Zo jammer weer hé ditquote:
Ik ben eigenlijk heul niet dronken omdat ik niet zo veel meer drink tegenwoordig.quote:
Mooi, jij kan ook op me stemmenquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ga eens terug naar geenstijl.
Ik?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ga eens terug naar geenstijl.
trut.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik?![]()
Je fucking moeder, heaumeaux
En op mijquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooi, jij kan ook op me stemmen![]()
(en al je andere kloons)
http://verkiezingen.fok.nl/
Neuh, blijf maar hangen hier, ergens op een barkrukquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heul niet dronken omdat ik niet zo veel meer drink tegenwoordig.
Maar als ik weg moet moet je het zeggen
neen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(en al je andere kloons)
Net alsof dat helptquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heul niet dronken omdat ik niet zo veel meer drink tegenwoordig.
Maar als ik weg moet moet je het zeggen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, blijf maar hangen hier, ergens op een barkruk
en op remlofquote:
t gaat steeds minder tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog breezersletjes zitten palen?
Nee, maar ik heb er eentje die mijn posts quote met zogenaamde beledigingenquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog breezersletjes zitten palen?
Omdat je nog niet aan je tax zit?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom denk je dat daar geen scheld-tirade stond?
Fucker, ik ben tering netjes tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je nog niet aan je tax zit?
noem het beestje toch gewoon bij zijn naam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er eentje die mijn posts quote met zogenaamde beledigingen
trusten, vrouw.quote:
Charles!quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
noem het beestje toch gewoon bij zijn naam.
Trustequote:
Je weet dat je het nu zelf aan zit te halen hèquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gedaan, wil van jou ook een stem, en nee geen grootste fokslet
bestaat die dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gedaan, wil van jou ook een stem, en nee geen grootste fokslet
Je hebt net een uur achterlangs zitten beppen, en dat was heul niet netjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucker, ik ben tering netjes tegenwoordig
Ik trap hem alvast even in voordat een ander het doetquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je weet dat je het nu zelf aan zit te halen hè
Wat lul jij nou, ik kom net thuisquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt net een uur achterlangs zitten beppen, en dat was heul niet netjes
Ik ken m'n koksquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, ik kom net thuis![]()
8 decemberquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ken m'n koks![]()
Maar ehm, was jij binnenkort niet jarig of zo? Er was iets met een 8
Die leuke op die skeelers?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
8 december
Ben ik jarig
Ik ga denk ik met een paar kinderen hier uit de buurt naar een speelparadijs
Dank [vul je favoriete opperwezen in] op je knieën.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucker, ik ben tering netjes tegenwoordig
Ja, prima.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank [vul je favoriete opperwezen in] op je knieën.
Yab Yum is helaas al een paar jaar dichtquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
8 december
Ben ik jarig
Ik ga denk ik met een paar kinderen hier uit de buurt naar een speelparadijs
Volgens mij was het Yap Yum...quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Yam Yum is helaas al een paar jaar dicht
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij was het Yap Yum...
Maar goed, bed enzo.
Grootste nachtbraker:quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(en al je andere kloons)
Yab Yum was het toch?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij was het Yap Yum...
Maar goed, bed enzo.
Dat was zeer gevat voor die tijdquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:46 schreef remlof het volgende:
De enige spreuk die me te binnen schiet is: "Yab Yum - Hoe kom je erop"
heuh, vvd'ers lezen de telegraaf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Yab Yum was het toch?
Ze hadden in de jaren '80 elke dag een advertentie in de Telegraaf (ja die lazen m'n ouders, VVD-nest)
en dat was zoiets als "liefde is", maar dan voor die sexclub.
De enige spreuk die me te binnen schiet is: "Yab Yum - Hoe kom je erop"
Ik had het over de jaren 80 hè?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
heuh, vvd'ers lezen de telegraaf?
ik dacht dat ze een fatsoenlijkere krant lazen, zoals de nrc oid.
ah.quote:
Ik verspilde het toen alquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ah.
niet dat ik weet hoe de krant toen was, toen was ik nog niet eens zaad.
gelukkig was ik het niet.quote:
Nou, hoe heet je moeder?quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gelukkig was ik het niet.
yvonnequote:
Hoezo, je weet toch dat je mijn favoriete fokker bentquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:04 schreef Marrije het volgende:
Zien we hier al inlikgedrag?
Met het oog op de verkiezingen. . .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat je mijn favoriete fokker bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mogguhquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:04 schreef Marrije het volgende:
Zien we hier al inlikgedrag?
Met het oog op de verkiezingen. . .
Nee, dat mogen ze niet zomaar terughalen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:32 schreef liesje1979 het volgende:
Door een fout bij de bank is het salaris van de hele stichting dubbel gestort.
Nu gaan ze dat natuurlijk terugvorderen en dat is prima, maar ik vraag me af hoe dat werkt, mogen ze als bank zomaar bedrag x weer van mijn rekening halen? Of moet ik het zelf terugstorten, en waar naartoe dan?
Ah, verstandig. En goed eten he, en veel kopjes theequote:Op zaterdag 28 november 2009 11:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ben aan het bijslapen en daar heb ik heel het weekend voor uitgetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |