Ikquote:Op zondag 29 november 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Subtle!Foei!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ook moeite met toegeven, maar in dit geval mag het wel toch?quote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik heb een hekel aan katten maar dies echt wel heel kjoet
Ja het was ook vast een momentopname, verder is het natuurlijk gewoon een kutkatquote:Op zondag 29 november 2009 14:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had ook moeite met toegeven, maar in dit geval mag het wel toch?
Ja he?quote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik heb een hekel aan katten maar dies echt wel heel kjoet
NIETUSquote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik
[ afbeelding ]
helemaal niet alles over 1
[ afbeelding ]
...
het is gewoon zo![]()
Hij piest nog steeds gewoon in de wasbak als ie groot is hoorquote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja het was ook vast een momentopname, verder is het natuurlijk gewoon een kutkat
Deze niet, dat kán niet andersquote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hij piest nog steeds gewoon in de wasbak als ie groot is hoor![]()
Ik twijfel wat erger is, haren op je rug hebben of zo'n ding in je badkamer hebben liggen als je een dame op visite hebtquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hij piest nog steeds gewoon in de wasbak als ie groot is hoor![]()
* MrSubtle wil ook een hondjequote:Op zondag 29 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ja!
Oh Chico lag vanmorgen zoooooooo te genieten van zn ontbijtje![]()
[ link | afbeelding ]
Na het zien van het filmpje en de foto's die ik maakte heb ik m net wel maar weer es geschoren
Liefquote:Op zondag 29 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ja!
Oh Chico lag vanmorgen zoooooooo te genieten van zn ontbijtje![]()
[ link | afbeelding ]
Na het zien van het filmpje en de foto's die ik maakte heb ik m net wel maar weer es geschoren
Voor dat soort momenten moet je eigenlijk altijd een zak eierkoeken ofzo in huis hebbenquote:Op zondag 29 november 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
FAK! ik heb honger, maar ik ben te lui/brak eten te maken![]()
Wat nu
bel je liefste greys op om te vragen of ze komt bekken koken!quote:Op zondag 29 november 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
FAK! ik heb honger, maar ik ben te lui/brak eten te maken![]()
Wat nu
Gadverdamme, dan ga ik echt nekken als ik nu eierkoeken eet ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor dat soort momenten moet je eigenlijk altijd een zak eierkoeken ofzo in huis hebben
of broodquote:Op zondag 29 november 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor dat soort momenten moet je eigenlijk altijd een zak eierkoeken ofzo in huis hebben
kan natuurlijk ook...quote:Op zondag 29 november 2009 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gadverdamme, dan ga ik echt bekken als ik nu eierkoeken eet ofzo
Ja vandaag wel want de kussenslopen gaan zo in de wasquote:Op zondag 29 november 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief
Maar mogen ze van jou met zo'n vies ding op de bank?
Speculaasquote:Op zondag 29 november 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net zelf ontbeten met truffelpepernoten.quote:Op zondag 29 november 2009 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bel je liefste greys op om te vragen of ze komt bekken koken!
quote:Op zondag 29 november 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net zelf ontbeten met truffelpepernoten.
You do the math!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |