Dat denk ik niet aangezien ik nog steeds dezelfde BH's draag als voor mijn zwangerschap.quote:Op zondag 29 november 2009 11:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien omdat je borsten zich met melk aan het vullen zijn en zo groter worden??
Wat betreft dat opruimen enzo..quote:Op zondag 29 november 2009 13:20 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb ook wel dat ik het boven nu heel erg opgeruimd hou
Ja, jij hebt nog een echo!quote:Op zondag 29 november 2009 19:03 schreef leonieke het volgende:
Nog 1 maand wachten hier voor de volgende echo... Maar voor de rest geen last van ongeduld, hoor![]()
Ehm neequote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef lily het volgende:
Groofsken, ga je de bevalling eigenlijk "alleen" doen of is er nog iemand bij? (buiten de vk zelf bedoel ik natuurlijk)
Ehm jawel toch? Begin 41ste week, als m'n moesje er net is toch?quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef renzell het volgende:
Maar die 41ste week, die haal jij helemaal niet meer Grovertje!
Ik jou ookquote:
Als ik niet vóór de 5e beval is ze erbij jaquote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef freecell het volgende:
Ik voel me soms zo'n piepkuiken
Ben ik straks 25 met twee kinderenDat het überhaupt legaal is
![]()
Groof: is je moeder bij de bevalling? Ik wil de mijne er ook wel bij, maar ik geloof dat TARA het weer met z'n tweetjes wil doen...
Hoe? Je bent toch maar iets verder dan ik? Krijg je geen echo meer waarop wordt gekeken hoe de baby ligt en hoe groot hij/zij zal zijn bij de geboorte?quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nog een echo!
Ik moet nu gewoon wachten tot het kind er uit komt
nou ja, het is maar een vraag uit interesse..quote:Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ehm nee, ik ben dan misschien wel sneu, maar zo zielig ben ik ook weer niet hoor
.
Nope, dat doen ze hier niet. Je hebt maar 2 vergoede echo's 1 tussen de 8e en 13e week en de 20-weken echoquote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe? Je bent toch maar iets verder dan ik? Krijg je geen echo meer waarop wordt gekeken hoe de baby ligt en hoe groot hij/zij zal zijn bij de geboorte?
Oh sorry, ik bedoel het niet zo lompquote:Op zondag 29 november 2009 19:52 schreef lily het volgende:
[..]
nou ja, het is maar een vraag uit interesse..
ik zeg toch zeker niet dat je sneu bent?
Soms weten ze dat niet zeker en dan krijg je wel een derde echoquote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef leonieke het volgende:
Maar hoe weten ze dan of de baby goed ligt? Of weet je dat nu al sinds de 20weken echo?
wie een eventueel kind gaat opvangen geldt natuurlijk voor iedereen verder, maar goed, ik wilde je er niet mee kwetsen verder hoor (en ik vind je absoluut niet sneu)quote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef Groofsken het volgende:
Oh sorry, ik bedoel het niet zo lomp. Ik denk dan meer: "oh nu realiseert men zich ineens dat ik alleenstaand ben en krijg ik dat soort vragen". Er was vlak daarvoor ook al gevraagd naar wie S gaat opvangen. Nou ja... sorry
.
Dat wist ik zelfs nietquote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoel het niet zo lomp. Ik denk dan meer: "oh nu realiseert men zich ineens dat ik alleenstaand ben en krijg ik dat soort vragen". Er was vlak daarvoor ook al gevraagd naar wie S gaat opvangen. Nou ja... sorry
.
Hmz, ja, die mensen voelen natuurlijk effectief dingen als ze aan mijn buik komen. Ik voel gewoon een dikke buikquote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef DaviniaHR het volgende:
leo, dat kunnen ze voelen. want het hoofdje is hard en beweegt los tov de romp. een kont zit best wel vast aan de rest van het lijfje
en bij twijfel deden ze vroeger ook altijd een liggingsecho, geloof ik
Nouquote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef Lijnloos het volgende:
VREDE op AAHAARDE! (Sorry, moest effe)... Iedereen weer lief, niemand sneu![]()
Oh crap... ik bedoelde het nou ook echt net niet tegen jou.... gewoon dat iedereen weer lekker verder gaat met posten en niemand zich bezwaard, verdrietig of anders hoeft te voelen...quote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Nou.... ik bedoelde helemaal niks niet lief ofzo.
...
Ik denk dat ik maar ga afsluiten voor vandaag.
Woensdag dusquote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef Groofsken het volgende:
Oeps, 2 december.
Dat wordt hem dan voor Poppejans denk ik.
Daar schrijf ik me dan graag op in!quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef Groofsken het volgende:
Oeps, 2 december.
Dat wordt hem dan voor Poppejans denk ik.
Ik ben nog steeds niet aan het idee gewendquote:Op maandag 30 november 2009 06:59 schreef Belana het volgende:
Ik zie nu in de OP dat jij een meisje krijgtwat leuk zeg!!
Niet leuk (misschien begin van bevalling, dan is het wel "leuk")quote:Op maandag 30 november 2009 07:18 schreef amaranta het volgende:wat heb ik verkeerd gedaan?7 weken hoesten was niet genoeg straf voor mijn lichaam? Heb nu diarree waar je u tegen zegt.
ik heb hier helemaal geen zin in.
tjsaquote:Op maandag 30 november 2009 07:18 schreef amaranta het volgende:
Lily, op de bank lijkt me geen pretje. Waarom gaar je man zelf niet op de bank? Dit is funest voor je rug, en al helemaal als zwangere....
Bij die termijn voelde ik Thijs onder mijn navel. Het voelde als een zenuwtrekje bij mijn oog, maar dan in mijn buik.quote:Op maandag 30 november 2009 08:09 schreef Keshet het volgende:
17+4, dus het is ook nog aan de vroege kant, maar het voelt anders dan normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |