Oh, goeie!!!! Ik ga zo ook even in bad!!! (ben bij mn ouders, die hebben een bad maar niet lang meer want de badkamer wordt verbouwd...quote:Op zondag 29 november 2009 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Hmmmmmmmmm spareribs![]()
Kipkluifjes![]()
Lekkah!
Ik ben mn bad alweer vol aan het gooien![]()
Ik ruik de cocos tot hier
Tjah, je moet er niet teveel van verwachten, dan issie best redelijk.quote:Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Ll, hoe vond je de film nou uiteindelijk?
Want daar hebben we het nog helemaal niet over gehad
quote:Op zondag 29 november 2009 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Volgende stuk verhaal is af!!!!
moet alleen eerst door de keuring bij nieslief
Okee dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 29-11-2009 18:45:37 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Fijn dat je het gevonden hebt nies!!!quote:Op zondag 29 november 2009 18:04 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze is voor Stoffer nog van de IRC
*wis
oh, heerlijk!!!quote:
okee, nu wil ik ook kip eten...quote:Op zondag 29 november 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
Daar zijn we weer!
Zoooooo, de frietjes zitten in de pan![]()
Kippie met bbqsaus van gister (ik had dubbel zoveel gekocht omdat ik het zo lekker vind) er bij en wat cranberry-rabarber. Lekker makkelijk!
quote:Op zondag 29 november 2009 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee dan!
En omdat seks echt niet elke dag hoeft ()
een braaf stukje dit keer het gaat immers om het verhaal!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Moet zo helaas nog eten maken maar heb nu marsepein met chocolade eromheen (aldi en zooo jumquote:
Zat net dus eff terug te lezen gaat het over de mac en kipburgersquote:
quote:
Jullie zijn echt lief!quote:Op zondag 29 november 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
Lekker stuk verhaal weer!Ik zie het ook allemaal voor me!
En een duidelijke aanloop náár!
Tuulk harstikke leuk en ik blijf erbij dat je ze moet bundelen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt lief!Ik denk elke keer; oh god, dit is niks...
Nu durf ik weer verder te schrijven...
Morgenavond vervolg!
jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 29 november 2009 18:17 schreef Ml-etje het volgende:
MrSubtle! hoe lief
Ben meteen weer vrolijk
quote:
credits zijn niet voor mij hoor, iemand anders had hem laatst gepost en ik vond hem soooooooo leuk!quote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Tombolaaaaa die ga ik morgen zo ontzettend om 7 uur op het werk door de gang laten DOOOO-en
[..]
Dat heeft mijn werk ooit in Utrecht Centraal gedaan ter introductie van het nieuwe logo ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Tombolaaaaa die ga ik morgen zo ontzettend om 7 uur op het werk door de gang laten DOOOO-en
[..]
We staan alleen in onze afkeer van kluivenquote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Baaf ook al een kluivert?![]()
En wacht maar tot het volgende deel van het verhaal
Dan moeten we maar léren kluiven.quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We staan alleen in onze afkeer van kluiven
quote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten we maar léren kluiven.
Op elkaar oefenen misschien?
jij wil gewoon een lijstje omdat je lijstjesfreak bent!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Dames, mag ik een lijstje met de namen uit het verhaal?
Want ik mis er toch nog een paar, wie wie is
quote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten we maar léren kluiven.
Op elkaar oefenen misschien?
Het zal wel heel dom en voor de hand liggend zijn, maar wie is Zusje?quote:Op zondag 29 november 2009 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij wil gewoon een lijstje omdat je lijstjesfreak bent!!!!![]()
Maar je krijgt hem natuurlijk met liefde hoor!![]()
(ik ben inmiddels zo gewend aan de namen dat ik soms echt denk; wie snap je dan niet?????)
Nee hoor, is niet dom en voor de hand liggend, ik zat je ook maar te plagen...quote:Op zondag 29 november 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal wel heel dom en voor de hand liggend zijn, maar wie is Zusje?
Issie ookquote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
credits zijn niet voor mij hoor, iemand anders had hem laatst gepost en ik vond hem soooooooo leuk!
Oh, dat wist ik niet!quote:Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet dom en voor de hand liggend, ik zat je ook maar te plagen...
Enfermera is spaans voor verpleester/zuster...
ze zijn best goed gevonden als je eenmaal het lijstje ziet hequote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet!
En Liedje wist ik ook niet, en KlassiekeWitte ook niet.
Maar nu ik hetlijstje
heb, ligt het best voor de hand
![]()
Ja!quote:Op zondag 29 november 2009 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zijn best goed gevonden als je eenmaal het lijstje ziet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |