quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Rekt zich uit, wel tweemetertvijftig ver![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Rekt zich uit, wel tweemetertvijftig ver![]()
Ik was ook begonnen met rijlessen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben me nu aan het richten op het eindelijk maar eens beginnen aan het halen van mijn rijbewijs
Verder loop ik gewoon nog een beetje te klon enzo
Ik krijg volgens mij volgende week voor mijn verjaardag van minstens 1 WoW-Junkie een playtime card dus dan zal ik er ook nog 's gaan neuzen.
Ik weet niet hoe ver jullie op private waren maar TodC enzo vond ik zwaar tegenvallen
Heb daar in één middagje met mijn guild ongeveer mijn hele gear uitgewisseld voor nieuwe epics,
gewoon in normal![]()
Wel lekker Naxx clear met bijna alle achievementsUlduar nog niet helemaal door
Oh, en ik was een Gnome natuurlijk, da's sowieso win
Een man van weinig woorden.quote:
Weinig Talitha, je kent mij van haver tot gort, we kunnen wel gaan scheidenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een man van weinig woorden.![]()
![]()
Hoestie? Nog nieuws te melden?
Da's juist erg slecht voor het grasquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nu ik er over nadenk, ik heb wel een prangende vraag voor je. Er liggen duizenden bladeren op mijn gazon en de straat. Wat zou jij doen, ze aanharken of ze rustig laten verteren? Dat laatste schijnt goed te zin voor de grond én het gras, maar 't staat alleen wel wat slordig
Ik heb geen verstand van gras, ik eet het niet, maai het alleen periodiek. Niet omdat het leuk is, maar omdat 't schijnbaar moet. Vertel verder, wat is er slecht aan.quote:
Gras onderhouden is ook niet mijn hobby, maar toen ik 2 jaar geleden ook geen zin had de bladeren op te ruimen was het hele gazon kapot. Kennelijk krijgt het gras niet genoeg lucht op die manierquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van gras, ik eet het niet, maai het alleen periodiek. Niet omdat het leuk is, maar omdat 't schijnbaar moet. Vertel verder, wat is er slecht aan.
[ afbeelding ]
Ik zou de natuur haar gang laten gaan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nu ik er over nadenk, ik heb wel een prangende vraag voor je. Er liggen duizenden bladeren op mijn gazon en de straat. Wat zou jij doen, ze aanharken of ze rustig laten verteren? Dat laatste schijnt goed te zin voor de grond én het gras, maar 't staat alleen wel wat slordig
Ik luister naar je en ga niet mee met Dquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou de natuur haar gang laten gaan.
Je luistert naar je luie inborst.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik luister naar je en ga niet mee met D
Daarin ontmoeten en vinden wij elkaar, zo ongeveer 100 procent (vermoed ik)quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je luistert naar je luie inborst.
Zo'n kaartje met zo'n code erop dat je weer 2 maanden kan spelenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was ook begonnen met rijlessen.Maar toen kwam er wat tussen. Misschien begin volgend jaar maar weer eens oppakken.
Playtime card?? TodC?? Je spreekt wel een beetje in raadselen.Wij hadden WoLK iig, maar dat was toen ik net afhaakte.
Gnomes.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik luister naar je en ga niet mee met D
Yup. Waarom moeilijk doen als het lui kan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarin ontmoeten en vinden wij elkaar, zo ongeveer 100 procent (vermoed ik)![]()
Ik geloof je wel D, maar m'n gras is al zo ongeveer half mos, 't moet er eigenlijk een keer uit. Alles moet er eigenlijk een keer uit, 't stikt ook van de bamboe die niet of nauwelijks uit te roeien is. 't Zit mij met die bladeren dus wel gesjochten, behalve dan dat ik het ook wel slordig vind of zo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:50 schreef D. het volgende:
[..]
Laat je het ff weten als het tijd is voor mijn 'I told you so'?
TodC zegt jappert ook niks? En waar staat die d dan voor eik?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo'n kaartje met zo'n code erop dat je weer 2 maanden kan spelen
En Trial Of The Crusader/Champion... maar die heb je dan net niet meegekregen denk ik
En idd Gnomes
tquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
TodC zegt jappert ook niks? En waar staat die d dan voor eik?
Dat koop ik ook vaak.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben even snel grapefruitsap halen![]()
![]()
Ik vind het prima hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof je wel D, maar m'n gras is al zo ongeveer half mos, 't moet er eigenlijk een keer uit. Alles moet er eigenlijk een keer uit, 't stikt ook van de bamboe die niet of nauwelijks uit te roeien is. 't Zit mij met die bladeren dus wel gesjochten, behalve dan dat ik het ook wel slordig vind of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |