Het was precies het niveau voor die vriend van me. Lekker veel actie en weinig diepgang. Ik vond 'm totaal over-the-top. Bij een goede rampenfilm vind ik dat je het gevoel moet hebben dat het jou ook zou kunnen overkomen. Dit was gewoon lachtwekkend. We begonnen met Earthquake 10.0, gingen door naar Dante's Peak, waarna The Day After Tomorrow nog even langskwam. Een ark van Noach erbij inclusief helicopers waar dieren aan hangen (Jurassic Park) en we hebben een alles-in-een film.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
2012 stond al niet hoog op m'n lijstje. Bedankt voor de review
ik durfde het niet te vragenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het was precies het niveau voor die vriend van me. Lekker veel actie en weinig diepgang. Ik vond 'm totaal over-the-top. Bij een goede rampenfilm vind ik dat je het gevoel moet hebben dat het jou ook zou kunnen overkomen. Dit was gewoon lachtwekkend. We begonnen met Earthquake 10.0, gingen door naar Dante's Peak, waarna The Day After Tomorrow nog even langskwam. Een ark van Noach erbij inclusief helicopers waar dieren aan hangen (Jurassic Park) en we hebben een alles-in-een film.
Ach op dit moment even weer beter maar kan over een uurtje weer anders zijn.quote:
Die melding heb ik ook een keer gehad, toen had het er inderdaad mee te maken dat ik in mijn bios had zitten rommelen. Ik was toen óf aan het proberen de vierde core op mijn processor te unlocken óf ik had de FSB of de multiplier aangepast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Hier nietBij 'verifying DMI pool data.... update succes' blijf het hangen
Beetje rondgegooled, schijnt een bios iets te kunnen zijn. No way dat ik in m'n bios ga kloten
Netjes! als ik drie jaar niet naar de tandarts ga dan kan hij na de renovatie twee maanden naar de Malediven denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Z'n gangetje. Vandaag weer voor het eerst in 3 jaar naar de tandarts geweest. Naast het verwachtte gaatje niets
Wat kost zo'n geintje nou?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Z'n gangetje. Vandaag weer voor het eerst in 3 jaar naar de tandarts geweest. Naast het verwachtte gaatje niets
Toch al gauw zo'n 130 euro......quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik niet gevraagd. Ik ben niet verzekerd dus hoeveel het kost ga ik vanzelf uitvinden....
Je bent helemaal niet verzekerd? Of alleen deze keer niet omdat je niet gesaneerd bent?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik niet gevraagd. Ik ben niet verzekerd dus hoeveel het kost ga ik vanzelf uitvinden....
Ze hebben nu vast hun lesje geleerdquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)d-kanaleneiland.html
Als het WERKT...waarom stoppen ze er dan mee?
Laatste keer dat ik voor de tandarts betaald heb kon je voor dat geld er een stuk of 3 laten vullenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch al gauw zo'n 130 euro......
Woont Jaap er zelf dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze hebben nu vast hun lesje geleerd![]()
Jaap zegt wel vrij lelijke dingen over die wijk zeg.
Volgens mij niet, maar hij heeft daar wel een mannetje zitten die hem wat toespeelt af en toe volgens mij.quote:
Dat heet de naakte waarheidquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze hebben nu vast hun lesje geleerd![]()
Jaap zegt wel vrij lelijke dingen over die wijk zeg.
maar ik heb het nog voordat ik in m'n bios heb zitten wroetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die melding heb ik ook een keer gehad, toen had het er inderdaad mee te maken dat ik in mijn bios had zitten rommelen. Ik was toen óf aan het proberen de vierde core op mijn processor te unlocken óf ik had de FSB of de multiplier aangepast.
Tijdens het typen begon ik te twijfelen of het daar inderdaad mee te maken had... 'Verifying DMI pool data' krijg ik namelijk elke keer te zien bij het opstarten, de melding er achter weet ik niet zeker.
En als je goed gegoogled hebt dan zie je dat dat een veel voorkomende oorzaak is. Je moet dus waarschijnlijk even je volgorde goed zetten of je bootsector fixenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ik heb het nog voordat ik in m'n bios heb zitten wroetenHeb alleen de opstart volgorde veranderd
Googelen hequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Hoe doe ik de bootsector fixenVoor de duidelijkheid: ik heb nu dus geen besturingssysteem draaien
Laat wel even weten of het luktquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik had geen zin meer in googelenMaar ik had wel al de repairfunctie gevonden, nooit bij stilgestaan dat ik zo in de cmd kon komen
de winters zijn in Californiė iets milder dan hierquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Het is koud in NederlandDe nieuwe winterjas die in California prima voldeed, moet ik hier toch met een vestje eronder aan.....
![]()
Toch niet een trivia he?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
UiteraardKan even duren, zit nog te irc'en
Wat precies moet ik intypenquote:Now choose "Command Prompt" in order to run the desired utility which is called "bootsect.exe". Bootsect is located inside the boot folder so change your directory to boot. Now run "bootsect /nt60 C:\" if you had Win 7 initially installed in the C partition.
quote:
Oh ik heb jaren geleden in een trivia IRC gezetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat zou wel heel erg zijn he
Nee ik zat in het lan macht kanaal met een vriend te kletsen
als je dat neerrammelt krijg je van een een helpschermpje. Maar ik zou zeggen: type in wat daar in de suggestie staat:quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben blond, ik weet hetmaar ik heb wel iets van 'wait... what?' als ik dit lees:
[..]
Wat precies moet ik intypenik neem tenminste aan dat als ik bootsect.exe neerrammel er niet zoveel gebeurd
Maar dįįr betaal ik niet niet voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Over een uur gaan we weer down hier trouwens
quote:
Met pepernoten?quote:
Dat had ik ook al gedaan maar dit was ik dus niet tegengekomenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb slechts op jouw error message gegoogled en de eerste hit(forum) gelezen
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga afsluiten, hd's weer aankoppelen en programma's installeren
Dan kan ik eindelijk aan m'n studiewerk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Over een uur gaan we weer down hier trouwens
Aleid Wolfsen wil ook Pickwick drinken met dat crapuul daar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)d-kanaleneiland.html
Als het WERKT...waarom stoppen ze er dan mee?
Moet ze helemaal zelf weten, maar ik zou dat verbod en die Mosquito's laten hangenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aleid Wolfsen wil ook Pickwick drinken met dat crapuul daar.
cocolade- čn truffelpepernoten, een pure(hoeeraaa!!!)chocolade letter, dropfruit duo's en een sneeuwwitje knuffelquote:
Geen sterremuntthee?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
cocolade- čn truffelpepernoten, een pure(hoeeraaa!!!)chocolade letter, dropfruit duo's en een sneeuwwitje knuffel
Jij zou echt een toffe vriend zijn.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij zou echt een toffe vriend zijn.Je onthoudt belangrijke dingen.
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dįįr betaal ik niet niet voor
Ik ben nu al verliefd op de splitscreenfunctiequote:
Zo, zeg dat wel, terwijl het zo mooi kan zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
DWDD heeft blijkbaar Ramsesavond. Speelt Alderliefste daar live een gruwelijke versie
Dan liever deze studio-opname
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet ze helemaal zelf weten, maar ik zou dat verbod en die Mosquito's laten hangen
Die is prettigquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben nu al verliefd op de splitscreenfunctie
Iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij zou echt een toffe vriend zijn.Je onthoudt belangrijke dingen.
* Ofyles2 concurrentie voelt...quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor de één is het belangrijk, voor de ander zijn het trivialiteiten
ik vond constatine wel een mooie suggestie. op zn engels dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heeft je nieuwe roomie al een naam?
Was gisteren de hele dag Zwarte Piet.quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
MM, ben je weer zwarte piet dit jaar?
En wat gaat de rest doen 5 december?
Sommige kinderen zijn vast bang dat ze in het grote boek van Sinterklaas staan of meegenomen worden naar Spanje.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was gisteren de hele dag Zwarte Piet.
Samen met Sinterklaas een aantal kinderdagverblijven afgegaan en weer flink wat jankende, kotsende, verlegen en gelukkig ook een hoop enthousiaste kinderen gezien.
Heb het idee dat ik die gisteren gemaakt heb. De tijd vliegt voorbij...quote:Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef Soempie het volgende:
En ik heb je UI weer in gebruik, MM! Echt tof dat je hem hebt laten staan.
*Rood Kapje herinneringen komen bovenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:53 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooie foto's! En wat heb jij blauwe ogen.
RWRAAUW!quote:Op woensdag 2 december 2009 09:58 schreef Etcetera het volgende:![]()
[..]
*Rood Kapje herinneringen komen boven
Op beide heb ik weinig invloed gehad...quote:Op woensdag 2 december 2009 09:53 schreef Soempie het volgende:
Wat een mooie foto's! En wat heb jij blauwe ogen.
En als je wat leuks wilt zien:quote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh iedereen!![]()
Als je iets raars nodig hebt om naar te kijken, tik dan bij youtube amazing horse in...eerste filmpje...echt raar!
Je hebt een kabeltje ingeplugged maar ook je wifi aanstaan?quote:
Betreft zegswijzen en uitspraken?quote:
Ik heb op m'n pc geen wifi. En 1 utp poort.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt een kabeltje ingeplugged maar ook je wifi aanstaan?
wie weet...wie weetquote:
Lokaal IP-adres en een die van buitenaf te gebruiken is?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb op m'n pc geen wifi. En 1 utp poort.
't Is natuurlijk beter dan geen ipadres
http://www.getonmyhorse.com/ dan hoef je niet eens meer te zoeken, heb je het gelijk in groot beeldquote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh iedereen!![]()
Als je iets raars nodig hebt om naar te kijken, tik dan bij youtube amazing horse in...eerste filmpje...echt raar!
als laatste. Wordt het dan waarschijnlijk vandaag nog bezorgd of schuift het door naar morgen?quote:02.12.2009:
Zending ontvangen op distributievestiging
Morgenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand veel verstand van de Track & Trace van TNT? Er staat nu
[..]
als laatste. Wordt het dan waarschijnlijk vandaag nog bezorgd of schuift het door naar morgen?
Dan is bol.com raar bezigquote:Op woensdag 2 december 2009 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen
Anders staat er: Chauffeur onderweg o.i.d.
Dat is niets nieuwsquote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is bol.com raar bezig. Bestelling zou in twee pakketten verzonden worden: degene waar ik als laatste een bevestiging van heb gehad (vannacht) is al aangekomen. Het pakket waar ik gisteravond rond 19:30 een bevestiging voor heb gekregen is nog onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |