Dat is wel de homo-definitie van een 'echte man' dan hè.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
Dat hoor ik vaker ja, dat homomannen juist vallen op "echte mannen". In dat licht bezien ben je dus juist een echte man als een homo je ziet zitten
Niet het feit dat hij zijn interesse toont maakt jou een nichtquote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Weet ik niet.. Ik heb het (gelukkig) niet meegemaakt en ga er vanuit dat dit ook niet gaat komen.
wat is jouw definitie van een echte man dan, vertel ik je dan de mijne. eens kijken wat de overeenkomsten/ verschillen zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is wel de homo-definitie van een 'echte man' dan hè.
Ja true, maar zo ver waren we al. Datzelfde staat ook in de OP immers.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Lamon. het volgende:
Wel.
Denk er even over na, als je met een man praat en je maakt het persoonlijk, moet hij regelmatig even iets zeggen wat duidt op zijn hetero zijn.
Mannen die geen homo zijn zijn vaak bang om als homo bestempeld te worden, en dat verbergen ze onder een laag macho-achtige opmerkingen.
Wat op zich te begrijpen is. Zowel mannen als vrouwen hebben 9 maanden lang in een vrouwenlichaam gezeten en zijn uit een vrouwenlichaam gekomen. De eerste mens met wie je lichaamscontact maakt is voor de meeste mensen de moeder, een vrouw dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik vind het hele gezeik over seksualiteit zo opgeblazen. vrouwen met vrouwen worden geil gevonden, wat het natuurlijk ook is, maar mannen met mannen wordt meteen als vies bestempeld. en ik denk dat er niks vies aan is, het is gewoon het beeld dat in de maatschappij word neergezet van wat wel en niet kan.
bijna alle vrouwen willen bv wel eens met een vrouw naar bed voor de ervaring, en een hoop vrouwen noemen zichzelf biseksueel. terwijl alle mannen beweren dat ze dat absoluut niet zien zitten en ik hoor eigenlijk vrijwel nooit een man zegen dat hij bi is, terwijl het percentage bij mannen echt niet zoveel lager zal zijn dan bij vrouwen. ze komen er allemaal alleen niet voor uit
ik ken zelfs mensen van wie ik weet dat ze het wel geil vinden als twee mannen het met elkaar doen, maar als ze in een groep zijn doen ze alsof ze het afstotelijk vinden. terwijl dit toch gewoon hetzelfde is als 2 vrouwen. en ik weet dat er weer commentaar op komt zoals '''maar bij vrouwen is het geil'' etc. maar ik zeg ook niet dat mensen het geil moeten vinden ik zeg alleen da iedereen de ruimte moet hebben om geil te vinden wat hij/ zij wil en niet steeds belemmert wordt door taboes dan zou de hele seksualiteit een stuk makkelijker worden voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
Volgens mij denken "echte mannen" altijd dat voetbal, auto's, zuipen en over lekkere wijven lullen het hoogtepunt van echte man zijn is.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:37 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
wat is jouw definitie van een echte man dan, vertel ik je dan de mijne. eens kijken wat de overeenkomsten/ verschillen zijn
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker ja, dat homomannen juist vallen op "echte mannen". In dat licht bezien ben je dus juist een echte man als een homo je ziet zitten
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:42 schreef Suisse het volgende:
Ik vind potten ook best eng, ik geef het toe!![]()
Stel een pot zou me zien zitten, zal ik me afvragen: WAAROM!
weet je welke pot pas eng isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
menige vent is er niks bij![]()
ja heel stoer en sterk en breed en gemillimeterd haar en handig in huis, een grotee pik en doet het met mannenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is wel de homo-definitie van een 'echte man' dan hè.
Zo'n Tom of Finland man.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:
ja heel stoer en sterk en breed en gemillimeterd haar en handig in huis, een grotee pik en doet het met mannen
Jawelquote:Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben helemaal niet bang. Waarom wordt die angstkaart zo graag gespeeld?
Neuh. Maar rood is dan ook niet gelijk zum kotzen. Toch?quote:Ik heb er alleen helemaal niks mee en kijk liever naar een gemiddeld zoenend heterostel dan naa een knap zoenend homostel.
Persoonlijke voorkeuren. Niks angstigs, vies, raar of verwerpelijks.
Waarom vind je blauw mooier dan rood?Ben je bang voor rood?
Niet persoonlijk. Maar jouw titel: "Waarom zijn mannen veel banger..." is een veralgemenisering. Daar reageer ik op.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan aangesproken?
Dus als een man naar je zou knipogen zou je je niet de narigheid schrikken?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet persoonlijk. Maar jouw titel: "Waarom zijn mannen veel banger..." is een veralgemenisering. Daar reageer ik op.
Als er had gestaan: Waarom houden blonde mannen meer van melk dan van cola, dan had ik ook gereageerd. Ookal zou ik meer van cola houden dan van melk.
Als grote groep is het ook zo dat mannen er heftiger op reageren dan vrouwen of heb ik daar ongelijk in. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat elke heteroman zo reageertquote:Op woensdag 2 december 2009 15:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet persoonlijk. Maar jouw titel: "Waarom zijn mannen veel banger..." is een veralgemenisering. Daar reageer ik op.
Als er had gestaan: Waarom houden blonde mannen meer van melk dan van cola, dan had ik ook gereageerd. Ookal zou ik meer van cola houden dan van melk.
Pas maar op dat ik je niet in je oor bijt. En je daarna lekker aftrek terwijl ik zachtjes in je oor fluister.quote:
Kan wel.quote:Neuh. Maar rood is dan ook niet gelijk zum kotzen. Toch?
Die waarde bestaat er voor mij uit dat jij je mag voelen zoals je wil (en dan dus ook seks mag hebben met wie je wil). Laat mij dan ook voelen zoals ik wil.quote:Tis niet jouw persoonlijke keus. Maar laat rood wel in haar waardde.
Rood heeft ook gevoel ... en is net zo goed een kleur evenals alle andere kleuren.
Blauw, groen, paars. Natuurlijk is taupe dan wel weer een buitenbeentje. Die moet gewoon dood.l
Is vaak genoeg gebeurd, bij het uitgaan in gaybars in Madrid, Barcelona, Istanbul, Utrecht, etc.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus als een man naar je zou knipogen zou je je niet de narigheid schrikken?
Ik geloof er geen bal van.
Gvd wil je dat nooit meer zeggen als ik thee in m'n mond heb?!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik je niet in je oor bijt. En je daarna lekker aftrek terwijl ik zachtjes in je oor fluister.![]()
Nee alleen in dit geval beledig je de lever door te zeggen dat hij om te kotsen is.quote:[..]
Kan wel.
Ander voorbeeld:
Ik vind lever niet te vreten. Zum kotzen. Mag ik? Ga ik lever actief vervolgen? Ga ik mensen ontzeggen lever te eten? Ga ik leverslagerijen in de fik steken? Daggutniehe?
Ja hoor, doe'k ook welquote:[..]
Die waarde bestaat er voor mij uit dat jij je mag voelen zoals je wil (en dan dus ook seks mag hebben met wie je wil). Laat mij dan ook voelen zoals ik wil.
Nee, daar heb jij helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als grote groep is het ook zo dat mannen er heftiger op reageren dan vrouwen of heb ik daar ongelijk in.
Dus ik geef aan dat ik niet bang ben.quote:Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat elke heteroman zo reageert
Het is je vergeven, heterofoobje...quote:En mijn huidige TT paste al niet
Kijk dat is toch weer heel anders dan de echte mannen die vrouwen doorgaans beschrijven, behoudens die pik dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:
ja heel stoer en sterk en breed en gemillimeterd haar en handig in huis, een grotee pik en doet het met mannen
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik je niet in je oor bijt. En je daarna lekker aftrek terwijl ik zachtjes in je oor fluister.![]()
Dan ben je toch in de minderheid volgens mij. De meeste mannen zijn daar wel bang voor, wat heel raar is, want net zoals een man een vrouw kan afwijzen, kunnen ze ook een man afwijzen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is vaak genoeg gebeurd, bij het uitgaan in gaybars in Madrid, Barcelona, Istanbul, Utrecht, etc.
Maar als iemand mij in mn kont zou knijpen, dan zou ik wel reageren dat ik daar niet van gediend ben. Net als genoeg vrouwen zich dat niet over zich heen laten komen.
Volgens mij is alleen dat "doet het met mannen" anders hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk dat is toch weer heel anders dan de echte mannen die vrouwen doorgaans beschrijven, behoudens die pik dan.
Ja ons Mattieke liet me ook hardop lachenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik moest lachenIk had een flesje water vast... Nu dus niet meer
Over 'handig in huis' zijn en gemillimeterd haar hoor ik nooit iets, maar dat zal wellicht aan mij liggen dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is alleen dat "doet het met mannen" anders hoor
En ik vind heel breed heel lelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
Over 'handig in huis' zijn en gemillimeterd haar hoor ik nooit iets, maar dat zal wellicht aan mij liggen dan.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gvd wil je dat nooit meer zeggen als ik thee in m'n mond heb?!
Toch nog wat lekkere hete mannen nat weten te maken vandaag. Heerlijk, die "angsten"...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik moest lachenIk had een flesje water vast... Nu dus niet meer
Handig is huis vind ik eigenlijk wel prettig, aangezien ik extreem onhandig in huis benquote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Over 'handig in huis' zijn en gemillimeterd haar hoor ik nooit iets, maar dat zal wellicht aan mij liggen dan.
ik vind dat een echte ventquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk dat is toch weer heel anders dan de echte mannen die vrouwen doorgaans beschrijven, behoudens die pik dan.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
weet je welke pot pas eng is
menige vent is er niks bij
Buitenshuis is het al niet veel beter hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Handig is huis vind ik eigenlijk wel prettig, aangezien ik extreem onhandig in huis ben
I know, daar vangt mijn echte man me ook regelmatig opquote:Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buitenshuis is het al niet veel beter hoor.
*slik*quote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef Scorpie het volgende:
....ben altijd bang mensen teleur te stellen.
ps: niet zo'n gladgeschoren koppie, ziet er zo kinds uitquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik vind dat een echte vent
- mannelijk overkomt in zijn manier van doen en dat je er dus niet van denkt dat hij homo zou kunnen zijn
- groot en breed is
- zijn eigen mening vormt en zich niet laat domineren door anderen
- klaarstaat voor zijn vriendin/ vriend
- van zich afbijt als dat moet
- minstens richting 30 is, anders is het geen man maar een schooljongen
en in tegenstelling tot Ang3l geef ik de voorkeur aan haar
en ik vind overigens dat veel mannen die zichzelf ''een echte vent'' noemen het niet eens zijn
Ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt dat ik echt iemand moest afwijzen na een poging eigenlijk. Collega hier prbeert me altijd te turnen, maar das met een dikke knipoog (al zou ie geen nee zeggen denk ikquote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef Scorpie het volgende:
Och, ik ben niet zo bang voor andere mannen die het proberen, ik weet mij alleen slecht een houding te geven denk ik, ben altijd bang mensen teleur te stellen.
Dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef Scorpie het volgende:
Och, ik ben niet zo bang voor andere mannen die het proberen, ik weet mij alleen slecht een houding te geven denk ik, ben altijd bang mensen teleur te stellen.
Zie je? dat strookt ook al niet met de ideale homo-man.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
En ik vind heel breed heel lelijk.
Maar dat is dan dus een uitschieter, in jouw geval. Doorgaans hoor je vrouwen daar niet over.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef Ripley het volgende:
Handig is huis vind ik eigenlijk wel prettig, aangezien ik extreem onhandig in huis ben
Was it as good for you as it was for me?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Toch nog wat lekkere hete mannen nat weten te maken vandaag. Heerlijk, die "angsten"...
vraag me af wat jij onder heet verstaatquote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef El_Matador het volgende:
Toch nog wat lekkere hete mannen nat weten te maken vandaag. Heerlijk, die "angsten"...
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik het eng vind dat een man verliefd op me is. Dat moet hij weten maar val me er niet mee lastig. Dit heb ik je zovaak duidelijk gemaakt in dat topic, maar dan probeer je hier weer je gelijk te halen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
Aangerand door een vriend of toch niet?
Naar aanleiding van dat topic dus. Zijn mannen bang dat homozijn besmettelijk is? Heteromannen reageren soms bijna alsof ze een enge ziekte in hun schoenen geschoven krijgen als een andere man ze leuk vindt. Vanwaar die heftige reacties? Ik hoor zelden dat een vrouw zich druk maakt als een pot haar ziet zitten namelijk.
Geen idee, ik kan niet in jouw hoofd kijken.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for me?
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
vraag me af wat jij onder heet verstaat
O nee wacht, ik BEN ook nieet heetquote:
ik snap niet echt wat je bedoeld kerel. maar icequeen? wtf xDquote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee wacht, ik BEN ook nieet heet
Ik ben een icequeen.
Ik vergeet het steeds. Verwarrend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |