Als je wil dat dit realitisch overkomt, dan moet je voortaan voor half 1 afspreken, Greys is al een dagje ouder en trekt dit soort tijdstippen niet, dat weet iedereen hierquote:
We hadden half 2 afgesproken, en ze was wakkerquote:Op zondag 29 november 2009 13:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je wil dat dit realitisch overkomt, dan moet je voortaan voor half 1 afspreken, Greys is al een dagje ouder en trekt dit soort tijdstippen niet, dat weet iedereen hier
Ik vind het altijd wel prettig als iemand daar gewoon even voor waarschuwt!quote:
Ja leek mij ook het beste voor alle partijenquote:Op zondag 29 november 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prettig als iemand daar gewoon even voor waarschuwt!
True!quote:Op zondag 29 november 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hadden half 2 afgesproken, en ze was wakker
*ril*quote:Op zondag 29 november 2009 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga strijken en daar heb ik echt geen zin in.
Was je vakantie leuk Nokwanda?
Kunnen we je nog ergens mee opvrolijken?quote:Op zondag 29 november 2009 13:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja leek mij ook het beste voor alle partijen
Ja met foto's van alle SS pakketjes die inmiddels binnen zijnquote:Op zondag 29 november 2009 13:38 schreef Greys het volgende:
Kunnen we je nog ergens mee opvrolijken?
Godja, dat moet ik nog doen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja met foto's van alle SS pakketjes die inmiddels binnen zijn
BAMBA!quote:Op zondag 29 november 2009 13:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja met foto's van alle SS pakketjes die inmiddels binnen zijn
quote:Op zondag 29 november 2009 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godja, dat moet ik nog doen.
Straks hoor, eerst ff wakker worden en zo ff douchen
I don't care.quote:Op zondag 29 november 2009 13:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bij jou is het nu WEL persoonlijk dat ik zo kijk
quote:Op zondag 29 november 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
En ik reageer gewoon vandaag bij alle posts met eensmiley, niets persoonlijks dus
Oh.quote:
En wat moet jij nou weer?quote:
Allemaal hetzelfdequote:Op zondag 29 november 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
Popcorn-jellybeans zijn OOK evol
Net als de kokos-jellybeans
Oh die nieuwe kipburger ziet er wel lekker uitquote:Op zondag 29 november 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
koffie
Die halve liters hakten er echt in.
Daarna nog ff bij de Mac wat gevreten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |