Dat heeft mijn werk ooit in Utrecht Centraal gedaan ter introductie van het nieuwe logo ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Tombolaaaaa die ga ik morgen zo ontzettend om 7 uur op het werk door de gang laten DOOOO-en
[..]
We staan alleen in onze afkeer van kluivenquote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Baaf ook al een kluivert?![]()
En wacht maar tot het volgende deel van het verhaal
Dan moeten we maar léren kluiven.quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We staan alleen in onze afkeer van kluiven
quote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten we maar léren kluiven.
Op elkaar oefenen misschien?
jij wil gewoon een lijstje omdat je lijstjesfreak bent!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Dames, mag ik een lijstje met de namen uit het verhaal?
Want ik mis er toch nog een paar, wie wie is
quote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten we maar léren kluiven.
Op elkaar oefenen misschien?
Het zal wel heel dom en voor de hand liggend zijn, maar wie is Zusje?quote:Op zondag 29 november 2009 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij wil gewoon een lijstje omdat je lijstjesfreak bent!!!!![]()
Maar je krijgt hem natuurlijk met liefde hoor!![]()
(ik ben inmiddels zo gewend aan de namen dat ik soms echt denk; wie snap je dan niet?????)
Nee hoor, is niet dom en voor de hand liggend, ik zat je ook maar te plagen...quote:Op zondag 29 november 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal wel heel dom en voor de hand liggend zijn, maar wie is Zusje?
Issie ookquote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
credits zijn niet voor mij hoor, iemand anders had hem laatst gepost en ik vond hem soooooooo leuk!
Oh, dat wist ik niet!quote:Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet dom en voor de hand liggend, ik zat je ook maar te plagen...
Enfermera is spaans voor verpleester/zuster...
ze zijn best goed gevonden als je eenmaal het lijstje ziet hequote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet!
En Liedje wist ik ook niet, en KlassiekeWitte ook niet.
Maar nu ik hetlijstje
heb, ligt het best voor de hand
![]()
Ja!quote:Op zondag 29 november 2009 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zijn best goed gevonden als je eenmaal het lijstje ziet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |