abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74988821
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Strooi ff wat hierheen, dan ga ik stofzuigen...
haha nou komt ie hoor *gooit*

en omg ik ken dat echt niet van mezelf... maar ik MOET echt alles schoonmaken en opruimen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 25 november 2009 @ 14:43:32 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74989067
Teken je sneller in je buik als je al wat forser van jezelf bent?

M'n broeken zitten nu al niet echt lekker meer. Nu zitten m'n broeken normaliter ook al aan de strakke kant, maar dit is echt onprettig. Ik weet dat het nu alleen nog maar darmen kunnen zijn maar typisch is het wel...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74989164
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Groofsken het volgende:
En ben ik compleet gedachtenloos. Dat doen hormonen met mij. Ik word niet zozeer verdrietig of overgevoelig of labiel. Nee, ik word gedachtenloos, besluitvaardig-loos en lamgeslagen. Ik kan alleen maar kijken naar drie wagens en denken... Tsja ....
Haha, heel herkenbaar. Ik had echt precies hetzelfde! En dan kocht ik maar niks. Hoevaak ik wel niet voor niks de stad ben ingeweest...
pi_74989231
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef flugeltje het volgende:

M'n broeken zitten nu al niet echt lekker meer. Nu zitten m'n broeken normaliter ook al aan de strakke kant, maar dit is echt onprettig. Ik weet dat het nu alleen nog maar darmen kunnen zijn maar typisch is het wel...
Oh Flugeltje gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik loop heel erg achter (en dat blijf ik ook wel doen de komende tijd )
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 25 november 2009 @ 14:51:19 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74989326
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef flugeltje het volgende:

Ik kon al heel snel niet meer in mijn eigen broeken. Ik geloof met 10 weken ofzo kon ik nog maar 2 broeken van mezelf aan die wat ruimer zaten dan de andere broeken...
Ik ben niet echt fors maar ook niet superslank van mezelf (maat 40-42)
pi_74989403
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik kon al heel snel niet meer in mijn eigen broeken. Ik geloof met 10 weken ofzo kon ik nog maar 2 broeken van mezelf aan die wat ruimer zaten dan de andere broeken...
Ik ben niet echt fors maar ook niet superslank van mezelf (maat 40-42)
En ik moet met mijn forse bouw nu hopen dat ik toch nog een tijdje in mijn gewone broeken kan, want mijn nieuwe broek is nog niet gekort (en zelf kan ik dat niet... daar heb ik mijn mama nog voor nodig ).
pi_74989600
Oh man, ik moet nog zoveel regelen en ik kom nergens aan toe. De dagen zijn echt te kort. Druk met de hoofdletter D met de gewone dagelijkse dingen.

Het kamertje is nog niet helemaal af. Ik heb nog geen box (oude heb ik al weggedaan). Wieg voor naast mijn bed had ik ook weggedaan dus moet ik ook nog regelen (ledikant op kamertje is er wel al).
Ik moet nog adressen voor kaartje opschrijven enzo..

en het is een puinzooi op de kamers van de jongens en ook hun kleding mag wel weer eens worden uitgezocht op maat.

oh ja, de ramen overal in huis zijn ook al jaren niet meer gewassen (bij wijze van spreken)

verlof; here i come
pi_74989665
*strooit ook wat nesteldrang naar Lily*

o en over groeien en positiekleding; ik ben van mezelf wel slank (maat 36/38), en ik ben vanaf een week of 12 positiebroeken gaan dragen.. want mijn figuur veranderde wel erg snel..
(heb normaal amper heupen en ben nu best rond daar)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74989708
haha, BJ

eigenlijk heb ik dat wel al hoor (maar geen tijd )
en 's avonds na achten geen puf meer
  woensdag 25 november 2009 @ 15:09:02 #60
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74989923
lily, doe je wel voorzicgtig met ramen wassen! Met die ischias erbij lig je zo van een trapje/krukje/whatever...
pi_74989969
Zal ik doen, Asy (echtgenoot heeft me ook al vermanend toegesproken wat dat betreft). Ik ga volgende week alleen de ramen doen waar ik bij kan
pi_74990066
BJ, mocht je nog wat over hebben, ik kom ook chronisch nesteldrang te kort... er moet eigenlijk nog best wat gebeuren, maar ik heb er zo geen zin in... Nu met wassen bezig (eigen kleding, babywas komt daarna) en verder beetje lamballen...

Vlindur 35 weken!!

Groof, voor de beslismomenten... rottig is dat als je dan niet kan besluiten wat te doen of uberhaupt een oplossing ziet. Zeker als je die beslissingen zelf moet maken... (ik zeg: lootjes trekken).

Trix, ik ben nog steeds helemaal flabbergasted van jouw bericht/bevalling... ik had jou altijd een beetje als leidraad, zo van: je loopt dan wel iets voor, maar toch ook niet te ver. Als jij dan nu gewoon al mama bent, kan het bij mij ook niet heel lang meer duren... . * gaat op zoek naar portie geduld voor bij de nesteldrang....

Flugeltje, een hele dikke voor jou! Ik hoop ook echt mee dat deze wurm blijft plakken en dat je inderdaad over een paar weken de eerste mooie echo kunt laten zien hier en uiteindelijk zo rond juli een verse beeb in je armen mag houden, die je gewoon van jou mag noemen!

Voor alle slechte slapers of gekke dromerts: I hear you... vannacht ook weer hel geweest, ongeveer 5 keer eruit ivm diarree weer, wordt er echt niet goed van... bah! (*telt langzaam toch een beetje af naar het eind).

Zo tijd om eens te zien of ik nog iets moet/kan/wil doen....
  woensdag 25 november 2009 @ 15:14:20 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74990076
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:10 schreef lily het volgende:
Zal ik doen, Asy (echtgenoot heeft me ook al vermanend toegesproken wat dat betreft). Ik ga volgende week alleen de ramen doen waar ik bij kan
Aaah, jij hebt ook al zo'n echtgenoot
pi_74990760
Nesteldrang has kicked in here, en zo te lezen niet alleen bij mij

We hebben gisteren een extra commode gekocht bij de ikea voor in de badkamer, scheelt weer heen en weer lopen na het badje van de badkamer naar de slaapkamer, plus we hoeven de middelste niet wakker te maken met gehuil als de jongste wakker is geworden en verschoont moet worden.

Ik ben vandaag naar Aalsmeer gereden naar een groot filiaal van de Prenatal en heb 2 voedingsbh's gekocht en een flessenset van Avent om evt gekolfde melk mee te geven. Ik heb een stoomsterilisator besteld bij een andere online babyzaak en een sluitband bij Motherswear op advies van de bekken fysio. Voor de rest moet ik alleen nog ortiflor kopen voor de baby en nog een potje multivitaminen voor me zelf (ben ik dus straal vergeten vandaag, hersenen onthouden slechts een deel van het boodschappenlijstje).

En volgende week zaterdag gaan we met het complete gezin op de foto. Mijn aller allerlaatste dikke buik op de foto En dan wil ik speciaal een foto van mijn nu nog jongste die mijn buik een kusje geeft net als zijn zus toen deed toen hij in mijn buik zat.
  woensdag 25 november 2009 @ 15:50:17 #65
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74991339
Incantrix en Incantrix-man van harte gefeliciteerd met de geboorte van Stef! Klinkt als een heftige bevalling zeg! Hoe gaat het nu met jullie?

Van nesteldrang heb ik nog geen last! Lijkt me een aparte ervaring.

Ymme, hoe'st met jou?
A grand adventure has begun.
  woensdag 25 november 2009 @ 16:01:59 #66
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74991729
Lijnloos het is bijna december en dan mag jij al!
Hier ook nog geen nesteldrang hoor! Mijn man zou blij zijn als ik dat kreeg. Ben er bang voor

Morgen komt iemand van de kraamzorg voor de intake. Van tevoren maar even de stofzuiger erdoor trekken, want met 2 honden in de rui liggen hier hele toupetten over de vloer
Ben benieuwd, want een kamertje is er nog niet
pi_74991805
Leuk, die gezinsfoto, Faja
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:01 schreef Asyniur het volgende:
Ben benieuwd, want een kamertje is er nog niet
Dat hoeft ook helemaal niet hoor.
Bij mij zijn ze in ieder geval nog nooit boven geweest..
pi_74991823
Als er iemand met nesteldrang hier anders ff wil komen poetsen, altijd welkom, hoor.
Ze zijn hier net een stuk muur komen pleisteren... En normaalgezien zou ik nu wel aan het poetsen slaan, maar ze komen morgen afwerken, dus dan kan ik opnieuw beginnen... Ik zit nu dus echt te twijfelen wat ik zou doen
  woensdag 25 november 2009 @ 16:05:34 #69
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74991851
Allemaal nesteldrangende dames hier!

Heb ik nog geen last van!
(En hoe langg aat het nu nog duren? nu het hier staat? )

Vlindur 35 weken!

ik ga geboortekaartjes schrijven! het eerste wat ik echt voor de baby doe,geloof ik
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74991874
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:04 schreef leonieke het volgende:
... Ik zit nu dus echt te twijfelen wat ik zou doen
niets dus

zou ik doen
pi_74991943
Je hebt al kaartjes gekozen dus Davinia Iedereen verklaart me hier gek dat we hier echt nog niets gedaan hebben
ToDo-lijst:
- kaartjes (en alles wat ermee te maken heeft, dus ook nog adressen zoeken)
- doopsuiker
- kinderkamer
- geboortelijst
- les rond borstvoeding volgen
- gelijk wat van boodschappen doen voor de baby

Wat we wel al gedaan hebben? Zwanger worden
pi_74991989
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:06 schreef lily het volgende:

[..]

niets dus

zou ik doen
Deal

En alsof die werkman het geroken heeft: hij is nu met een natte dweil het grootste vuil aan het opkuisen Misschien moet ik mijn buik wat extra uitsteken, kan hij heel het huis poetsen
  woensdag 25 november 2009 @ 16:18:15 #73
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_74992324
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:46 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, heel herkenbaar. Ik had echt precies hetzelfde! En dan kocht ik maar niks. Hoevaak ik wel niet voor niks de stad ben ingeweest...
Idem hier!!
Heel herkenbaar gevoel :-)
pi_74992406
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef leonieke het volgende:
--
Wat we wel al gedaan hebben? Zwanger worden
Nou dat lijkt me het juiste begin Maar serieus, werk het lijstje gewoon rustig af (meest belangrijke of met langste levertijd het eerst) en laat je vooral niet opjagen... want dan zie je alleen nog een berg met dingen die moeten en geen begin te maken.
pi_74992604
Weet je waar ik vandaag trouwens last van heb? Voor de eerste keer in heel de zwangerschap? Constant een hongergevoel.
Dat zal dus hetgeen zijn waarvoor mijn gyn mij gewaarschuwd heeft. Ik zat altijd te zeggen dat ik niet meer honger heb dan anders en het dus niet moeilijk is om niet te veel te eten. Maar ze zei toen dat het wel nog ging komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')