quote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar als het over bruine onderzeers gaat laait de discussie weer op
quote:Op zondag 29 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Maes, wanneer gaan we naar Vrouw Bij de Dokter?
Ik beloof niet te huilen!
ik dus ook niet....quote:
als Waelquote:Op zondag 29 november 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dus ook niet....
wil je eigenlijk ook in het verhaal???
Ik vind ze ook stom. Ik heb net heel even gekeken omdat een vriend van me gisteren zei dat hij wietse wel iets voor me vondquote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
En ik heb nog nooit Boer zoekt Vrouw gekeken.
Ik vind die boeren stom
quote:
als ik ga ga ik met jou anders durf ik niet. En huilen ga ik tochquote:Op zondag 29 november 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Maes, wanneer gaan we naar Vrouw Bij de Dokter?
Ik beloof niet te huilen!
ach joh, zelfs prins maurits heeft gehuild!quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef Maes het volgende:
[..]
als ik ga ga ik met jou anders durf ik niet. En huilen ga ik toch
quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind ze ook stom. Ik heb net heel even gekeken omdat een vriend van me gisteren zei dat hij wietse wel iets voor me vonddat vat ik nu op als belediging
quote:Op zondag 29 november 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dus ook niet....
wil je eigenlijk ook in het verhaal???
Gooi me er maar in als madam ofzo![]()
Ik ga bijna nog liever dood dan dat. Ik zat te eten.quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
is ECHT IEDEREEN boer zoekt vrouw kijken?
Stof de IRC maar vast afquote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef GlowMouse het volgende:
Dinsdag 20.00 gaan we helemaal updaten naar de nieuwste versie van ubuntu, gaat naar verwachting 90 minuten duren maar kan ook makkelijk langer duren.
Oeh ja dat is mijn klusvrije avondquote:
Laten het dan maar weer tot F&F Kanaal omdopen ipv A-E en Zwabber datingkanaalquote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die irc is nooit stoffig geweest hoor
quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten het dan maar weer tot F&F Kanaal omdopen ipv A-E en Zwabber datingkanaal
eh, bedoel je als hoerenmadam ofzo? oh, of als vrouwelijke pooier van een stel mannelijke gigolo's??? Dat kan wel!!!quote:
Wat een boefje.quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Maes het volgende:
Even Bobbie haar vriendje Max showen. Vandaag ontmoet op het strand en het was liefde op het eerste gezicht![]()
Ik heb geen foto van hen samen want ze stonden geen tel stil. En deze van Max is ook niet echt goed maar ja jullie hebben een idee
[ afbeelding ]
[..]
[..]
oh my, moet dat ook in het verhaal???quote:
nee, asteblief niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh my, moet dat ook in het verhaal???
ik weet niet eens of A-E mannelijk of vrouwelijk is...
![]()
ah, in het profiel staat vrouw!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh my, moet dat ook in het verhaal???
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Waarom niet? Onder een pseudoniem he? of zijn jullie familie? Dan is het wel ongepast ja...quote:
Whyquote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat lijkt me lichtelijk ongepast.
Ho nog even!quote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, in het profiel staat vrouw!!!!
dan kan u erin, mevroi!
Wellicht het leeftijdsverschil?!quote:Op zondag 29 november 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom niet? Onder een pseudoniem he? of zijn jullie familie? Dan is het wel ongepast ja...
Sorry!!!!quote:
Na dit heb ik niets meer te wensenquote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, bedoel je als hoerenmadam ofzo? oh, of als vrouwelijke pooier van een stel mannelijke gigolo's??? Dat kan wel!!!
maakt la chouffe ook thee danquote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
zo, ik ga kabouterthee drinken!
Hoe oud ben jij dan? En het hoeft niet in het echt nagespeeld te worden hoor...quote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wellicht het leeftijdsverschil?!
Een kruis door mijn icoontje voor mijn usernaam?quote:Op zondag 29 november 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry!!!!![]()
Er staat een kruis door je icoontje voor je username, daar kon ik het dus niet snel aan zien...
En dat is hoeveel dan:Pquote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wellicht het leeftijdsverschil?!
Oud genoeg dat Zwabbermans mijn zoon zou kunnen zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? En het hoeft niet in het echt nagespeeld te worden hoor...![]()
en het is nou niet zo dat ik in het verhaal dezelfde leeftijden aanhou als in het echt...
Oeh dat is wel erg veel verschil.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oud genoeg dat Zwabbermans mijn zoon zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |