quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef mefke79 het volgende:
Lily, ik heb het wel gehad die snotneus tijdens mijn zwangerschap en dan ook nog compleet met bloedneuzen. Was gelukkig een dag of 2 na de bevalling weg, ik hoop dat het bij jou ook zo werkt.
En iemand vroeg naar de kwaliteit van hema-rompers, die is goed hoor. Er zijn er hier wel een paar gekrompen toen we spruw hadden en alles dus op 60 graden moest, maar verder hebben ze zowel de wasmachine als de droger heel goed overleefd.
Incantrix, kom je snel bij ons in het babytopic kletsen?
En alle andere LLM's heel veel succes de komende tijd!
Komt goed!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef flugeltje het volgende:
effe wat extra jompels voor ziggy![]()
Hier toch weer extra nervositeit omdat m'n borsten niet meer echt gevoelig zijn. Dit gaan lange weken worden
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef mefke79 het volgende:
Lily, ik heb het wel gehad die snotneus tijdens mijn zwangerschap en dan ook nog compleet met bloedneuzen. Was gelukkig een dag of 2 na de bevalling weg, ik hoop dat het bij jou ook zo werkt.
Ik ook sinds de vorige zwangerschap, maar hier is het echt blijvend.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben wel ineens allergisch voor katten
Dat had ik tijdens de vorige zwangerschap ook
Bij onze poezel valt het mee, die haart ook vrijwel niet uit, maar zodra ik in een huis met vreemde katten kom is het tranen en niezen
Oja, dit ook!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben wel ineens allergisch voor katten
Dat had ik tijdens de vorige zwangerschap ook
Bij onze poezel valt het mee, die haart ook vrijwel niet uit, maar zodra ik in een huis met vreemde katten kom is het tranen en niezen
hier was het tussendoor weer wegquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook sinds de vorige zwangerschap, maar hier is het echt blijvend.
Juhquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef amaranta het volgende:
Is het raar... dat ik al wel alle enveloppen heb geschreven, maar dat ik de postzegels er niet op durf te plakken?
Ja hoor, was eindelijk een keertje vroeg opquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef DaviniaHR het volgende:
zijn lijnloos en meimeltje al gespot vandaag?
--
(zullen we trouwens een topic openen waarin we lekker kunnen bashen op alle redenen waarom zwanger zijn helemaal niet leuk is? )
koop dan decemberzegels!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
Amaranta ik was de postzegels straal vergeten. Enveloppen wel geschreven al maar geen postzegels gekocht nog, gelijk op het lijstje erbij geschreven.
Irritant he, dat ze die sticker gewoon negeren. Hier tot 2 keer toe al. De volgende keer ga iker niet eens meer woorden aan vuil maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:53 schreef simmu het volgende:
nog even terugkomend op de kwestie "hormonen", ik heb gister wel bij de colportagedude van nuon enig zwaar taalgebruik toegepast (rot op lul! is de vriendelijke versie....)
dude belt aan. ik doe open, zie die gast staan, hij begint met "dag mevrouw" waarop ik hem afkap en op de "geen colportage sticker" wijs en ik krijg een "nou, u bent al klant bij ons hoor, zal ik dan maar opschrijven dat u niet langer van onze diensten gebruik wenst te maken?" en toen werd het me redelijk rood voor ogen. het was al een kutdag en dan zo'n onbeschofte jork aan de deur. en nee, we zijn geen klant bij nuon en dat zal ik nu van zn lang zal ze leven niet worden ook. dude mocht blij zijn dat ik niks beet had, ik was aan het koken en ik had het geheid naar zn kop gesmeten...
Tnx!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:16 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd SolaGratia(toffe username trouwens, hoe kom je daar nou op?)
zeer bekendquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:20 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Tnx!
Klinkt het je bekend in de oren? Ik ben christelijk (geref.) zodoende
Ik ben 12 januari uitgerekend, kan zo maar zijn dat hij nog 14 dagen langer blijft zitten, staat beetje stom om evt 26 januari nog kerstzegels te gebruikenquote:
Dan moet je sowieso bijplakken, dus extra werk, dus niet handigquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik ben 12 januari uitgerekend, kan zo maar zijn dat hij nog 14 dagen langer blijft zitten, staat beetje stom om evt 26 januari nog kerstzegels te gebruiken
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:12 schreef Solagratia het volgende:
Hoi,
Na een jaar lurken mag ik mij nu hier ook melden volgens mij.
Ik heb vanochtend twee testjes gedaan en er kwam bij allebei een plusje, zwanger dus.
Aan de ene kant ben ik echt superblij ermee en het is nog heel onwerkelijk maar zo leuk om met mijn man erover te praten. Aan de andere kant is ons huis te klein en heb ik 2 weken geleden gehoord dat mijn jaarcontract niet wordt verlengd. (loopt eind juli af)
Voor de rest niet echt zwangerschapverschijnselen. Zere borsten, maar heb ik ook als ik ongesteld moet worden en ik was misselijk maar kan ook komen door de zenuwen![]()
Ik voel me er echt heel rustig onder terwijl ik altijd dacht dat ik gillend van blijdschap rondjes zou rennen in huis.
En nu maar verder met studeren alsof er niets aan de hand is
Ik ben inderdaad geen trouwe poster, dus paar dagen niet gepost zegt nietsquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:44 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Miemeltje gaf laatst toch al een keer aan dat ze niet zoveel tijd had/heeft om te kunnen posten? Hoop natuurlijk wel dat ze de beeb komt melden, dat hoort er toch wel bij...
Wat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:52 schreef sanger het volgende:
Gewoon via de Dymo labelwriter printen
Je kunt zelf postzegels printen via een Dymo Labelwriter.quote:
Gaaf!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt zelf postzegels printen via een Dymo Labelwriter.
http://www.tntpost.nl/zak(...)n/Digitalepostzegel/
Mwah. Makkelijk weer welquote:
Tsja, dan moet je van de bank naar de trap lopen en dan naar boven...quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
...
Davinia, ik heb het zittend op de bank uitgesorteerd. Allemaal hoopjes kleine en grotere kleding over de bank
zo is dat; uiteindelijk kan je nu gaan aftellen... en ik hoop echt voor je dan je nog korter dan die 34 dagen moet wachten....quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:29 schreef DaviniaHR het volgende:
www.babybrabbel.nl
www.babystrology.nl of .com weetniezeker
zijn de 2 die het meest gebruikt worden hier, geloof ik.
gluur maar ff in de sigs van wat mensen
BJ, nu moet ik nog weer janken ook!(heb vanochtend bij de fysio ook alleenmaar zitten janken, was niet echt constructief geloof ik
)
naja, hopelijk is het morgen weer beter. en anders is het morgen nog maar 34 dagen...
Dat dus. En we rusten alle drie uit van een heftige nacht en de daaropvolgende keizersnee. Maar onze zoon is er en is kerngezond en de liefste en mooiste baby van heel Groningen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:38 schreef McLaura het volgende:
Ik hoop dat de kleine er al is en dat ze het te druk hebben met genieten om hier een update te zetten
Gefelicteerd, ziggy!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat dus. En we rusten alle drie uit van een heftige nacht en de daaropvolgende keizersnee. Maar onze zoon is er en is kerngezond en de liefste en mooiste baby van heel Groningen.
Later komt het hele verhaal nog wel, heb nu andere dingen te doen dan FOK!.
Gefeliciteerd Ziggy en vriendinquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat dus. En we rusten alle drie uit van een heftige nacht en de daaropvolgende keizersnee. Maar onze zoon is er en is kerngezond en de liefste en mooiste baby van heel Groningen.
beter tellen jijquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef leonieke het volgende:
Welkom nieuwe zwangerenWat een toestroom. Binnenkort sta ik op die manier direct in de eerste helft van het lijstje
Damnquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
beter tellen jij
Je staat al in de eerste helft
je bent op 2/3e van je zwangerschap, als het lijstje wat logischer was zat je nu bijna bovenaan johquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
DamnDan moeten er maar een aantal mensen komen voorkruipen want hier ben ik nog niet klaar voor
![]()
Het was misschien een warme maand... je ziet hoeveel streepjes er nu vallen in de koudere dagenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef freecell het volgende:
Weinig Januari trouwensHebben mensen geen seks in April?
nog véél ergerquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef leonieke het volgende:
Maak het anders nog wat erger, Freecell
Opschepper!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Opschepper!
Ik geloof dat wij ook aan een gemiddelde van 1x per maand komen sinds ik zwanger ben hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zigsel en Zigsel mams en Zigsel ukkiequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Leuke naamquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja.Ons nageslacht heet Ties.
Nice! Kort en krachtigquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Bucko en ik tellen voor 1 he, dat weet je toch? We delen samen een plekje!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef DaviniaHR het volgende:
ziggy en ziggy-vrouw, van harte gefeliciteerd met ties!![]()
leuke naam!
@de andere dames, jullie zijn lief!ik hoop met jullie mee dat het minder dan 34 dagen wordt...
nog eentje eraf en ik sta in de top 10! dan gaat het ook al ergens op lijken, nietwaar?
duuseh, wie helpt!?
Van harte met Ties, ook van Harold! Lekker bijkomen nu en genieten en voor je vriendin een spoedig herstel!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef freecell het volgende:
Wij gaan eigenlijk gewoon door voor zover lichaam dat toelaatTot grote ergernis van mijzelf: hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webcrowler, van harte gefeliciteerd!![]()
Hier een rotnacht achter de rug. Gisteren dreigde ik om 21:15u in slaap te vallen op de bank, dus ik maar naar bed gegaan. Viel als een blok in slaap. 's Nachts om 2:00u eruit om te plassen, maar toen kwam ik dus écht niet meer in slaap! Om kwart voor 3 maar een boek erbij gepakt en dat heb ik dus helemaal uitgelezen. En om 5:00u toch maar het lampje weer uitgedaan voor een slaappoging. Heb ik even geslapen, maakt om half 8 een van de honden mij wakker. Die moest natuurlijk hoognodig want gisteravond veel te vroeg buiten geweest. Aaargh![]()
Needless to say dat ik daarna niet meer geslapen heb...![]()
Ik denk dat wij echt het laagste getal aanhouden, hoor, dus maak je maar niet te veel zorgenquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tot grote ergernis van mijzelf: hier niet
Oh ja, ik moet nog zo'n Fatboy Slim shirt in maatje 62 zoeken.quote:
I agree, maar nu heb ik echt geen excuus meerquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:20 schreef lily het volgende:
leonieke, sterkte met poetsen (poetsen is bleh!)
quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:54 schreef leonieke het volgende:
Poppejans, gewoon ff ter info, maar je weet toch dat we morgen 29 november zijn, hé? Kwestie dat je het niet zou vergeten![]()
Alleen ik moet het zelf betalenquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:35 schreef freecell het volgende:
Ymme, het heerst, ik ga ook met schoonmoeder shoppenZe heeft een budgetje voor me, hoezee
Leonieke, heel veel succes!
Ik was net aan het opruimen en tegelijk een broodje kaas aan het eten bij wijze van ontbijt. TARA vond van niet, dus ik ben weer op mijn kont gezet
dat dus... heel herkenbaar; maar bij mij is het echt iets van de laatste 3 weken....quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:57 schreef ymme het volgende:
Hier is het ook niet 'leuk' meer.
Maar ja, heel rustig aan doen en als het niet meer gaat, ga ik gewoon zitten! Maakt mij niet uit, waar of hoe hihi.
Maar tja, dit moet nog ff. Die gordijnen en dan voor ymme geen shoppen meer tot ná de bevalling.
Gisteren met mijn moeder 1 uurtje rond gelopen in de stad (naja lopen hihi) waarvan 15 min pauze in café'tje met cola light. En ik kan je vertellen, het leek net of ik een maraton had gelopen toen ik thuis kwam. Moe, pijnlijke buik en bekken. Helaas, want kon eerder ook altijd heerlijk shoppen en slenteren door de stad.
En online shoppen is ook handig inderdaad! Van de week nog een leuke bestelling van Lief binnengekregen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat dus... heel herkenbaar; maar bij mij is het echt iets van de laatste 3 weken....
ik heb bij 31 weken nog een complete dag met moeder en zus Enschede leeg geshopt...haha![]()
naja je kan tegenwoordig online ook heel leuk shoppen
Das gewoon een k-u-t-actie van sinterklaasquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:17 schreef amaranta het volgende:
Naar het sinterklaaskasteel gaan met 3 kids en voor een uitverkochte deur staan.
mag ik die andersom doen.... ik snap niet hoe het mogelijk is; ik eet gezond; en ben al bijna 15 kg aangekomen.....quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:16 schreef Groofsken het volgende:
En ik weet niet hoe het mogelijk is, maar met al die baksels van de afgelopen week, zat ik gisteren nogsteeds op +11 kilo en een bloeddruk van 116 boven 61. Gelukkig had ik vergeten urine mee te nemen, anders zou ik met de zak pepernoten van die ochtend gigantisch door de mand gevallen zijn.
En, en, en ... 39 weken precies vandaag
Vééél minderquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ben benieuwd hoeveel is zou zijn aangekomen als ik me wel zou laten gaan
FELI!!!!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Herkenbaar van de eerstequote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef ymme het volgende:
Hier ook weer thuis.
Maar mén, voordat we een mooi gordijn naar mijn zin hadden gevonden
Het is er uiteindelijk één geworden van Esprit... (pfff schrok wel van de prijs, maar schoonmoeder wilde ook een deel mee betalen, anders had ik het niet gedaan)!
Zo mooi, zachte kleur groen met draakjes!
Ja!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hoi meiden
@freecell; straks lekker met de pootjes omhoog op de bank dan?? en wat heb je allemaal voor leuks gekocht???
Nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:08 schreef sanger het volgende:
Voor diegene die een tweede (of meer) hebben of gaan krijgen.
Hoe hebben jullie de eerste bewust gemaakt dat er een broertje of zusje aankomt?
Sanger wij hebben het boekje kleine pluis van dick bruna gekocht voor Emma. Na het voorlezen hebben we verteld dat er bij ons ook een baby zou komen. Dat baby's in mama's groeien wist ze al. Ook het bibabebieboek was leuk en duidelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:08 schreef sanger het volgende:
Hoe hebben jullie de eerste bewust gemaakt dat er een broertje of zusje aankomt?
Beebie in buik weet hij nu al. Ook van zijn nichtje wist hij dat al. Maar het echt begrijpen is het nog niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:16 schreef freecell het volgende:
Niet
Nuja, als ik hem nu vraag: wat zit er in mama's buik? Dan zegt hij beeebie! en wijst naar mijn buik. En als hij een baby in het wild tegenkomt gaat hij heel voorzichtig aaien en beeeebie! zeggen.
Maar straks als de baby komt is hij ongeveer anderhalf, dus echt begrijpen gaat hij het niet
Zal eens kijken voor dat boekjequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:19 schreef Jelief het volgende:
Sanger wij hebben het boekje kleine pluis van dick bruna gekocht voor Emma. Na het voorlezen hebben we verteld dat er bij ons ook een baby zou komen. Dat baby's in mama's groeien wist ze al. Ook het bibabebieboek was leuk en duidelijk.
Wij hebben het gewoon verteld dat mama een baby in d'r buik heeft en dat ze over een tijdje grote zus gaat worden! Verder is ze ook al mee geweest naar de echo's die we moesten laten maken en dat vond ze maar raar. Ik zei tegen haar, "kijk, op dat scherm, daar zit de baby in mama d'r buik" Haar reactie was " Nee, dat kan toch niet"quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:08 schreef sanger het volgende:
Nee, ik heb het tot nu toe alleen als ik dus met gestrekte benen, de benen vooruit dus (snappie?) heb gezeten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey Morretje,
15 wk al weerVanaf nu gaat het heel snel hoor. Eerst de helft - dan 28 wk dan verlof en dan ben je zo maar moeder!
En je vraag klinkt een beetje als een bekkenklacht. Heb je het ook als je vanaf een stevige stoel opstaat?
en oe ja; rocka heeft helemaal gelijk morretje; het gaat ineens griezelig snel hoor!! na de helft schiet het zoooo onwijs op....quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey Morretje,
15 wk al weerVanaf nu gaat het heel snel hoor. Eerst de helft - dan 28 wk dan verlof en dan ben je zo maar moeder!
En je vraag klinkt een beetje als een bekkenklacht. Heb je het ook als je vanaf een stevige stoel opstaat?
Ff vragen of ik het goed begrijp: je nog ongeboren baby heeft chocolade gekregen? Voor over een jaar of anderhalf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef amaranta het volgende:
Zo, vanmiddag ff snel met de neefjes (laten we zeggen ong. 10 minuten) een zak met cadeautjes uitgepakt bij oma
Altijd een feest zo snel als het gaat. Eva was nog niet klaar met pakje 1 of haar neefjes waren het al wel.
Maargoed, zelfs SJors is flink verwend. Hij heeft een chocolatezwartepiet gekrgen en een chocolade adventkalender! Zo Sjors, steek die maar in je zak!
Ik zou meer steun in rug en billen es proberen. Denk niet dat het te maken heeft met je gestrekte benen nl. Alhoewel spierkrampen wel een veel voorkomend iets is. Bereid je daar ook maar op voorquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, ik heb het tot nu toe alleen als ik dus met gestrekte benen, de benen vooruit dus (snappie?) heb gezeten.
Het voelt als een spierkramp, maar het is wel veel sneller over.. Het straalt ook heel kort en fel uit naar m'n been dan.
Dat heb jij goed begrepen. Begrijp je nu ook wat voor een vaag mens mijn schoonmoeder is?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ff vragen of ik het goed begrijp: je nog ongeboren baby heeft chocolade gekregen? Voor over een jaar of anderhalf?
Hm, misschien heb je wel gelijk. Ik drukte nu zelf eens op de plek waar het dan steekt, en het schoot ook tot bijna m'n lies.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zou meer steun in rug en billen es proberen. Denk niet dat het te maken heeft met je gestrekte benen nl. Alhoewel spierkrampen wel een veel voorkomend iets is. Bereid je daar ook maar op voor
Ik dacht eerst: misschien heet je man 'ook' Sjors, maar het was dus inderdaad voor de babyquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb jij goed begrepen. Begrijp je nu ook wat voor een vaag mens mijn schoonmoeder is?
Kijk dat ze sokken geeft of een romper, oke, maar hij heeft dus ene chocoladesint of piet ofzo en dus een chocladeadventkalender
komt een vrouw bij de dokterquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:33 schreef leonieke het volgende:
Over welk boek hebben jullie het eigenlijk?![]()
Is het niet je maag? Onderaan? Achter je borstbeen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef leonieke het volgende:
En nu vraag ik me af of dat een zwangerschapskwaaltje is, maar tegenwoordig heb ik zo'n last van steken rond mijn borsten. Het is zo het plekje tussen mijn borsten waar de onderkant van mijn bh zit. Snappen jullie het nog?En echt steken zijn het niet, maar ik heb het bv als ik mij recht dat het dan echt pijn kan doen. 's Nachts bv als ik mij omdraai. Heeft iemand van jullie er ook last van? Ik moet pas de 17e december terug naar de gyn dus het duurt sowieso nog een tijdje voor ik het in het ziekenhuis kan vragen.
ik gok dat de mama in kwestie voor de verwerking en doorvoer gat zorgenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ff vragen of ik het goed begrijp: je nog ongeboren baby heeft chocolade gekregen? Voor over een jaar of anderhalf?
daar lijkt het wel opquote:Op zondag 29 november 2009 11:15 schreef amaranta het volgende:
OH oke, ik had niet op tijd de pagina ververst...ze zijn weg dus.
ik hoop voor jou dat het hierbij blijft, lijkt me niks, dat je zo lang van te voren al oefenween hebt.quote:Op zondag 29 november 2009 11:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op![]()
naja misschien was mijn lichaam wel vast een beetje aan het oefenen ofzo?? heeft alleen wel een uur of 4 geduurd en er zat regelmaat in; dus ik stond wel even in twijfel..
het liefst wel idd; want willen graag thuis bevallen...quote:Op zondag 29 november 2009 11:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat het hierbij blijft, lijkt me niks, dat je zo lang van te voren al oefenween hebt.
Moge de volgende weeen de echte zijn. En pas over een weekje of 2??
Nee. Dat idee heb ik niet. Maar Sjors luistert wel naar mama. Soms heb ik even niks gevoeld en vraag ik of Sjors even wil schoppen en meestal doet Sjors dat wel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:46 schreef DaviniaHR het volgende:
trouwens, een vraag voor de dames die zwanger zijn van een tweede of volgend kindje:
hebben jullie ook het idee meer contact te hebben met het volgende kindje? of ligt het vooral aan het kind zelf?
Misschien omdat je borsten zich met melk aan het vullen zijn en zo groter worden??quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef leonieke het volgende:
En nu vraag ik me af of dat een zwangerschapskwaaltje is, maar tegenwoordig heb ik zo'n last van steken rond mijn borsten. Het is zo het plekje tussen mijn borsten waar de onderkant van mijn bh zit. Snappen jullie het nog?En echt steken zijn het niet, maar ik heb het bv als ik mij recht dat het dan echt pijn kan doen. 's Nachts bv als ik mij omdraai. Heeft iemand van jullie er ook last van? Ik moet pas de 17e december terug naar de gyn dus het duurt sowieso nog een tijdje voor ik het in het ziekenhuis kan vragen.
Het is zo eigenlijk op de plek tussen mijn borsten en het begin van mijn buik (en eigenlijk echt het bovenste topje van mijn buik).
Ja, was je daarvan overtuigdquote:Op zondag 29 november 2009 08:53 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen! Ben 40 weken vandaag! Mijlpaal der mijlpalen!
En ik was zo overtuigd dat ik eerder zou bevallen![]()
Nouja afwachten maar, ik heb niks te klagen dus echt zat ben ik het nog niet. Gewoon nieuwsgierig naar de kleine man
ik ook, en daarom ruim ik elke avond het aanrecht op. Zodat de vk de vuile vaat niet ziet staanquote:Op zondag 29 november 2009 12:21 schreef Groofsken het volgende:
Elke avond denk ik even.
Zou het dan vannacht?
En dan ga ik lekker slapen.
Is het weer een volgende dag.
Huh? Het rijmt niet, maar des te poëtischer is het, toch?quote:
idd het rijmt niet. En ik ben niet eens blond.quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Huh? Het rijmt niet, maar des te poëtischer is het, toch?![]()
Ik heb echt helemaal niks poëtisch in mij.
Ik heb drie teams standby staan, ik denk dat het vechten wordtquote:Op zondag 29 november 2009 12:37 schreef amaranta het volgende:
Wie vangt S voor je op als de bevalling begint groofsken?
oh komt helemaal goed dusquote:Op zondag 29 november 2009 12:39 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb drie teams standby staan, ik denk dat het vechten wordt. (En ik heb een nieuwe smiley ontdekt).
quote:Op zondag 29 november 2009 12:21 schreef Groofsken het volgende:
Elke avond denk ik even.
Zou het dan vannacht?
En dan ga ik lekker slapen.
Is het weer een volgende dag.
Ik heb ook wel dat ik het boven nu heel erg opgeruimd hou, maar das alleen maar omdat ik het allemaal nog zo mooi vind. Echt niet voor de vkquote:Op zondag 29 november 2009 13:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik ook!
en ik let ook ineens op of de slaapkamer wel netjes is en of ik wel normale nachtkleding heb, en stofgzuigen doe ik ook vaker, stel je voor dat de vk in een rommelig huis aankomt.
Ja, het slaat echt nergens op
Dat denk ik niet aangezien ik nog steeds dezelfde BH's draag als voor mijn zwangerschap.quote:Op zondag 29 november 2009 11:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien omdat je borsten zich met melk aan het vullen zijn en zo groter worden??
Wat betreft dat opruimen enzo..quote:Op zondag 29 november 2009 13:20 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb ook wel dat ik het boven nu heel erg opgeruimd hou
Ja, jij hebt nog een echo!quote:Op zondag 29 november 2009 19:03 schreef leonieke het volgende:
Nog 1 maand wachten hier voor de volgende echo... Maar voor de rest geen last van ongeduld, hoor![]()
Ehm neequote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef lily het volgende:
Groofsken, ga je de bevalling eigenlijk "alleen" doen of is er nog iemand bij? (buiten de vk zelf bedoel ik natuurlijk)
Ehm jawel toch? Begin 41ste week, als m'n moesje er net is toch?quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef renzell het volgende:
Maar die 41ste week, die haal jij helemaal niet meer Grovertje!
Ik jou ookquote:
Als ik niet vóór de 5e beval is ze erbij jaquote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef freecell het volgende:
Ik voel me soms zo'n piepkuiken
Ben ik straks 25 met twee kinderenDat het überhaupt legaal is
![]()
Groof: is je moeder bij de bevalling? Ik wil de mijne er ook wel bij, maar ik geloof dat TARA het weer met z'n tweetjes wil doen...
Hoe? Je bent toch maar iets verder dan ik? Krijg je geen echo meer waarop wordt gekeken hoe de baby ligt en hoe groot hij/zij zal zijn bij de geboorte?quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nog een echo!
Ik moet nu gewoon wachten tot het kind er uit komt
nou ja, het is maar een vraag uit interesse..quote:Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ehm nee, ik ben dan misschien wel sneu, maar zo zielig ben ik ook weer niet hoor
.
Nope, dat doen ze hier niet. Je hebt maar 2 vergoede echo's 1 tussen de 8e en 13e week en de 20-weken echoquote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe? Je bent toch maar iets verder dan ik? Krijg je geen echo meer waarop wordt gekeken hoe de baby ligt en hoe groot hij/zij zal zijn bij de geboorte?
Oh sorry, ik bedoel het niet zo lompquote:Op zondag 29 november 2009 19:52 schreef lily het volgende:
[..]
nou ja, het is maar een vraag uit interesse..
ik zeg toch zeker niet dat je sneu bent?
Soms weten ze dat niet zeker en dan krijg je wel een derde echoquote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef leonieke het volgende:
Maar hoe weten ze dan of de baby goed ligt? Of weet je dat nu al sinds de 20weken echo?
wie een eventueel kind gaat opvangen geldt natuurlijk voor iedereen verder, maar goed, ik wilde je er niet mee kwetsen verder hoor (en ik vind je absoluut niet sneu)quote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef Groofsken het volgende:
Oh sorry, ik bedoel het niet zo lomp. Ik denk dan meer: "oh nu realiseert men zich ineens dat ik alleenstaand ben en krijg ik dat soort vragen". Er was vlak daarvoor ook al gevraagd naar wie S gaat opvangen. Nou ja... sorry
.
Dat wist ik zelfs nietquote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoel het niet zo lomp. Ik denk dan meer: "oh nu realiseert men zich ineens dat ik alleenstaand ben en krijg ik dat soort vragen". Er was vlak daarvoor ook al gevraagd naar wie S gaat opvangen. Nou ja... sorry
.
Hmz, ja, die mensen voelen natuurlijk effectief dingen als ze aan mijn buik komen. Ik voel gewoon een dikke buikquote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef DaviniaHR het volgende:
leo, dat kunnen ze voelen. want het hoofdje is hard en beweegt los tov de romp. een kont zit best wel vast aan de rest van het lijfje
en bij twijfel deden ze vroeger ook altijd een liggingsecho, geloof ik
Nouquote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef Lijnloos het volgende:
VREDE op AAHAARDE! (Sorry, moest effe)... Iedereen weer lief, niemand sneu![]()
Oh crap... ik bedoelde het nou ook echt net niet tegen jou.... gewoon dat iedereen weer lekker verder gaat met posten en niemand zich bezwaard, verdrietig of anders hoeft te voelen...quote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Nou.... ik bedoelde helemaal niks niet lief ofzo.
...
Ik denk dat ik maar ga afsluiten voor vandaag.
Woensdag dusquote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef Groofsken het volgende:
Oeps, 2 december.
Dat wordt hem dan voor Poppejans denk ik.
Daar schrijf ik me dan graag op in!quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef Groofsken het volgende:
Oeps, 2 december.
Dat wordt hem dan voor Poppejans denk ik.
Ik ben nog steeds niet aan het idee gewendquote:Op maandag 30 november 2009 06:59 schreef Belana het volgende:
Ik zie nu in de OP dat jij een meisje krijgtwat leuk zeg!!
Niet leuk (misschien begin van bevalling, dan is het wel "leuk")quote:Op maandag 30 november 2009 07:18 schreef amaranta het volgende:wat heb ik verkeerd gedaan?7 weken hoesten was niet genoeg straf voor mijn lichaam? Heb nu diarree waar je u tegen zegt.
ik heb hier helemaal geen zin in.
tjsaquote:Op maandag 30 november 2009 07:18 schreef amaranta het volgende:
Lily, op de bank lijkt me geen pretje. Waarom gaar je man zelf niet op de bank? Dit is funest voor je rug, en al helemaal als zwangere....
Bij die termijn voelde ik Thijs onder mijn navel. Het voelde als een zenuwtrekje bij mijn oog, maar dan in mijn buik.quote:Op maandag 30 november 2009 08:09 schreef Keshet het volgende:
17+4, dus het is ook nog aan de vroege kant, maar het voelt anders dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |