quote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
In mijn omgeving niet. Maarja veel vrienden zijn ook homo en de rest is gewoon open minded.
Ik denk dat de bange mannen gewoon typische voetbal kijkende, veronica-gids lezende en axe spuitende mannen zijn.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat de bange mannen gewoon typische axe spuitende mannen zijn.
Misschien wel. Is het dan ook zo dat die mannen vrouwelijk per definitie als minder zien dan mannelijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef Abbadon het volgende:
Ik vermoed dat sex een veel groter onderdeel is van wat als 'mannelijk' gezien wordt, (naast voetbal en auto's) dan voor vrouwen het geval is...
mannen die op andere mannen vallen worden over het algemeen niet meer als mannelijk gezien...terwijl vrouwen die op vrouwen vallen over het algemeen nog steeds als vrouwelijk gezien worden...
Minder? In zekere zin wel ja, denk ik...zwakker, emotioneler...'Je lijkt wel een wijf, man...doe eens normaal!'...maar dat is meer normaal menselijk groepsgedrag dan een typisch mannelijk mechanisme; Alles wat anders is, wordt automatisch als minderwaardig gezien...en omdat sexualiteit zo ontzettend in de kern zit van wat 'mannelijk' is, is dat bij uitstek een punt waarvan elke suggestie van afwijking al als enorm bedreigend wordt ervaren...quote:Op woensdag 2 december 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien wel. Is het dan ook zo dat die mannen vrouwelijk per definitie als minder zien dan mannelijk?
Dat kan bij hetero's ook hoor. Hoop niet dat ik nu je bubble geburst hebquote:Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat je er ook echt ziektes door kan krijgen? (Als ze seks hebben dan)
Waarom? Je kunt het ook als compliment zien.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef ShevaJB het volgende:
Ik heb ook wel wat kennissen die homo zijn, niks mis mee. Ik kan het alleen niet helpen dat ik het vervelend vind om te merken dat ze vaak naar m'n achterste staren met die pretoogjes van ze
Wat boeit het dat een "ander" denkt dat je gay bent? Als het een totaal ombekende kerel is kan het me dus geen zak schelenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:51 schreef DuTank het volgende:
Aan de ene kant zou ik het als een compliment zien, maar ook juist weer niet, omdat die kerel dan misschien denkt dat je gay bent
Dan kom je dus als nicht over en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Wat boeit het dat een "ander" denkt dat je gay bent? Als het een totaal ombekende kerel is kan het me dus geen zak schelenEn inderdaad, ik zie dat soort dingen ook gewoon als compliment!
Betekend dat als het bij de vrouwen niet lukt, je het altijd bij mannen kan proberen
een nicht kun je ook zijn als je hetero bent, dan ben je gewoon net een wijfquote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kom je dus als nicht over en dat wil ik niet.
en dat wil hij niet, want hij is "oh zo mannelijk"quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
een nicht kun je ook zijn als je hetero bent, dan ben je gewoon net een wijf
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kom je dus als nicht over en dat wil ik niet.
Weet ik niet.. Ik heb het (gelukkig) niet meegemaakt en ga er vanuit dat dit ook niet gaat komen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |