quote:
Gezien je eerst gequoote post denk ik van wel...quote:Op maandag 30 november 2009 22:25 schreef Soempie het volgende:
Val ik nog onder het kopje 'jongere'?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Boze garnalen hebben slechte seks?
De ondergang van de vrouwen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Boze garnalen hebben slechte seks?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Gezien je eerst gequoote post denk ik van wel...
Surprise, moet alleen nog 'even' gemaakt worden.quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
MM, ben je weer zwarte piet dit jaar?
En wat gaat de rest doen 5 december?
Sinterklaas vieren met de familie. Heb net bij Bol.com cadeau's besteld waarvan ik denk dat ze in de smaak vallen, later deze week waarschijnlijk nog even op zoek naar wat frutsels of plaagcadeau'squote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
Kadootjesspel met de familie en aanhang. Iedereen gaat ook iets lekkers klaarmaken, wij gevulde speculaasquote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
Die gaan toch gewoon mee?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Als er bier is, waar blijven dan de plichtmatige tieten?
Een retourtje voor de prijs van een enkeltje, geldig vanaf 18.00. Handig als je niet zeker wist of je 's avonds nog terug zou gaan of bij iemand bleef slapen na het uitgaanquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De avondretour? Nog nooit van gehoord. Ik vind wel het weekendretour rete-handig
Hoemetjou??quote:
Waarom heet ze eik zo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh 3 weekjes vervelen en dan kom wannabewyccie
Omdat... iets met die waterpijp meetquote:
De lijm en verf zijn 5 december nog nat dus?quote:Op maandag 30 november 2009 23:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Surprise, moet alleen nog 'even' gemaakt worden.
Vorige topic ging ineens snel trouwens
Ah mooi als je dat kan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef Soempie het volgende:
Zo, ik ben lekker een dagje thuis gebleven. Vanmorgen ging om half 6 de wekker en had echt geen zin om naar buiten te gaan. Lekker teruggekropen in m'n warme bed.
Ja. Sven was jaloers.quote:
Kan ik me voorstellen. Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik grieperig ben! Het is guur weer buiten zeg.......quote:
Nee, grieperig. Maar ik benut deze tijd wel om te vissen naar een andere baan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:49 schreef Soempie het volgende:
jij bent ook niet aan het werk? heb je ontslag genomen?
Sterker, ik hoop dat de inkt op het gedicht droog gaat zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
De lijm en verf zijn 5 december nog nat dus?![]()
huh?quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat... iets met die waterpijp meet
Die meet in Amsterdam waar "Wyccie" ook wasquote:
weet je wel al wat je gaat maken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sterker, ik hoop dat de inkt op het gedicht droog gaat zijn
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ramses is dood
http://www.nu.nl/algemeen/2134401/ramses-shaffy-overleden.html
Ja, dat wel. Het niet-fysieke gedeelte is ook al af, het moet alleen nog even daadwerkelijk in elkaar gezet worden en er moeten nog wat inkopen gedaan worden. Je weet wel, buiten..quote:
Leuke surprise jaquote:Mijn zwager is altijd net op tijd met z'n surprises. Een keer had hij een afgehakte teen gemaakt (een donorteen in een koelbox). De verf was nog een beetje nat/ stroperig bij het bloederige uiteinde en dat was net het beetje extra.![]()
quote:
Als ik het goed zie dan is oplossing nogal simpelquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Hier nietBij 'verifying DMI pool data.... update succes' blijf het hangen
Beetje rondgegooled, schijnt een bios iets te kunnen zijn. No way dat ik in m'n bios ga kloten
ohdiequote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die meet in Amsterdam waar "Wyccie" ook was
Zeg dat wel, het aantal keren dat jij je hier al hebt gemeld met een kapot gemaakte pc is niet meer te tellen onderhandquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
In het What Pulse topic kreeg ik ook al een lijstje met oorzakenMaar ik ken mezelf, ik ben best goed in dingen slopen dus ik laat Pitt er wel naar kijken
Ik zag een mooie agenda... 280 euro.quote:
neequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef Soempie het volgende:
Zien jullie m'n avatar met sneeuw en muts? Ik weet niet zeker of m'n instellingen zo goed zijn.
Ah, mooi, dan ziet in elk geval iemand het.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:01 schreef PhysicsRules het volgende:Ik kom maar weer eens buurten.
Soempie, ik zie je sneeuw
handig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef PhysicsRules het volgende:
prima, ben lekker aan het thuiswerken, niet te verwarren met thuis aan het werk zijn
Viel het mee of tegen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
handig!
Hoe is het met de rest van het gezin? Ik dacht dat jullie veel ouder waren dan ik, maar ik kwam er achter dat ik bijna even oud ben als Davinia. En jullie zijn al papa en mama.
Ik zag het net.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Viel het mee of tegen?
Prima, rond 1 januari komt nummer 2, dus we zijn aan het aftellen
baby! buik! (truitje omhoog) aaien! dag baby! (truitje omlaag).quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zag het net.Wat vindt Eli ervan?
En het viel me mee.
Het schijnt 12 graden warmer te zijn dan normaal rond deze tijd van het jaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Het is koud in NederlandDe nieuwe winterjas die in California prima voldeed, moet ik hier toch met een vestje eronder aan.....
![]()
Dus jij zit nu met kleine oogjes te staren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Mja nouja, overdag als er zon schijnt valt het wel mee ja, maar nu is het toch echt koud
Ik ben trouwens zo'n doos, ik heb zondag mn bril bij mn moeder laten liggenkwam erachter toen we onderweg waren naar het station om op tijd bij mn schoonvader te zijn, dus riep ik heel stoer: "ik doe wel een weekje zonder!", maar dat valt toch wel een beetje tegen
![]()
leuke mutsquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dus nu moet het gaan sneeuwen!
Op en nabij Alp D'huez jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dus nu moet het gaan sneeuwen!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Nederland mag het alleen in schoolvakanties sneeuwen! vriezen dat het kraakt bij een strakblauwe lucht
Het was precies het niveau voor die vriend van me. Lekker veel actie en weinig diepgang. Ik vond 'm totaal over-the-top. Bij een goede rampenfilm vind ik dat je het gevoel moet hebben dat het jou ook zou kunnen overkomen. Dit was gewoon lachtwekkend. We begonnen met Earthquake 10.0, gingen door naar Dante's Peak, waarna The Day After Tomorrow nog even langskwam. Een ark van Noach erbij inclusief helicopers waar dieren aan hangen (Jurassic Park) en we hebben een alles-in-een film.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
2012 stond al niet hoog op m'n lijstje. Bedankt voor de review
ik durfde het niet te vragenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het was precies het niveau voor die vriend van me. Lekker veel actie en weinig diepgang. Ik vond 'm totaal over-the-top. Bij een goede rampenfilm vind ik dat je het gevoel moet hebben dat het jou ook zou kunnen overkomen. Dit was gewoon lachtwekkend. We begonnen met Earthquake 10.0, gingen door naar Dante's Peak, waarna The Day After Tomorrow nog even langskwam. Een ark van Noach erbij inclusief helicopers waar dieren aan hangen (Jurassic Park) en we hebben een alles-in-een film.
Ach op dit moment even weer beter maar kan over een uurtje weer anders zijn.quote:
Die melding heb ik ook een keer gehad, toen had het er inderdaad mee te maken dat ik in mijn bios had zitten rommelen. Ik was toen óf aan het proberen de vierde core op mijn processor te unlocken óf ik had de FSB of de multiplier aangepast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Hier nietBij 'verifying DMI pool data.... update succes' blijf het hangen
Beetje rondgegooled, schijnt een bios iets te kunnen zijn. No way dat ik in m'n bios ga kloten
Netjes! als ik drie jaar niet naar de tandarts ga dan kan hij na de renovatie twee maanden naar de Malediven denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Z'n gangetje. Vandaag weer voor het eerst in 3 jaar naar de tandarts geweest. Naast het verwachtte gaatje niets
Wat kost zo'n geintje nou?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Z'n gangetje. Vandaag weer voor het eerst in 3 jaar naar de tandarts geweest. Naast het verwachtte gaatje niets
Toch al gauw zo'n 130 euro......quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik niet gevraagd. Ik ben niet verzekerd dus hoeveel het kost ga ik vanzelf uitvinden....
Je bent helemaal niet verzekerd? Of alleen deze keer niet omdat je niet gesaneerd bent?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik niet gevraagd. Ik ben niet verzekerd dus hoeveel het kost ga ik vanzelf uitvinden....
Ze hebben nu vast hun lesje geleerdquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)d-kanaleneiland.html
Als het WERKT...waarom stoppen ze er dan mee?
Laatste keer dat ik voor de tandarts betaald heb kon je voor dat geld er een stuk of 3 laten vullenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch al gauw zo'n 130 euro......
Woont Jaap er zelf dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze hebben nu vast hun lesje geleerd![]()
Jaap zegt wel vrij lelijke dingen over die wijk zeg.
Volgens mij niet, maar hij heeft daar wel een mannetje zitten die hem wat toespeelt af en toe volgens mij.quote:
Dat heet de naakte waarheidquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze hebben nu vast hun lesje geleerd![]()
Jaap zegt wel vrij lelijke dingen over die wijk zeg.
maar ik heb het nog voordat ik in m'n bios heb zitten wroetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die melding heb ik ook een keer gehad, toen had het er inderdaad mee te maken dat ik in mijn bios had zitten rommelen. Ik was toen óf aan het proberen de vierde core op mijn processor te unlocken óf ik had de FSB of de multiplier aangepast.
Tijdens het typen begon ik te twijfelen of het daar inderdaad mee te maken had... 'Verifying DMI pool data' krijg ik namelijk elke keer te zien bij het opstarten, de melding er achter weet ik niet zeker.
En als je goed gegoogled hebt dan zie je dat dat een veel voorkomende oorzaak is. Je moet dus waarschijnlijk even je volgorde goed zetten of je bootsector fixenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ik heb het nog voordat ik in m'n bios heb zitten wroetenHeb alleen de opstart volgorde veranderd
Googelen hequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Hoe doe ik de bootsector fixenVoor de duidelijkheid: ik heb nu dus geen besturingssysteem draaien
Laat wel even weten of het luktquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik had geen zin meer in googelenMaar ik had wel al de repairfunctie gevonden, nooit bij stilgestaan dat ik zo in de cmd kon komen
de winters zijn in Californiė iets milder dan hierquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Het is koud in NederlandDe nieuwe winterjas die in California prima voldeed, moet ik hier toch met een vestje eronder aan.....
![]()
Toch niet een trivia he?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
UiteraardKan even duren, zit nog te irc'en
Wat precies moet ik intypenquote:Now choose "Command Prompt" in order to run the desired utility which is called "bootsect.exe". Bootsect is located inside the boot folder so change your directory to boot. Now run "bootsect /nt60 C:\" if you had Win 7 initially installed in the C partition.
quote:
Oh ik heb jaren geleden in een trivia IRC gezetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat zou wel heel erg zijn he
Nee ik zat in het lan macht kanaal met een vriend te kletsen
als je dat neerrammelt krijg je van een een helpschermpje. Maar ik zou zeggen: type in wat daar in de suggestie staat:quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben blond, ik weet hetmaar ik heb wel iets van 'wait... what?' als ik dit lees:
[..]
Wat precies moet ik intypenik neem tenminste aan dat als ik bootsect.exe neerrammel er niet zoveel gebeurd
Maar dįįr betaal ik niet niet voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Over een uur gaan we weer down hier trouwens
quote:
Met pepernoten?quote:
Dat had ik ook al gedaan maar dit was ik dus niet tegengekomenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb slechts op jouw error message gegoogled en de eerste hit(forum) gelezen
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga afsluiten, hd's weer aankoppelen en programma's installeren
Dan kan ik eindelijk aan m'n studiewerk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Over een uur gaan we weer down hier trouwens
Aleid Wolfsen wil ook Pickwick drinken met dat crapuul daar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)d-kanaleneiland.html
Als het WERKT...waarom stoppen ze er dan mee?
Moet ze helemaal zelf weten, maar ik zou dat verbod en die Mosquito's laten hangenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aleid Wolfsen wil ook Pickwick drinken met dat crapuul daar.
cocolade- čn truffelpepernoten, een pure(hoeeraaa!!!)chocolade letter, dropfruit duo's en een sneeuwwitje knuffelquote:
Geen sterremuntthee?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
cocolade- čn truffelpepernoten, een pure(hoeeraaa!!!)chocolade letter, dropfruit duo's en een sneeuwwitje knuffel
Jij zou echt een toffe vriend zijn.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij zou echt een toffe vriend zijn.Je onthoudt belangrijke dingen.
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dįįr betaal ik niet niet voor
Ik ben nu al verliefd op de splitscreenfunctiequote:
Zo, zeg dat wel, terwijl het zo mooi kan zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
DWDD heeft blijkbaar Ramsesavond. Speelt Alderliefste daar live een gruwelijke versie
Dan liever deze studio-opname
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet ze helemaal zelf weten, maar ik zou dat verbod en die Mosquito's laten hangen
Die is prettigquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben nu al verliefd op de splitscreenfunctie
Iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij zou echt een toffe vriend zijn.Je onthoudt belangrijke dingen.
* Ofyles2 concurrentie voelt...quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor de één is het belangrijk, voor de ander zijn het trivialiteiten
ik vond constatine wel een mooie suggestie. op zn engels dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heeft je nieuwe roomie al een naam?
Was gisteren de hele dag Zwarte Piet.quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
Sommige kinderen zijn vast bang dat ze in het grote boek van Sinterklaas staan of meegenomen worden naar Spanje.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was gisteren de hele dag Zwarte Piet.
Samen met Sinterklaas een aantal kinderdagverblijven afgegaan en weer flink wat jankende, kotsende, verlegen en gelukkig ook een hoop enthousiaste kinderen gezien.
Heb het idee dat ik die gisteren gemaakt heb. De tijd vliegt voorbij...quote:Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef Soempie het volgende:
En ik heb je UI weer in gebruik, MM! Echt tof dat je hem hebt laten staan.
*Rood Kapje herinneringen komen bovenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:53 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooie foto's! En wat heb jij blauwe ogen.
RWRAAUW!quote:Op woensdag 2 december 2009 09:58 schreef Etcetera het volgende:![]()
[..]
*Rood Kapje herinneringen komen boven
Op beide heb ik weinig invloed gehad...quote:Op woensdag 2 december 2009 09:53 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooie foto's! En wat heb jij blauwe ogen.
En als je wat leuks wilt zien:quote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh iedereen!![]()
Als je iets raars nodig hebt om naar te kijken, tik dan bij youtube amazing horse in...eerste filmpje...echt raar!
Je hebt een kabeltje ingeplugged maar ook je wifi aanstaan?quote:
Betreft zegswijzen en uitspraken?quote:
Ik heb op m'n pc geen wifi. En 1 utp poort.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt een kabeltje ingeplugged maar ook je wifi aanstaan?
wie weet...wie weetquote:
Lokaal IP-adres en een die van buitenaf te gebruiken is?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb op m'n pc geen wifi. En 1 utp poort.
't Is natuurlijk beter dan geen ipadres
http://www.getonmyhorse.com/ dan hoef je niet eens meer te zoeken, heb je het gelijk in groot beeldquote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh iedereen!![]()
Als je iets raars nodig hebt om naar te kijken, tik dan bij youtube amazing horse in...eerste filmpje...echt raar!
als laatste. Wordt het dan waarschijnlijk vandaag nog bezorgd of schuift het door naar morgen?quote:02.12.2009:
Zending ontvangen op distributievestiging
Morgenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand veel verstand van de Track & Trace van TNT? Er staat nu
[..]
als laatste. Wordt het dan waarschijnlijk vandaag nog bezorgd of schuift het door naar morgen?
Dan is bol.com raar bezigquote:Op woensdag 2 december 2009 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen
Anders staat er: Chauffeur onderweg o.i.d.
Dat is niets nieuwsquote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is bol.com raar bezig. Bestelling zou in twee pakketten verzonden worden: degene waar ik als laatste een bevestiging van heb gehad (vannacht) is al aangekomen. Het pakket waar ik gisteravond rond 19:30 een bevestiging voor heb gekregen is nog onderweg
Ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lokaal IP-adres en een die van buitenaf te gebruiken is?
Vast het laatste.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb laatst meegemaakt dat volgens de TNT website het pakket al was afgeleverd terwijl ik niets had ontvangen. Kwam de bezorger er de volgende dag mee aanzetten. Of het systeem was brak, of die gozer had zijn ronde niet afgemaakt
Dan heeft 'ie zijn ronde niet afgemaakt nee.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb laatst meegemaakt dat volgens de TNT website het pakket al was afgeleverd terwijl ik niets had ontvangen. Kwam de bezorger er de volgende dag mee aanzetten. Of het systeem was brak, of die gozer had zijn ronde niet afgemaakt
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Soempie het volgende:
Is het gelukt met de cadeautjes, Nem?
Even voor de duidelijkheid: staat er een tijd bij die melding?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En tóch durf ik nog niet weg te gaan voor boodschappen oid, ik blijf nog lekker thuis wachten
Ik heb net ook even gekeken, maar ik had keurig een IPv4 en een IPv6-adres. Wat is er eigenlijk met IPv5 gebeurd?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook nietBeiden lokaal.
Eerste Sinterklaas cadeaus gekocht, maar m'n lootje is wel lastig
Nee, geen tijden, alleen data.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: staat er een tijd bij die melding?
Want als die van vanochtend is, dan kan het wel worden afgeleverd vandaag
Dat is het. Er staat ook tot op de millimeter bij hoe groot het pakket is en hoeveel het weegt, op de gram nauwkeurig. Maar niet waar het pakket nu isquote:01.12.2009:
Zending is voorgemeld 02.12.2009:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 02.12.2009:
Zending ontvangen op distributievestiging
http://www.oreillynet.com(...)appened_to_ipv5.htmlquote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb net ook even gekeken, maar ik had keurig een IPv4 en een IPv6-adres. Wat is er eigenlijk met IPv5 gebeurd?
Nice!quote:02.12.2009:
Chauffeur is onderweg
Ugh, dat doet me denken aan die stress met mn paspoort afgelopen lentequote:Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, geen tijden, alleen data.
[..]
Dat is het. Er staat ook tot op de millimeter bij hoe groot het pakket is en hoeveel het weegt, op de gram nauwkeurig. Maar niet waar het pakket nu is
Gelukkig is dit geen stressquote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh, dat doet me denken aan die stress met mn paspoort afgelopen lente
Dudeee.... wat lijkt dat eigenlijk kort geleden
Beterquote:Op woensdag 2 december 2009 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen stress. Het zou leuk zijn als het pakket vandaag binnen is, maar morgen is ook geen ramp. Vrijdag zou eventueel ook nog kunnen, dus ik zit wel redelijk goed
Maar toch vind ik het irritant dat er nog geen postbode is geweest. Ik begin honger te krijgenquote:
Die postbode ook, dus die is nu eerst even gaan etenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het irritant dat er nog geen postbode is geweest. Ik begin honger te krijgen
Het is zo koudquote:Op woensdag 2 december 2009 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
Is het zo koud of ligt het aan mij?
Ik kan het maar niet warm krijgen....maar dat kan ook door de koorts komen misschien......quote:
Ik ga lekker onsamenhangend etenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die postbode ook, dus die is nu eerst even gaan eten
Ah multicultureel. Aziatisch en Engels op 1 bord.....quote:Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga lekker onsamenhangend eten. Roerbakgroente met patat en vis
Mooi niet, wel na elkaar. Tegelijk lijkt me niet echt lekker, zeker niet met zoveel azijnquote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah multicultureel. Aziatisch en Engels op 1 bord.....
Hoi Nesquote:
Helloo, ja uitstekend! Mijn huisgenoten zijn ook tof, sinds gisteren is er nog een meisje bij gekomen maar die is ook wel leuk denk ik! Komt helemaal goed en het is zo fijn om weer dicht bij school te wonen!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoi Nes. Hoe bevalt je kamer en je huisgenoten?
Tenminste beter dan macaroni met draadjesvlees...quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah multicultureel. Aziatisch en Engels op 1 bord.....
Of hotdogs op roggebrood......quote:Op woensdag 2 december 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tenminste beter dan macaroni met draadjesvlees...
Draadjesvlees past niet echt bij studentenhuizen, dat duurt nogal lang. Anders had ik gevraagd of je dat pas nog gegeten hebtquote:Op woensdag 2 december 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helegaar niets mis meequote:Op woensdag 2 december 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
kan prima, de smaak komt bij nasi toch niet van de Schnitzel.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vorige week heb ik nasi gegeten met in reepjes gesneden schnitzel als vlees. Dat werkte ook prima
Take Fivequote:Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:![]()
mijn platenspeler doet het weer
![]()
![]()
Heerlijke LP van Dave Brubeck opstaan
Lily Allen?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:40 schreef LadyBlack het volgende:
Nu ben ik alleen nog op zoek naar een heel tof nummer dat in het hostel in SF steeds werd gedraaid. Ik dacht dat het Regina Spektor was, maar die heeft geen nieuwe single uit...Kate Nash is het ook niet, maar wel een beetje zo'n hoge stem als die twee. Iemand een idee?
kan ze niet bekijken omdat ze als privevideo zijn gemarkeerd ik ik je niet als friend hebquote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De eerste blog met filmpjes staat online
Dat dusquote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan ze niet bekijken omdat ze als privevideo zijn gemarkeerd ik ik je niet als friend heb
Volgens mij is dat liedje populair geworden nadat ze hem gebruikt hebben als muziek onder champions league compilaties op NL3. Net zoals bijvoorbeeld moke - last chancequote:Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb eindelijk het leuke liedje dat ik al weken op de radio hoor gevonden
Hm, ja het enige dat ik echt verstond was dat ze in het refrein heel staccato 'you-ou-ou-ou' zingtquote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lily Allen?
En ehm, heb je niet wat lyrics?
Ik las je verhaal over de cheesecake factory: daar had ik ook net een HUGE stuk stephanie's red velvet cheesecake gehadquote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De eerste blog met filmpjes staat online
Zit er een cello-achtig instrument in?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, ja het enige dat ik echt verstond was dat ze in het refrein heel staccato 'you-ou-ou-ou' zingtthat doesn't help
Norah Jones was het niet in elk geval, maar dat was wel een mooi nummer zo te horen
Mwa, het was een aardig up tempo nummer hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit er een cello-achtig instrument in?
ik had chocolata truffle met raspberry... was ook gooeeed!!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik las je verhaal over de cheesecake factory: daar had ik ook net een HUGE stuk stephanie's red velvet cheesecake gehad![]()
(en in een doggybag meegenomen ook
![]()
)
Deze?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mwa, het was een aardig up tempo nummer hoorEn het moet haast wel een single zijn geweest, want op dezelfde momenten werd ook dat New York nummer van Jay-Z en Alicia Keys gedraaid
uuhh die heb ik ook vaak gehoord in de auto in chicago... grote kans dat dat m is, ze draaien m echt grijsquote:
Ja ik was vergeten dat het vegetarisch moest zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Wij wisten helemaal niet dat je er ook kon etenWe liepen in Macy's en zagen dat er een cheesecake factory zat. Dat leek ons wel wat
en toen kregen we zo'n verschrikkelijk grote punt dat zelfs mn vriend m bij lange na niet op kreeg
Ik heb trouwens sowieso wel lekker gegeten daaralle restaurantjes (behalve Biscuits & Blues
) hadden een redelijk goede vegetarische kaart, en alles niet te duur ook
quote:
Is weer ENORM met de computer aan gesleuteld. Computerstemmetjesquote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zit ook een ou-ou-ou in.
vind het stiekem ook wel catchy dit nummer
beehhh die ben ik al helemaal zat!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zit ook een ou-ou-ou in.
vind het stiekem ook wel catchy dit nummer
Dan ben je hier ook geen fan van zeker ?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is weer ENORM met de computer aan gesleuteld. Computerstemmetjes
Wij hebben via de achterkant de boel beklommen. Een aanrader en afrader tegelijkertijdquote:Op woensdag 2 december 2009 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Coit Tower is idd een leuk torentje met een leuk uitzicht op SF. Je kan Lombard road daar vandaan ook aardig zien (als ik me niet vergis)
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:09 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand die gast met z'n mokerhamer uit m'n hoofd halen?![]()
Lees ik er toch zo overheen... ja we zijn Coit Tower opgeweestquote:Op woensdag 2 december 2009 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je trouwens nog Coit Tower opgeweest?
Oh dat kan het ook nog wel eens zijn, zit in de stopweek van de pilquote:Op woensdag 2 december 2009 23:24 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt bekend, die spanningshoofdpijn dan. Migraine heb ik gelukkig alleen in mn puberteit gehad. Maar spanningshoofdpijn gecombineerd met hormoongerelateerde hoofdpijn is a bitch, want dat gaat niet over met pijnstillers inderdaadSlapen werkt wel, dus off you go
![]()
Stress is a bitch tooquote:Op woensdag 2 december 2009 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga ook lekker slapen. Mijn lijf kan ook wel wat ontspanning gebruiken want ik heb nu na 3 dagen werken alweer mn hele rug en nek vastzitten... en dat was zo fijn soepel allemaal op vakantie
Wat vond je van de stank?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lees ik er toch zo overheen... ja we zijn Coit Tower opgeweestmooi uitzicht
Maar van dat hele havengebied vond ik de zeehondjes toch wel het meest genialeik heb zo hard gelachen om die beesten
Oh en we hebben een supermooie zonsondergang op Ocean Beach gezien
biijjnnnaaa avondquote:
Moet wachten tot zaterdag. Sint ziet alles, weet je.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Ga je die op 5 december openen of kun je niet wachten?
Draaiden ze in SF de laatste single van Anouk soms al?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, ja het enige dat ik echt verstond was dat ze in het refrein heel staccato 'you-ou-ou-ou' zingtthat doesn't help
Norah Jones was het niet in elk geval, maar dat was wel een mooi nummer zo te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |