Ik ook niet, ik griezel sowieso van kluiven en vetrandjes aan het vleesquote:
Ik ben jaloers, ik wil ook (weer)! Enjoy!quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef tombolafan het volgende:
Nu ga ik echt even in bad!!!! tot later!
Ja hoi , dat was ik ja!quote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Hé, ruiken jullie ook die kokos ineens? Lekkah!
Oh, hoi oh-oh!
Oehhh lekker! Wat is het linkse??quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoi , dat was ik ja!
Ik had nog cocosbadschuim van de Tuinen ja, van Lush heb ik alleen nog maar een halve candy cane![]()
Ik zit whipe out te kijken en dr gaat gewoon iemand over al die ballen heen![]()
![]()
![]()
Oh ja, mn bento voor morgen:
[ afbeelding ]
Ze gaan er steeds creatiever uitzien, je bento's.quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoi , dat was ik ja!
Ik had nog cocosbadschuim van de Tuinen ja, van Lush heb ik alleen nog maar een halve candy cane![]()
Ik zit whipe out te kijken en dr gaat gewoon iemand over al die ballen heen![]()
![]()
![]()
Oh ja, mn bento voor morgen:
[ afbeelding ]
Yups, het lukte echt iemandquote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Over die grote rode ballen?
Dat heb ik dus nog nooit gezien, dat dat iemand lukte
Je hartje met saus!
Wat goed! Geen saaie bammetjes dusquote:Op zondag 29 november 2009 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, het lukte echt iemand![]()
In mn bento zit aan de ene kant noodles met garnalen en daarop een bakje sambal.
Aan de andere kant een groente/fruitsapje, snoepjes, een bakje augurken en een bosvruchtenreep!
Tis trouwens gewoon een simpele bak , bij de super de boer kreeg je die deze week met speculaasbrokken er in![]()
Stukje bakpapier als scheidingswandje en huppakee
Nee das een kei-ondiep bakjequote:
Lees het net, en ik moest lachenquote:
Lekker Greysquote:Op zondag 29 november 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik bedenk me net dat ik aankomende week maar drie dagen hoef te werken!
Maandag hele dag, dinsdagochtend, woensdag hele dag, donderdagochtend en dan is het al weekend omdat ik nog dagen moest opmaken. Whoehoeeeeeeeeee!
Rrrrrilllllllquote:Op zondag 29 november 2009 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik griezel sowieso van kluiven en vetrandjes aan het vlees
Gelukkig eet ik maar heel weinig vlees en altijd scharrel/bio.quote:
Nou, tis nog geen cm dik ook, echt veel is het niet, mss net 1 eetlepel?quote:Op zondag 29 november 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en een half-rood hartje is stom natuurlijk, ik snap!
Daar zit geen vlees in ook, alleen garnalen en eiquote:Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik maar heel weinig vlees en altijd scharrel/bio.
Die bento box van Oh-Oh, vind ik er dan wel weer heel smakelijk uitzien!
Nacht doorgetrokken. MM moest met vrienden draaien op een feestje. Hij moest afsluiten. We waren om 06:00 in bed. En om 9u was ik weer wakkerquote:
Nou, om 2u was het een briljant plan. Om 2:15 toen ik eraan zat, heb ik mezelf vervloektquote:Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Strega het volgende:
Trouwens, dit is voor het eerst dat ik van "Kapsalon" , hoor als eten.
Maar dat dringt in het Noorden wat minder door denk ik,
Moet er trouwens niet aan denken.Laat staan eten... maar goed, ik ook al jaaaaren niet meer dronken en de hele nacht stappen
Hier dan ook heb het pas voor het eerst op en was er niet compleet kapot van.quote:Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Strega het volgende:
Trouwens, dit is voor het eerst dat ik van "Kapsalon" , hoor als eten.
Maar dat dringt in het Noorden wat minder door denk ik,
Moet er trouwens niet aan denken.Laat staan eten... maar goed, ik ook al jaaaaren niet meer dronken en de hele nacht stappen
Ja die krengen zijn niet goedkoop hé?quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, om 2u was het een briljant plan. Om 2:15 toen ik eraan zat, heb ik mezelf vervloekt
7 euro ook nog zo'n ding.
Ojee hier ook al zo'n warm veel slapend hoofdje. Ze kroop vandaag braaf in d'r mandje en slaapt superveel.quote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh dus je bent niet zielig ieg![]()
Billy heeft een gloeiende kop en staat te rillen, en te ruften
Ik ben heel zieligquote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh dus je bent niet zielig ieg![]()
Billy heeft een gloeiende kop en staat te rillen, en te ruften
Neuj. Dat was wel ff schrikken. Maar goed, ik had in de eerste instantie een broodje lamshoarma besteld. Die was fucking 5 euro. Voor een kut pita broodje met kaas.quote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja die krengen zijn niet goedkoop hé?
Nee.quote:Op zondag 29 november 2009 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Vond je het nu ook echt lekker of niet?
Het ligt echt aan de bereiding ja vaak is het vleesquote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee.
De vorige x was "hij wel lekker"
Maar ik heb ze beter gegeten. Kapsalon over het algemeen is tering lekker. Maar deze was matig.
Het vlees was gewoon niet lekker. Ja, of het lag aan mij. De vorige x met LMSE in augustus... heb ik daar ook gegeten, en die was wél lekker.
Maar als ik moet kiezen tussen een pizza casa di mama of een kapsalon.... doe mij die pizza maar
Daar ben ik blij mee!quote:Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Lees het net, en ik moest lachen![]()
Eerste keer vandaag. Leuk, dus doorgaan en bundelen!
Ik had zelfs het idee dat dit gewoon uit de vriezer kwam ofzo.quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het ligt echt aan de bereiding ja vaak is het vlees![]()
Ik eet iets teveel vette troep op moment dus eff geen trek
Ja, wij gaan ook nog weleens stappen,quote:Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier dan ook heb het pas voor het eerst op en was er niet compleet kapot van.
Ow en het stappen doe ik nog wel hoordronken worden kan ik van dranklucht al
t Is een man he...quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Bil kan zooooooo slecht ziek zijn.
Hij ligt nu te rillen als een rietje op mn schoot en hij wijkt niet van mijn zijde, sukkeltje
quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 20:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wij gaan ook nog weleens stappen,
maar zo als vroegur trek ik niet meer.
We gaan nu eigenlijk meer naar concerten enzo en niet meer tot 06.00 - 07.00 uur.
Ik krijg me er zelfs nauwelijks meer ingesleept.quote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]herkenbaar, op mijn 16e stuiterde ik de kroeg uit en nu sleep ik me eruit
klaar met etenquote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef nieslief het volgende:
Al die gekke smiley's !!!!!!!!!! Hoe doen jullie dat!!!!!!
Dat doe ik dus ook nooit. Het is meestal een uur of 3 en dan komen we bij vrienden vandaan. Ik ga eigenlijk NOOIT naar de kroeg ofzo. Ik trek dat gewoon niet. En als ik het trek, dan ben ik gewoon de dagen (ja echt dagen. Niet 1 maar meerdere) erna compleet kapot.quote:Op zondag 29 november 2009 20:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wij gaan ook nog weleens stappen,
maar zo als vroegur trek ik niet meer.
We gaan nu eigenlijk meer naar concerten enzo en niet meer tot 06.00 - 07.00 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |