Ik ook niet, ik griezel sowieso van kluiven en vetrandjes aan het vleesquote:
Ik ben jaloers, ik wil ook (weer)! Enjoy!quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef tombolafan het volgende:
Nu ga ik echt even in bad!!!! tot later!
Ja hoi , dat was ik ja!quote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Hé, ruiken jullie ook die kokos ineens? Lekkah!
Oh, hoi oh-oh!
Oehhh lekker! Wat is het linkse??quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoi , dat was ik ja!
Ik had nog cocosbadschuim van de Tuinen ja, van Lush heb ik alleen nog maar een halve candy cane![]()
Ik zit whipe out te kijken en dr gaat gewoon iemand over al die ballen heen![]()
![]()
![]()
Oh ja, mn bento voor morgen:
[ afbeelding ]
Ze gaan er steeds creatiever uitzien, je bento's.quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoi , dat was ik ja!
Ik had nog cocosbadschuim van de Tuinen ja, van Lush heb ik alleen nog maar een halve candy cane![]()
Ik zit whipe out te kijken en dr gaat gewoon iemand over al die ballen heen![]()
![]()
![]()
Oh ja, mn bento voor morgen:
[ afbeelding ]
Yups, het lukte echt iemandquote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Over die grote rode ballen?
Dat heb ik dus nog nooit gezien, dat dat iemand lukte
Je hartje met saus!
Wat goed! Geen saaie bammetjes dusquote:Op zondag 29 november 2009 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, het lukte echt iemand![]()
In mn bento zit aan de ene kant noodles met garnalen en daarop een bakje sambal.
Aan de andere kant een groente/fruitsapje, snoepjes, een bakje augurken en een bosvruchtenreep!
Tis trouwens gewoon een simpele bak , bij de super de boer kreeg je die deze week met speculaasbrokken er in![]()
Stukje bakpapier als scheidingswandje en huppakee
Nee das een kei-ondiep bakjequote:
Lees het net, en ik moest lachenquote:
Lekker Greysquote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik bedenk me net dat ik aankomende week maar drie dagen hoef te werken!
Maandag hele dag, dinsdagochtend, woensdag hele dag, donderdagochtend en dan is het al weekend omdat ik nog dagen moest opmaken. Whoehoeeeeeeeeee!
Rrrrrilllllllquote:Op zondag 29 november 2009 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik griezel sowieso van kluiven en vetrandjes aan het vlees
Gelukkig eet ik maar heel weinig vlees en altijd scharrel/bio.quote:
Nou, tis nog geen cm dik ook, echt veel is het niet, mss net 1 eetlepel?quote:Op zondag 29 november 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en een half-rood hartje is stom natuurlijk, ik snap!
Daar zit geen vlees in ook, alleen garnalen en eiquote:Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik maar heel weinig vlees en altijd scharrel/bio.
Die bento box van Oh-Oh, vind ik er dan wel weer heel smakelijk uitzien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |