haha nou komt ie hoor *gooit*quote:Op woensdag 25 november 2009 14:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Strooi ff wat hierheen, dan ga ik stofzuigen...
Haha, heel herkenbaar. Ik had echt precies hetzelfde! En dan kocht ik maar niks. Hoevaak ik wel niet voor niks de stad ben ingeweest...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Groofsken het volgende:
En ben ik compleet gedachtenloos. Dat doen hormonen met mij. Ik word niet zozeer verdrietig of overgevoelig of labiel. Nee, ik word gedachtenloos, besluitvaardig-loosen lamgeslagen. Ik kan alleen maar kijken naar drie wagens en denken... Tsja
....
Oh Flugeltje gefeliciteerd met je zwangerschap!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Teken je sneller in je buik als je al wat forser van jezelf bent?
M'n broeken zitten nu al niet echt lekker meer. Nu zitten m'n broeken normaliter ook al aan de strakke kant, maar dit is echt onprettig. Ik weet dat het nu alleen nog maar darmen kunnen zijn maar typisch is het wel...
Ik kon al heel snel niet meer in mijn eigen broeken. Ik geloof met 10 weken ofzo kon ik nog maar 2 broeken van mezelf aan die wat ruimer zaten dan de andere broeken...quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Teken je sneller in je buik als je al wat forser van jezelf bent?
M'n broeken zitten nu al niet echt lekker meer. Nu zitten m'n broeken normaliter ook al aan de strakke kant, maar dit is echt onprettig. Ik weet dat het nu alleen nog maar darmen kunnen zijn maar typisch is het wel...
En ik moet met mijn forse bouw nu hopen dat ik toch nog een tijdje in mijn gewone broeken kan, want mijn nieuwe broek is nog niet gekort (en zelf kan ik dat niet... daar heb ik mijn mama nog voor nodigquote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kon al heel snel niet meer in mijn eigen broeken. Ik geloof met 10 weken ofzo kon ik nog maar 2 broeken van mezelf aan die wat ruimer zaten dan de andere broeken...
Ik ben niet echt fors maar ook niet superslank van mezelf (maat 40-42)
Aaah, jij hebt ook al zo'n echtgenootquote:Op woensdag 25 november 2009 15:10 schreef lily het volgende:
Zal ik doen, Asy (echtgenoot heeft me ook al vermanend toegesproken wat dat betreft). Ik ga volgende week alleen de ramen doen waar ik bij kan
Dat hoeft ook helemaal niet hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:01 schreef Asyniur het volgende:
Ben benieuwd, want een kamertje is er nog niet
niets dusquote:Op woensdag 25 november 2009 16:04 schreef leonieke het volgende:
... Ik zit nu dus echt te twijfelen wat ik zou doen
Dealquote:
Idem hier!!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, heel herkenbaar. Ik had echt precies hetzelfde! En dan kocht ik maar niks. Hoevaak ik wel niet voor niks de stad ben ingeweest...
Nou dat lijkt me het juiste beginquote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef leonieke het volgende:
--
Wat we wel al gedaan hebben? Zwanger worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |