quote:Op woensdag 25 november 2009 08:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze zijn nu iig even helemaal wegMaar dat zijn ze 's morgens eigenlijk altijd, dus even afwachten!
Wij hebben raar geslapen vannachtTARA werd op een gegeven moment helemaal bezweet en boos wakker en wist niet meer waarom, ik werd wakker van elke beweging van kleintje en van man en Leander meldde zich vanmorgen érg vroeg en wilde toen ook niet meer slapen
![]()
Hebben jullie beetje geslapen vannacht?
En Asy, hoe is je bekken nu?
quote:Op woensdag 25 november 2009 08:43 schreef leonieke het volgende:
Hier ook niet goed geslapenMaar dat kwam vooral door het feit dat ik te veel lijstjes zat te maken over hetgeen ik nog moet doen op het werk.
Vandaag wel een dagje thuis. Ze komen de inbouwcassette afwerkenIk heb wel wat werk meegenomen, maar het is echt zo'n hersenloos jobke (klik, klik, klik, bevestig...).
soort open haard dus als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 25 november 2009 08:57 schreef leonieke het volgende:
Dit is de inbouwcassette die ze vandaag komen afwerken (gisteren geplaatst, nu moet de muur nog afgewerkt worden met pleister). Is met een liftdeur waardoor je geen dikke rand hebt of geen klink ziet om de deur te openenLekker strak dus
![]()
Yups, soort open haardquote:Op woensdag 25 november 2009 09:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
soort open haard dus als ik het goed begrijp?
Ow en volgende keer in bed slapen hè? Geen lijstjes voor je werk maken!![]()
het kan helpen als je dat eerder doet en op papier zet. Dan hoef je het niet in je hoofd te 'bewaren' en is je hoofd 'leeg' als je slapen gaat...
Geen Tristan dus??quote:Op woensdag 25 november 2009 09:06 schreef freecell het volgende:
Bekend fenomeen
TARA bedacht laatst 's avonds een leuke naam, toen ben ik er maar even uitgegaan om het op te schrijven. Ik dacht: zonde als we dat vergeten!
Ik weet zeker dat het vijf keer scheepsrecht is.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:07 schreef flugeltje het volgende:
Oe Leonie, gaaf!!!
Hier blijven de zorgen af en aan gaan, vanochtend voelde ik m'n boobs niet zo sterk... Dan zit ik dus direct op de kast. Ook als de misselijkheid ineens minder of afwezig is kan ik effe in de stress raken. Ik zou zo ontzettend graag onbezorgd genieten! Baal er gruwelijk van dat dat dus niet meer kan.
Als ie tot vrijdag blijft zitten heb ik overigens drie zwangerschappen ingehaald! Zit nu in de week (tussen 5 en 6) dat het steeds misging. Vrijdag ben ik 6 weken, de laatste zwangerschap duurde precies zo lang. Als ie dan blijft plakken heb ik in ieder geval weer wat mijlpalen achter de rug...
Zou dan heel misschien [i]vijf[/] keer toch scheepsrecht zijn? * spreekwoordwijziging indient bij Van Dale
Thxquote:Op woensdag 25 november 2009 09:06 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij hebben jullie écht een mooi huis leonieke!
Tip van mij: Doe dan wél het licht aan...quote:Op woensdag 25 november 2009 09:08 schreef Asyniur het volgende:
Pen en papiertje op je nachtkastje![]()
mijn man is dus ook zo'n piekeraar en die kon dan uren liggen malen. Nu heeft hij papier en een pen in zijn nachtkastje liggen en als hij iets niet moet vergeten of idd van die lijstjes dan schrijft hij het even op. Hoeft hij niet uit zijn warme bed en toch is zijn hoofd leeg...
ik ook, maar TARA vindt het écht niksquote:Op woensdag 25 november 2009 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen Tristan dus??Ik vind dat toch zo'n mooie naam!!
Weljaquote:Op woensdag 25 november 2009 09:08 schreef amaranta het volgende:
Euh, ik heb denk ik 1 geplast en dat was tegen 6en. Ik droomde dat in de C&A stond en dat de muur was volgeplakt met stomme aanplakbiljetten.
Willem Alexander en Maxima waren nét weg. Dus vandaar dat de C&A ook helemaal leeg was.
Én, ik was verliefd op mijn oude buurjongen en we liepen door een tunnel, hij was profvoetballer.
Nepperdquote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tip van mij: Doe dan wél het licht aan...
Als je in het donker en slaapdronken iets opschrijft is het de volgende dag niet meer te ontcijferen
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tip van mij: Doe dan wél het licht aan...
Als je in het donker en slaapdronken iets opschrijft is het de volgende dag niet meer te ontcijferen
Liefquote:Op woensdag 25 november 2009 09:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het vijf keer scheepsrecht is.
We verzinnen er gewoon zelf een.
Ben je aanbeland bij nummer vijf?
Dit is er eentje van ik blijf!!!
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:10 schreef Asyniur het volgende:
flugel meisje, ik weet niet wat ik moet zeggen. Alleen maar dat ik hoop dat dit een blijvertje is en dat we over zo'n 34 weken jullie wondertje mogen aanschouwen
Martijn is heul niet zenuwachtig. Het is niet zijn lijf dus voor hem voelt het heel anders. Hij zit dan ook veel makkelijker in de afwachtstand dan ik. Damn, mannenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
Owh flugeltje, ik heb echt zo met je te doen. Die onzekerheid is zo erg
Ik ben echt plaatsvervangend zenuwachtig voor jullie
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:21 schreef leonieke het volgende:
En nu weet ik weer jouw signature PoppejansOok daar heb ik vannacht van wakker gelegen omdat ik er echt niet meer kon op komen en hem toch zo goed vind
![]()
Je wordt binnenkort gewoon mamaMijn mederammelaar van het allerbegin
Dat is mooi. Dan ga is al mijn plaatsvervangende zenuwachtigheid voor jou alleenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Martijn is heul niet zenuwachtig. Het is niet zijn lijf dus voor hem voelt het heel anders. Hij zit dan ook veel makkelijker in de afwachtstand dan ik. Damn, mannen![]()
Gelukkig heeft ie andere kwaliteiten....
Iddquote:Op woensdag 25 november 2009 09:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
En het is toch maar mooi hartstikke uitgekomen dat we altijd hebben geroepen ooit samen in het zwangerenlijstje te staan!
Dat kan ik ook nog niet, maar ik heb natuurlijk wel nog iets meer tijd om er aan te wennenquote:Weet je dat ik ook wakker lig van de raarste dingen?En me nog steeds geen beeld kan vormen bij het idee dat er straks ECHT een kind uit mij zal gaan komen en dat ik moeder zal zijn van iemand.
Spannendquote:Moet zo trouwens weer naar de vk, volgens mij is er helemaal niks veranderd sinds vorige week en zit Poppejantje nog heel hoog en heeft hij nog best wel ruimte, maar we zullen zien.
Ik slik asperine en een hoge dosis foliumzuur...quote:Op woensdag 25 november 2009 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Flugeltje, krijg je nu ook medicatie? Dat heb ik niet helemaal meegekregen.
Wat moet het zwaar zijn om zo tussen hoop en vrees te leven. Het komt een keer goed, alleen word je ongelooflijk op de proef gesteld. Ik duim ook!
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Groofsken het volgende:
En ben ik compleet gedachtenloos. Dat doen hormonen met mij. Ik word niet zozeer verdrietig of overgevoelig of labiel. Nee, ik word gedachtenloos, besluitvaardig-loosen lamgeslagen. Ik kan alleen maar kijken naar drie wagens en denken... Tsja
....
Strooi ff wat hierheen, dan ga ik stofzuigen...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeuj MP een stickertje!!!![]()
![]()
![]()
en Groofsken; helemaal klaar, laat die kleine maar komen dan![]()
![]()
en nog steeds geen pakketje...
ik heb nog maar eens een kast opgeruimd en de financiele administratie gesorteerd.... (en gelabeld enzo...)
OMG ik heb echt nesteldrang en we worden echt burgerlijk enzo..
(en stiekem ben ik dr trots op haha)
haha nou komt ie hoor *gooit*quote:Op woensdag 25 november 2009 14:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Strooi ff wat hierheen, dan ga ik stofzuigen...
Haha, heel herkenbaar. Ik had echt precies hetzelfde! En dan kocht ik maar niks. Hoevaak ik wel niet voor niks de stad ben ingeweest...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Groofsken het volgende:
En ben ik compleet gedachtenloos. Dat doen hormonen met mij. Ik word niet zozeer verdrietig of overgevoelig of labiel. Nee, ik word gedachtenloos, besluitvaardig-loosen lamgeslagen. Ik kan alleen maar kijken naar drie wagens en denken... Tsja
....
Oh Flugeltje gefeliciteerd met je zwangerschap!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Teken je sneller in je buik als je al wat forser van jezelf bent?
M'n broeken zitten nu al niet echt lekker meer. Nu zitten m'n broeken normaliter ook al aan de strakke kant, maar dit is echt onprettig. Ik weet dat het nu alleen nog maar darmen kunnen zijn maar typisch is het wel...
Ik kon al heel snel niet meer in mijn eigen broeken. Ik geloof met 10 weken ofzo kon ik nog maar 2 broeken van mezelf aan die wat ruimer zaten dan de andere broeken...quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Teken je sneller in je buik als je al wat forser van jezelf bent?
M'n broeken zitten nu al niet echt lekker meer. Nu zitten m'n broeken normaliter ook al aan de strakke kant, maar dit is echt onprettig. Ik weet dat het nu alleen nog maar darmen kunnen zijn maar typisch is het wel...
En ik moet met mijn forse bouw nu hopen dat ik toch nog een tijdje in mijn gewone broeken kan, want mijn nieuwe broek is nog niet gekort (en zelf kan ik dat niet... daar heb ik mijn mama nog voor nodigquote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kon al heel snel niet meer in mijn eigen broeken. Ik geloof met 10 weken ofzo kon ik nog maar 2 broeken van mezelf aan die wat ruimer zaten dan de andere broeken...
Ik ben niet echt fors maar ook niet superslank van mezelf (maat 40-42)
Aaah, jij hebt ook al zo'n echtgenootquote:Op woensdag 25 november 2009 15:10 schreef lily het volgende:
Zal ik doen, Asy (echtgenoot heeft me ook al vermanend toegesproken wat dat betreft). Ik ga volgende week alleen de ramen doen waar ik bij kan
Dat hoeft ook helemaal niet hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:01 schreef Asyniur het volgende:
Ben benieuwd, want een kamertje is er nog niet
niets dusquote:Op woensdag 25 november 2009 16:04 schreef leonieke het volgende:
... Ik zit nu dus echt te twijfelen wat ik zou doen
Dealquote:
Idem hier!!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, heel herkenbaar. Ik had echt precies hetzelfde! En dan kocht ik maar niks. Hoevaak ik wel niet voor niks de stad ben ingeweest...
Nou dat lijkt me het juiste beginquote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef leonieke het volgende:
--
Wat we wel al gedaan hebben? Zwanger worden
Oh, maar ik jaag me er nog niet in op. Na deze week nog 3 weken werken en dan 2 weken kerstvakantie. Dat wordt hét moment om het grote werk te verzettenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:20 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me het juiste beginMaar serieus, werk het lijstje gewoon rustig af (meest belangrijke of met langste levertijd het eerst) en laat je vooral niet opjagen... want dan zie je alleen nog een berg met dingen die moeten en geen begin te maken.
Herkenbaar van die harde buiken icm lopen... echt heel prettig boodschappen doen ook op die manier... NOT!quote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
@freecell; daar heb ik ook last van... als ik een stukje loop krijg ik vrij snel een harde buik de laatste tijd... niet fijn dus...(en pijnlijke onderbuik/ liezen)
en ik kan de rust niet echt vinden vandaag...hoop dat ik van8 lekker slaap, dat zal al een hele hoop schelen...
bedankt lijnloos...quote:Op woensdag 25 november 2009 17:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Herkenbaar van die harde buiken icm lopen... echt heel prettig boodschappen doen ook op die manier... NOT!
Hoop ook dat jij vannacht lekker slaapt!
Foto!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:
Zo. Dat was mn laatste werkdag!![]()
![]()
![]()
Oudste kindje: "Vlindur, je hebt wel een dikke kont gekregen"
Ikke "" Heb dr toch maar verteld dat dat niet netjes is om te zeggen
![]()
Dus ik sms mn vriend met die quote; Krijg ik terug: "dat heb je toch ook?"
Fijn.....![]()
Maargoed. We zijn klaar! Ik mag nu 7 dagen per week uitslapen!Geen gesjouw meer en geen verplichtingen meer!
Verder gaat het wel aardig hier, wel weer harde buiken gehad, maar Tinus is nog super druk, dus het zal wel goed zijn.
Vanavond lekker in bad, heb dr nu al zin in!![]()
Kusje voor alle slechte slapers en voor de dames met pijn
Bij Leander had ik dat ook al. Daarom was hij wrs ook zo vroeg. De verloskundige is ook bang dat deze wel eens vroeg kon komenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:16 schreef leonieke het volgende:
Freecell dat klinkt echt niet fijnKomt het eigenlijk omdat je nu de tweede keer zwanger bent dat je zo vroeg last hebt van harde buiken of heeft dat er niets mee te maken? Ik heb er gelukkig nog geen last van (en nu maar hopen dat dat nog lang uitblijft
)
De kindjes zijn niet grof, maar hebben wel wat 'nuchtere' uitspraken ja..quote:Op woensdag 25 november 2009 17:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
en sommige kids zijn ook niet zo netjes opgevoed he???
Oh ja, sorry vergeten.. Dan hoop ik van harte dat je harde buiken wegzakken en dat dit kindje pas na de verhuizing komt!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:12 schreef freecell het volgende:
Vlindur, ik ben 27 weken zwanger he?
Das niet helemaal de bedoelingDaarbij moet ik nog verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |