heuh, vvd'ers lezen de telegraaf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Yab Yum was het toch?
Ze hadden in de jaren '80 elke dag een advertentie in de Telegraaf (ja die lazen m'n ouders, VVD-nest)
en dat was zoiets als "liefde is", maar dan voor die sexclub.
De enige spreuk die me te binnen schiet is: "Yab Yum - Hoe kom je erop"
Ik had het over de jaren 80 hè?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
heuh, vvd'ers lezen de telegraaf?
ik dacht dat ze een fatsoenlijkere krant lazen, zoals de nrc oid.
ah.quote:
Ik verspilde het toen alquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ah.
niet dat ik weet hoe de krant toen was, toen was ik nog niet eens zaad.
gelukkig was ik het niet.quote:
Nou, hoe heet je moeder?quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gelukkig was ik het niet.
yvonnequote:
Hoezo, je weet toch dat je mijn favoriete fokker bentquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:04 schreef Marrije het volgende:
Zien we hier al inlikgedrag?
Met het oog op de verkiezingen. . .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat je mijn favoriete fokker bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mogguhquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:04 schreef Marrije het volgende:
Zien we hier al inlikgedrag?
Met het oog op de verkiezingen. . .
Nee, dat mogen ze niet zomaar terughalen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:32 schreef liesje1979 het volgende:
Door een fout bij de bank is het salaris van de hele stichting dubbel gestort.
Nu gaan ze dat natuurlijk terugvorderen en dat is prima, maar ik vraag me af hoe dat werkt, mogen ze als bank zomaar bedrag x weer van mijn rekening halen? Of moet ik het zelf terugstorten, en waar naartoe dan?
Ah, verstandig. En goed eten he, en veel kopjes theequote:Op zaterdag 28 november 2009 11:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ben aan het bijslapen en daar heb ik heel het weekend voor uitgetrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |