het is geen fashion statement hoor, ik was gewoon natquote:Op zondag 29 november 2009 02:37 schreef Desunoto het volgende:
Je ziet er ook echt uit als een hele aardige jongen.![]()
Alleen tja, die met de natte haren... ik vind natte haren sowieso vaak niets dus kan ook aan mij liggen.
De meeste mannen vinden anders vrouwen met nat haar heel sexy.quote:Op zondag 29 november 2009 02:37 schreef Desunoto het volgende:
Je ziet er ook echt uit als een hele aardige jongen.![]()
Alleen tja, die met de natte haren... ik vind natte haren sowieso vaak niets dus kan ook aan mij liggen.
Nat haar is niet zacht.quote:Op zondag 29 november 2009 02:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De meeste mannen vinden anders vrouwen met nat haar heel sexy.
Hoi Trovey.quote:
Om te zien bedoel ik, als in GEYL.quote:Op zondag 29 november 2009 02:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nat haar is niet zacht.
Maar gewoon.. nat.
Maar dat is het ook niet echt.quote:Op zondag 29 november 2009 02:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Om te zien bedoel ik, als in GEYL.
omdat speculaas kruimeltquote:Op zondag 29 november 2009 02:51 schreef Desunoto het volgende:
Waarom kan ik niet speculaas eten zonder te kruimelen?
Geen fotoquote:Op zondag 29 november 2009 02:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Trovey.
Je hondjes uitgelaten?
Je houdt het nu al een paar dagen achter elkaar vol hier he.
Geen last van?
Kijk naar ons, veel meer dan one-liners komen er ook niet uit bij ons.quote:Op zondag 29 november 2009 02:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen foto....honden zijn uitgelaten en liggen op te drogen en tja als ik maar niet te lange stukken typ dan wil het redelijk....tussendoor veel pappen en nathouden (wat dus wil zeggen in RSI termen electrisch warmtekussentje een paar uur per dag en veel pauzes inbouwen)..dus uitgebreide epistels zullen je niet te vaak van me krijgen
.
hahaaaaaaaa!quote:Op zondag 29 november 2009 02:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kijk naar ons, veel meer dan one-liners komen er ook niet uit bij ons.
Ach dat is in geen enkele SC zo.quote:Op zondag 29 november 2009 02:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan zit ik goedquote:Op zondag 29 november 2009 02:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 03:07 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komen mensen erop om een hagedis te nemen en hem een framboos op z'n kop te zetten? Dan een foto te maken en vervolgens op DeviantART zetten waar die goed is voor 16000 views en 4000 favourites?
Ik weet niet of het geniaal is of complete onzin.
Mijn excusesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je komt soms rare dingen tegen op die site. Een framboos op een hagedis... hoe kom je erop?quote:![]()
Dat dat beest dat toestaat, ben vorig jaar een uur bezig geweest om een poes en een hond hier zover te krijgen dat ze wilden poseren met een kerstmuts op...en dat lukte uiteindelijk alleen omdat beiden in slaapmode warenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 03:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat dat beest dat toestaat, ben vorig jaar een uur bezig geweest om een poes en een hond hier zover te krijgen dat ze wilden poseren met een kerstmuts op...en dat lukte uiteindelijk alleen omdat beiden in slaapmode waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |