Zoals de waard is verkracht ie z'n gasten?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef Yoppie het volgende:
Waarom?
Omdat het toch algemeen bekend is dat elke homo, altijd en met elke man seks wil.
Daarom dus.
luister jongen, van alle mannen die er rondlopen moet ik er van bijna allemaal niet aan denken om daar seks mee te hebben. het is zeldzaam als ik er eentje op straat zie lopen waarvan ik denk: dat ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef Yoppie het volgende:
Waarom?
Omdat het toch algemeen bekend is dat elke homo, altijd en met elke man seks wil.
Daarom dus.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Het hangt bij mij van het tijdstip, de mood en de hoeveelheid alcohol af
Nou, ik hoop niet dat ik me dan te mannelijk heb opgesteld in die ene discussiequote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
luister, ik val ook op mannen maar ik val absoluut niet op mietjes. dus als ik een vent aantrekkelijk vent betekent dat juist dat het een echte kerel is
Ja vrienden weten dat ik er een heel soort keuringssysteem aan over heb gehouden: De uurtjes.quote:
o nee, jij alweerquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat ik me dan te mannelijk heb opgesteld in die ene discussie
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:18 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o nee, jij alweer![]()
ik heb je toen ook al gezegd dat ik jou een MIETJE vind! dus nee, al was je het laatste wezen op aarde, ik hoef jou niet!
ja kijk, als je zo'n grote sterke vent bent die hard kan slaan bedenk ik me misschien welquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
![]()
Ga je me nog slaan? Ik overweeg terug te slaan, maar ik hoop niet dat je me dan leuk gaat vinden.
Nou, misschien wordt het dan wel wat tussen ons (quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja kijk, als je zo'n grote sterke vent bent die hard kan slaan bedenk ik me misschien wel
vechtersbaasje![]()
vertelquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, misschien wordt het dan wel wat tussen ons (), op één voorwaarde natuurlijk.
pff, geen idee. maar als je niet minimaal 27 bent heb ik geen interesse. en nu weet ik nog altijd niet wat die voorwaarde wasquote:
Die voorwaarde is géén anale seks, natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
pff, geen idee. maar als je niet minimaal 27 bent heb ik geen interesse. en nu weet ik nog altijd niet wat die voorwaarde was
shit zeg, had ik je net zo graag willen uitwonenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die voorwaarde is géén anale seks, natuurlijk.
Goed plan. Ondertussen kijken we dan naar een echte mannenfilm als Rambo, First Blood.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:00 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
shit zeg, had ik je net zo graag willen uitwonenwat doen we nu dan, handje vasthouden op de bank?
mij bestquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Goed plan. Ondertussen kijken we dan naar een echte mannenfilm als Rambo, First Blood.
Uiteraard, maar dus geen anale seks. Anders zou ik hypocriet zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:26 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
mij besten van het een komt het ander...
Nee, dit is mannen onder elkaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef CyclingGirl het volgende:
Als jullie het nu eens gaan doen, ga ik kijken *pakt popcorn*.
o dus voor oraal ben ej wel in? haha, je verbaast mequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dus geen anale seks. Anders zou ik hypocriet zijn.
Dude! Ik bespring geen vrouwen, maar mannenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:09 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
wát een onzin. Heb zelf een (gewone) vriend die bisexueel is en m'n oom is homo en die bespringen echt niet elke kerel hoor. Beeld je maar niet in dat ze jou zo sexy vinden dat ze je meteen willen bespringen zeg.. kom op. Alsof jij elke vrouw wilt bespringen die je ziet.
o dus als ik het goed begrijp bespring je iedere vent die wel wilquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:26 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Dude! Ik bespring geen vrouwen, maar mannen
Nee hoor helemaal niet zelfs.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o dus als ik het goed begrijp bespring je iedere vent die wel wil
o op die manier. leuk voor je, hoelang?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet zelfs.
Ik heb een relatie en heb de eigenschap nogal trouw te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |