Of dat ja, speculaasbrokkenquote:
Oh dan hoef ik me niet te schamen dat ik ontbeten heb met speculaas en net gelunched heb met chips hequote:Op zondag 29 november 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net zelf ontbeten met truffelpepernoten.
You do the math!
Nou zo'n droge hap als je al helemaal droge mond hebt enzoquote:Op zondag 29 november 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Of dat ja, speculaasbrokken![]()
Over brokken gesproken, Len... hoezo moet je nekken van koeken?
Lekker ja!quote:Op zondag 29 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga op zoek naar voer.
Ik ga denk ik gewoon eitjes koken, das lekker
Voorbeeldig issie he?quote:Op zondag 29 november 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Wat is Bill toch lekker geduldig op zijn koekje aan het wachten.
Not!![]()
Eierkoeken zijn juist keivet en niet droog, je moet geen ouwe moederkoeken hebben hoor, maar van die lekkere kleffe versequote:Op zondag 29 november 2009 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou zo'n droge hap als je al helemaal droge mond hebt enzo
Moederkoekquote:Op zondag 29 november 2009 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eierkoeken zijn juist keivet en niet droog, je moet geen ouwe moederkoeken hebben hoor, maar van die lekkere kleffe verse
AAN DE SCHOONMAAK LUIE DONDER.quote:Op zondag 29 november 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, wie geeft me ff een schop onder mn gat zodat ik aan de schoonmaak ga beginnen????
* Enfermera Geeft oh-oh een lieftallig schopjequote:Op zondag 29 november 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, wie geeft me ff een schop onder mn gat zodat ik aan de schoonmaak ga beginnen????
quote:Op zondag 29 november 2009 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AAN DE SCHOONMAAK LUIE DONDER.
NU!
quote:Op zondag 29 november 2009 14:29 schreef MrSubtle het volgende:
Ik bak momenteel brownies... het hele huis ruikt hier zooo lekker
Geen idee, maar veel... niet alleen brownies hoorquote:Op zondag 29 november 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Mr hoeveel kilo brownies bak jij per jaar??????
in een rondje...quote:
lieftallig helpt vaak niet...quote:Op zondag 29 november 2009 14:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera Geeft oh-oh een lieftallig schopje
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |