Gefeliciteerd Ziggy en vriendinquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat dus. En we rusten alle drie uit van een heftige nacht en de daaropvolgende keizersnee. Maar onze zoon is er en is kerngezond en de liefste en mooiste baby van heel Groningen.
Later komt het hele verhaal nog wel, heb nu andere dingen te doen dan FOK!.
beter tellen jijquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef leonieke het volgende:
Welkom nieuwe zwangerenWat een toestroom. Binnenkort sta ik op die manier direct in de eerste helft van het lijstje
Damnquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
beter tellen jij
Je staat al in de eerste helft
je bent op 2/3e van je zwangerschap, als het lijstje wat logischer was zat je nu bijna bovenaan johquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
DamnDan moeten er maar een aantal mensen komen voorkruipen want hier ben ik nog niet klaar voor
![]()
Het was misschien een warme maand... je ziet hoeveel streepjes er nu vallen in de koudere dagenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef freecell het volgende:
Weinig Januari trouwensHebben mensen geen seks in April?
nog véél ergerquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef leonieke het volgende:
Maak het anders nog wat erger, Freecell
Opschepper!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Opschepper!
Ik geloof dat wij ook aan een gemiddelde van 1x per maand komen sinds ik zwanger ben hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zigsel en Zigsel mams en Zigsel ukkiequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat dus. En we rusten alle drie uit van een heftige nacht en de daaropvolgende keizersnee. Maar onze zoon is er en is kerngezond en de liefste en mooiste baby van heel Groningen.
Later komt het hele verhaal nog wel, heb nu andere dingen te doen dan FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |