abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75211433
Aangerand door een vriend of toch niet?

Naar aanleiding van dat topic dus. Zijn mannen bang dat homozijn besmettelijk is? Heteromannen reageren soms bijna alsof ze een enge ziekte in hun schoenen geschoven krijgen als een andere man ze leuk vindt. Vanwaar die heftige reacties? Ik hoor zelden dat een vrouw zich druk maakt als een pot haar ziet zitten namelijk.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_75211481
In mijn omgeving niet. Maarja veel vrienden zijn ook homo en de rest is gewoon open minded.

Ik denk dat de bange mannen gewoon typische voetbal kijkende, veronica-gids lezende en axe spuitende mannen zijn.
pi_75211576
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
In mijn omgeving niet. Maarja veel vrienden zijn ook homo en de rest is gewoon open minded.

Ik denk dat de bange mannen gewoon typische voetbal kijkende, veronica-gids lezende en axe spuitende mannen zijn.
Feyenoord Rotterdam
pi_75211581
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:

Ik denk dat de bange mannen gewoon typische axe spuitende mannen zijn.

Anyway, ik snap de paniek ook niet zo om eerlijk te zijn. Het zal mij aan mijn achterste oxideren ( mooie woordspeling als zeg ik het zelf ) wie welke geaardheid heeft. Behalve als ik de dame in kwestie leuk vind natuurlijk.

Die vriend van de TS van het andere topic was wellicht niet zo handig bezig en had het beter eerst kunnen zeggen. Maar om nou direct hem met aanranding te beschuldigen gaat nogal ver.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:29:39 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75211596
Ik vermoed dat sex een veel groter onderdeel is van wat als 'mannelijk' gezien wordt, (naast voetbal en auto's ) dan voor vrouwen het geval is...

mannen die op andere mannen vallen worden over het algemeen niet meer als mannelijk gezien...terwijl vrouwen die op vrouwen vallen over het algemeen nog steeds als vrouwelijk gezien worden...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:31:36 #6
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75211645
Ik kan me er echt niet wakker van liggen
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  woensdag 2 december 2009 @ 14:32:06 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75211661
----> d an vrouwen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75211665
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef Abbadon het volgende:
Ik vermoed dat sex een veel groter onderdeel is van wat als 'mannelijk' gezien wordt, (naast voetbal en auto's ) dan voor vrouwen het geval is...

mannen die op andere mannen vallen worden over het algemeen niet meer als mannelijk gezien...terwijl vrouwen die op vrouwen vallen over het algemeen nog steeds als vrouwelijk gezien worden...
Misschien wel. Is het dan ook zo dat die mannen vrouwelijk per definitie als minder zien dan mannelijk?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:33:37 #9
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75211689
Ik heb ook wel wat kennissen die homo zijn, niks mis mee. Ik kan het alleen niet helpen dat ik het vervelend vind om te merken dat ze vaak naar m'n achterste staren met die pretoogjes van ze
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_75211749
-edit- ga weg

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 02-12-2009 14:38:25 ]
pi_75211802
@ Shevajb dude...hoeveel ass heb jij zelf wel niet nagekeken in je leven?
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:37:45 #12
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75211819
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Misschien wel. Is het dan ook zo dat die mannen vrouwelijk per definitie als minder zien dan mannelijk?
Minder? In zekere zin wel ja, denk ik...zwakker, emotioneler...'Je lijkt wel een wijf, man...doe eens normaal!'...maar dat is meer normaal menselijk groepsgedrag dan een typisch mannelijk mechanisme; Alles wat anders is, wordt automatisch als minderwaardig gezien...en omdat sexualiteit zo ontzettend in de kern zit van wat 'mannelijk' is, is dat bij uitstek een punt waarvan elke suggestie van afwijking al als enorm bedreigend wordt ervaren...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_75211830
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat je er ook echt ziektes door kan krijgen? (Als ze seks hebben dan )
Dat kan bij hetero's ook hoor. Hoop niet dat ik nu je bubble geburst heb
pi_75211835
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef ShevaJB het volgende:
Ik heb ook wel wat kennissen die homo zijn, niks mis mee. Ik kan het alleen niet helpen dat ik het vervelend vind om te merken dat ze vaak naar m'n achterste staren met die pretoogjes van ze
Waarom? Je kunt het ook als compliment zien.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_75212158
Ik zie het altijd als een compliment, of het nu een vrouw of een man is.

Vriend van me is echt homofoob waardoor je enorm veel lol kan maken. Hij beejf slapen bij een vriend na het stappen, die ging vervolgens met zijn hand op zijn been, hij sprong uit bed en begon te schreeuwen. Vooral leuk wanneer die sjans heeft met een man of een travesties (waarvan die niet zag dat het een man was.)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75212284
Aan de ene kant zou ik het als een compliment zien, maar ook juist weer niet, omdat die kerel dan misschien denkt dat je gay bent
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:55:52 #17
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75212416
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:51 schreef DuTank het volgende:
Aan de ene kant zou ik het als een compliment zien, maar ook juist weer niet, omdat die kerel dan misschien denkt dat je gay bent
Wat boeit het dat een "ander" denkt dat je gay bent? Als het een totaal ombekende kerel is kan het me dus geen zak schelen En inderdaad, ik zie dat soort dingen ook gewoon als compliment!

Betekend dat als het bij de vrouwen niet lukt, je het altijd bij mannen kan proberen
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75212475
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Wat boeit het dat een "ander" denkt dat je gay bent? Als het een totaal ombekende kerel is kan het me dus geen zak schelen En inderdaad, ik zie dat soort dingen ook gewoon als compliment!

Betekend dat als het bij de vrouwen niet lukt, je het altijd bij mannen kan proberen
Dan kom je dus als nicht over en dat wil ik niet.
pi_75212909
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef DuTank het volgende:

[..]

een nicht kun je ook zijn als je hetero bent, dan ben je gewoon net een wijf
  woensdag 2 december 2009 @ 15:10:54 #20
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75212963
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

een nicht kun je ook zijn als je hetero bent, dan ben je gewoon net een wijf
en dat wil hij niet, want hij is "oh zo mannelijk"
pi_75212993
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat heb je zelf in de hand.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75213084
Mannen en hun ego.
Vrouwen hebben niet zo'n groot ego
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
pi_75213141
Ik snap het wel ... het idee om jezelf over te geven aan een andere man is erg moeilijk te bevatten. Het blijft een soort van rivaal en daarnaast zijn de meeste mannen 'lelijk' (baard-, snor- en borstharen, vierkante gezichten... lelijke platte borsten) allemaal eigenschappen die ik niet mooi vind in een vrouw!

Daarintegen ben ik zelf niet erg bang voor homofiele mannen.... en ik voel me helemaal niet bezwaard als een vriend verliefd op me wordt (ik zou het jammer vinden dat ik waarschijnlijk een vriend kwijtraak) en als een vreemde jongen me spontaan kust, zal ik me niet snel aangevallen voelen. Het laatste waar ik door wil laten leiden is het sociale stigma dat eraan hangt.

Zoals Fascination aangeeft zal ik het als een compliment zien.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  woensdag 2 december 2009 @ 15:16:43 #24
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75213169
Ik denk dat het iets evolutionair bepaalds is. Als man moet je je man-zijn constant valideren tegen andere mannen, en wat onderstreept het man-zijn nou meer dan de lust naar vrouwen?

Het absolute tegenovergestelde zou bereikt worden als men het idee krijgt dat je niet van de vrouwen zou zijn. Daar moet je als man dus fel tegen ageren.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75213240
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Dat heb je zelf in de hand.
Weet ik niet.. Ik heb het (gelukkig) niet meegemaakt en ga er vanuit dat dit ook niet gaat komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')