Zo jammer weer hé ditquote:
Ik ben eigenlijk heul niet dronken omdat ik niet zo veel meer drink tegenwoordig.quote:
Mooi, jij kan ook op me stemmenquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ga eens terug naar geenstijl.
Ik?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ga eens terug naar geenstijl.
trut.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik?![]()
Je fucking moeder, heaumeaux
En op mijquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooi, jij kan ook op me stemmen![]()
(en al je andere kloons)
http://verkiezingen.fok.nl/
Neuh, blijf maar hangen hier, ergens op een barkrukquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heul niet dronken omdat ik niet zo veel meer drink tegenwoordig.
Maar als ik weg moet moet je het zeggen
neen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(en al je andere kloons)
Net alsof dat helptquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heul niet dronken omdat ik niet zo veel meer drink tegenwoordig.
Maar als ik weg moet moet je het zeggen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, blijf maar hangen hier, ergens op een barkruk
en op remlofquote:
t gaat steeds minder tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog breezersletjes zitten palen?
Nee, maar ik heb er eentje die mijn posts quote met zogenaamde beledigingenquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog breezersletjes zitten palen?
Omdat je nog niet aan je tax zit?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom denk je dat daar geen scheld-tirade stond?
Fucker, ik ben tering netjes tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je nog niet aan je tax zit?
noem het beestje toch gewoon bij zijn naam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er eentje die mijn posts quote met zogenaamde beledigingen
trusten, vrouw.quote:
Charles!quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
noem het beestje toch gewoon bij zijn naam.
Trustequote:
Je weet dat je het nu zelf aan zit te halen hèquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gedaan, wil van jou ook een stem, en nee geen grootste fokslet
bestaat die dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gedaan, wil van jou ook een stem, en nee geen grootste fokslet
Je hebt net een uur achterlangs zitten beppen, en dat was heul niet netjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucker, ik ben tering netjes tegenwoordig
Ik trap hem alvast even in voordat een ander het doetquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je weet dat je het nu zelf aan zit te halen hè
Wat lul jij nou, ik kom net thuisquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt net een uur achterlangs zitten beppen, en dat was heul niet netjes
Ik ken m'n koksquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, ik kom net thuis![]()
8 decemberquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ken m'n koks![]()
Maar ehm, was jij binnenkort niet jarig of zo? Er was iets met een 8
Die leuke op die skeelers?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
8 december
Ben ik jarig
Ik ga denk ik met een paar kinderen hier uit de buurt naar een speelparadijs
Dank [vul je favoriete opperwezen in] op je knieën.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucker, ik ben tering netjes tegenwoordig
Ja, prima.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank [vul je favoriete opperwezen in] op je knieën.
Yab Yum is helaas al een paar jaar dichtquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
8 december
Ben ik jarig
Ik ga denk ik met een paar kinderen hier uit de buurt naar een speelparadijs
Volgens mij was het Yap Yum...quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Yam Yum is helaas al een paar jaar dicht
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij was het Yap Yum...
Maar goed, bed enzo.
Grootste nachtbraker:quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(en al je andere kloons)
Yab Yum was het toch?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij was het Yap Yum...
Maar goed, bed enzo.
Dat was zeer gevat voor die tijdquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:46 schreef remlof het volgende:
De enige spreuk die me te binnen schiet is: "Yab Yum - Hoe kom je erop"
heuh, vvd'ers lezen de telegraaf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Yab Yum was het toch?
Ze hadden in de jaren '80 elke dag een advertentie in de Telegraaf (ja die lazen m'n ouders, VVD-nest)
en dat was zoiets als "liefde is", maar dan voor die sexclub.
De enige spreuk die me te binnen schiet is: "Yab Yum - Hoe kom je erop"
Ik had het over de jaren 80 hè?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
heuh, vvd'ers lezen de telegraaf?
ik dacht dat ze een fatsoenlijkere krant lazen, zoals de nrc oid.
ah.quote:
Ik verspilde het toen alquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ah.
niet dat ik weet hoe de krant toen was, toen was ik nog niet eens zaad.
gelukkig was ik het niet.quote:
Nou, hoe heet je moeder?quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gelukkig was ik het niet.
yvonnequote:
Hoezo, je weet toch dat je mijn favoriete fokker bentquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:04 schreef Marrije het volgende:
Zien we hier al inlikgedrag?
Met het oog op de verkiezingen. . .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat je mijn favoriete fokker bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mogguhquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:04 schreef Marrije het volgende:
Zien we hier al inlikgedrag?
Met het oog op de verkiezingen. . .
Nee, dat mogen ze niet zomaar terughalen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:32 schreef liesje1979 het volgende:
Door een fout bij de bank is het salaris van de hele stichting dubbel gestort.
Nu gaan ze dat natuurlijk terugvorderen en dat is prima, maar ik vraag me af hoe dat werkt, mogen ze als bank zomaar bedrag x weer van mijn rekening halen? Of moet ik het zelf terugstorten, en waar naartoe dan?
Ah, verstandig. En goed eten he, en veel kopjes theequote:Op zaterdag 28 november 2009 11:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ben aan het bijslapen en daar heb ik heel het weekend voor uitgetrokken
Vanwaar die sjaggo bakkes?quote:
ja ik eet goed hoor...maar neem wel liever koffie...ik vind thee niet lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, verstandig. En goed eten he, en veel kopjes thee
Niet te veel hoor want al die adrenaline is maar vermoeiend voor een herstellend lichaamquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik eet goed hoor...maar neem wel liever koffie...ik vind thee niet lekker
2 voor nu en vanavond ook nog 2quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te veel hoor want al die adrenaline is maar vermoeiend voor een herstellend lichaam
Ik weet niet hoe de windrichting staat, maar hier is het inmiddels van grijs en druilerig veranderd in half bewolkt met een voorzichtig zonnetje. Dus hou die creditcard nog even paraat. Of neem een taxi naar een overdekte mall, die heb je vast wel ergens in de vijfde stad van Nederland.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
Middag!
Het is kutweer, het shopmiddagje hangt daarom aan een zijden draadje.
En géén RLS momenteel.quote:
Hoi Gertje!quote:
We hebben een enórme rellenreeks gehad, tientallen topics lang (scheiding Huub en Claire), maar die storm is gaan liggen. Momenteel zijn we in vredige kerstsfeer aan het raken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Gertje!![]()
Even rond gekeken: zelfde users, zelfde onderwerpen... niks veranderd hier.![]()
Loopt er een rellenreeks op dit moment? Ik heb wel zin in wat entertainment.
Zijn Huub en Claire uit elkaar?? Heb ik niets van meegekregen. Dat zal een feest geweest zijn voor alle Huub-lovers en Huub-haters.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben een enórme rellenreeks gehad, tientallen topics lang (scheiding Huub en Claire), maar die storm is gaan liggen. Momenteel zijn we in vredige kerstsfeer aan het raken.
Hoe gaat-ie? Kom je de feestdagen gezellig bij ons vieren?
Heb je het van Manu wel meegekregen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn Huub en Claire uit elkaar?? Heb ik niets van meegekregen. Dat zal een feest geweest zijn voor alle Huub-lovers en Huub-haters.![]()
Ik kwam alleen even kijken. Wie weet blijf ik hangen...Zijn er nog oud-gedienden die het strijdtoneel hebben verlaten? Of leuke nieuwkomers waar ik naar uit kan kijken?
Van Manu had ik meegekregen ja. Iemand was zo lief om me te mailen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je het van Manu wel meegekregen?![]()
Niet schrikken hoor. Ja dat doe je toch wel natuurlijk.![]()
[IM] Manu, deze is voor jou.
En verder zijn de TBO'erts nu ook in deze SC te "bewonderen", dus er is wel "nieuw" volk maar ook een hoop oudgedienden. En nu jij weer.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van Manu had ik meegekregen ja. Iemand was zo lief om me te mailen.
Die TBO'erts ken ik allemaal wel denk ik. En ik zie dat Nickski weer topics aan het openen is?
Ha Talitha, fijn je te zien, hoe is het?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:14 schreef Talitha het volgende:
Zijn Huub en Claire uit elkaar?? Heb ik niets van meegekregen. Dat zal een feest geweest zijn voor alle Huub-lovers en Huub-haters.![]()
Ik kwam alleen even kijken. Wie weet blijf ik hangen...Zijn er nog oud-gedienden die het strijdtoneel hebben verlaten? Of leuke nieuwkomers waar ik naar uit kan kijken?
Nickski!quote:
Hoi Fluitert.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ha Talitha, fijn je te zien, hoe is het?![]()
Moet nu weg! Tot hopelijk gauw.
Ik heb in retail gepwnt als een Mæster, en toen vond ik het welletjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nickski!![]()
![]()
![]()
* mompelt iets over slapende honden![]()
Ben je ontsnapt aan de WoW-legioenen? Kunnen we weer puzzelen?
Geen dank, met zo'n munt kom je overal binnen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
Middag!
Het is kutweer, het shopmiddagje hangt daarom aan een zijden draadje.
Daar zit je dan, Spongebob Think Happy Day op MTV te kijken.
En!!! Dementor en Juud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral voor die munt , dat snap je!
Laatste keer dat ik Jappie sprak kon hij er nog wel een paar jaar mee doorgaan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb in retail gepwnt als een Mæster, en toen vond ik het welletjes
Jappie zei dat jij het ook niet meer doet
Ik ben me nu aan het richten op het eindelijk maar eens beginnen aan het halen van mijn rijbewijsquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik Jappie sprak kon hij er nog wel een paar jaar mee doorgaan.![]()
Ik was er klaar mee. Dat duelleren en die instances waren niet mijn ding. En er ging echt belachelijk veel tijd in zitten.![]()
Maar ik mis het wel hoor. Heb net alles ge-update voor m'n private server, zodat ik weer eens langs kan gaan bij de spelers daar.
Heb je al een nieuwe hobby gevonden? Naast FOK dan. En hoeist in Deutschland?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Rekt zich uit, wel tweemetertvijftig ver![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Rekt zich uit, wel tweemetertvijftig ver![]()
Ik was ook begonnen met rijlessen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben me nu aan het richten op het eindelijk maar eens beginnen aan het halen van mijn rijbewijs
Verder loop ik gewoon nog een beetje te klon enzo
Ik krijg volgens mij volgende week voor mijn verjaardag van minstens 1 WoW-Junkie een playtime card dus dan zal ik er ook nog 's gaan neuzen.
Ik weet niet hoe ver jullie op private waren maar TodC enzo vond ik zwaar tegenvallen
Heb daar in één middagje met mijn guild ongeveer mijn hele gear uitgewisseld voor nieuwe epics,
gewoon in normal![]()
Wel lekker Naxx clear met bijna alle achievementsUlduar nog niet helemaal door
Oh, en ik was een Gnome natuurlijk, da's sowieso win
Een man van weinig woorden.quote:
Weinig Talitha, je kent mij van haver tot gort, we kunnen wel gaan scheidenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een man van weinig woorden.![]()
![]()
Hoestie? Nog nieuws te melden?
Da's juist erg slecht voor het grasquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nu ik er over nadenk, ik heb wel een prangende vraag voor je. Er liggen duizenden bladeren op mijn gazon en de straat. Wat zou jij doen, ze aanharken of ze rustig laten verteren? Dat laatste schijnt goed te zin voor de grond én het gras, maar 't staat alleen wel wat slordig
Ik heb geen verstand van gras, ik eet het niet, maai het alleen periodiek. Niet omdat het leuk is, maar omdat 't schijnbaar moet. Vertel verder, wat is er slecht aan.quote:
Gras onderhouden is ook niet mijn hobby, maar toen ik 2 jaar geleden ook geen zin had de bladeren op te ruimen was het hele gazon kapot. Kennelijk krijgt het gras niet genoeg lucht op die manierquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van gras, ik eet het niet, maai het alleen periodiek. Niet omdat het leuk is, maar omdat 't schijnbaar moet. Vertel verder, wat is er slecht aan.
[ afbeelding ]
Ik zou de natuur haar gang laten gaan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nu ik er over nadenk, ik heb wel een prangende vraag voor je. Er liggen duizenden bladeren op mijn gazon en de straat. Wat zou jij doen, ze aanharken of ze rustig laten verteren? Dat laatste schijnt goed te zin voor de grond én het gras, maar 't staat alleen wel wat slordig
Ik luister naar je en ga niet mee met Dquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou de natuur haar gang laten gaan.
Je luistert naar je luie inborst.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik luister naar je en ga niet mee met D
Daarin ontmoeten en vinden wij elkaar, zo ongeveer 100 procent (vermoed ik)quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je luistert naar je luie inborst.
Zo'n kaartje met zo'n code erop dat je weer 2 maanden kan spelenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was ook begonnen met rijlessen.Maar toen kwam er wat tussen. Misschien begin volgend jaar maar weer eens oppakken.
Playtime card?? TodC?? Je spreekt wel een beetje in raadselen.Wij hadden WoLK iig, maar dat was toen ik net afhaakte.
Gnomes.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik luister naar je en ga niet mee met D
Yup. Waarom moeilijk doen als het lui kan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarin ontmoeten en vinden wij elkaar, zo ongeveer 100 procent (vermoed ik)![]()
Ik geloof je wel D, maar m'n gras is al zo ongeveer half mos, 't moet er eigenlijk een keer uit. Alles moet er eigenlijk een keer uit, 't stikt ook van de bamboe die niet of nauwelijks uit te roeien is. 't Zit mij met die bladeren dus wel gesjochten, behalve dan dat ik het ook wel slordig vind of zo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:50 schreef D. het volgende:
[..]
Laat je het ff weten als het tijd is voor mijn 'I told you so'?
TodC zegt jappert ook niks? En waar staat die d dan voor eik?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo'n kaartje met zo'n code erop dat je weer 2 maanden kan spelen
En Trial Of The Crusader/Champion... maar die heb je dan net niet meegekregen denk ik
En idd Gnomes
tquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
TodC zegt jappert ook niks? En waar staat die d dan voor eik?
Dat koop ik ook vaak.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben even snel grapefruitsap halen![]()
![]()
Ik vind het prima hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof je wel D, maar m'n gras is al zo ongeveer half mos, 't moet er eigenlijk een keer uit. Alles moet er eigenlijk een keer uit, 't stikt ook van de bamboe die niet of nauwelijks uit te roeien is. 't Zit mij met die bladeren dus wel gesjochten, behalve dan dat ik het ook wel slordig vind of zo.
Ja, leuk is dat altijd hequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja, ieder z'n meug. Zo koop ik weer veel toiletpapier en dat spoel ik dan weer door het riool
Ja, maar toch net niet leuk genoeg. Je weet dat er een riool is, dat er veel vertakkingen zijn en dat het ergens, via verdeelstations, bij een rioolzuivering komt. Maar je weet niet welke weg het volgt en dat is iets waar ik af en toe wel een kwartier over kan mijmeren. Gewoon, nieuwsgierig als ik ben, wil ik wel graag weten welke route mijn toiletpapier volgt. Er zou een soort van tracert moeten bestaan, het zou gevisualiseerd moeten kunnen worden op Google Earth.quote:
Gewoon een soort van GPS uitwerpsel fabriceren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar toch net niet leuk genoeg. Je weet dat er een riool is, dat er veel vertakkingen zijn en dat het ergens, via verdeelstations, bij een rioolzuivering komt. Maar je weet niet welke weg het volgt en dat is iets waar ik af en toe wel een kwartier over kan mijmeren. Gewoon, nieuwsgierig als ik ben, wil ik wel graag weten welke route mijn toiletpapier volgt. Er zou een soort van tracert moeten bestaan, het zou gevisualiseerd moeten kunnen worden op Google Earth.
Dat zou ik wel fijn vinden
Trace and Track shitquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon een soort van GPS uitwerpsel fabriceren.
gehehehe...ik ben nu ook intens gelukkigquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, dat zou mij wel gelukkig maken. Een patatje met satesaus en zonder kapsones ook wel trouwens
Smakelijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:26 schreef Laysa het volgende:
Ik zit lekker aan een Patatje/Frietje kapsalon![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
gehehehe...ik ben nu ook intens gelukkig
Ik snap dat wel, dan weten de ongeletterden ook wat je bedoeltquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je....en mij is het om het even...ik gebruik beide begrippen
Het basis ingrediënt voor dotteren op termijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is een patatje/frietje kapsalon?
Ik wil het echt wetenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het basis ingrediënt voor dotteren op termijn
Ian, waarom woon jij eigenljk in Duitsland?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
das Patat/ friet....doner kebab of shoarma, sla kaas en knoflooksaus de oven in en dan hoppa bordje vieze smurriequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Warme knoflooksaus?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
das Patat/ friet....doner kebab of shoarma, sla kaas en knoflooksaus de oven in en dan hoppa bordje vieze smurrie
dat proef je niet hoor...tis echt lekker....quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:37 schreef D. het volgende:
[..]
Warme knoflooksaus?
Dan toch maar niet
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het basis ingrediënt voor dotteren op termijn
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:36 schreef D. het volgende:
Ik hoor net dat we gaan Maccen vandaag.
Ik proef het simpele leven al
Niemienieniequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat stom dat je bij die verkiezingen niet op jezelf kan stemmen...
Wie moet ik nou invullen bij "meest aandachtsgeile user"?
Dat kennen die Duitsers niet hè, op ovens na dan, daar zijn ze wel weer expert inquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
das Patat/ friet....doner kebab of shoarma, sla kaas en knoflooksaus de oven in en dan hoppa bordje vieze smurrie
En maak je het zelf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat proef je niet hoor...tis echt lekker....
dat snap ik dán weer niet....al die turkse mensen emigreren naar duitsland, dan zou je denken dat ze het daar ook kennen....welleswaar onder een andere naam dat dan weer wel......of ius het oorspronkelijk surinaams....quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kennen die Duitsers niet hè, op ovens na dan, daar zijn ze wel weer expert in
En dat vraag je aan iemand die aardappelpuree uit een pakje haaltquote:
Hier bestaat het toch nog niet zo lang? Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat snap ik dán weer niet....al die turkse mensen emigreren naar duitsland, dan zou je denken dat ze het daar ook kennen....welleswaar onder een andere naam dat dan weer wel......of ius het oorspronkelijk surinaams....
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat vraag je aan iemand die aardappelpuree uit een pakje haalt
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee gekkie natuurlijk niet....dat zou hetzelfde zijn als je thuis een bic mac maakt
De oorsprong is Nederland, ze kennen het verder nergens (voor zover ik weet)quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat snap ik dán weer niet....al die turkse mensen emigreren naar duitsland, dan zou je denken dat ze het daar ook kennen....welleswaar onder een andere naam dat dan weer wel......of ius het oorspronkelijk surinaams....
Ik ga letterlijk NOOIT naar een Turk om wat te eten, dus dit zal gerust weer 's zoiets zijn wat de hele wereld normaal vind en ik heb gemistquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee, dat is net zoiets als iemand die een biefstukje bakt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee gekkie natuurlijk niet....dat zou hetzelfde zijn als je thuis een bic mac maakt
Die van ons zijn lekkerderquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ian....das dan toch niet de enige echte big mac....die krijg je alleen maar bij de Mac
ik ook niet....ik haal het bij de friettent...en die komen dan weer uit egyptequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga letterlijk NOOIT naar een Turk om wat te eten, dus dit zal gerust weer 's zoiets zijn wat de hele wereld normaal vind en ik heb gemist
Dat is niet gek als je 5 dagen geen toetsenbord hebt gezienquote:
Ga jij naar een kapsalon dan voor je eten?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ian....das dan toch niet de enige echte big mac....die krijg je alleen maar bij de Mac
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ga jij naar een kapsalon dan voor je eten?
ghehe...das waar....en het stomme is ik heb I-net geen eens gemistquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet gek als je 5 dagen geen toetsenbord hebt gezien
Nou danquote:
Owquote:
Volgens mij ben je in 15 minuten bij een Duitse Mac hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
als je niet zo ver weg woonde kwam ik het eens uit proberen
Maakt niet uit, we hebben ook echte Hollandsche jenever bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OwDan woon je niet zo heel ver in Duitsland.
Volgens mij zo ongeveer in het midden, dat hoor je zo aan z'n dialectquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OwDan woon je niet zo heel ver in Duitsland.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nou dan
Je kunt het prima zelf maken.
Friet en shoarma smaakt overal anders, dus er is niet 1 soort kapsalon.
Ik heb een ossi dialect omdat ik met veul Oost-Duitserts omga in mijn vrije tijdquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij zo ongeveer in het midden, dat hoor je zo aan z'n dialect
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:51 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in 15 minuten bij een Duitse Mac hoor
Jij hebt er verstand vanquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij zo ongeveer in het midden, dat hoor je zo aan z'n dialect
Heb jij een Duitse vriend/manquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van![]()
Dan woont hij niet in de buurt van mijn schoonouders, wat op zich al een geruststelling is
Neh, mijn schoonouders zijn een jaar of 6 geleden in Duitsland gaan wonen en dat is wel lekker rustigquote:
Zeg dan ook niet dat je wel een Bg Mac zou willen proevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga geeneens naar de mac die hier op 5 min afstand zit...laat staan die op 15 min afstand
Het ging erom dat Laysa Ian's mayo wel eens wilde proevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat je wel een Bg Mac zou willen proeven
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging erom dat Laysa Ian's mayo wel eens wilde proeven
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
zn bicmac......o god dat klinkt nog veel erger
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik had weer eens een klepel horen luiden
lekker....en je kan dr alles mee kopen wat jij wiltquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Wow, ik heb 25 euro in de Bankgiroloterij gewonnen
En nu ga je met de hele familie op vakantie?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik kaartjes voor het Frans Hals museumquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga jou nu invullen bij intelligentste user.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:24 schreef Gert het volgende:
We hebben d'r weleens eerder een topic over volgeluld. Kapsalon is een Rotterdamse uitvinding. Hoe kan het ook anders: al je vreten bij elkaar flikkeren en met sla en al onder de grill zetten, da's zó lomp dat moet wel uit Rotjeknor komen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon
precies genoeg voor een kilo jelly beans incl verzendkostenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg nogal wat awards als het aan jou ligt, las ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga jou nu invullen bij intelligentste user.
Ik heb jou tot nu toe bij:quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg nogal wat awards als het aan jou ligt, las ik.
Cool!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb jou tot nu toe bij:
3. Meest populaire moderator:
5. Beste moderator
10. Moderator met de beste kennis van zaken
Heb vandaag even researchquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies genoeg voor een kilo jelly beans incl verzendkosten
Dan moet je een (F)A even pamperen met coole awards!quote:
Ik ben Yvonne al full aan het supporten in het Lekkerste Fok!ster topicquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moet je een (F)A even pamperen met coole awards!
Dus geef 26. en 27. aan Yvonne en je hebt een ticket voor tagjesparadijs.
Als ik met mijn kloontjes ook had mogen stemmen had ze trouwens gewonnenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben Yvonne al full aan het supporten in het Lekkerste Fok!ster topic
Jij bent goed bezig gast.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben Yvonne al full aan het supporten in het Lekkerste Fok!ster topic
Compleet zinloos die awards. Ik herinner me een 'liefste user'-award die niet helemaal op de juiste plek terecht kwam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig gast.
Waar zijn die awards anders goed voor.![]()
Ja!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Compleet zinloos die awards. Ik herinner me een 'liefste user'-award die niet helemaal op de juiste plek terecht kwam.
Met dreigen en omkopen kan je het heel ver schoppen in zo'n verkiezingquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Compleet zinloos die awards. Ik herinner me een 'liefste user'-award die niet helemaal op de juiste plek terecht kwam.
't Is meer dat er heel veel "awards" worden binnengesleept op basis van drie of vier stemmen. Die "liefste user" geloof ik zelfs met twéé stemmen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met dreigen en omkopen kan je het heel ver schoppen in zo'n verkiezing
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus wat Talitha zegt. totaal zinloos, maar wel weer grappig om te zien hoe velen hun best doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is meer dat er heel veel "awards" worden binnengesleept op basis van drie of vier stemmen. Die "liefste user" geloof ik zelfs met twéé stemmen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef Talitha het volgende:
Echt he, wat daar wel niet aan dreigmails en telefoontjes aan vooraf moet zijn gegaanquote:
Volgens mij dus met slechts twee stemmen. Er was ook nog een stel andere users genoemd, maar die hadden allemaal één stem.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Met vijf of zes stemmen kon die award van liefste user al winnen.
Aan dat Mr. Twitter gedoe deed ik dan ook niet mee.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef Gert het volgende:
Volgens mij dus met slechts twee stemmen. Er was ook nog een stel andere users genoemd, maar die hadden allemaal één stem.
Dus dan ben je ineens een jaar lang "liefste user van FOK!" omdat twee mensen op je gestemd hebben. 't Heeft wel wat, liever dát dan dat het een gewichtig gedoe wordt, wat mij betreft.
Gefeliciteeeerd!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik deed al een edit.
Vier of 5 was met iets anders , weet het niet meer, ik kreeg vier stemmen en had gewonnen.
Klinkt goed, have fun Blauwequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
Zo: uurtje slapen, douchen,deur opendoen voor vrienden, beetje zuipen, eten koken, veel zuipen.
Zelfs ík heb weleens een award gewonnen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd!
Ik heb nog nooit een award gekregen
Had met Kutvocht. volgens mij bijna de "leukste nieuwkomer" of "leukste ava"...
Maar met Ian_Nick dus heul niets
Dat is idd ook 't enige wat me ooit van die awards is bijgeblevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef Talitha het volgende:
6. Beste over-all nieuwkomer Crewquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is idd ook 't enige wat me ooit van die awards is bijgebleven.
'avond
heyquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is idd ook 't enige wat me ooit van die awards is bijgebleven.
'avond
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
57. Grootste wannabee-mod ooit
WAAROM kan ik mezelf niet nomineren, verdomme
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb de glazen salontafel gekocht![]()
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
en dat is erg omdat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fotootje?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Done! Moet ik je ook nog even bij meest aandachtsgeile user zetten?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
57. Grootste wannabee-mod ooit
WAAROM kan ik mezelf niet nomineren, verdomme
Slechtste mod actie ooit!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt de glazen salontafel gate gemist, ik zou 't terug lezenquote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Done! Moet ik je ook nog even bij meest aandachtsgeile user zetten?
Alles zit nog in dozen, volgt ergens komende week welquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slechtste mod actie ooit!
99. Aankoop van een glazen salontafel.
Ik ga meteen vragen of ze de hele lay-out van de verkiezingen aan willen passenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zullen we die met z'n allen stemmen? Of moeten we eerst de foto afwachten?
Ik stem niet, voor je het weet wordt het tegen je gebruiktquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook done.![]()
Nog iemand wensen? Roep maar hoor, ik stem wel.
Is toch prima, ken een paar mensen die tevreden zijn met hun glazen tafel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
''t Zal in de voornaam zitten Fluitertje, Pietjes zijn dol op glazen tafels.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is toch prima, ken een paar mensen die tevreden zijn met hun glazen tafel.
Mijn zus is een pietje precies, maar hoor haar nooit klagen over de glazen mooie tafel
dat die stof aantrekt, krassen geeft .....
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien beter dat je deze dan even terug leest![]()
[RLS SC # 390] Toll!
je shop-middag dus toch niet in het water gevallenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:25 schreef Copycat het volgende:
Jurk, sweatvest, laarsjes, boek en een paar laarzen en muts voor mijn moeder.
Van de regen in de shop.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
''t Zal in de voornaam zitten Fluitertje, Pietjes zijn dol op glazen tafels.
Zou ook wel willen, zullen er nog kaarten zijn?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:34 schreef Maanvis het volgende:
ojee nou ga ik vanavond naar komt een vrouw bij de dokter, geloof ik
Dat wordt nog uitgezochtquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zou ook wel willen, zullen er nog kaarten zijn?
Heb jij soms de tweede reacties onder de youtube gelezen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:34 schreef Maanvis het volgende:
ojee nou ga ik vanavond naar komt een vrouw bij de dokter, geloof ik
Copycat!quote:
Nu welquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij soms de tweede reacties onder de youtube gelezen?
Morgenmiddag 12 uur of 00:00 vannacht?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:43 schreef Maanvis het volgende:
Nu wel
Het is 12 uur in ehv pathé geworden trouwens
Heb ook een lamp gekocht, die ben ik nu in elkaar aan 't zettenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:41 schreef Talitha het volgende:
Copycat!Dapper hoor, met dit weer de stad in. Brrrrrrr! Ik ben lekker thuis gebleven.
![]()
En Pietje, kan je die tafel nog annuleren? Deze heeft een ingebouwde lamp. Superhandig!![]()
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf? Morgen slaap ik uit natuurlijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Morgenmiddag 12 uur of 00:00 vannacht?
Tussen de buien door afgesproken en toen meteen al lunchend shopenergie opgedaan. Muts en laarzen voor mijn moeder, de rest voor Bassiequote:Op zaterdag 28 november 2009 18:33 schreef Deisyy het volgende:
je shop-middag dus toch niet in het water gevallen![]()
Is alles voor je moeder of alleen de muts?
Zal binnenkort wel een foto postenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht wel tot de film op DVD uit is
Pietje toch, toch een glazen tafel?!Welke?
Talitha weer in tha house![]()
Laat me raden, meteen de bordeauxrode Lacoste's erbijquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu nog wat porseleinen beeldjes en een stapeltje bingokaarten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wist dat ik wat vergeten benquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nu nog wat porseleinen beeldjes en een stapeltje bingokaarten.
Hé Leandra.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht wel tot de film op DVD uit is
Pietje toch, toch een glazen tafel?!Welke?
Talitha weer in tha house![]()
Pietermans.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel een foto posten.
Lithski
Komt papa langs?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, morgen krijg ik hulp om alle gekochte spullen in elkaar te zetten. Even wachten dus.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, meteen de bordeauxrode Lacoste's erbij
Misschien, broers iig. Vrienden hebben overgehuisd dus die laat ik ff met rustquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, meteen de bordeauxrode Lacoste's erbij
nicequote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef Kally het volgende:
Zo heb mijn sinterklaas kado's binnen
en mijn PS3 gekocht en aan het werk gekregen
ik ben er klaar voor, nu op de bank en niks meer, en o goedenavond allemaal
haiiiquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef Kally het volgende:Zo heb mijn sinterklaas kado's binnen
en mijn PS3 gekocht en aan het werk gekregen
ik ben er klaar voor, nu op de bank en niks meer, en o goedenavond allemaal
Wist niet dat die ook in sokken deden. Ken eigenlijk alleen de shirtsquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Schoenen of sokken??
* Leandra kreeg voor haar 18de verjaarda een paar roze Lacoste sokken van haar buurjongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |