Martijn is heul niet zenuwachtig. Het is niet zijn lijf dus voor hem voelt het heel anders. Hij zit dan ook veel makkelijker in de afwachtstand dan ik. Damn, mannenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
Owh flugeltje, ik heb echt zo met je te doen. Die onzekerheid is zo erg
Ik ben echt plaatsvervangend zenuwachtig voor jullie
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:21 schreef leonieke het volgende:
En nu weet ik weer jouw signature PoppejansOok daar heb ik vannacht van wakker gelegen omdat ik er echt niet meer kon op komen en hem toch zo goed vind
![]()
Je wordt binnenkort gewoon mamaMijn mederammelaar van het allerbegin
Dat is mooi. Dan ga is al mijn plaatsvervangende zenuwachtigheid voor jou alleenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Martijn is heul niet zenuwachtig. Het is niet zijn lijf dus voor hem voelt het heel anders. Hij zit dan ook veel makkelijker in de afwachtstand dan ik. Damn, mannen![]()
Gelukkig heeft ie andere kwaliteiten....
Iddquote:Op woensdag 25 november 2009 09:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
En het is toch maar mooi hartstikke uitgekomen dat we altijd hebben geroepen ooit samen in het zwangerenlijstje te staan!
Dat kan ik ook nog niet, maar ik heb natuurlijk wel nog iets meer tijd om er aan te wennenquote:Weet je dat ik ook wakker lig van de raarste dingen?En me nog steeds geen beeld kan vormen bij het idee dat er straks ECHT een kind uit mij zal gaan komen en dat ik moeder zal zijn van iemand.
Spannendquote:Moet zo trouwens weer naar de vk, volgens mij is er helemaal niks veranderd sinds vorige week en zit Poppejantje nog heel hoog en heeft hij nog best wel ruimte, maar we zullen zien.
Ik slik asperine en een hoge dosis foliumzuur...quote:Op woensdag 25 november 2009 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Flugeltje, krijg je nu ook medicatie? Dat heb ik niet helemaal meegekregen.
Wat moet het zwaar zijn om zo tussen hoop en vrees te leven. Het komt een keer goed, alleen word je ongelooflijk op de proef gesteld. Ik duim ook!
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Groofsken het volgende:
En ben ik compleet gedachtenloos. Dat doen hormonen met mij. Ik word niet zozeer verdrietig of overgevoelig of labiel. Nee, ik word gedachtenloos, besluitvaardig-loosen lamgeslagen. Ik kan alleen maar kijken naar drie wagens en denken... Tsja
....
Strooi ff wat hierheen, dan ga ik stofzuigen...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeuj MP een stickertje!!!![]()
![]()
![]()
en Groofsken; helemaal klaar, laat die kleine maar komen dan![]()
![]()
en nog steeds geen pakketje...
ik heb nog maar eens een kast opgeruimd en de financiele administratie gesorteerd.... (en gelabeld enzo...)
OMG ik heb echt nesteldrang en we worden echt burgerlijk enzo..
(en stiekem ben ik dr trots op haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |