En dan zo heerlijk met ja handen en tanden dat vleesch eraf rukkenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan zo heerlijk met ja handen en tanden dat vleesch eraf rukken
Varkenhaasquote:Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik hier de enige die spareribs cq varkensvlees echt niet te vreten vind?![]()
Die draadjes tussen je tanden zijn dan wél wat minder.quote:
Die dingen gaan bij ons altijd een paar maanden na de garantiedatum kaduuk.quote:Op zondag 29 november 2009 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gebruik de broodbak machine veel te weinig. En het erge is ik heb er zelfs 2 waarvan er 1 nog in de verpakking zit en nog nooit gebruikt is
ja... maar goed:quote:Op zondag 29 november 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die draadjes tussen je tanden zijn dan wél wat minder.
HEER-LIJKquote:En dan je hele handen vettig en onder de smurrie. En je mond
Spareribs
ik aan de koffie... zonder iets erbij...quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 16:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik aan de koffie... zonder iets erbij...![]()
okee okee, net bij mn zusje boterkoek op, maar dan nog...
Wel lekker, maar ik eet geen varkensvlees. Lamsspareribs zijn helaas aardig aan de prijs.quote:Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik hier de enige die spareribs cq varkensvlees echt niet te vreten vind?![]()
Ik vind bijna alle taart lekker!quote:Op zondag 29 november 2009 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik ga geloof ik zo aan de taart. Ik hoop maar dat het geen fucking advocaat taart is
dan nog... kluiven hoort er bij, al is het voor de sier...quote:Op zondag 29 november 2009 16:07 schreef MrSubtle het volgende:
Kluiven?
Ze vallen ongeveeer van het bot als je er naar kijkt
OMFGquote:Op zondag 29 november 2009 16:07 schreef MrSubtle het volgende:
Kluiven?
Ze vallen ongeveeer van het bot als je er naar kijkt
IK WEET VAN WIE DAT HANDSCHRIFT ISquote:Op zondag 29 november 2009 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Pittig, sambal, ketjap, tikje zoetigquote:
ahquote:
ja, ikquote:Op zondag 29 november 2009 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik zat al te kijken naar de kleur pen (iemand had toch paars/roze in het boekje geschreven???)
ah...quote:
EN ik heb zojuist een PM gestuurd naar Qweaquote:Op zondag 29 november 2009 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah...
*noteert
en je bent nu online...
*noteert
LEUGENAAR!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:19 schreef MrSubtle het volgende:
Wat vond je van mijn mooieROZE
kleurtje?
Ik had eenROZE
stift gekregen bij het boekje van oh-oh
| Forum Opties | |