1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
dat hartje staat er omdat ik het lief en schattig vond van je he...quote:Op zondag 29 november 2009 14:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Javind jij het anders niet zielig voor ze?
Schattig? Loveless uitgezonderd als ie heeft gezopen misschien zijn mannen niet schattigquote:Op zondag 29 november 2009 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat hartje staat er omdat ik het lief en schattig vond van je he...
Als ik bak is het meestal patat of broodjes ofzo.quote:Op zondag 29 november 2009 14:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Geen idee, maar veel... niet alleen brownies hoorook koekjes en cakes (en egelbroodjes
)
quote:Op zondag 29 november 2009 14:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Schattig? Loveless uitgezonderd als ie heeft gezopen misschien zijn mannen niet schattig
Nou ja, ik bak ook wel eens vlees en broodjes en zo natuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik bak is het meestal patat of broodjes ofzo.
Nooit koekjes, taarten ofzo eigenlijk
Hoe wilde je het bakken van egeltjes, koekjes, en brownies dan betitelen? Stoer, bruut, zwaar mannelijk dekt de lading niet echt denk ikquote:Op zondag 29 november 2009 14:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Schattig? Loveless uitgezonderd als ie heeft gezopen misschien zijn mannen niet schattig
quote:Op zondag 29 november 2009 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe wilde je het bakken van egeltjes, koekjes, en brownies dan betitelen? Stoer, bruut, zwaar mannelijk dekt de lading niet echt denk ik
Hmm ja inderdaad, "stoer bruut zwaar mannelijk" dekt de lading niet helemaal... ik mis nog kreten als "gruwelijk", "heftig" en algemeen tijgergegromquote:Op zondag 29 november 2009 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe wilde je het bakken van egeltjes, koekjes, en brownies dan betitelen? Stoer, bruut, zwaar mannelijk dekt de lading niet echt denk ik
RRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op zondag 29 november 2009 14:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad, "stoer bruut zwaar mannelijk" dekt de lading niet helemaal... ik mis nog kreten als "gruwelijk", "heftig" en algemeen tijgergegrom
Jagen op buffels, das mannelijkquote:Op zondag 29 november 2009 14:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad, "stoer bruut zwaar mannelijk" dekt de lading niet helemaal... ik mis nog kreten als "gruwelijk", "heftig" en algemeen tijgergegrom
quote:Op zondag 29 november 2009 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jagen op buffels, das mannelijk![]()
En nu ga ik m'n eitjes opeten
Rotterdam, Kop van Zuid (Entrepothaven) is altijd open, zitten ook nog wat leuke toko's en kledingzaken die open zijnquote:Op zondag 29 november 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
Broodbakmachine, die moet ik ook weer eens van de plank trekken.
Damn, wat is dat brood lekkerIk vergeet het alleen steeds te maken
En nu moet ik op zondag een supermarkt gaan vinden die open is
Ja idd, die bedacht ik me ook net, over de Willemsbrug (van mijn kant gezien) en dan een slingertje links en dan rechts he? Of in Zoetermeer is de Appie ook open vandaag. Ik kijken wel even. Heb niet al teveel nodig, maar heb niet genoeg dierenvoerquote:Op zondag 29 november 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rotterdam, Kop van Zuid (Entrepothaven) is altijd open, zitten ook nog wat leuke toko's en kledingzaken die open zijn
Vanaf Willemsbrug richting zuid:quote:Op zondag 29 november 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, die bedacht ik me ook net, over de Willemsbrug (van mijn kant gezien) en dan een slingertje links en dan rechts he? Of in Zoetermeer is de Appie ook open vandaag. Ik kijken wel even. Heb niet al teveel nodig, maar heb niet genoeg dierenvoer![]()
Thanks
Buffelssssssquote:Op zondag 29 november 2009 15:31 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
RRRRROOOOOOAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!1!einz!!11!!!!
Wilde zwijnen in dit geval, maar tochquote:
Huh, dat ziet er helemaal niet uit als brownies of boterkoek.quote:Op zondag 29 november 2009 15:31 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
RRRRROOOOOOAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!1!einz!!11!!!!
Hihiquote:Op zondag 29 november 2009 15:32 schreef MrSubtle het volgende:
Zou het genoeg zijn voor ons tweetjes Loveless?
Kut, mijn internetverbinding heeft weer problemenquote:
Wat is dat daar links.quote:Op zondag 29 november 2009 15:38 schreef MrSubtle het volgende:
Maar, om een meer volledig beeld te geven, we zijn met z'n 6 mannen vanavond:
[ afbeelding ]![]()
links zijn brownies.quote:Op zondag 29 november 2009 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dat daar links.
En ik mis het bier
En de tieten
Je maakt me zo trots.quote:Op zondag 29 november 2009 15:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
links zijn brownies.
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=tieten
Die eerste hit:quote:
quote:Kom Je Over Mijn Tieten?
www.sensecams.nl/Prammen Oh schatje wil je zien hoe ik speel met mijn enorme dikke jetsers? KOM!
Dank jequote:Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je maakt me zo trots.
*snik snik*
Kom je langs?quote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef Qwea het volgende:
bierik hoef de eerste week geen bier meer
Spareribs daarintegen
Godver, vannacht om 02u een kapsalon lopen vreten. Ding komt nog omhoog
Ik vind die spareribs wel weinig voor 6 mannenquote:Op zondag 29 november 2009 15:38 schreef MrSubtle het volgende:
Maar, om een meer volledig beeld te geven, we zijn met z'n 6 mannen vanavond:
[ afbeelding ]![]()
Ligt eraan hoe goddelijk je spareribs zijnquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind die spareribs wel weinig voor 6 mannen
Trust me... deze wil je proevenquote:Op zondag 29 november 2009 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goddelijk je spareribs zijn
Ooooh je hebt ook nog stokbrood enzo!quote:Op zondag 29 november 2009 15:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
De verkoper adviseerde me de helft van dit... maar het is in totaal nu 3.6 kg spareribs, en 3.5 kilo frietjes, 1 kilo brownies, en dan nog saaie dingen als sla en stokbrood
Da's 8 kilo eten voor 6 mensen...
Weert is zo verquote:Op zondag 29 november 2009 15:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Trust me... deze wil je proeven...
Duidelijk Brandquote:Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooh je hebt ook nog stokbrood enzo!
Ik dacht dat je het enkel met de spareribs en de friet moest doen.
Ik eet altijd 3 a 4 van die ribben, en een bord patatmaar goed, ik ben dan ook een vreetzak
met de helft was je trouwens chronisch te kort gekomen
![]()
Wat voor bier heb je in je koelkast? Ik kan er niks van makenGeen Heineken, Amstel of Grolsch iig. En ook geen Bavaria volgens mij. Dommelsch?
quote:Op zondag 29 november 2009 15:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
links zijn brownies.
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=tieten
Brand denk ik (quote:Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooh je hebt ook nog stokbrood enzo!
Ik dacht dat je het enkel met de spareribs en de friet moest doen.
Ik eet altijd 3 a 4 van die ribben, en een bord patatmaar goed, ik ben dan ook een vreetzak
met de helft was je trouwens chronisch te kort gekomen
![]()
Wat voor bier heb je in je koelkast? Ik kan er niks van makenGeen Heineken, Amstel of Grolsch iig. En ook geen Bavaria volgens mij. Dommelsch?
Dalusikniequote:
jaquote:Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik hier de enige die spareribs cq varkensvlees echt niet te vreten vind?![]()
En dan zo heerlijk met ja handen en tanden dat vleesch eraf rukkenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan zo heerlijk met ja handen en tanden dat vleesch eraf rukken
Varkenhaasquote:Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik hier de enige die spareribs cq varkensvlees echt niet te vreten vind?![]()
Die draadjes tussen je tanden zijn dan wél wat minder.quote:
Die dingen gaan bij ons altijd een paar maanden na de garantiedatum kaduuk.quote:Op zondag 29 november 2009 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gebruik de broodbak machine veel te weinig. En het erge is ik heb er zelfs 2 waarvan er 1 nog in de verpakking zit en nog nooit gebruikt is
ja... maar goed:quote:Op zondag 29 november 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die draadjes tussen je tanden zijn dan wél wat minder.
HEER-LIJKquote:En dan je hele handen vettig en onder de smurrie. En je mond
Spareribs
ik aan de koffie... zonder iets erbij...quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 16:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik aan de koffie... zonder iets erbij...![]()
okee okee, net bij mn zusje boterkoek op, maar dan nog...
Wel lekker, maar ik eet geen varkensvlees. Lamsspareribs zijn helaas aardig aan de prijs.quote:Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind bijna alle taart lekker!quote:Op zondag 29 november 2009 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik ga geloof ik zo aan de taart. Ik hoop maar dat het geen fucking advocaat taart is
dan nog... kluiven hoort er bij, al is het voor de sier...quote:Op zondag 29 november 2009 16:07 schreef MrSubtle het volgende:
Kluiven?
Ze vallen ongeveeer van het bot als je er naar kijkt
OMFGquote:Op zondag 29 november 2009 16:07 schreef MrSubtle het volgende:
Kluiven?
Ze vallen ongeveeer van het bot als je er naar kijkt
IK WEET VAN WIE DAT HANDSCHRIFT ISquote:Op zondag 29 november 2009 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Pittig, sambal, ketjap, tikje zoetigquote:
ahquote:
ja, ikquote:Op zondag 29 november 2009 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik zat al te kijken naar de kleur pen (iemand had toch paars/roze in het boekje geschreven???)
ah...quote:
EN ik heb zojuist een PM gestuurd naar Qweaquote:Op zondag 29 november 2009 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah...
*noteert
en je bent nu online...
*noteert
LEUGENAAR!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:19 schreef MrSubtle het volgende:
Wat vond je van mijn mooieROZE
kleurtje?
Ik had eenROZE
stift gekregen bij het boekje van oh-oh
quote:
Ja idd... Dan maar kipspareribs/kip op een botjequote:Op zondag 29 november 2009 16:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wel lekker, maar ik eet geen varkensvlees. Lamsspareribs zijn helaas aardig aan de prijs.
hee... pagan zegt toch ook dat ze lekker zijn, hij eet ze alleen niet!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Ja idd... Dan maar kipspareribs/kip op een botjeHeerlijk!
Ja, dus ben ik de enige die geen varkensvlees/spareribs lust.quote:Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hee... pagan zegt toch ook dat ze lekker zijn, hij eet ze alleen niet!!!!
quote:Op zondag 29 november 2009 16:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dus ben ik de enige die geen varkensvlees/spareribs lust.![]()
![]()
ow, ik krijg trouwens geen dreig-pm, dus ik zal het niet goed geraden hebben...quote:
quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 16:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die dingen gaan bij ons altijd een paar maanden na de garantiedatum kaduuk.![]()
Net ontbeten en mijn eerste bakkie koffie gehad.
Veel plezier!quote:Op zondag 29 november 2009 16:56 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, alles staat klaar. Frietjes voorgebakken, stokbrood klaar, sla voorbereid, tafel gedekt... en nog 4 minuten over![]()
Tot laat vanavond
mooi!quote:Op zondag 29 november 2009 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
Zonsondergang hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was je maar 12 jaar ouder!quote:Op zondag 29 november 2009 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Varkenhaas![]()
Varkensschnitzel![]()
Varkensfiletlapje![]()
Maar Spareribs![]()
Ik hou sowieso niet van kluiven, dus ook geen kippenpootje enzo
Veel plezier! Je hebt echt wel genoeg hoor!quote:Op zondag 29 november 2009 16:56 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, alles staat klaar. Frietjes voorgebakken, stokbrood klaar, sla voorbereid, tafel gedekt... en nog 4 minuten over![]()
Tot laat vanavond
Mooi he?quote:Op zondag 29 november 2009 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
Zonsondergang hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotterdam geweest?quote:Op zondag 29 november 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel plezier! Je hebt echt wel genoeg hoor!
[..]
Mooi he?
Ik zag hem ook toen ik terug reed net, nu nét te laat om een foto te nemen.
Heb heel lang getwijfeld, maar ben toch maar naar die in Zoetermeer gegaan. Die was ook open en nét ietsje sneller rijden hier vandaan. Maar ik ga binnenkort wel weer eens naar het Entrepotgebouw, want ik vond dat jaren geleden een topsupermarkt met een heel 'buitenlandplein' met allemaal lekkere exotische dingetjes en gerechten enzo!quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 29 november 2009 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Volgende stuk verhaal is af!!!!
moet alleen eerst door de keuring bij nieslief
Jup tis hele leuke winkel, maar ook wel stervensdruk op de zondag.quote:Op zondag 29 november 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb heel lang getwijfeld, maar ben toch maar naar die in Zoetermeer gegaan. Die was ook open en nét ietsje sneller rijden hier vandaan. Maar ik ga binnenkort wel weer eens naar het Entrepotgebouw, want ik vond dat jaren geleden een topsupermarkt met een heel 'buitenlandplein' met allemaal lekkere exotische dingetjes en gerechten enzo!
Vroeger als kind was ik dol op kippenpoten, 'lekker' kluiven!quote:Op zondag 29 november 2009 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Hmmmmmmmmm spareribs![]()
Kipkluifjes![]()
Lekkah!
Geen Lush dus vandaag? Kokosquote:Ik ben mn bad alweer vol aan het gooien![]()
Ik ruik de cocos tot hier
Gaan we daar wel een keer allebei bekkenshoppenquote:Op zondag 29 november 2009 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup tis hele leuke winkel, maar ook wel stervensdruk op de zondag.
Wel redelijk dichtbij mij![]()
Oh, goeie!!!! Ik ga zo ook even in bad!!! (ben bij mn ouders, die hebben een bad maar niet lang meer want de badkamer wordt verbouwd...quote:Op zondag 29 november 2009 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Hmmmmmmmmm spareribs![]()
Kipkluifjes![]()
Lekkah!
Ik ben mn bad alweer vol aan het gooien![]()
Ik ruik de cocos tot hier
Tjah, je moet er niet teveel van verwachten, dan issie best redelijk.quote:Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Ll, hoe vond je de film nou uiteindelijk?
Want daar hebben we het nog helemaal niet over gehad
quote:Op zondag 29 november 2009 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Volgende stuk verhaal is af!!!!
moet alleen eerst door de keuring bij nieslief
Okee dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 29-11-2009 18:45:37 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Fijn dat je het gevonden hebt nies!!!quote:Op zondag 29 november 2009 18:04 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze is voor Stoffer nog van de IRC
*wis
oh, heerlijk!!!quote:
okee, nu wil ik ook kip eten...quote:Op zondag 29 november 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
Daar zijn we weer!
Zoooooo, de frietjes zitten in de pan![]()
Kippie met bbqsaus van gister (ik had dubbel zoveel gekocht omdat ik het zo lekker vind) er bij en wat cranberry-rabarber. Lekker makkelijk!
quote:Op zondag 29 november 2009 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee dan!
En omdat seks echt niet elke dag hoeft ()
een braaf stukje dit keer het gaat immers om het verhaal!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Moet zo helaas nog eten maken maar heb nu marsepein met chocolade eromheen (aldi en zooo jumquote:
Zat net dus eff terug te lezen gaat het over de mac en kipburgersquote:
quote:
Jullie zijn echt lief!quote:Op zondag 29 november 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
Lekker stuk verhaal weer!Ik zie het ook allemaal voor me!
En een duidelijke aanloop náár!
Tuulk harstikke leuk en ik blijf erbij dat je ze moet bundelen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt lief!Ik denk elke keer; oh god, dit is niks...
Nu durf ik weer verder te schrijven...
Morgenavond vervolg!
jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 29 november 2009 18:17 schreef Ml-etje het volgende:
MrSubtle! hoe lief
Ben meteen weer vrolijk
quote:
credits zijn niet voor mij hoor, iemand anders had hem laatst gepost en ik vond hem soooooooo leuk!quote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Tombolaaaaa die ga ik morgen zo ontzettend om 7 uur op het werk door de gang laten DOOOO-en
[..]
Dat heeft mijn werk ooit in Utrecht Centraal gedaan ter introductie van het nieuwe logo ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Tombolaaaaa die ga ik morgen zo ontzettend om 7 uur op het werk door de gang laten DOOOO-en
[..]
We staan alleen in onze afkeer van kluivenquote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Baaf ook al een kluivert?![]()
En wacht maar tot het volgende deel van het verhaal
Dan moeten we maar léren kluiven.quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We staan alleen in onze afkeer van kluiven
quote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten we maar léren kluiven.
Op elkaar oefenen misschien?
jij wil gewoon een lijstje omdat je lijstjesfreak bent!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Dames, mag ik een lijstje met de namen uit het verhaal?
Want ik mis er toch nog een paar, wie wie is
quote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten we maar léren kluiven.
Op elkaar oefenen misschien?
Het zal wel heel dom en voor de hand liggend zijn, maar wie is Zusje?quote:Op zondag 29 november 2009 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij wil gewoon een lijstje omdat je lijstjesfreak bent!!!!![]()
Maar je krijgt hem natuurlijk met liefde hoor!![]()
(ik ben inmiddels zo gewend aan de namen dat ik soms echt denk; wie snap je dan niet?????)
Nee hoor, is niet dom en voor de hand liggend, ik zat je ook maar te plagen...quote:Op zondag 29 november 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal wel heel dom en voor de hand liggend zijn, maar wie is Zusje?
Issie ookquote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
credits zijn niet voor mij hoor, iemand anders had hem laatst gepost en ik vond hem soooooooo leuk!
Oh, dat wist ik niet!quote:Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet dom en voor de hand liggend, ik zat je ook maar te plagen...
Enfermera is spaans voor verpleester/zuster...
ze zijn best goed gevonden als je eenmaal het lijstje ziet hequote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet!
En Liedje wist ik ook niet, en KlassiekeWitte ook niet.
Maar nu ik hetlijstje
heb, ligt het best voor de hand
![]()
Ja!quote:Op zondag 29 november 2009 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zijn best goed gevonden als je eenmaal het lijstje ziet he
Ik ook niet, ik griezel sowieso van kluiven en vetrandjes aan het vleesquote:
Ik ben jaloers, ik wil ook (weer)! Enjoy!quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef tombolafan het volgende:
Nu ga ik echt even in bad!!!! tot later!
Ja hoi , dat was ik ja!quote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Hé, ruiken jullie ook die kokos ineens? Lekkah!
Oh, hoi oh-oh!
Oehhh lekker! Wat is het linkse??quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoi , dat was ik ja!
Ik had nog cocosbadschuim van de Tuinen ja, van Lush heb ik alleen nog maar een halve candy cane![]()
Ik zit whipe out te kijken en dr gaat gewoon iemand over al die ballen heen![]()
![]()
![]()
Oh ja, mn bento voor morgen:
[ afbeelding ]
Ze gaan er steeds creatiever uitzien, je bento's.quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoi , dat was ik ja!
Ik had nog cocosbadschuim van de Tuinen ja, van Lush heb ik alleen nog maar een halve candy cane![]()
Ik zit whipe out te kijken en dr gaat gewoon iemand over al die ballen heen![]()
![]()
![]()
Oh ja, mn bento voor morgen:
[ afbeelding ]
Yups, het lukte echt iemandquote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Over die grote rode ballen?
Dat heb ik dus nog nooit gezien, dat dat iemand lukte
Je hartje met saus!
Wat goed! Geen saaie bammetjes dusquote:Op zondag 29 november 2009 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, het lukte echt iemand![]()
In mn bento zit aan de ene kant noodles met garnalen en daarop een bakje sambal.
Aan de andere kant een groente/fruitsapje, snoepjes, een bakje augurken en een bosvruchtenreep!
Tis trouwens gewoon een simpele bak , bij de super de boer kreeg je die deze week met speculaasbrokken er in![]()
Stukje bakpapier als scheidingswandje en huppakee
Nee das een kei-ondiep bakjequote:
Lees het net, en ik moest lachenquote:
Lekker Greysquote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik bedenk me net dat ik aankomende week maar drie dagen hoef te werken!
Maandag hele dag, dinsdagochtend, woensdag hele dag, donderdagochtend en dan is het al weekend omdat ik nog dagen moest opmaken. Whoehoeeeeeeeeee!
Rrrrrilllllllquote:Op zondag 29 november 2009 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik griezel sowieso van kluiven en vetrandjes aan het vlees
Gelukkig eet ik maar heel weinig vlees en altijd scharrel/bio.quote:
Nou, tis nog geen cm dik ook, echt veel is het niet, mss net 1 eetlepel?quote:Op zondag 29 november 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en een half-rood hartje is stom natuurlijk, ik snap!
Daar zit geen vlees in ook, alleen garnalen en eiquote:Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik maar heel weinig vlees en altijd scharrel/bio.
Die bento box van Oh-Oh, vind ik er dan wel weer heel smakelijk uitzien!
Nacht doorgetrokken. MM moest met vrienden draaien op een feestje. Hij moest afsluiten. We waren om 06:00 in bed. En om 9u was ik weer wakkerquote:
Nou, om 2u was het een briljant plan. Om 2:15 toen ik eraan zat, heb ik mezelf vervloektquote:Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Strega het volgende:
Trouwens, dit is voor het eerst dat ik van "Kapsalon" , hoor als eten.
Maar dat dringt in het Noorden wat minder door denk ik,
Moet er trouwens niet aan denken.Laat staan eten... maar goed, ik ook al jaaaaren niet meer dronken en de hele nacht stappen
Hier dan ook heb het pas voor het eerst op en was er niet compleet kapot van.quote:Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Strega het volgende:
Trouwens, dit is voor het eerst dat ik van "Kapsalon" , hoor als eten.
Maar dat dringt in het Noorden wat minder door denk ik,
Moet er trouwens niet aan denken.Laat staan eten... maar goed, ik ook al jaaaaren niet meer dronken en de hele nacht stappen
Ja die krengen zijn niet goedkoop hé?quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, om 2u was het een briljant plan. Om 2:15 toen ik eraan zat, heb ik mezelf vervloekt
7 euro ook nog zo'n ding.
Ojee hier ook al zo'n warm veel slapend hoofdje. Ze kroop vandaag braaf in d'r mandje en slaapt superveel.quote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh dus je bent niet zielig ieg![]()
Billy heeft een gloeiende kop en staat te rillen, en te ruften
Ik ben heel zieligquote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh dus je bent niet zielig ieg![]()
Billy heeft een gloeiende kop en staat te rillen, en te ruften
Neuj. Dat was wel ff schrikken. Maar goed, ik had in de eerste instantie een broodje lamshoarma besteld. Die was fucking 5 euro. Voor een kut pita broodje met kaas.quote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja die krengen zijn niet goedkoop hé?
Nee.quote:Op zondag 29 november 2009 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Vond je het nu ook echt lekker of niet?
Het ligt echt aan de bereiding ja vaak is het vleesquote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee.
De vorige x was "hij wel lekker"
Maar ik heb ze beter gegeten. Kapsalon over het algemeen is tering lekker. Maar deze was matig.
Het vlees was gewoon niet lekker. Ja, of het lag aan mij. De vorige x met LMSE in augustus... heb ik daar ook gegeten, en die was wél lekker.
Maar als ik moet kiezen tussen een pizza casa di mama of een kapsalon.... doe mij die pizza maar
Daar ben ik blij mee!quote:Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Lees het net, en ik moest lachen![]()
Eerste keer vandaag. Leuk, dus doorgaan en bundelen!
Ik had zelfs het idee dat dit gewoon uit de vriezer kwam ofzo.quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het ligt echt aan de bereiding ja vaak is het vlees![]()
Ik eet iets teveel vette troep op moment dus eff geen trek
Ja, wij gaan ook nog weleens stappen,quote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier dan ook heb het pas voor het eerst op en was er niet compleet kapot van.
Ow en het stappen doe ik nog wel hoordronken worden kan ik van dranklucht al
t Is een man he...quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Bil kan zooooooo slecht ziek zijn.
Hij ligt nu te rillen als een rietje op mn schoot en hij wijkt niet van mijn zijde, sukkeltje
quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 20:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wij gaan ook nog weleens stappen,
maar zo als vroegur trek ik niet meer.
We gaan nu eigenlijk meer naar concerten enzo en niet meer tot 06.00 - 07.00 uur.
Ik krijg me er zelfs nauwelijks meer ingesleept.quote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]herkenbaar, op mijn 16e stuiterde ik de kroeg uit en nu sleep ik me eruit
klaar met etenquote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef nieslief het volgende:
Al die gekke smiley's !!!!!!!!!! Hoe doen jullie dat!!!!!!
Dat doe ik dus ook nooit. Het is meestal een uur of 3 en dan komen we bij vrienden vandaan. Ik ga eigenlijk NOOIT naar de kroeg ofzo. Ik trek dat gewoon niet. En als ik het trek, dan ben ik gewoon de dagen (ja echt dagen. Niet 1 maar meerdere) erna compleet kapot.quote:Op zondag 29 november 2009 20:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wij gaan ook nog weleens stappen,
maar zo als vroegur trek ik niet meer.
We gaan nu eigenlijk meer naar concerten enzo en niet meer tot 06.00 - 07.00 uur.
erg he...quote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]herkenbaar, op mijn 16e stuiterde ik de kroeg uit en nu sleep ik me eruit
Prima hier!quote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mor, hoe gaat ie???
Chico staat gewoon met zn tong uit mn potje zwart wit te likken
quote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Hier tegenover hebben ze voor ¤ 3,50 verrukkelijke kapsalonnetjes. En hij heeft goed vlees en je MAG betalen als je het wil en het het waard vindt
ik ben zo blij, bij mij in de binnenstad zit een turkse bakker, die allemaal turkse broden maakt enzoquote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja die krengen zijn niet goedkoop hé?
Ja klopt helemaal!quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
erg he...
Ik liep dit jaar op koninginnedag met een vriend langs allemaal feestende mensen die midden op de dag al straalbezopen waren en toen hadden we ook zoiets van: okee, hier worden we te oud voor...
Schiedamquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 20:12 schreef Strega het volgende:
Beterschap met Billy, hij klinkt een beetje als Othello bij ons.
Die kun je echt ziek praten, nog steeds, na bijna 16 jaar.
En maar rillen dan. En dan kijken als je er aan komt met de thermometer, zo van, ja, jij ziet het ook hé, ik ben echt zooo ziek. Ach ja, kleine hondjes, groot ego.
Kijk, dat klinkt dan weer goed!quote:Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben zo blij, bij mij in de binnenstad zit een turkse bakker, die allemaal turkse broden maakt enzo
die is er een paar jaar geleden kebab enzo bij gaan doen
overheerlijke kebab, echt met liefde gemaakt op hun eigengebakken broden![]()
en een normaal broodje doner kost dus 2,50 een mega broodje doner kost 3,50 en een grote kapsalon (2x zo groot als die vande gemiddelde snackbar} voor 4 euro![]()
echt alles is verschrikkelijk goedkoop, en zo goed gemaakt dat je het geen fastfood meer kan noemen eigenlijk
nou dat gevoel heb ik ook al hoor, is denk niet een kwestie van leeftijdquote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
erg he...
Ik liep dit jaar op koninginnedag met een vriend langs allemaal feestende mensen die midden op de dag al straalbezopen waren en toen hadden we ook zoiets van: okee, hier worden we te oud voor...
Voor straalbezopen ben ik ook te oud, ik kan gewoon thuis blijven om iemand die vervelend bezopen wordt.quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
erg he...
Wel als je alleen een kapsalonnetje wilt scoren.quote:
Ik kan altijd wel lachen om dronken mensen, maar als het te gek wordt dan ga ik ook gewoon weg tegenwoordig (vroeger was ik altijd bang om iets te missen...quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor straalbezopen ben ik ook te oud, ik kan gewoon thuis blijven om iemand die vervelend bezopen wordt.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben zo blij, bij mij in de binnenstad zit een turkse bakker, die allemaal turkse broden maakt enzo
die is er een paar jaar geleden kebab enzo bij gaan doen
overheerlijke kebab, echt met liefde gemaakt op hun eigengebakken broden![]()
en een normaal broodje doner kost dus 2,50 een mega broodje doner kost 3,50 en een grote kapsalon (2x zo groot als die vande gemiddelde snackbar} voor 4 euro![]()
echt alles is verschrikkelijk goedkoop, en zo goed gemaakt dat je het geen fastfood meer kan noemen eigenlijk
quote:Op zondag 29 november 2009 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel als je alleen een kapsalonnetje wilt scoren.
Nou straalbezopen is zelden leuk vind ik,quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor straalbezopen ben ik ook te oud, ik kan gewoon thuis blijven om iemand die vervelend bezopen wordt.
Ik rij altijd dus het valt mij extra op.quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel lachen om dronken mensen, maar als het te gek wordt dan ga ik ook gewoon weg tegenwoordig (vroeger was ik altijd bang om iets te missen...)
quote:Op zondag 29 november 2009 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel als je alleen een kapsalonnetje wilt scoren.
Ligt eraan waar je woont.quote:
Ik ook (drink nooit...)quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik rij altijd dus het valt mij extra op.
de graauwe hengstquote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
wat is er nog meer voor leuks bij jullie???? Doe ik gewoon een combi!
quote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
wat is er nog meer voor leuks bij jullie???? Doe ik gewoon een combi!
Ben ik nooit geweest. Woon jij ook hier dan?quote:
maassluisquote:Op zondag 29 november 2009 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ik nooit geweest. Woon jij ook hier dan?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wij zelf natuurlijk
![]()
De grootste molens van Nederland en een jenevermuseum en verder een chocolademakerij waar het verrukkelijk ruikt en waar mensen geloof ik ook workshops kunnen volgen.
Mijn schoonmoeder woont daar. Lijkt mij niks om daar te wonen, maar is dat nou zo, of vindt jij het daar wel tof?quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maassluis
ben wel een halve schiedammer![]()
![]()
overigens is de hoogstraat ook wel geinig om doorheen te slenteren natuurlijk, kom je ook nog leuke dingen tegen als je er dan toch bentquote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wij zelf natuurlijk
![]()
De grootste molens van Nederland en een jenevermuseum en verder een chocolademakerij waar het verrukkelijk ruikt en waar mensen geloof ik ook workshops kunnen volgen.
ik schaam me er een beetje voor dat ik er woonquote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder woont daar. Lijkt mij niks om daar te wonen, maar is dat nou zo, of vindt jij het daar wel tof?
(mijn man komt trouwens uit Vlaardingen en woont nu dus ook als import-schiedammer hier)
quote:Op zondag 29 november 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Als je naar Schiedam gaat voor een kapsalonnetje, kom je daarna naar Rotterdam voor de Ierse Pub
quote:Op zondag 29 november 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Als je naar Schiedam gaat voor een kapsalonnetje, kom je daarna naar Rotterdam voor de Ierse Pub
eten bij cambrinus, dan naar locus publicus en dan naar ierse pubquote:Op zondag 29 november 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Locus is delftquote:Op zondag 29 november 2009 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eten bij cambrinus, dan naar locus publicus en dan naar ierse pub
Nog meer bierquote:Op zondag 29 november 2009 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoveeeel bieeerrrrr
Oh, dat is ook verleidelijk. Met mn fototoestelquote:Op zondag 29 november 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
maar het is in delft, en daar kom ik niet zo vaakquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
niks killed een ffsc zo goed als praten over biercafe's
of over:quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
niks killed een ffsc zo goed als praten over biercafe's
maar als het over bruine onderzeers gaat laait de discussie weer opquote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of over:
zeehondenbont
krokodillenlerentasjes
walvistranen
quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
is ECHT IEDEREEN boer zoekt vrouw kijken?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar als het over bruine onderzeers gaat laait de discussie weer op
quote:Op zondag 29 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Maes, wanneer gaan we naar Vrouw Bij de Dokter?
Ik beloof niet te huilen!
ik dus ook niet....quote:
als Waelquote:Op zondag 29 november 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dus ook niet....
wil je eigenlijk ook in het verhaal???
Ik vind ze ook stom. Ik heb net heel even gekeken omdat een vriend van me gisteren zei dat hij wietse wel iets voor me vondquote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
En ik heb nog nooit Boer zoekt Vrouw gekeken.
Ik vind die boeren stom
quote:
als ik ga ga ik met jou anders durf ik niet. En huilen ga ik tochquote:Op zondag 29 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Maes, wanneer gaan we naar Vrouw Bij de Dokter?
Ik beloof niet te huilen!
ach joh, zelfs prins maurits heeft gehuild!quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef Maes het volgende:
[..]
als ik ga ga ik met jou anders durf ik niet. En huilen ga ik toch
quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind ze ook stom. Ik heb net heel even gekeken omdat een vriend van me gisteren zei dat hij wietse wel iets voor me vonddat vat ik nu op als belediging
quote:Op zondag 29 november 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dus ook niet....
wil je eigenlijk ook in het verhaal???
Gooi me er maar in als madam ofzo![]()
Ik ga bijna nog liever dood dan dat. Ik zat te eten.quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
is ECHT IEDEREEN boer zoekt vrouw kijken?
Stof de IRC maar vast afquote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef GlowMouse het volgende:
Dinsdag 20.00 gaan we helemaal updaten naar de nieuwste versie van ubuntu, gaat naar verwachting 90 minuten duren maar kan ook makkelijk langer duren.
Oeh ja dat is mijn klusvrije avondquote:
Laten het dan maar weer tot F&F Kanaal omdopen ipv A-E en Zwabber datingkanaalquote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die irc is nooit stoffig geweest hoor
quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten het dan maar weer tot F&F Kanaal omdopen ipv A-E en Zwabber datingkanaal
eh, bedoel je als hoerenmadam ofzo? oh, of als vrouwelijke pooier van een stel mannelijke gigolo's??? Dat kan wel!!!quote:
Wat een boefje.quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Maes het volgende:
Even Bobbie haar vriendje Max showen. Vandaag ontmoet op het strand en het was liefde op het eerste gezicht![]()
Ik heb geen foto van hen samen want ze stonden geen tel stil. En deze van Max is ook niet echt goed maar ja jullie hebben een idee
[ afbeelding ]
[..]
[..]
oh my, moet dat ook in het verhaal???quote:
nee, asteblief niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh my, moet dat ook in het verhaal???
ik weet niet eens of A-E mannelijk of vrouwelijk is...
![]()
ah, in het profiel staat vrouw!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh my, moet dat ook in het verhaal???
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Waarom niet? Onder een pseudoniem he? of zijn jullie familie? Dan is het wel ongepast ja...quote:
Whyquote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat lijkt me lichtelijk ongepast.
Ho nog even!quote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, in het profiel staat vrouw!!!!
dan kan u erin, mevroi!
Wellicht het leeftijdsverschil?!quote:Op zondag 29 november 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom niet? Onder een pseudoniem he? of zijn jullie familie? Dan is het wel ongepast ja...
Sorry!!!!quote:
Na dit heb ik niets meer te wensenquote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, bedoel je als hoerenmadam ofzo? oh, of als vrouwelijke pooier van een stel mannelijke gigolo's??? Dat kan wel!!!
maakt la chouffe ook thee danquote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
zo, ik ga kabouterthee drinken!
Hoe oud ben jij dan? En het hoeft niet in het echt nagespeeld te worden hoor...quote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wellicht het leeftijdsverschil?!
Een kruis door mijn icoontje voor mijn usernaam?quote:Op zondag 29 november 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry!!!!![]()
Er staat een kruis door je icoontje voor je username, daar kon ik het dus niet snel aan zien...
En dat is hoeveel dan:Pquote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wellicht het leeftijdsverschil?!
Oud genoeg dat Zwabbermans mijn zoon zou kunnen zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? En het hoeft niet in het echt nagespeeld te worden hoor...![]()
en het is nou niet zo dat ik in het verhaal dezelfde leeftijden aanhou als in het echt...
Oeh dat is wel erg veel verschil.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oud genoeg dat Zwabbermans mijn zoon zou kunnen zijn.
Ja, té veel.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oeh dat is wel erg veel verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |