abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74984082
Icantrix, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat je in het ziekenhuis lekker vertroeteld wordt en fijn kunt kneuteren met Stef.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74984093
Owh flugeltje, ik heb echt zo met je te doen. Die onzekerheid is zo erg
Ik ben echt plaatsvervangend zenuwachtig voor jullie
  woensdag 25 november 2009 @ 09:16:13 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74984098
Amaranta

Het is voor de kerels maar goed dat ze meestal ook andere kwaliteiten hebben. Anders werd het niks

Zometeen rondje psycholoog, kijken of m'n burnout weer een beetje beter is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 25 november 2009 @ 09:17:30 #29
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74984133
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
Owh flugeltje, ik heb echt zo met je te doen. Die onzekerheid is zo erg
Ik ben echt plaatsvervangend zenuwachtig voor jullie
Martijn is heul niet zenuwachtig. Het is niet zijn lijf dus voor hem voelt het heel anders. Hij zit dan ook veel makkelijker in de afwachtstand dan ik. Damn, mannen

Gelukkig heeft ie andere kwaliteiten....
pi_74984159
Succes straks Flugeltje, en ook hier wordt voor je geduimd op een goede zwangerschap. Dat de engste weken je maar heeeel snel voorbij mogen gaan

*meld incl dikke buik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74984198
En nu weet ik weer jouw signature Poppejans Ook daar heb ik vannacht van wakker gelegen omdat ik er echt niet meer kon op komen en hem toch zo goed vind
Je wordt binnenkort gewoon mama Mijn mederammelaar van het allerbegin
pi_74984299
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:21 schreef leonieke het volgende:
En nu weet ik weer jouw signature Poppejans Ook daar heb ik vannacht van wakker gelegen omdat ik er echt niet meer kon op komen en hem toch zo goed vind
Je wordt binnenkort gewoon mama Mijn mederammelaar van het allerbegin

En het is toch maar mooi hartstikke uitgekomen dat we altijd hebben geroepen ooit samen in het zwangerenlijstje te staan!
Weet je dat ik ook wakker lig van de raarste dingen? En me nog steeds geen beeld kan vormen bij het idee dat er straks ECHT een kind uit mij zal gaan komen en dat ik moeder zal zijn van iemand.

Moet zo trouwens weer naar de vk, volgens mij is er helemaal niks veranderd sinds vorige week en zit Poppejantje nog heel hoog en heeft hij nog best wel ruimte, maar we zullen zien.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74984356
Flugeltje, krijg je nu ook medicatie? Dat heb ik niet helemaal meegekregen.

Wat moet het zwaar zijn om zo tussen hoop en vrees te leven. Het komt een keer goed, alleen word je ongelooflijk op de proef gesteld. Ik duim ook!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74984395
Ik denk trouwens dat WupWup ook al bevallen is.
pi_74984434
Flugel, ik wilde je wel optillen en half januari weer neerkwakken
Jammer dat je tijd niet kan beinvloeden...
pi_74984468
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:17 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Martijn is heul niet zenuwachtig. Het is niet zijn lijf dus voor hem voelt het heel anders. Hij zit dan ook veel makkelijker in de afwachtstand dan ik. Damn, mannen

Gelukkig heeft ie andere kwaliteiten....
Dat is mooi. Dan ga is al mijn plaatsvervangende zenuwachtigheid voor jou alleen
  woensdag 25 november 2009 @ 09:35:26 #37
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74984489
Incantrix gefeliciteerd met Stef . Wat een leuke naam .

Ben benieuwd naar een foto .
pi_74984834
Icantrix gefeliciteerd!!
Wat is Stef een stoere naam
pi_74985635
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

En het is toch maar mooi hartstikke uitgekomen dat we altijd hebben geroepen ooit samen in het zwangerenlijstje te staan!
Idd Al zijn er momenten geweest waarop ik niet had gedacht dat het ging uitkomen
quote:
Weet je dat ik ook wakker lig van de raarste dingen? En me nog steeds geen beeld kan vormen bij het idee dat er straks ECHT een kind uit mij zal gaan komen en dat ik moeder zal zijn van iemand.
Dat kan ik ook nog niet, maar ik heb natuurlijk wel nog iets meer tijd om er aan te wennen
quote:
Moet zo trouwens weer naar de vk, volgens mij is er helemaal niks veranderd sinds vorige week en zit Poppejantje nog heel hoog en heeft hij nog best wel ruimte, maar we zullen zien.
Spannend
pi_74986098
jaaaaaaaaaahhh een zoontje voor Trixje!!!!

Gefeliciteerd meid!!! en wat een toffe stoere naam Stef!
(toevallig heeft mijn colllega in maart ook een zoontje gekregen dat Stef heet)

verder nog niet bijgelezen ivm downtime...

maar deze weet ik uit mijn hoofd: Vlindur 35 weken

en bleeegggh slecht geslapen... ga vanmiddag nog ff weer relaxen..
hoopt dat de postbode zo nog komt met een pakje van bol.com
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74986357
Flugeltje, ik kan me goed voorstellen dat je zo onzeker bent nu.
Maar we duimen allemaal heel hard, dat deze blijft plakken. En 5 maal is scheepsrecht, dat word het nieuwe spreekwoord inderdaad. !

Vlindur alweer 35 weken. Waar blijft de tijd vraag ik mij soms af.

Ook omdat het lijstje boven mij, steeds korter wordt. Heb nog steeds het gevoel een newbie te zijn. En helemaal niet zo ver in de zwangerschap te zijn. Bijna 29 weken pas joh.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:15:45 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74986366
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Flugeltje, krijg je nu ook medicatie? Dat heb ik niet helemaal meegekregen.

Wat moet het zwaar zijn om zo tussen hoop en vrees te leven. Het komt een keer goed, alleen word je ongelooflijk op de proef gesteld. Ik duim ook!
Ik slik asperine en een hoge dosis foliumzuur...

Ooit komt het inderdaad goed, hopelijk deze keer al!
pi_74986402
voor de slecht slapende BJ.
Hopelijk kun je vanmiddag lekker op de bank relazen met jouw bestelde dvd's.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:38:30 #44
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74987183
Goedgekeurd bij de VK
Ze raad me toch aan op de mexicaanse griepprik te gaan halen, dus morgen bellen voor een afspraak
Bloeddruk was goed, hartje goed en ben in 3 weken tijd 1 KG aangekomen. Nu met 28 weken en 3 dagen in totaal 6 KG aangekomen...

Vlindur 35 weken! Gefeliciteerd
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 25 november 2009 @ 13:50:09 #45
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74987610
Goedemiddag allen .

Nou, hier is het laatste dat nog moest gebeuren eindelijk gebeurd.... Ik heb een duowagen .

Maar nu heb ik dus een gewone kinderwagen (die ik eigenlijk wil gebruiken als S op het kdv zit omdat de knul daar lekker de ruimte heeft en naar mij kijkt). Ik heb een buggy voor S als ik de baby in de draagdoek wil dragen. Èn ik heb een duowagen voor als ik ze allebei in de wagen heb . Maaaaaaaaaaar, ik heb geen plek voor drie wagens in mijn kleine huis .

En ben ik compleet gedachtenloos. Dat doen hormonen met mij. Ik word niet zozeer verdrietig of overgevoelig of labiel. Nee, ik word gedachtenloos, besluitvaardig-loos en lamgeslagen. Ik kan alleen maar kijken naar drie wagens en denken... Tsja ....
pi_74987784
@ Incantrix, gefeliciteerd met Stef!
pi_74987811
jeuj MP een stickertje!!!

en Groofsken; helemaal klaar, laat die kleine maar komen dan

en nog steeds geen pakketje...
ik heb nog maar eens een kast opgeruimd en de financiele administratie gesorteerd.... (en gelabeld enzo...)
OMG ik heb echt nesteldrang en we worden echt burgerlijk enzo..
(en stiekem ben ik dr trots op haha)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74988401
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Groofsken het volgende:

En ben ik compleet gedachtenloos. Dat doen hormonen met mij. Ik word niet zozeer verdrietig of overgevoelig of labiel. Nee, ik word gedachtenloos, besluitvaardig-loos en lamgeslagen. Ik kan alleen maar kijken naar drie wagens en denken... Tsja ....

Geweldig!
Hmm wel lastig dilemma ja, want zo te horen zijn wel alle 3 de wagens makkelijk, zeker zo'n handige kleine buggy.Als er echt 1 weg MOET zou ik de duowagen en de losse buggy voor S. houden.
Wij hebben daar binnenshuis ook echt geen plek voor, ik ben daarom extra blij dat we een garagebox hebben onder de flat en ook nog eens een berging beneden.

Ben weer goedgekeurd bij de vk. en heel fijn nieuws : Poppejantjes hoofd ligt nu voor de helft vast in mijn bekken, dus ik hoef niet meer plat te liggen,mocht nu de bevalling beginnen!
Hij lag inderdaad heel hoog, echt met billen tegen mijn ribben, en kon zich nog lekker bewegen door veel vruchtwater.
Vk denkt me volgende week nog wel weer te zien, we zullen zien!
pi_74988570
Waaaahhhhhhh Icantrix heeft een zoontje! Wat een stoere naam, Stef
GEFELICITEERD!!!

Verder moet ik nog bijlezen...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_74988683
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeuj MP een stickertje!!!

en Groofsken; helemaal klaar, laat die kleine maar komen dan

en nog steeds geen pakketje...
ik heb nog maar eens een kast opgeruimd en de financiele administratie gesorteerd.... (en gelabeld enzo...)
OMG ik heb echt nesteldrang en we worden echt burgerlijk enzo..
(en stiekem ben ik dr trots op haha)
Strooi ff wat hierheen, dan ga ik stofzuigen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')