ik ook, en daarom ruim ik elke avond het aanrecht op. Zodat de vk de vuile vaat niet ziet staanquote:Op zondag 29 november 2009 12:21 schreef Groofsken het volgende:
Elke avond denk ik even.
Zou het dan vannacht?
En dan ga ik lekker slapen.
Is het weer een volgende dag.
Huh? Het rijmt niet, maar des te poëtischer is het, toch?quote:
idd het rijmt niet. En ik ben niet eens blond.quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Huh? Het rijmt niet, maar des te poëtischer is het, toch?![]()
Ik heb echt helemaal niks poëtisch in mij.
Ik heb drie teams standby staan, ik denk dat het vechten wordtquote:Op zondag 29 november 2009 12:37 schreef amaranta het volgende:
Wie vangt S voor je op als de bevalling begint groofsken?
oh komt helemaal goed dusquote:Op zondag 29 november 2009 12:39 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb drie teams standby staan, ik denk dat het vechten wordt. (En ik heb een nieuwe smiley ontdekt).
quote:Op zondag 29 november 2009 12:21 schreef Groofsken het volgende:
Elke avond denk ik even.
Zou het dan vannacht?
En dan ga ik lekker slapen.
Is het weer een volgende dag.
Ik heb ook wel dat ik het boven nu heel erg opgeruimd hou, maar das alleen maar omdat ik het allemaal nog zo mooi vind. Echt niet voor de vkquote:Op zondag 29 november 2009 13:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik ook!
en ik let ook ineens op of de slaapkamer wel netjes is en of ik wel normale nachtkleding heb, en stofgzuigen doe ik ook vaker, stel je voor dat de vk in een rommelig huis aankomt.
Ja, het slaat echt nergens op
Dat denk ik niet aangezien ik nog steeds dezelfde BH's draag als voor mijn zwangerschap.quote:Op zondag 29 november 2009 11:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien omdat je borsten zich met melk aan het vullen zijn en zo groter worden??
Wat betreft dat opruimen enzo..quote:Op zondag 29 november 2009 13:20 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb ook wel dat ik het boven nu heel erg opgeruimd hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |