Kipnuggets en patatjesquote:Op zondag 29 november 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh die nieuwe kipburger ziet er wel lekker uitheb je die gehad toevallig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
en anders hier wel van?quote:
Die had ik al gezien en daar heb ik al "quote:
Echt? Nah, NIETS van gemerkt hoor, vannacht!quote:Op zondag 29 november 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
koffie
Die halve liters hakten er echt in.
Daarna nog ff bij de Mac wat gevreten
Pics or...quote:Op zondag 29 november 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Nah, NIETS van gemerkt hoor, vannacht!![]()
weet ikquote:Op zondag 29 november 2009 13:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die had ik al gezien en daar heb ik al "![]()
" om gedaan
ja, nee, sorry, ik was ergens anders, wel met camera, maar niet in die toiletten dus...quote:
quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 13:54 schreef MrSubtle het volgende:
Katten zijn stom
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik willum!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 29 november 2009 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, nee, sorry, ik was ergens anders, wel met camera, maar niet in die toiletten dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we moeten alsnog die shoot doen.
Hè, wat náár nou!![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 29 november 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]Weet ik toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dus we moeten alsnog die shoot doen.
Hè, wat náár nou!![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Elies, als jij en beep boos zijn op elkaar, blijven jullie dan ook gewoon maanden boos samen, telkens weer versterkt door de ander?quote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
Zo. Nu ben ik er wel klaar mee met grumpy zijn![]()
tis niks voor mijhoe doen vrouwen dat, 2 dagen boos blijven over iets?
![]()
![]()
Ga je me chanterenquote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Ik ga je smsjes bewaren. Misschien komen ze nog eens van pas![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
hoe doen vrouwen dat, 2 dagen boos blijven over iets?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |