Ja, jij hebt nog een echo!quote:Op zondag 29 november 2009 19:03 schreef leonieke het volgende:
Nog 1 maand wachten hier voor de volgende echo... Maar voor de rest geen last van ongeduld, hoor![]()
Ehm neequote:Op zondag 29 november 2009 15:35 schreef lily het volgende:
Groofsken, ga je de bevalling eigenlijk "alleen" doen of is er nog iemand bij? (buiten de vk zelf bedoel ik natuurlijk)
Ehm jawel toch? Begin 41ste week, als m'n moesje er net is toch?quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef renzell het volgende:
Maar die 41ste week, die haal jij helemaal niet meer Grovertje!
Ik jou ookquote:
Als ik niet vóór de 5e beval is ze erbij jaquote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef freecell het volgende:
Ik voel me soms zo'n piepkuiken
Ben ik straks 25 met twee kinderenDat het überhaupt legaal is
![]()
Groof: is je moeder bij de bevalling? Ik wil de mijne er ook wel bij, maar ik geloof dat TARA het weer met z'n tweetjes wil doen...
Hoe? Je bent toch maar iets verder dan ik? Krijg je geen echo meer waarop wordt gekeken hoe de baby ligt en hoe groot hij/zij zal zijn bij de geboorte?quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nog een echo!
Ik moet nu gewoon wachten tot het kind er uit komt
nou ja, het is maar een vraag uit interesse..quote:Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ehm nee, ik ben dan misschien wel sneu, maar zo zielig ben ik ook weer niet hoor
.
Nope, dat doen ze hier niet. Je hebt maar 2 vergoede echo's 1 tussen de 8e en 13e week en de 20-weken echoquote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe? Je bent toch maar iets verder dan ik? Krijg je geen echo meer waarop wordt gekeken hoe de baby ligt en hoe groot hij/zij zal zijn bij de geboorte?
Oh sorry, ik bedoel het niet zo lompquote:Op zondag 29 november 2009 19:52 schreef lily het volgende:
[..]
nou ja, het is maar een vraag uit interesse..
ik zeg toch zeker niet dat je sneu bent?
Soms weten ze dat niet zeker en dan krijg je wel een derde echoquote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef leonieke het volgende:
Maar hoe weten ze dan of de baby goed ligt? Of weet je dat nu al sinds de 20weken echo?
wie een eventueel kind gaat opvangen geldt natuurlijk voor iedereen verder, maar goed, ik wilde je er niet mee kwetsen verder hoor (en ik vind je absoluut niet sneu)quote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef Groofsken het volgende:
Oh sorry, ik bedoel het niet zo lomp. Ik denk dan meer: "oh nu realiseert men zich ineens dat ik alleenstaand ben en krijg ik dat soort vragen". Er was vlak daarvoor ook al gevraagd naar wie S gaat opvangen. Nou ja... sorry
.
Dat wist ik zelfs nietquote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoel het niet zo lomp. Ik denk dan meer: "oh nu realiseert men zich ineens dat ik alleenstaand ben en krijg ik dat soort vragen". Er was vlak daarvoor ook al gevraagd naar wie S gaat opvangen. Nou ja... sorry
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |