Wat een boefje.quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Maes het volgende:
Even Bobbie haar vriendje Max showen. Vandaag ontmoet op het strand en het was liefde op het eerste gezicht![]()
Ik heb geen foto van hen samen want ze stonden geen tel stil. En deze van Max is ook niet echt goed maar ja jullie hebben een idee
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten het dan maar weer tot F&F Kanaal omdopen ipv A-E en Zwabber datingkanaal
quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten het dan maar weer tot F&F Kanaal omdopen ipv A-E en Zwabber datingkanaal
oh my, moet dat ook in het verhaal???quote:
nee, asteblief niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh my, moet dat ook in het verhaal???
ik weet niet eens of A-E mannelijk of vrouwelijk is...
![]()
ah, in het profiel staat vrouw!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh my, moet dat ook in het verhaal???
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Waarom niet? Onder een pseudoniem he? of zijn jullie familie? Dan is het wel ongepast ja...quote:
Whyquote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat lijkt me lichtelijk ongepast.
Ho nog even!quote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, in het profiel staat vrouw!!!!
dan kan u erin, mevroi!
Wellicht het leeftijdsverschil?!quote:Op zondag 29 november 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom niet? Onder een pseudoniem he? of zijn jullie familie? Dan is het wel ongepast ja...
Sorry!!!!quote:
Na dit heb ik niets meer te wensenquote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, bedoel je als hoerenmadam ofzo? oh, of als vrouwelijke pooier van een stel mannelijke gigolo's??? Dat kan wel!!!
maakt la chouffe ook thee danquote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
zo, ik ga kabouterthee drinken!
Hoe oud ben jij dan? En het hoeft niet in het echt nagespeeld te worden hoor...quote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wellicht het leeftijdsverschil?!
Een kruis door mijn icoontje voor mijn usernaam?quote:Op zondag 29 november 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry!!!!![]()
Er staat een kruis door je icoontje voor je username, daar kon ik het dus niet snel aan zien...
En dat is hoeveel dan:Pquote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wellicht het leeftijdsverschil?!
Oud genoeg dat Zwabbermans mijn zoon zou kunnen zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? En het hoeft niet in het echt nagespeeld te worden hoor...![]()
en het is nou niet zo dat ik in het verhaal dezelfde leeftijden aanhou als in het echt...
Oeh dat is wel erg veel verschil.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oud genoeg dat Zwabbermans mijn zoon zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |