abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74933015
Zwangerschap en geboorte deel 591

14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
18 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
04 juli 2010: Sonnetje85
06 juli 2010: borra
07 juli 2010: MinnieMin
07 juli 2010: Grunsfan
21 juli 2010: Marrije
21 juli 2010: Soneal

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Met als laatste posts:
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:24 schreef freecell het volgende:
Reintji gefeliciteerd! Schrikken joh! (en je bent al de tweede in 2 dagen waarvan ik hoor van een bevalling bij 29 weken. Resultaat ik wil NU een naam ) Wat fijn dat het zo goed gaat naar omstandigheden

Incantrix yay Wanneer moet je naar de vlos? Als dat niet binnen 2 dagen oid is zou ik haar nog wel even bellen hoor Klinkt alsof je al best ergens een stiekem startcentimetertje gemaakt hebt
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Amaranta, laat je niet gek maken door die consultatiemaffia hoor!
En fijn dat je een leuk weekend hebt gehad in mijn hometown. Waar heb je ergens geslapen? Jammer dat dat iets minder was.

[ Bericht 3% gewijzigd door RockabeIIa op 25-11-2009 08:12:41 ]
pi_74933606
heey een nieuw topic

@Dj randall; jeuj bijna verlof joh!!! wat gaat de tijd snel he? en wat fijn dat je nog op een lunch getrakteerd wordt... gezellig en fijn dat je die waardering krijgt van je baas....

@Happy; wat een kwaliteitspost zeg! netjes! en spannend dat je straks babyspulletjes mag gaan ontvangen! dat is zooooo leuk

@Reintji; gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling! maar wat een verhaal zeg! zit je daar helemaal in het buitenland en worden je kindjes gewoon bijna 11 weken te vroeg geboren! Lijkt me toch wel even heel erg angstig zeg!
Wanneer zijn jullie terug gekomen in nederland? en hebben de opa's en oma's al die tijd moeten wachten om hun kleinkindertjes te kunnen zien?? wat moeilijk zeg!

@Lijnloos, hoop dat je nog even hebt kunnen slapen!

@Amaranta; ik zie geen heel dik kindje hoor... een mooi vol meisje is het... En wat fijn dat je een leuk weekendje weg achter de rug hebt!

@Trixje; wat spannend allemaal zeg! je bent gewoon al bijna aan het bevallen!!! weet je wel zeker dat je naar de Ikea gaat nu? ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken, met al dat gerommel? naja in elk geval bedden en banken genoeg Ik hoop dat je nog wat slaap kunt pakken vandaag en je snel je beebje mag gaan ontmoeten...

en ik vind het echt zoooo bizar dat de LLM's al aan het rommelen zijn enzo... en best ook confronterend... want nu komt het voor mij ook ineens erg dichtbij! kan gewoon over een paar weekjes ook moeder zijn..
sterker nog: ik BEN over 1,5 maand gewoon sowieso moeder.... heel bijzonder dat het ineens allemaal zo snel gaat......

en ik heb wederom een slechte nacht gehad... vanmiddag dus naar de VK. Verder vandaag weinig op de planning, ga nog ff bij mijn collega's langs (VK zit natuurlijk ook in hetzelfde ziekenhuis als waarin ik werk, dus ik wip vaak nog ff langs na mijn controle). En misschien vanavond nog ff in de sporthal mijn gezicht laten zien bij mijn teamgenoten...

en bleeeeuuggh mijn zus zit dr flink doorheen ... vrijdag heeft ze te horen gekregen dat ze colitis ulcerosa heeft... en ze heeft al echt zolang buikpijn/ bloedverlies etc.. en heeft 3 kids rondlopen en is gewoon dood en dood en doodop... en ik kan zoooo weinig voor dr doen nu... en dat voelt echt niet leuk.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 23 november 2009 @ 10:56:00 #3
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74933636
Reintji, gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling! wel fijn dat ze het goed doen ondanks de vroeggeboorte!
klees later wel weer bij.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74933671
Incantrix met mij gaat het redelijk hoor. Mag niet klagen. Mijn zoontje is vandaag ook sinds weken weer naar de creche dus heb samen met mijn man een ochtendje om rustig op gang te komen. Ik heb trouwens ook een lijstje met dingen die ik deze week nog wil aanschaffen maar zie dat eerder morgen gebeuren dan vandaag, geloof niet dat ik mijn wederhelft achter zijn ps3 spelletje vandaan krijg.
pi_74933739
Minniemin, wij zaten in de katjeskelder in Oosterhout.
Als ik had geweten dat jij in Breda woont dan hadden we een minimeet kunnen houden haha.
pi_74933779
heb even opgezocht wat colitis ulcerosa is, niet echt een pretje nee.
Sterkte voor je zus.

(colitis in het spaans = diarree)
pi_74933932
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
heey een nieuw topic

@Dj randall; jeuj bijna verlof joh!!! wat gaat de tijd snel he? en wat fijn dat je nog op een lunch getrakteerd wordt... gezellig en fijn dat je die waardering krijgt van je baas....

en bleeeeuuggh mijn zus zit dr flink doorheen ... vrijdag heeft ze te horen gekregen dat ze colitis ulcerosa heeft... en ze heeft al echt zolang buikpijn/ bloedverlies etc.. en heeft 3 kids rondlopen en is gewoon dood en dood en doodop... en ik kan zoooo weinig voor dr doen nu... en dat voelt echt niet leuk.

uhh, ontslag, geen verlof

Hmm dat is balen ja van je zus. Ik weet uit ervaring dat het heel erg slopend kan zijn. Maar weet je wat het is, het is je hele leven aanwezig, maar er is over het algemeen ook heel erg goed mee te leven. Ik merkte dat de acceptatie het moeilijkste was. Nu weet ik gewoon dat ik af en toe niets kan doen uit vermoeidheid. En dat is gewoon vaak de grootste klacht bij deze ziekte.
Ach, klinkt allemaal wel betweterig, maar het blijft klote natuurlijk.....Gelukkig kunnen ze nu wel de ontsteking behandelen en zal ze snel wat opknappen. voor jullie!
pi_74934175
Goeiemorgen meiden,

Ik ben bang dat ik niet alles heb onthouden, maar doe gewoon een poging

BJ, succes bij de vk en wat rottig voor je zus. Toevallig gisteren wat over gelezen en dat zag er niet prettig uit. voor haar dan maar!

Trix nog steeds aan de rommel... hihi, maar wel goed dat het besef er wel even hard in is komen zetten en je nu de rust daarin kan vinden. Veel plezier nog even bij IKEA en daarna lekker rustig aan afwachten op wat gaat komen.

Happy, druk druk druk... hihi, wel aan je zelf blijven denken he meid...!

DJRandall, nog een dagje... raar gevoel lijkt me dat. Wel tof dat je baas met dat idee van lunch kwam. Misschien kun je voor hem nog een flesje wijn doen of zo, als dank voor de afgelopen tijd (stom idee, maar toch).

Sorry, de rest ben ik echt even kwijt....
Overigens wel redelijk geslapen nadat ik om 1 uur eindelijk naar bed durfde... wist op een gegeven moment echt niet meer wat ik er van moest denken hoor, bah dat was naar (en als het nou bij een keer blijft... is dus al dagen zo maar dit was wel het toppunt.) Vandaag maar es de laatste doen-dingetjes oppakken... wassen, koffertje, adressenlijst, iets met een website voor lief, kaartje klaar maken... oh well, fijne dag allemaal!
pi_74934307
ow jee, sorry DjRandall; ik wist dat ook wel... sorrrrrrry.....

en idd Colitis Ulcerosa is iets waar je goed mee kunt leven. Maar ik denk dat ze de klachten te lang heeft verwaarloosd, ze heeft al zeker een half jaar klachten, dus heeft veel ingeleverd de laatste weken. En op een gegeven moment is het dan op he? Ze is ook erg veel afgevallen..
en die ontsteking is alleen maar erger geworden. Maar nu vanaf zaterdag eindelijk gerichte medicatie (in de zin van klysma's en zetpillen) en in principe zou het de komende week dan toch verlichting moeten geven, en de ontsteking hierop moeten reageren....
(en stress schijnt niet te helpen, en het afgelopen half jaar zijn mijn beide nichtjes geopereerd, wat de nodige stress heeft opgeleverd natuurlijk....)

maar ik baal zo, dat ik echt ff niets voor dr kan doen, behalve interesse tonen enzo...
pi_74934484
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow jee, sorry DjRandall; ik wist dat ook wel... sorrrrrrry.....

en idd Colitis Ulcerosa is iets waar je goed mee kunt leven. Maar ik denk dat ze de klachten te lang heeft verwaarloosd, ze heeft al zeker een half jaar klachten, dus heeft veel ingeleverd de laatste weken. En op een gegeven moment is het dan op he? Ze is ook erg veel afgevallen..
en die ontsteking is alleen maar erger geworden. Maar nu vanaf zaterdag eindelijk gerichte medicatie (in de zin van klysma's en zetpillen) en in principe zou het de komende week dan toch verlichting moeten geven, en de ontsteking hierop moeten reageren....
(en stress schijnt niet te helpen, en het afgelopen half jaar zijn mijn beide nichtjes geopereerd, wat de nodige stress heeft opgeleverd natuurlijk....)

maar ik baal zo, dat ik echt ff niets voor dr kan doen, behalve interesse tonen enzo...
Geeft niets

Op een gegeven moment is het op ja, en je bent ook niet binnen een maand opgeknapt. Dat kan best wel even duren. Ik weet dat ik in februari klachten kreeg en in juli pas een diagnose. Te laat helaas, dus spoed opname in het ziekenhuis gehad....ondervoed en uitgedroogd.....Dus ik geloof goed dat ze helemaal brak is. Maar vanaf nu gaat het alleen maar beter, dat weet ik zeker!! En het enige dat jullie voor haar kunnen doen is er voor haar zijn en helpen met de dingen die niet lukken.
pi_74934574
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:28 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Geeft niets

Op een gegeven moment is het op ja, en je bent ook niet binnen een maand opgeknapt. Dat kan best wel even duren. Ik weet dat ik in februari klachten kreeg en in juli pas een diagnose. Te laat helaas, dus spoed opname in het ziekenhuis gehad....ondervoed en uitgedroogd.....Dus ik geloof goed dat ze helemaal brak is. Maar vanaf nu gaat het alleen maar beter, dat weet ik zeker!! En het enige dat jullie voor haar kunnen doen is er voor haar zijn en helpen met de dingen die niet lukken.
ja dat helpen met dingen die niet lukken is dus een beetje lastig; zij heeft dus 3 kids en een huishouden, maar ik moet zelf van de VK rust houden, dus kan niet daar gaan schoonmaken of oppassen. Aangezien ik zelf mijn eigen huishouden al moet verdelen over verschillende dagen... En dat is juist wat het zo frustrerend maakt....
pi_74934681
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja dat helpen met dingen die niet lukken is dus een beetje lastig; zij heeft dus 3 kids en een huishouden, maar ik moet zelf van de VK rust houden, dus kan niet daar gaan schoonmaken of oppassen. Aangezien ik zelf mijn eigen huishouden al moet verdelen over verschillende dagen... En dat is juist wat het zo frustrerend maakt....
dat snap ze ook wel hoor! Maar je kunt met haar praten, haar aanhoren. En haar helpen met acceptatie. Dat jij niet kunt helpen in huishouden, dat begrijpt iedereen wel.....
Blijft een lastige situatie, bah. Leef met jullie mee!
  maandag 23 november 2009 @ 11:42:42 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74934886
BJ, zij vindt het waarschijnlijk net zo vervelend dat ze niks voor jou kan betekenen nu je zwanger bent en zelf al zo slecht uit de voeten kunt ivm je bloeddruk...
pi_74934918
Goeiemiddag!

Reintji met gefeliciteerd met Noa en Quinten! En ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Amaranta, ik zie ook ene mooi meisje hoor. Ik ken kindjes die veeeel dikker zijn, en die schoonheid van jou zit niet in dat lijstje

Beessie, Wat toevallig dat je ook zo'n pijn had! Zou heel goed kunnen hoor! Zit je buik nu ook lager?
En sterkte met je zus!

DJ, lastig van je ontslag. Hoop dat je straks weer een mooie baan vindt.

Hier heb ik de babywas met gewoon wasmiddel en wasverzachter gedaan hoor

Gister is mn ene vriendin van L a u r e n bevallen! Ze stond voor 13 november op de planning, maar het is goed gegaan thuis! En nu is mn andere vriendin verdacht stil, dus het meisje van 12 november is misschien nu wel onderweg!

Mijn buikpijn is helemaal over. Heb alleen nog harde en gevoelige buiken als ik te druk ben, maar dat zal wel normaal zijn toch?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74934925
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:42 schreef Asyniur het volgende:
BJ, zij vindt het waarschijnlijk net zo vervelend dat ze niks voor jou kan betekenen nu je zwanger bent en zelf al zo slecht uit de voeten kunt ivm je bloeddruk...
dat dus....
  maandag 23 november 2009 @ 11:44:56 #16
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74934928
Happy, wat lief Ik zal mijn ervaringen zéker met jullie delen! Vooruit uitproberen kan wel, maar ik weet niet hoeveel zin dat heeft (misschien op die hevigere voorweeën, maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik het apparaat liever bewaar voor tijdens de bevalling zeg maar ). Mijn VK had overigens wel pas iemand gehad die deze ok had gebruikt en haar letterlijke woorden waren dat die 'érg dankbaar was' dat ze het apparaat tot haar beschikking had. En ik had vooral zoiets van 'mocht ik er uiteindelijk niks aan hebben is het ook niet erg, ik heb er vantevoren in elk geval een stukje rust mee gekregen'

Groofsken, ik denk dat je gewoon een goed ontwikkelde intuïtie hebt, fijn! En geen echt spannende dingen nog, maar dat komt nog wel, toch?

Poppejans, wie weet komt het bij jou wel ineens heel snel ofzo En voorlopig vermaak jij je sowieso wel volgens mij.. Maar weet je, ik vind eigenlijk nog steeds dat wij er samen voor moeten gaan, haha!

DJ, toch wel heel ingrijpend zoiets, lijkt me En je móet natuurlijk helemaal niks, maar als je het zelf léuk vind om te doen kun je natuurlijk altijd een kleingheidje doen. Ik zou dan zelf iets van zelf koekjes bakken en mooi inpakken in vetvrij papier met lintjes ofzo, of mooi cellofaan, dat geeft meteen een hele luxe uitstraling Succes met jóuw laatste loodjes (en wel fijn dat je baas die lunch voorstelde).. En dromen is voor mij de andere kant op vaag, sinds ik zwanger ben kan ik geen droom meer onthouden, terwijl ik daarvoor zo 3 tot 4 dromen per nacht op kon lepelen. Deze is toevallig wel blijven hangen, ik denk omdat ik heel oppervlakkig geslapen heb

Free, ik moet eigenlijk donderdag weer op controle, maar denk je dat ik dan moet bellen? Ondertussen is het wel weer afgezakt tot niveau 'af en toe een krampje en véél harde buiken', dus ik weet niet.. Maar wel thnx voor je tip (en voor die startcentimeter zou ik direct tekenen!) En hey, hoe is het met dat bekken van jou btw?

BJ, wat balen van je zus, ik heb het ge-googled en dat klinkt echt heel heftig zeg! Beterschap voor haar en veel sterkte voor jullie allemaal, ik hoop dat ze het snel kunnen 'normaliseren' zeg maar, en dat ze dan ook weer wat meer zal kunnen.. En dan ook nog slecht geslapen, ik had zó gehoopt voor je dat je een goede nacht zou draaien En ja, die Ikea.. Aan de ene kant wil ik niet, maar aan de andere kant heb ik wel het idee dat het nog kan, en ik wil zo heel graag die laatste dingetjes rond hebben.. Da's echt mijn nesteldrang hoor, de dingetjes die nog moeten worden telkens onbelangrijker, maar ik MOET ze echt.. En één van de dingen die we daar willen halen is zo'n keukentrapje omdat ik nu heel moeilijk mijn bed inkom, dus stiekum is het ook echt nog wel even handig om te gaan

Faja, dat klinkt goed, weer een beetje rust in de tent dus? Fijn! En euh, ja, hum, dat is wel eens lastig, maar als het morgen ook kan is het hopelijk niet heel erg enzo

Ha, Lijnloos, goed dat ik ff F5, anders had ik je comment gemist en ik zát me nog af te vragen hoe het met je is nu.. Ik ga je gewoon dikke beterschap wensen Naar dat je je zo rot hebt gevoeld hoor, ik hoop dat het snel echt wég is! En jah, die rust is wel beter inderdaad, grappig om achteraf pas in te zien wat nu het probleem was, ik liep gisteren echt even met mijn ziel onder mijn arm enzo

Hebben we de afgelopen dagen eigenlijk nog gehoord van Wupwup?

En hiero zijn de krampen in elk geval wat afgezakt tot vooral veel harde buiken en af en toe kramp, dus da's wel mooi. Kan ik toch nog even die laatste dingen enzo En over de slijmprop hoef ik écht niet meer te twijfelen, wat een ranzig ding zeg!
3!
  maandag 23 november 2009 @ 11:46:44 #17
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74934972
Vlindur, wat een geweldig leuk nieuws, gefeliciteerd!! En ja, die harde buiken heb ik de laatste zoveel weken ook te pas en te onpas, lekker rustigaan doen!
3!
pi_74935040
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:46 schreef Incantrix het volgende:
Vlindur, wat een geweldig leuk nieuws, gefeliciteerd!! En ja, die harde buiken heb ik de laatste zoveel weken ook te pas en te onpas, lekker rustigaan doen!
Dank je wel! En rustig aan doe ik! Woensdag laatste werkdag. En dan is het klaar!

En jij succes he! Ik ga je lange verhalen missen hier
pi_74935346
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:44 schreef Incantrix het volgende:
Lang verhaal
Tof idee van die koekjes!

En wat moeten we hier inderdaad zonder jouw mooie lange verhalen. Hup, benen over elkaar, je wacht nog maar een paar maandjes
pi_74935400
Als het zo aanhoudt zou ik aan het einde van de middag oid de vlos even bellen incantrix
Ben héél benieuwd of je de afspraak van donderdag nog gaat redden

Mijn hormonen hebben net fluitend mijn huis opgeruimd en gezogen relaxed! Daar zat ik op te wachten.
Eén nadeel: hoewel mijn hormonen het huis hebben gedaan heb ik nu overal pijn

Oeh, de kraamzorgmevrouw komt straks En het kraampakket is net ook gebracht (zat o.a een pittenzak in, olé!)
pi_74935401
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:00 schreef DJRandall het volgende:

[..]

En wat moeten we hier inderdaad zonder jouw mooie lange verhalen. Hup, benen over elkaar, je wacht nog maar een paar maandjes

Puik plan!
pi_74935412
Ik vind dat Incantrix hier iig moet blijven tot wij allemaal bevallen zijn hoor
Dan maar zonder baby in buik meeposten
  maandag 23 november 2009 @ 12:08:47 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74935511
Ik heb al en tijdje een soort van uitslag. Eerst in 1 lies, toen bovenaan mijn buik en nu is dat zich aan het uitspreiden over mijn hele buik. En het jeukt

merk trouwens dat ik de laatste tijd wat minder reageer op iedereen, maar dat is niks persoonlijks. Zit even een beetje in een coconnetje. Zal over een paar dagen wel weer over zijn
pi_74935516
hey Trixje; bedankt; lief van je (zoals altijd eigenlijk)

en als jij je nog goed voelt en het voor rust in je hoofd zorgt; dan ga je lekker samen nog even naar de Ikea.. misschien is het juist wel erg lekker om dr even uit te zijn...
(en nesteldrang doe je echt niets tegen....)

Ik zal zo ook nog eens mijn lijst van de kraamzorg checken of ik alles nu ECHT ECHT ECHT in huis heb..

Alle dames bedankt voor het medeleven en het aanhoren van mijn verhaal; fijn dat jullie allemaal zo lief zijn hier...
pi_74935543
Asy Vandaag is ook echt een dag om in een coconnetje te kruipen. Donker en nat buiten.....
pi_74935546
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:08 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb al en tijdje een soort van uitslag. Eerst in 1 lies, toen bovenaan mijn buik en nu is dat zich aan het uitspreiden over mijn hele buik. En het jeukt

merk trouwens dat ik de laatste tijd wat minder reageer op iedereen, maar dat is niks persoonlijks. Zit even een beetje in een coconnetje. Zal over een paar dagen wel weer over zijn
en dat gevoel ken ik wel asy; ik heb dat soms ook een paar dagen en moet je je vooral niet schuldig over voelen... het is juist heeeeeel belangrijk dat je het allerallerallerbeste voor jezelf en je beebje zorgt en daaraan denkt.. de rest komt vanzelf wel weer.
pi_74935651
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:10 schreef DJRandall het volgende:
Asy Vandaag is ook echt een dag om in een coconnetje te kruipen. Donker en nat buiten.....
* mee eens is... wat een stom weer, dan zou je eigenlijk gewoon in bed moeten blijven liggen

BJ, hoop dat je zus zich snel wat beter gaat voelen maar ga jij je nou alsjeblieft niet schuldig voelen joh, jij hebt ook even andere dingen te doen of juist te laten. Maar inderdaad meeleven is wat je wel kan doen en waar ze waarschijnlijk ook wel behoefte aan heeft. Sterkte meis!

Freecell, wat fijn van je hormonen, maar niet leuk van je lijf nu. erop! Mijn hormonen zouden dat juist ook es moeten doen, maar die liggen alleen maar lam voor de pc/tv/op de bank... en schoonmaken of opruimen ho maar...

Vlindur, wat leuk van je vriendinnen en wat fijn ook dat jouw buikpijn is weggezakt (samen met Tinus)...
  maandag 23 november 2009 @ 12:31:05 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74936006
Is vandaag inderdaad coconnetjes dag

Heb een vraagje die wellicht wat naief over kan komen, zeker omdat het hier al m'n vijfde zwangerschap betreft.

Gaat ochtendmisselijkheid doorgaans gepaard met enige duizeligheid? (wat onvast op de beentjes) Ik heb de vorige keren helemaal geen last van misselijkheid gehad, ja af en toe in vlagen maar nu heb ik een constante misselijkheid met vlagen waarbij m'n hoofd een beetje lijkt te tollen... Ik probeer erachter te komen of het gewoon ochtendmisselijkheid is of wellicht weer een griepje ofzo...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74936235
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef flugeltje het volgende:

Heb een vraagje die wellicht wat naief over kan komen, zeker omdat het hier al m'n vijfde zwangerschap betreft.

Gaat ochtendmisselijkheid doorgaans gepaard met enige duizeligheid? (wat onvast op de beentjes) Ik heb de vorige keren helemaal geen last van misselijkheid gehad, ja af en toe in vlagen maar nu heb ik een constante misselijkheid met vlagen waarbij m'n hoofd een beetje lijkt te tollen... Ik probeer erachter te komen of het gewoon ochtendmisselijkheid is of wellicht weer een griepje ofzo...
Heb je misschien een lage bloeddruk? Dan zou de misselijkheid je wel duizelig kunnen maken...

Zo, ik ben thuis met kop thee en tosti. En het licht aan, dat is erg.....
  maandag 23 november 2009 @ 12:40:19 #30
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74936261
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef flugeltje het volgende:

Jup, hoort erbij

Door de hormonen worden je vaten wat wijder, om alvast ruimte te maken voor de 1,5 liter extra bloed die gaandeweg wordt geproduceerd, maar in het begin geeft dat vooral een lage bloeddruk, met duizeligheid e.d. tot gevolg

je bent gewoon echt zwanger van een plakkertje!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 23 november 2009 @ 12:45:44 #31
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74936421
Het klinkt wel positief he?

Het draaierige is wat minder tof, maar bij de misselijkheid heb ik af en toe wel een glimlach. Ik hoef er overigens (nog) niet van over te geven. Eten helpt trouwens ook, ik merk dat het erger wordt naarmate ik langer niet gegeten heb.

En wat is het idd kloteweer DJRandall, ben vanochtend gewoon tot tien uur in bed blijven liggen, veel te donker om fris en fruitig op te staan. Zit nu ook met het licht aan in de keuken, dat is toch de lichtste ruimte in huis...
  maandag 23 november 2009 @ 12:58:15 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74936744
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:45 schreef flugeltje het volgende:
Het klinkt wel positief he?

Het draaierige is wat minder tof, maar bij de misselijkheid heb ik af en toe wel een glimlach. Ik hoef er overigens (nog) niet van over te geven. Eten helpt trouwens ook, ik merk dat het erger wordt naarmate ik langer niet gegeten heb.

En wat is het idd kloteweer DJRandall, ben vanochtend gewoon tot tien uur in bed blijven liggen, veel te donker om fris en fruitig op te staan. Zit nu ook met het licht aan in de keuken, dat is toch de lichtste ruimte in huis...
Ik had door het hele huis (en in mijn werktas) overal crackertjes liggen. Elke 2 uur (ongeveer) at ik er een paar. Dat hielp tegen de misselijkheid.
pi_74936765
ben ik ook ff weer

heb mijn nesteldrang de laatste week ook slecht onder controle en heb net de woonkamer, slaapkamer en kledingkamer gesopt...
nu nog even een half uurtje relaxen voordat ik richting VK ga... en dan doe ik de rest van de dag niets nuttigs meer...
uh o ja, was ff vergeten, heb de was nog aangezet; dus daar ga ik nog wel ff meer verder.....

@Flugeltje; dat duizelen had ik de eerste weken ook veel last van... enige wat daar een beetje tegen helpt is een beetje voorzichtig zijn met snelle bewegingen en snel opstaan enzo...

ga straks in het ziekenhuis nog ff wat kaartje scoren;
ff eentje naar mijn zus sturen.. vind ze vast erg fijn, eentje voor mijn vader (die is morgen jarig) en voor een anesthesist bij ons in het ziekenhuis (slecht nieuws)....
en misschien dat ik ff een voorraadje insla...
(zodat ik gewoon kaartje kan sturen als dr weer eens wat is... )
pi_74936786
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:19 schreef Incantrix het volgende:
Reintji, trouwens, als ik het goed begrijp zijn jullie nog 'in den vreemde'.. Ik neem aan dat je vriendin ook nog in het ziekenhuis ligt? Hoe werkt dat verder? Worden jullie pas op het vliegtuig naar huis gezet op het moment dat je beebjes normaalgesproken ontslagen zouden worden uit het ziekenhuis, of gaat dat eerder met een speciale vlucht o.i.d.? Lijkt me in beide gevallen heftig, ik zal aan jullie denken!
Dank allen voor de felicitaties!

Vriendin is vrijdag al ontslagen (dinsdag keizersnede ). Zitten nu in een hotel. In principe worden de kinderen hier geregistreerd, dat regelt een aan de kliniek verbonden notaris voor ons. Hopelijk krijgen we de papieren dinsdag al terug. Dan moet ik langs de Ambassade om een nood paspoort of een "laisser passer" te regelen. De colombiaanse nationaliteit laten we schieten. Wanneer de tweeling sterk genoeg is gaan we gewoon met een lijnvlucht terug naar NL. Dat kan wel 6 weken duren.
pi_74936815
Ik merk nog helemaal niets! Ja, mijn buik is iets harder, lijkt wel, en heel soms dat licht duizelige. Maar niet misselijk, geen zere tieten, niets. Alleen niet ongesteld en een positieve test. Maar ik wacht mijn echo af. Dan pas durf ik hier echt te posten. Deze post telt dus eigenlijk niet.
pi_74936884
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:20 schreef sombie het volgende:
Ik merk nog helemaal niets! Ja, mijn buik is iets harder, lijkt wel, en heel soms dat licht duizelige. Maar niet misselijk, geen zere tieten, niets. Alleen niet ongesteld en een positieve test. Maar ik wacht mijn echo af. Dan pas durf ik hier echt te posten. Deze post telt dus eigenlijk niet.
en toch ga ik je feliciteren en alvast welkom heten...
  maandag 23 november 2009 @ 13:29:05 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74936956
quote:
ik post hier ook slechts af en toe mee en wil zéker nog niet in de OP, eerst maar eens wat meer zekerheid.
pi_74936957
Haha, ik doe lekker mee met de alvast-felicitatea voor sombie je hoeft echt geen misselijkheid en zere tieten te hebben hoor! Streepjes en geen ongesteldheid tellen genoeg!
pi_74937147
quote:
HALLOOOOOOOOO! WELKOM!

Kraamzorg-intake is weer weg. Is lang geweest, erg gezellig iemand
Ik: blabla bekkenklachten blabla
Zij: heb je een fysio?
Ik: yeps
Zij: *schrijft 10 extra uren kraamzorg op* En als je geen extra uren wilt hebben ag je haar ook gewoon eerder wegsturen hoor

Yay!
pi_74937150
Jeej Sombie

Zachtjes gefeliciteerd dan
pi_74937479
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef amaranta het volgende:
Minniemin, wij zaten in de katjeskelder in Oosterhout.
Als ik had geweten dat jij in Breda woont dan hadden we een minimeet kunnen houden haha.
Ik heb het hele weekend liggen slapen Dus die minimeet was waarschijnlijk niet gelukt

Sombie, stiekem alvast een beetje gefeliciteerd!
pi_74938044
ik kom nog ff jompelen voordat ik ga relaxen;
mijn bloeddruk is gezakt!!! heeeeeel goed gezakt; rust doet het goed! 117/76 jeujjjjj
wel een kg in een week aangekomen

en de VK denkt dat wij een nogal lang kindje krijgen..is ook niet zo vreemd; ik ben 185 cm en vriendlief 194 cm... volgende week liggingsecho
pi_74938147
Oh super BJ!

Mijn post is helaas verloren gegaan doordat fok er ineens weer uitlag....

Anyway... kinderwagen, babybadset en box zijn eindelijk gearriveerd. Slechts om 13.50 uur.... ben dus maar thuis aan het werk, want naar de zaak gaan had weinig zin meer.
pi_74938213
Goed bezig BJ, helemaal top dat je bloeddruk zo is gezakt. En met jullie lengtes zou het inderdaad niet zo gek zijn als jullie kindje wat langer is/wordt dan normaal. Wel leuk ook die liggingsecho volgende week... nog effe spieken is nooit weg.

Happy, fijn dat de boel is gearriveerd, wordt het allemaal nog weer een stapje echter allemaal.
  maandag 23 november 2009 @ 15:27:09 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74938452
BJ, wat goehoed!

Ik verwacht ook geen 9-ponder bij ons. Wij waren allebei maar 6 pond bij geboorte en we zijn niet zo groot. Ik ben 1.65 en manlief is 1.76.

en voor happy ook een omdat de spulletjes binnen zijn. Sta je er al naast te zwijmelen?
pi_74938778
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:27 schreef Asyniur het volgende:
en voor happy ook een omdat de spulletjes binnen zijn. Sta je er al naast te zwijmelen?
Hahaha, ben aan de tafel aan het werk en mijn ogen dwalen steeds af naar de hal waar de dozen staan. Gelukkig zijn ze te groot en te zwaar om te uit te pakken, dus moet tot vanavond wachten als thuis komt en dan moet ik ook nog naar de pufclub vanavond, dus vrees dat het pas morgen wordt maar stiekem kijken doe ik wel straks
  maandag 23 november 2009 @ 15:45:11 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74939058
Ik moet elke dag even kijken naar de wieg (die gedemonteerd en geschuurd in de garage staat )
pi_74939260
Oooh, happy wat een lekker idee he. Dat al die dozen er nu zijn. Ik zou stiekem alles al uitpakken en inelkaar zetten.

Sorry, ik meld me hier veel te weinig. Maar bij deze . Mijn zus is nu druk aan het bevallen dus ik ben helemaal hyper.
Ze had een beetje last van hoge bloeddruk laatste weken en eiwit in urine dus het is nog spannend allemaal.

Met mij zelf verder alles goed trouwens; af en toe wat moe en ik moet echt mijn rustmomenten pakken . Maar ik trek het nog steeds goed.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_74939451
oehh spannend Flower!

voor de bloeddruk van BJ
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74939749
hey hoi flowerbox, da's idd lang geleden. Spannend hoor, je zus aan het bevallen. En voor jou schiet het ook al op. Neem je rust en als je je slaap kunt pakken, moet het goed komen.

Ok, de reistas en voetenzak zijn inmiddels uit de zak (te super!) en de kleur is precies zoals ik hoopte, de rest zit dicht in dozen dus daar waag ik me niet aan maar over een klein uurtje is marky thuis dus dan kan hij meteen aan de slag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')