en dat gevoel ken ik wel asy; ik heb dat soms ook een paar dagen en moet je je vooral niet schuldig over voelen... het is juist heeeeeel belangrijk dat je het allerallerallerbeste voor jezelf en je beebje zorgt en daaraan denkt.. de rest komt vanzelf wel weer.quote:Op maandag 23 november 2009 12:08 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb al en tijdje een soort van uitslag. Eerst in 1 lies, toen bovenaan mijn buik en nu is dat zich aan het uitspreiden over mijn hele buik. En het jeukt![]()
merk trouwens dat ik de laatste tijd wat minder reageer op iedereen, maar dat is niks persoonlijks. Zit even een beetje in een coconnetje. Zal over een paar dagen wel weer over zijn![]()
* mee eens is... wat een stom weer, dan zou je eigenlijk gewoon in bed moeten blijven liggenquote:Op maandag 23 november 2009 12:10 schreef DJRandall het volgende:
AsyVandaag is ook echt een dag om in een coconnetje te kruipen. Donker en nat buiten.....
Heb je misschien een lage bloeddruk? Dan zou de misselijkheid je wel duizelig kunnen maken...quote:Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef flugeltje het volgende:
Is vandaag inderdaad coconnetjes dag
Heb een vraagje die wellicht wat naief over kan komen, zeker omdat het hier al m'n vijfde zwangerschap betreft.
Gaat ochtendmisselijkheid doorgaans gepaard met enige duizeligheid? (wat onvast op de beentjes) Ik heb de vorige keren helemaal geen last van misselijkheid gehad, ja af en toe in vlagen maar nu heb ik een constante misselijkheid met vlagen waarbij m'n hoofd een beetje lijkt te tollen... Ik probeer erachter te komen of het gewoon ochtendmisselijkheid is of wellicht weer een griepje ofzo...
Jup, hoort erbijquote:Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef flugeltje het volgende:
Is vandaag inderdaad coconnetjes dag
Heb een vraagje die wellicht wat naief over kan komen, zeker omdat het hier al m'n vijfde zwangerschap betreft.
Gaat ochtendmisselijkheid doorgaans gepaard met enige duizeligheid? (wat onvast op de beentjes) Ik heb de vorige keren helemaal geen last van misselijkheid gehad, ja af en toe in vlagen maar nu heb ik een constante misselijkheid met vlagen waarbij m'n hoofd een beetje lijkt te tollen... Ik probeer erachter te komen of het gewoon ochtendmisselijkheid is of wellicht weer een griepje ofzo...
Ik had door het hele huis (en in mijn werktas) overal crackertjes liggen. Elke 2 uur (ongeveer) at ik er een paar. Dat hielp tegen de misselijkheid.quote:Op maandag 23 november 2009 12:45 schreef flugeltje het volgende:
Het klinkt wel positief he?
Het draaierige is wat minder tof, maar bij de misselijkheid heb ik af en toe wel een glimlach. Ik hoef er overigens (nog) niet van over te geven. Eten helpt trouwens ook, ik merk dat het erger wordt naarmate ik langer niet gegeten heb.
En wat is het idd kloteweer DJRandall, ben vanochtend gewoon tot tien uur in bed blijven liggen, veel te donker om fris en fruitig op te staan. Zit nu ook met het licht aan in de keuken, dat is toch de lichtste ruimte in huis...
Dank allen voor de felicitaties!quote:Op maandag 23 november 2009 08:19 schreef Incantrix het volgende:
Reintji, trouwens, als ik het goed begrijp zijn jullie nog 'in den vreemde'.. Ik neem aan dat je vriendin ook nog in het ziekenhuis ligt? Hoe werkt dat verder? Worden jullie pas op het vliegtuig naar huis gezet op het moment dat je beebjes normaalgesproken ontslagen zouden worden uit het ziekenhuis, of gaat dat eerder met een speciale vlucht o.i.d.? Lijkt me in beide gevallen heftig, ik zal aan jullie denken!
en toch ga ik je feliciterenquote:Op maandag 23 november 2009 13:20 schreef sombie het volgende:
Ik merk nog helemaal niets! Ja, mijn buik is iets harder, lijkt wel, en heel soms dat licht duizelige. Maar niet misselijk, geen zere tieten, niets. Alleen niet ongesteld en een positieve test. Maar ik wacht mijn echo af. Dan pas durf ik hier echt te posten. Deze post telt dus eigenlijk niet.![]()
ik post hier ook slechts af en toe mee en wil zéker nog niet in de OP, eerst maar eens wat meer zekerheid.quote:Op maandag 23 november 2009 13:20 schreef sombie het volgende:
Ik merk nog helemaal niets! Ja, mijn buik is iets harder, lijkt wel, en heel soms dat licht duizelige. Maar niet misselijk, geen zere tieten, niets. Alleen niet ongesteld en een positieve test. Maar ik wacht mijn echo af. Dan pas durf ik hier echt te posten. Deze post telt dus eigenlijk niet.![]()
HALLOOOOOOOOO! WELKOM!quote:Op maandag 23 november 2009 13:20 schreef sombie het volgende:
Ik heb het hele weekend liggen slapenquote:Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef amaranta het volgende:
Minniemin, wij zaten in de katjeskelder in Oosterhout.
Als ik had geweten dat jij in Breda woont dan hadden we een minimeet kunnen houden haha.
Hahaha, ben aan de tafel aan het werk en mijn ogen dwalen steeds af naar de hal waar de dozen staan. Gelukkig zijn ze te groot en te zwaar om te uit te pakken, dus moet tot vanavond wachten alsquote:Op maandag 23 november 2009 15:27 schreef Asyniur het volgende:
en voor happy ook eenomdat de spulletjes binnen zijn. Sta je er al naast te zwijmelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |