als je ze koel houd zijn ze heel rustig, ze zijn koudbloedig dus de worden pas actief als het warm isquote:Op zondag 29 november 2009 03:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zijn hagedissen best rustige beestjes. Degenen die gehouden worden door mensen iig wel.
Huize Avondrood klinkt dan weer wel als een tehuis voor tevreden mensen. (en dieren)quote:Op zondag 29 november 2009 03:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn excuses...Zo even katertje Tickel zijn pilletjes gegeven, ogen gedruppeld en gezalfd, kan hij er weer tegen voor de nacht....nu nog even beide honden pilletje geven en de kater met nierfalen een pil achter de kiezen drukken, zelf heb ik mijn eigen medicijnen al op
...Tja Huize Avondrood hier
ik vind het iig geniaalquote:Op zondag 29 november 2009 03:07 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komen mensen erop om een hagedis te nemen en hem een framboos op z'n kop te zetten? Dan een foto te maken en vervolgens op DeviantART zetten waar die goed is voor 16000 views en 4000 favourites?
Ik weet niet of het geniaal is of complete onzin.
Tevreden huisdieren wel ja...de mens erin is soms wat minder tevreden...voel me af en toe net een bejaardenverzorgster hier....quote:Op zondag 29 november 2009 03:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Huize Avondrood klinkt dan weer wel als een tehuis voor tevreden mensen. (en dieren)
luxe hoorquote:Op zondag 29 november 2009 03:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Tevreden huisdieren wel ja...de mens erin is soms wat minder tevreden...voel me af en toe net een bejaardenverzorgster hier....pilletje hier, pilletje daar...u moet een apart dieet hebben...zorgen we voor...wat u moet een kuurtje antibiotica hebben van een aantal maanden samen met de ogen druppelen en zalven....geen enkel probleem maar dan moet u niet steeds weglopen als ik uw medicijnen pak....wat u wilt op de bank zitten maar dat lukt door uw wat minder worden gewrichten niet meer zo goed als vroeger (mijn oudste hondje)....geen probleem hoor...dan til ik u wel even...wat U wilt op mijn bureaustoel zitten met z'n drieen...prima dan pak ik nu wel even de keukenstoel....ja ik zit dus nu op de keukenstoel
, de verwarming moet aan...u wilt op de extra brede vensterbank liggen te stoven....geen probleem mevrouw uw wens is mijn bevel.....ach mensen met katten en honden herkennen het wel
Mijn katten zijn gelukkig nog niet zo hulpbehoevend, maar ze zorgen wel dat ze je bezighouden ja.quote:Op zondag 29 november 2009 03:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Tevreden huisdieren wel ja...de mens erin is soms wat minder tevreden...voel me af en toe net een bejaardenverzorgster hier....pilletje hier, pilletje daar...u moet een apart dieet hebben...zorgen we voor...wat u moet een kuurtje antibiotica hebben van een aantal maanden samen met de ogen druppelen en zalven....geen enkel probleem maar dan moet u niet steeds weglopen als ik uw medicijnen pak....wat u wilt op de bank zitten maar dat lukt door uw wat minder worden gewrichten niet meer zo goed als vroeger (mijn oudste hondje)....geen probleem hoor...dan til ik u wel even...wat U wilt op mijn bureaustoel zitten met z'n drieen...prima dan pak ik nu wel even de keukenstoel....ja ik zit dus nu op de keukenstoel
, de verwarming moet aan...u wilt op de extra brede vensterbank liggen te stoven....geen probleem mevrouw uw wens is mijn bevel.....ach mensen met katten en honden herkennen het wel
Keukenstoel is hier synoniem aan eettafelstoel...geheel staat in de open keuken dus keukenstoelquote:Op zondag 29 november 2009 03:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
luxe hoor![]()
mijn keuken heeft heul geen stoel
Zolang ze zelf niet aangeven dat het genoeg is geweest gaan we gewoon door hier met pillen geven etc.quote:Op zondag 29 november 2009 03:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn katten zijn gelukkig nog niet zo hulpbehoevend, maar ze zorgen wel dat ze je bezighouden ja.
Ach, denk aan al het gezelschap wat ze ons bieden, dat zou ik niet willen missen.
Ik ga gedag zeggen voor deze nacht en jullie verlaten.
Mijn slaap houdt me niet langer wakker.
Tot ziens.
Oelen heb ik hier niet staanquote:
Zo....quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 03:33 schreef trovey het volgende:
ach mensen met katten en honden herkennen het wel
Ja zie, dát vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 29 november 2009 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg waarom staan er nog geen foto's van alle ontvangen pakjes in de OP?
Hoi!quote:Op zondag 29 november 2009 10:17 schreef WammesWaggel het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8343000/8343195.stm
Over slachting gesproken, die pelikanen vreten gewoon die kuikens op![]()
Nachtbrakers? Tis toch al hartstikke laat?quote:
Das kutquote:Op zondag 29 november 2009 11:02 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben vandaag in een kut-bui![]()
[/huishoudelijke mededelingen]
Too much infoquote:Op zondag 29 november 2009 11:02 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben vandaag in een kut-bui![]()
[/huishoudelijke mededelingen]
quote:
Nee hoor. Goeiemorgen/middagquote:Op zondag 29 november 2009 11:25 schreef Enfermera het volgende:
Serieus, verder niemand wakker/hier?![]()
![]()
De rest ligt zeker nog te stinken in z'n nest
Daar waag ik mij niet meer aan.quote:Op zondag 29 november 2009 12:09 schreef nieslief het volgende:
Mogguh heeft iemand een update voor me?
Idd dat soort dingen.quote:Op zondag 29 november 2009 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar waag ik mij niet meer aan.
teruglezen is niet te doen. Ben net twee dagen weggeweest en ik spring er maar gewoon in.
Ik zou wel willen weten hoe het met Balou van Ing is en hoe het met Pagan en Strega is nu.
Ik had een sms van ing. Ik geloof hetzelfde, en hij moest dacht ik morgen weer naar de DA. Maar mn foon staat uit, en ik kan dus niet kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar waag ik mij niet meer aan.
teruglezen is niet te doen. Ben net twee dagen weggeweest en ik spring er maar gewoon in.
Ik zou wel willen weten hoe het met Balou van Ing is en hoe het met Pagan en Strega is nu.
Gheghe ik kwam deze net tegen en ik moest gelijk denken aan Faolan ( kat van een vriendin ) die een aardbei naar zn kop gesmeten kreeg door Thessaquote:Op zondag 29 november 2009 03:07 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komen mensen erop om een hagedis te nemen en hem een framboos op z'n kop te zetten? Dan een foto te maken en vervolgens op DeviantART zetten waar die goed is voor 16000 views en 4000 favourites?
Ik weet niet of het geniaal is of complete onzin.
hij kijkt ook echt van "wtf gebeurt mij nou"quote:Op zondag 29 november 2009 12:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gheghe ik kwam deze net tegen en ik moest gelijk denken aan Faolan ( kat van een vriendin ) die een aardbei naar zn kop gesmeten kreeg door Thessa![]()
[ afbeelding ]
Middag allemaal, heb ik nog iets gemist hier???
Nu nog moe?quote:
Gebekt met Greysquote:Op zondag 29 november 2009 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nu nog moe?Wast gezellig gister? (wat had je ook al weer gedaan...
) ? xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |