Zo jammer weer hé ditquote:
Ik ben eigenlijk heul niet dronken omdat ik niet zo veel meer drink tegenwoordig.quote:
Mooi, jij kan ook op me stemmenquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ga eens terug naar geenstijl.
Ik?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ga eens terug naar geenstijl.
trut.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik?![]()
Je fucking moeder, heaumeaux
En op mijquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooi, jij kan ook op me stemmen![]()
(en al je andere kloons)
http://verkiezingen.fok.nl/
Neuh, blijf maar hangen hier, ergens op een barkrukquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heul niet dronken omdat ik niet zo veel meer drink tegenwoordig.
Maar als ik weg moet moet je het zeggen
neen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(en al je andere kloons)
Net alsof dat helptquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heul niet dronken omdat ik niet zo veel meer drink tegenwoordig.
Maar als ik weg moet moet je het zeggen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, blijf maar hangen hier, ergens op een barkruk
en op remlofquote:
t gaat steeds minder tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog breezersletjes zitten palen?
Nee, maar ik heb er eentje die mijn posts quote met zogenaamde beledigingenquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog breezersletjes zitten palen?
Omdat je nog niet aan je tax zit?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom denk je dat daar geen scheld-tirade stond?
Fucker, ik ben tering netjes tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je nog niet aan je tax zit?
noem het beestje toch gewoon bij zijn naam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er eentje die mijn posts quote met zogenaamde beledigingen
trusten, vrouw.quote:
Charles!quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
noem het beestje toch gewoon bij zijn naam.
Trustequote:
Je weet dat je het nu zelf aan zit te halen hèquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gedaan, wil van jou ook een stem, en nee geen grootste fokslet
bestaat die dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gedaan, wil van jou ook een stem, en nee geen grootste fokslet
Je hebt net een uur achterlangs zitten beppen, en dat was heul niet netjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucker, ik ben tering netjes tegenwoordig
Ik trap hem alvast even in voordat een ander het doetquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je weet dat je het nu zelf aan zit te halen hè
Wat lul jij nou, ik kom net thuisquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt net een uur achterlangs zitten beppen, en dat was heul niet netjes
Ik ken m'n koksquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, ik kom net thuis![]()
8 decemberquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ken m'n koks![]()
Maar ehm, was jij binnenkort niet jarig of zo? Er was iets met een 8
Die leuke op die skeelers?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
8 december
Ben ik jarig
Ik ga denk ik met een paar kinderen hier uit de buurt naar een speelparadijs
Dank [vul je favoriete opperwezen in] op je knieën.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucker, ik ben tering netjes tegenwoordig
Ja, prima.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank [vul je favoriete opperwezen in] op je knieën.
Yab Yum is helaas al een paar jaar dichtquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
8 december
Ben ik jarig
Ik ga denk ik met een paar kinderen hier uit de buurt naar een speelparadijs
Volgens mij was het Yap Yum...quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Yam Yum is helaas al een paar jaar dicht
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij was het Yap Yum...
Maar goed, bed enzo.
Grootste nachtbraker:quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(en al je andere kloons)
Yab Yum was het toch?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij was het Yap Yum...
Maar goed, bed enzo.
Dat was zeer gevat voor die tijdquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:46 schreef remlof het volgende:
De enige spreuk die me te binnen schiet is: "Yab Yum - Hoe kom je erop"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |