Als je wil dat dit realitisch overkomt, dan moet je voortaan voor half 1 afspreken, Greys is al een dagje ouder en trekt dit soort tijdstippen niet, dat weet iedereen hierquote:
We hadden half 2 afgesproken, en ze was wakkerquote:Op zondag 29 november 2009 13:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je wil dat dit realitisch overkomt, dan moet je voortaan voor half 1 afspreken, Greys is al een dagje ouder en trekt dit soort tijdstippen niet, dat weet iedereen hier
Ik vind het altijd wel prettig als iemand daar gewoon even voor waarschuwt!quote:
Ja leek mij ook het beste voor alle partijenquote:Op zondag 29 november 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prettig als iemand daar gewoon even voor waarschuwt!
True!quote:Op zondag 29 november 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hadden half 2 afgesproken, en ze was wakker
*ril*quote:Op zondag 29 november 2009 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga strijken en daar heb ik echt geen zin in.
Was je vakantie leuk Nokwanda?
Kunnen we je nog ergens mee opvrolijken?quote:Op zondag 29 november 2009 13:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja leek mij ook het beste voor alle partijen
Ja met foto's van alle SS pakketjes die inmiddels binnen zijnquote:Op zondag 29 november 2009 13:38 schreef Greys het volgende:
Kunnen we je nog ergens mee opvrolijken?
Godja, dat moet ik nog doen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja met foto's van alle SS pakketjes die inmiddels binnen zijn
BAMBA!quote:Op zondag 29 november 2009 13:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja met foto's van alle SS pakketjes die inmiddels binnen zijn
quote:Op zondag 29 november 2009 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godja, dat moet ik nog doen.
Straks hoor, eerst ff wakker worden en zo ff douchen
I don't care.quote:Op zondag 29 november 2009 13:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bij jou is het nu WEL persoonlijk dat ik zo kijk
quote:Op zondag 29 november 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
En ik reageer gewoon vandaag bij alle posts met eensmiley, niets persoonlijks dus
Oh.quote:
En wat moet jij nou weer?quote:
Allemaal hetzelfdequote:Op zondag 29 november 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
Popcorn-jellybeans zijn OOK evol
Net als de kokos-jellybeans
Oh die nieuwe kipburger ziet er wel lekker uitquote:Op zondag 29 november 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
koffie
Die halve liters hakten er echt in.
Daarna nog ff bij de Mac wat gevreten
ik moet vandaag lekker helemaal niks!!!quote:
Kipnuggets en patatjesquote:Op zondag 29 november 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh die nieuwe kipburger ziet er wel lekker uitheb je die gehad toevallig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
en anders hier wel van?quote:
Die had ik al gezien en daar heb ik al "quote:
Echt? Nah, NIETS van gemerkt hoor, vannacht!quote:Op zondag 29 november 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
koffie
Die halve liters hakten er echt in.
Daarna nog ff bij de Mac wat gevreten
Pics or...quote:Op zondag 29 november 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Nah, NIETS van gemerkt hoor, vannacht!![]()
weet ikquote:Op zondag 29 november 2009 13:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die had ik al gezien en daar heb ik al "![]()
" om gedaan
ja, nee, sorry, ik was ergens anders, wel met camera, maar niet in die toiletten dus...quote:
quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 13:54 schreef MrSubtle het volgende:
Katten zijn stom
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik willum!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 29 november 2009 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, nee, sorry, ik was ergens anders, wel met camera, maar niet in die toiletten dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we moeten alsnog die shoot doen.
Hè, wat náár nou!![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 29 november 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]Weet ik toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dus we moeten alsnog die shoot doen.
Hè, wat náár nou!![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Elies, als jij en beep boos zijn op elkaar, blijven jullie dan ook gewoon maanden boos samen, telkens weer versterkt door de ander?quote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
Zo. Nu ben ik er wel klaar mee met grumpy zijn![]()
tis niks voor mijhoe doen vrouwen dat, 2 dagen boos blijven over iets?
![]()
![]()
Ga je me chanterenquote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Ik ga je smsjes bewaren. Misschien komen ze nog eens van pas![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
hoe doen vrouwen dat, 2 dagen boos blijven over iets?![]()
![]()
Ikquote:Op zondag 29 november 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Subtle!Foei!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ook moeite met toegeven, maar in dit geval mag het wel toch?quote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik heb een hekel aan katten maar dies echt wel heel kjoet
Ja het was ook vast een momentopname, verder is het natuurlijk gewoon een kutkatquote:Op zondag 29 november 2009 14:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had ook moeite met toegeven, maar in dit geval mag het wel toch?
Ja he?quote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik heb een hekel aan katten maar dies echt wel heel kjoet
NIETUSquote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik
[ afbeelding ]
helemaal niet alles over 1
[ afbeelding ]
...
het is gewoon zo![]()
Hij piest nog steeds gewoon in de wasbak als ie groot is hoorquote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja het was ook vast een momentopname, verder is het natuurlijk gewoon een kutkat
Deze niet, dat kán niet andersquote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hij piest nog steeds gewoon in de wasbak als ie groot is hoor![]()
Ik twijfel wat erger is, haren op je rug hebben of zo'n ding in je badkamer hebben liggen als je een dame op visite hebtquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hij piest nog steeds gewoon in de wasbak als ie groot is hoor![]()
* MrSubtle wil ook een hondjequote:Op zondag 29 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ja!
Oh Chico lag vanmorgen zoooooooo te genieten van zn ontbijtje![]()
[ link | afbeelding ]
Na het zien van het filmpje en de foto's die ik maakte heb ik m net wel maar weer es geschoren
Liefquote:Op zondag 29 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ja!
Oh Chico lag vanmorgen zoooooooo te genieten van zn ontbijtje![]()
[ link | afbeelding ]
Na het zien van het filmpje en de foto's die ik maakte heb ik m net wel maar weer es geschoren
Voor dat soort momenten moet je eigenlijk altijd een zak eierkoeken ofzo in huis hebbenquote:Op zondag 29 november 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
FAK! ik heb honger, maar ik ben te lui/brak eten te maken![]()
Wat nu
bel je liefste greys op om te vragen of ze komt bekken koken!quote:Op zondag 29 november 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
FAK! ik heb honger, maar ik ben te lui/brak eten te maken![]()
Wat nu
Gadverdamme, dan ga ik echt nekken als ik nu eierkoeken eet ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor dat soort momenten moet je eigenlijk altijd een zak eierkoeken ofzo in huis hebben
of broodquote:Op zondag 29 november 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor dat soort momenten moet je eigenlijk altijd een zak eierkoeken ofzo in huis hebben
kan natuurlijk ook...quote:Op zondag 29 november 2009 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gadverdamme, dan ga ik echt bekken als ik nu eierkoeken eet ofzo
Ja vandaag wel want de kussenslopen gaan zo in de wasquote:Op zondag 29 november 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief
Maar mogen ze van jou met zo'n vies ding op de bank?
Speculaasquote:Op zondag 29 november 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net zelf ontbeten met truffelpepernoten.quote:Op zondag 29 november 2009 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bel je liefste greys op om te vragen of ze komt bekken koken!
quote:Op zondag 29 november 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net zelf ontbeten met truffelpepernoten.
You do the math!
Of dat ja, speculaasbrokkenquote:
Oh dan hoef ik me niet te schamen dat ik ontbeten heb met speculaas en net gelunched heb met chips hequote:Op zondag 29 november 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net zelf ontbeten met truffelpepernoten.
You do the math!
Nou zo'n droge hap als je al helemaal droge mond hebt enzoquote:Op zondag 29 november 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Of dat ja, speculaasbrokken![]()
Over brokken gesproken, Len... hoezo moet je nekken van koeken?
Lekker ja!quote:Op zondag 29 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga op zoek naar voer.
Ik ga denk ik gewoon eitjes koken, das lekker
Voorbeeldig issie he?quote:Op zondag 29 november 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Wat is Bill toch lekker geduldig op zijn koekje aan het wachten.
Not!![]()
Eierkoeken zijn juist keivet en niet droog, je moet geen ouwe moederkoeken hebben hoor, maar van die lekkere kleffe versequote:Op zondag 29 november 2009 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou zo'n droge hap als je al helemaal droge mond hebt enzo
Moederkoekquote:Op zondag 29 november 2009 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eierkoeken zijn juist keivet en niet droog, je moet geen ouwe moederkoeken hebben hoor, maar van die lekkere kleffe verse
AAN DE SCHOONMAAK LUIE DONDER.quote:Op zondag 29 november 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, wie geeft me ff een schop onder mn gat zodat ik aan de schoonmaak ga beginnen????
* Enfermera Geeft oh-oh een lieftallig schopjequote:Op zondag 29 november 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, wie geeft me ff een schop onder mn gat zodat ik aan de schoonmaak ga beginnen????
quote:Op zondag 29 november 2009 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AAN DE SCHOONMAAK LUIE DONDER.
NU!
quote:Op zondag 29 november 2009 14:29 schreef MrSubtle het volgende:
Ik bak momenteel brownies... het hele huis ruikt hier zooo lekker
Geen idee, maar veel... niet alleen brownies hoorquote:Op zondag 29 november 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Mr hoeveel kilo brownies bak jij per jaar??????
in een rondje...quote:
lieftallig helpt vaak niet...quote:Op zondag 29 november 2009 14:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera Geeft oh-oh een lieftallig schopje
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |