ik vind het hele gezeik over seksualiteit zo opgeblazen. vrouwen met vrouwen worden geil gevonden, wat het natuurlijk ook is, maar mannen met mannen wordt meteen als vies bestempeld. en ik denk dat er niks vies aan is, het is gewoon het beeld dat in de maatschappij word neergezet van wat wel en niet kan.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
Aangerand door een vriend of toch niet?
Naar aanleiding van dat topic dus. Zijn mannen bang dat homozijn besmettelijk is? Heteromannen reageren soms bijna alsof ze een enge ziekte in hun schoenen geschoven krijgen als een andere man ze leuk vindt. Vanwaar die heftige reacties? Ik hoor zelden dat een vrouw zich druk maakt als een pot haar ziet zitten namelijk.
Hmja, maar toch. Ik moet dan gelijk denken aan wat zij fantaseren op dat moment, ugh.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt het ook als compliment zien.
Jawel, het uit zich alleen anders. Vrouwen die met elkaar moeten concurreren bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:14 schreef leipeshitouwess het volgende:
Mannen en hun ego.
Vrouwen hebben niet zo'n groot ego
je bedoeld omdat je sowieso onaantrekkelijk bent en ook die aandacht van vrouwen niet krijgtquote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Weet ik niet.. Ik heb het (gelukkig) niet meegemaakt en ga er vanuit dat dit ook niet gaat komen.
leuke collega voor je vrouw dan, die haar man probeert te versierenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:20 schreef DrDarwin het volgende:
Ik heb jarenlang een vriend gehad die gay was/is, het was een collega van mijn vrouw.
Ik ben regelmatig met hem naar een homobar geweest, maar daar had ik toch het meeste plezier met de lesbische dames.
Hij heeft wel eens wat geprobeerd, maar aangezien ik zo hetero ben als de neten heb ik daar vriendelijk voor bedankt, ook niet "bij wijze van experiment" zoals hij wel eens voorstelde.
Verder was het een echt leuke gast, jammer dat hij verhuist is naar Australië.
Nee, het is eerder dat je dan kennelijk die vibe afgeeft waardoor je in de smaak valt bij homo's, en dát duidt op beperkte mannelijkheid. Daar worden mannen panisch van.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:24 schreef Copycat het volgende:
Als een andere man ze aantrekkelijk vindt, ondermijnt dat voor hun gevoel hun mannelijkheid. Zoiets, denk ik.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
Nee, het is eerder dat je dan kennelijk die vibe afgeeft waardoor je in de smaak valt bij homo's, en dát duidt op beperkte mannelijkheid. Daar worden mannen panisch van.
Dat is het dus NIET, altijd mooi als jij post, dan kunnen we de totale bullshit alvast wegstrepenquote:
luister, ik val ook op mannen maar ik val absoluut niet op mietjes. dus als ik een vent aantrekkelijk vent betekent dat juist dat het een echte kerel isquote:Op woensdag 2 december 2009 15:24 schreef Copycat het volgende:
Als een andere man ze aantrekkelijk vindt, ondermijnt dat voor hun gevoel hun mannelijkheid. Zoiets, denk ik.
Zoals jij het zei, lag het meer bij die andere man, terwijl ik bedoelde dat het bij de man zélf zou liggen. Qua splitting hairs.quote:
ja, want soms hebben vrouwen een piemel en soms een kut, dus hetzelfde is het niet, zoiets bedoel jequote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Re het volgende:
2 mannen hebben natuurlijk hetzelfde geslachtoorgaan als de man, als 2 vrouwen het doen zit dat dus net iets anders... of iets dergelijks
We hebben er later ook erg om gelachen...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
leuke collega voor je vrouw dan, die haar man probeert te versieren
Dat hoor ik vaker ja, dat homomannen juist vallen op "echte mannen". In dat licht bezien ben je dus juist een echte man als een homo je ziet zittenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
luister, ik val ook op mannen maar ik val absoluut niet op mietjes. dus als ik een vent aantrekkelijk vent betekent dat juist dat het een echte kerel is
Wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het dus NIET, altijd mooi als jij post, dan kunnen we de totale bullshit alvast wegstrepen.
aar dat betekent weer niet dat ik zelf het wijf uithang overigens, ik ben geen mietje, alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker ja, dat homomannen juist vallen op "echte mannen". In dat licht bezien ben je dus juist een echte man als een homo je ziet zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |