou er pas problemen mee hebben als ze een partij in mijn bed liggen te krikken)
iedereen weet het antwoord op vraag 3quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Drie dingen. Eén: alsof die situatie ooit voor gaat komen dat twee homoseksuele mannen in JOUW kamer op JOUW bed waar jij bent seks gaan lopen hebben. Dude, serieus. Twee: mogen ze wel verliefd zijn op elkaar in jou kamer? Of elkaar aantrekkelijk vinden op jouw kamer? Of heb je gewoon wat tegen de seks?. En drie: als het nou twee lesbische meisjes waren?
Zoals de waard is verkracht ie z'n gasten?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef Yoppie het volgende:
Waarom?
Omdat het toch algemeen bekend is dat elke homo, altijd en met elke man seks wil.
Daarom dus.
luister jongen, van alle mannen die er rondlopen moet ik er van bijna allemaal niet aan denken om daar seks mee te hebben. het is zeldzaam als ik er eentje op straat zie lopen waarvan ik denk: dat ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef Yoppie het volgende:
Waarom?
Daarom dus.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Het hangt bij mij van het tijdstip, de mood en de hoeveelheid alcohol af
Nou, ik hoop niet dat ik me dan te mannelijk heb opgesteld in die ene discussiequote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
luister, ik val ook op mannen maar ik val absoluut niet op mietjes. dus als ik een vent aantrekkelijk vent betekent dat juist dat het een echte kerel is
Ja vrienden weten dat ik er een heel soort keuringssysteem aan over heb gehouden: De uurtjes.quote:
o nee, jij alweerquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat ik me dan te mannelijk heb opgesteld in die ene discussie
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:18 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o nee, jij alweer![]()
ik heb je toen ook al gezegd dat ik jou een MIETJE vind! dus nee, al was je het laatste wezen op aarde, ik hoef jou niet!
ja kijk, als je zo'n grote sterke vent bent die hard kan slaan bedenk ik me misschien welquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
![]()
Ga je me nog slaan? Ik overweeg terug te slaan, maar ik hoop niet dat je me dan leuk gaat vinden.
Nou, misschien wordt het dan wel wat tussen ons (quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja kijk, als je zo'n grote sterke vent bent die hard kan slaan bedenk ik me misschien wel
vechtersbaasje![]()
vertelquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, misschien wordt het dan wel wat tussen ons (), op één voorwaarde natuurlijk.
pff, geen idee. maar als je niet minimaal 27 bent heb ik geen interesse. en nu weet ik nog altijd niet wat die voorwaarde wasquote:
Die voorwaarde is géén anale seks, natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
pff, geen idee. maar als je niet minimaal 27 bent heb ik geen interesse. en nu weet ik nog altijd niet wat die voorwaarde was
shit zeg, had ik je net zo graag willen uitwonenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die voorwaarde is géén anale seks, natuurlijk.
Goed plan. Ondertussen kijken we dan naar een echte mannenfilm als Rambo, First Blood.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:00 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
shit zeg, had ik je net zo graag willen uitwonenwat doen we nu dan, handje vasthouden op de bank?
mij bestquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Goed plan. Ondertussen kijken we dan naar een echte mannenfilm als Rambo, First Blood.
Uiteraard, maar dus geen anale seks. Anders zou ik hypocriet zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:26 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
mij besten van het een komt het ander...
Nee, dit is mannen onder elkaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef CyclingGirl het volgende:
Als jullie het nu eens gaan doen, ga ik kijken *pakt popcorn*.
o dus voor oraal ben ej wel in? haha, je verbaast mequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dus geen anale seks. Anders zou ik hypocriet zijn.
Dude! Ik bespring geen vrouwen, maar mannenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:09 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
wát een onzin. Heb zelf een (gewone) vriend die bisexueel is en m'n oom is homo en die bespringen echt niet elke kerel hoor. Beeld je maar niet in dat ze jou zo sexy vinden dat ze je meteen willen bespringen zeg.. kom op. Alsof jij elke vrouw wilt bespringen die je ziet.
o dus als ik het goed begrijp bespring je iedere vent die wel wilquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:26 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Dude! Ik bespring geen vrouwen, maar mannen
Nee hoor helemaal niet zelfs.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o dus als ik het goed begrijp bespring je iedere vent die wel wil
o op die manier. leuk voor je, hoelang?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet zelfs.
Ik heb een relatie en heb de eigenschap nogal trouw te zijn
6 en een half jaar alweerquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o op die manier. leuk voor je, hoelang?
Ja hequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o dus voor oraal ben ej wel in? haha, je verbaast me
SPOILERP.s. Dat andere topic had een dubbele bodem, zie Anale seks: verbod gerechtvaardigd?Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
hij is nog serieus ook, hahaha. bij deze geef ik je wel een blowjob, en daarna jij mij oke. maar moet je me wel eerst slaan, nee grapjequote:
Ik ben vanavond zelfs speciaal naar de sportschool gegaan om in shape te komen (voor het slaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:32 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hij is nog serieus ook, hahaha. bij deze geef ik je wel een blowjob, en daarna jij mij oke. maar moet je me wel eerst slaan, nee grapje![]()
ruige kerel, toe maar. ik kom al helemaal in de stemming zegquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben vanavond zelfs speciaal naar de sportschool gegaan om in shape te komen (voor het slaan).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |