abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2009 @ 15:36:09 #51
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75213791
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
Dat hoor ik vaker ja, dat homomannen juist vallen op "echte mannen". In dat licht bezien ben je dus juist een echte man als een homo je ziet zitten
Dat is wel de homo-definitie van een 'echte man' dan hè.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75213810
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef DuTank het volgende:

[..]

Weet ik niet.. Ik heb het (gelukkig) niet meegemaakt en ga er vanuit dat dit ook niet gaat komen.
Niet het feit dat hij zijn interesse toont maakt jou een nicht
Het gedrag dat jij vertoont maakt je een nicht
Vandaar: Je hebt het zelf in de hand. (doel ik op je gedrag niet je seksuele voorkeur)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75213830
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

wat is jouw definitie van een echte man dan, vertel ik je dan de mijne. eens kijken wat de overeenkomsten/ verschillen zijn
  woensdag 2 december 2009 @ 15:38:32 #54
94676 Garisson72
pi_75213872
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Lamon. het volgende:
Wel.
Denk er even over na, als je met een man praat en je maakt het persoonlijk, moet hij regelmatig even iets zeggen wat duidt op zijn hetero zijn.
Mannen die geen homo zijn zijn vaak bang om als homo bestempeld te worden, en dat verbergen ze onder een laag macho-achtige opmerkingen.
Ja true, maar zo ver waren we al. Datzelfde staat ook in de OP immers.
pi_75213973
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik vind het hele gezeik over seksualiteit zo opgeblazen. vrouwen met vrouwen worden geil gevonden, wat het natuurlijk ook is, maar mannen met mannen wordt meteen als vies bestempeld. en ik denk dat er niks vies aan is, het is gewoon het beeld dat in de maatschappij word neergezet van wat wel en niet kan.

bijna alle vrouwen willen bv wel eens met een vrouw naar bed voor de ervaring, en een hoop vrouwen noemen zichzelf biseksueel. terwijl alle mannen beweren dat ze dat absoluut niet zien zitten en ik hoor eigenlijk vrijwel nooit een man zegen dat hij bi is, terwijl het percentage bij mannen echt niet zoveel lager zal zijn dan bij vrouwen. ze komen er allemaal alleen niet voor uit

ik ken zelfs mensen van wie ik weet dat ze het wel geil vinden als twee mannen het met elkaar doen, maar als ze in een groep zijn doen ze alsof ze het afstotelijk vinden. terwijl dit toch gewoon hetzelfde is als 2 vrouwen. en ik weet dat er weer commentaar op komt zoals '''maar bij vrouwen is het geil'' etc. maar ik zeg ook niet dat mensen het geil moeten vinden ik zeg alleen da iedereen de ruimte moet hebben om geil te vinden wat hij/ zij wil en niet steeds belemmert wordt door taboes dan zou de hele seksualiteit een stuk makkelijker worden voor iedereen
Wat op zich te begrijpen is. Zowel mannen als vrouwen hebben 9 maanden lang in een vrouwenlichaam gezeten en zijn uit een vrouwenlichaam gekomen. De eerste mens met wie je lichaamscontact maakt is voor de meeste mensen de moeder, een vrouw dus.

Zo schijnen mensen die borstvoeding gehad hebben, zich ook meer aangetrokken te voelen tot borsten op latere leeftijd dan mensen die het niet gehad hebben.
pi_75213978
Zo verbaas ik me altijd over het feit dat je voetballers altijd hoort zeiken over homo's terwijl ze
meestal samen Douchen
Slaan elkaar regelmatig op hun kant
Omhelzen elkaar zodra ze een punt scoren
Gaan al tegen de vlakte als je tegen ze blaast
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 2 december 2009 @ 15:42:38 #57
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75213992
Ik vind potten ook best eng, ik geef het toe!
Stel een pot zou me zien zitten, zal ik me afvragen: WAAROM!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
pi_75214006
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:37 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

wat is jouw definitie van een echte man dan, vertel ik je dan de mijne. eens kijken wat de overeenkomsten/ verschillen zijn
Volgens mij denken "echte mannen" altijd dat voetbal, auto's, zuipen en over lekkere wijven lullen het hoogtepunt van echte man zijn is.
Volgens mij zien homo's dat heel anders. Een vriend van vroeger heeft me daar veel over verteld, en ze vinden openheid en brutaliteit veel lekkerder volgens hem.
Gewoon iemand met een eigen mening en een duidelijk karakter.
En iemand waarvan ze het gevoel hebben, die zou me wel beschermen als ik ooit in de problemen kom.

Dat was hoe hij en een aantal van zijn vrienden het zagen, maar of je nou iedere homoseksueel over 1 kam kunt scheren....
  woensdag 2 december 2009 @ 15:44:51 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75214056
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat hoor ik vaker ja, dat homomannen juist vallen op "echte mannen". In dat licht bezien ben je dus juist een echte man als een homo je ziet zitten

net zoals alleen achte mannen roze kunnen dragen.

Ik waag me er niet aan
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_75214060
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:42 schreef Suisse het volgende:
Ik vind potten ook best eng, ik geef het toe!
Stel een pot zou me zien zitten, zal ik me afvragen: WAAROM!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

weet je welke pot pas eng is

menige vent is er niks bij
  woensdag 2 december 2009 @ 15:45:15 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75214069
tvp
Resistance is futile.
pi_75214076
Ik ben helemaal niet bang. Waarom wordt die angstkaart zo graag gespeeld?

Ik heb er alleen helemaal niks mee en kijk liever naar een gemiddeld zoenend heterostel dan naa een knap zoenend homostel.

Persoonlijke voorkeuren. Niks angstigs, vies, raar of verwerpelijks.

Waarom vind je blauw mooier dan rood? Ben je bang voor rood?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 december 2009 @ 15:46:08 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75214093
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ja heel stoer en sterk en breed en gemillimeterd haar en handig in huis, een grotee pik en doet het met mannen
L'Amour menaçant:
pi_75214100
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben helemaal niet bang.
Waarom voel je je dan aangesproken?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 2 december 2009 @ 15:47:48 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75214151
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:

ja heel stoer en sterk en breed en gemillimeterd haar en handig in huis, een grotee pik en doet het met mannen
Zo'n Tom of Finland man.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 december 2009 @ 15:47:54 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75214155
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben helemaal niet bang. Waarom wordt die angstkaart zo graag gespeeld?
Jawel je bent bang voor me
quote:
Ik heb er alleen helemaal niks mee en kijk liever naar een gemiddeld zoenend heterostel dan naa een knap zoenend homostel.

Persoonlijke voorkeuren. Niks angstigs, vies, raar of verwerpelijks.

Waarom vind je blauw mooier dan rood? Ben je bang voor rood?
Neuh. Maar rood is dan ook niet gelijk zum kotzen. Toch?
Tis niet jouw persoonlijke keus. Maar laat rood wel in haar waardde.
Rood heeft ook gevoel ... en is net zo goed een kleur evenals alle andere kleuren.
Blauw, groen, paars. Natuurlijk is taupe dan wel weer een buitenbeentje. Die moet gewoon dood.l
L'Amour menaçant:
pi_75214156
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

Waarom voel je je dan aangesproken?
Niet persoonlijk. Maar jouw titel: "Waarom zijn mannen veel banger..." is een veralgemenisering. Daar reageer ik op.

Als er had gestaan: Waarom houden blonde mannen meer van melk dan van cola, dan had ik ook gereageerd. Ookal zou ik meer van cola houden dan van melk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_75214196
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet persoonlijk. Maar jouw titel: "Waarom zijn mannen veel banger..." is een veralgemenisering. Daar reageer ik op.

Als er had gestaan: Waarom houden blonde mannen meer van melk dan van cola, dan had ik ook gereageerd. Ookal zou ik meer van cola houden dan van melk.
Dus als een man naar je zou knipogen zou je je niet de narigheid schrikken?
Ik geloof er geen bal van.
pi_75214242
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als grote groep is het ook zo dat mannen er heftiger op reageren dan vrouwen of heb ik daar ongelijk in. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat elke heteroman zo reageert

En mijn huidige TT paste al niet
pi_75214254
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jawel je bent bang voor me
Pas maar op dat ik je niet in je oor bijt. En je daarna lekker aftrek terwijl ik zachtjes in je oor fluister.
quote:
Neuh. Maar rood is dan ook niet gelijk zum kotzen. Toch?
Kan wel.

Ander voorbeeld:

Ik vind lever niet te vreten. Zum kotzen. Mag ik? Ga ik lever actief vervolgen? Ga ik mensen ontzeggen lever te eten? Ga ik leverslagerijen in de fik steken? Daggutniehe?
quote:
Tis niet jouw persoonlijke keus. Maar laat rood wel in haar waardde.
Rood heeft ook gevoel ... en is net zo goed een kleur evenals alle andere kleuren.
Blauw, groen, paars. Natuurlijk is taupe dan wel weer een buitenbeentje. Die moet gewoon dood.l
Die waarde bestaat er voor mij uit dat jij je mag voelen zoals je wil (en dan dus ook seks mag hebben met wie je wil). Laat mij dan ook voelen zoals ik wil.

pi_75214293
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dus als een man naar je zou knipogen zou je je niet de narigheid schrikken?
Ik geloof er geen bal van.
Is vaak genoeg gebeurd, bij het uitgaan in gaybars in Madrid, Barcelona, Istanbul, Utrecht, etc.

Maar als iemand mij in mn kont zou knijpen, dan zou ik wel reageren dat ik daar niet van gediend ben. Net als genoeg vrouwen zich dat niet over zich heen laten komen.

woensdag 2 december 2009 @ 15:52:33 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75214319
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Pas maar op dat ik je niet in je oor bijt. En je daarna lekker aftrek terwijl ik zachtjes in je oor fluister.
Gvd wil je dat nooit meer zeggen als ik thee in m'n mond heb?!
In welk oro fluister je trowens? Het gebeten oor of ongebeten oor?
quote:
[..]

Kan wel.

Ander voorbeeld:

Ik vind lever niet te vreten. Zum kotzen. Mag ik? Ga ik lever actief vervolgen? Ga ik mensen ontzeggen lever te eten? Ga ik leverslagerijen in de fik steken? Daggutniehe?
Nee alleen in dit geval beledig je de lever door te zeggen dat hij om te kotsen is.
quote:
[..]

Die waarde bestaat er voor mij uit dat jij je mag voelen zoals je wil (en dan dus ook seks mag hebben met wie je wil). Laat mij dan ook voelen zoals ik wil.
Ja hoor, doe'k ook wel
L'Amour menaçant:
pi_75214355
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als grote groep is het ook zo dat mannen er heftiger op reageren dan vrouwen of heb ik daar ongelijk in.
Nee, daar heb jij helemaal gelijk in.

Dat is omdat mannen doorgaans minder fysiek en emotioneel met elkaar omgaan dan vrouwen. Niet om angsten of andere Libellepsychologie van de koude grond. Denk ik dan.
quote:
Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat elke heteroman zo reageert
Dus ik geef aan dat ik niet bang ben.
quote:
En mijn huidige TT paste al niet
Het is je vergeven, heterofoobje...

woensdag 2 december 2009 @ 15:55:03 #74
94676 Garisson72
pi_75214394
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Kijk dat is toch weer heel anders dan de echte mannen die vrouwen doorgaans beschrijven, behoudens die pik dan.
  woensdag 2 december 2009 @ 15:55:20 #75
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75214408
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik moest lachen Ik had een flesje water vast... Nu dus niet meer
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75214427
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is vaak genoeg gebeurd, bij het uitgaan in gaybars in Madrid, Barcelona, Istanbul, Utrecht, etc.

Maar als iemand mij in mn kont zou knijpen, dan zou ik wel reageren dat ik daar niet van gediend ben. Net als genoeg vrouwen zich dat niet over zich heen laten komen.
Dan ben je toch in de minderheid volgens mij. De meeste mannen zijn daar wel bang voor, wat heel raar is, want net zoals een man een vrouw kan afwijzen, kunnen ze ook een man afwijzen.
Het is niet alsof homoseksuelen spontaan lekkere mannen gaan verkrachten ofzo.
Dat gebeurt zelfs zeer zelden, ivm hoe vaak vrouwen onzedelijke handelingen over zich heen krijgen door de zogenaamde "echte mannen".
  woensdag 2 december 2009 @ 15:59:53 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75214579
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Kijk dat is toch weer heel anders dan de echte mannen die vrouwen doorgaans beschrijven, behoudens die pik dan.
Volgens mij is alleen dat "doet het met mannen" anders hoor
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 16:00:33 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75214601
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ja ons Mattieke liet me ook hardop lachen
Thee tegen het scherm aan.
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 16:01:13 #79
94676 Garisson72
pi_75214625
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is alleen dat "doet het met mannen" anders hoor
Over 'handig in huis' zijn en gemillimeterd haar hoor ik nooit iets, maar dat zal wellicht aan mij liggen dan.
  woensdag 2 december 2009 @ 16:02:01 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75214662
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:

Over 'handig in huis' zijn en gemillimeterd haar hoor ik nooit iets, maar dat zal wellicht aan mij liggen dan.
En ik vind heel breed heel lelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75214670
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gvd wil je dat nooit meer zeggen als ik thee in m'n mond heb?!
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Toch nog wat lekkere hete mannen nat weten te maken vandaag. Heerlijk, die "angsten"...

pi_75214713
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Handig is huis vind ik eigenlijk wel prettig, aangezien ik extreem onhandig in huis ben
pi_75214741
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ik vind dat een echte vent
- mannelijk overkomt in zijn manier van doen en dat je er dus niet van denkt dat hij homo zou kunnen zijn
- groot en breed is
- zijn eigen mening vormt en zich niet laat domineren door anderen
- klaarstaat voor zijn vriendin/ vriend
- van zich afbijt als dat moet
- minstens richting 30 is, anders is het geen man maar een schooljongen

en in tegenstelling tot Ang3l geef ik de voorkeur aan haar

en ik vind overigens dat veel mannen die zichzelf ''een echte vent'' noemen het niet eens zijn
pi_75214747
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

weet je welke pot pas eng is

menige vent is er niks bij

En ontopic. Omdat ze liever de macho uithangen dan met hun gevoelens te koop lopen.
  woensdag 2 december 2009 @ 16:05:21 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75214791
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

Handig is huis vind ik eigenlijk wel prettig, aangezien ik extreem onhandig in huis ben
Buitenshuis is het al niet veel beter hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75214890
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Buitenshuis is het al niet veel beter hoor .
I know, daar vangt mijn echte man me ook regelmatig op
pi_75214893
Och, ik ben niet zo bang voor andere mannen die het proberen, ik weet mij alleen slecht een houding te geven denk ik, ben altijd bang mensen teleur te stellen.
pi_75214923
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef Scorpie het volgende:
....ben altijd bang mensen teleur te stellen.
*slik*

pi_75214933
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik vind dat een echte vent
- mannelijk overkomt in zijn manier van doen en dat je er dus niet van denkt dat hij homo zou kunnen zijn
- groot en breed is
- zijn eigen mening vormt en zich niet laat domineren door anderen
- klaarstaat voor zijn vriendin/ vriend
- van zich afbijt als dat moet
- minstens richting 30 is, anders is het geen man maar een schooljongen

en in tegenstelling tot Ang3l geef ik de voorkeur aan haar

en ik vind overigens dat veel mannen die zichzelf ''een echte vent'' noemen het niet eens zijn
ps: niet zo'n gladgeschoren koppie, ziet er zo kinds uit
  woensdag 2 december 2009 @ 16:10:07 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75214991
quote:
Och, ik ben niet zo bang voor andere mannen die het proberen, ik weet mij alleen slecht een houding te geven denk ik, ben altijd bang mensen teleur te stellen.
Ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt dat ik echt iemand moest afwijzen na een poging eigenlijk. Collega hier prbeert me altijd te turnen, maar das met een dikke knipoog (al zou ie geen nee zeggen denk ik ).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75215008
quote:
Dat heb ik dus ook.
Het maakt me helemaal niets uit, alleen ik ben ben slecht in afwijzen.
Dat geldt voor sommige vrouwen, maar automatisch dus ook standaard voor mannen.
Maar een knipoog of naar me kijken, nee, dat doet me weinig.
Ik heb er verder toch geen last van?
  woensdag 2 december 2009 @ 16:10:43 #92
94676 Garisson72
pi_75215011
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
En ik vind heel breed heel lelijk.
Zie je? dat strookt ook al niet met de ideale homo-man.
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef Ripley het volgende:
Maar dat is dan dus een uitschieter, in jouw geval. Doorgaans hoor je vrouwen daar niet over.
  woensdag 2 december 2009 @ 16:19:38 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75215332
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Toch nog wat lekkere hete mannen nat weten te maken vandaag. Heerlijk, die "angsten"...
Was it as good for you as it was for me?
L'Amour menaçant:
pi_75215436
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef El_Matador het volgende:
vraag me af wat jij onder heet verstaat
  woensdag 2 december 2009 @ 16:22:07 #95
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75215440
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
Aangerand door een vriend of toch niet?

Naar aanleiding van dat topic dus. Zijn mannen bang dat homozijn besmettelijk is? Heteromannen reageren soms bijna alsof ze een enge ziekte in hun schoenen geschoven krijgen als een andere man ze leuk vindt. Vanwaar die heftige reacties? Ik hoor zelden dat een vrouw zich druk maakt als een pot haar ziet zitten namelijk.
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik het eng vind dat een man verliefd op me is. Dat moet hij weten maar val me er niet mee lastig. Dit heb ik je zovaak duidelijk gemaakt in dat topic, maar dan probeer je hier weer je gelijk te halen?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_75215514
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Was it as good for you as it was for me?
Geen idee, ik kan niet in jouw hoofd kijken.

woensdag 2 december 2009 @ 16:25:13 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75215569
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:22 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

vraag me af wat jij onder heet verstaat
L'Amour menaçant:
pi_75215603
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

wat?
  woensdag 2 december 2009 @ 16:27:31 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75215643
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

wat?
O nee wacht, ik BEN ook nieet heet
Ik ben een icequeen.

Ik vergeet het steeds. Verwarrend.
L'Amour menaçant:
pi_75215686
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O nee wacht, ik BEN ook nieet heet
Ik ben een icequeen.

Ik vergeet het steeds. Verwarrend.
ik snap niet echt wat je bedoeld kerel. maar icequeen? wtf xD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: