abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74935546
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:08 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb al en tijdje een soort van uitslag. Eerst in 1 lies, toen bovenaan mijn buik en nu is dat zich aan het uitspreiden over mijn hele buik. En het jeukt

merk trouwens dat ik de laatste tijd wat minder reageer op iedereen, maar dat is niks persoonlijks. Zit even een beetje in een coconnetje. Zal over een paar dagen wel weer over zijn
en dat gevoel ken ik wel asy; ik heb dat soms ook een paar dagen en moet je je vooral niet schuldig over voelen... het is juist heeeeeel belangrijk dat je het allerallerallerbeste voor jezelf en je beebje zorgt en daaraan denkt.. de rest komt vanzelf wel weer.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74935651
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:10 schreef DJRandall het volgende:
Asy Vandaag is ook echt een dag om in een coconnetje te kruipen. Donker en nat buiten.....
* mee eens is... wat een stom weer, dan zou je eigenlijk gewoon in bed moeten blijven liggen

BJ, hoop dat je zus zich snel wat beter gaat voelen maar ga jij je nou alsjeblieft niet schuldig voelen joh, jij hebt ook even andere dingen te doen of juist te laten. Maar inderdaad meeleven is wat je wel kan doen en waar ze waarschijnlijk ook wel behoefte aan heeft. Sterkte meis!

Freecell, wat fijn van je hormonen, maar niet leuk van je lijf nu. erop! Mijn hormonen zouden dat juist ook es moeten doen, maar die liggen alleen maar lam voor de pc/tv/op de bank... en schoonmaken of opruimen ho maar...

Vlindur, wat leuk van je vriendinnen en wat fijn ook dat jouw buikpijn is weggezakt (samen met Tinus)...
  maandag 23 november 2009 @ 12:31:05 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74936006
Is vandaag inderdaad coconnetjes dag

Heb een vraagje die wellicht wat naief over kan komen, zeker omdat het hier al m'n vijfde zwangerschap betreft.

Gaat ochtendmisselijkheid doorgaans gepaard met enige duizeligheid? (wat onvast op de beentjes) Ik heb de vorige keren helemaal geen last van misselijkheid gehad, ja af en toe in vlagen maar nu heb ik een constante misselijkheid met vlagen waarbij m'n hoofd een beetje lijkt te tollen... Ik probeer erachter te komen of het gewoon ochtendmisselijkheid is of wellicht weer een griepje ofzo...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74936235
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef flugeltje het volgende:

Heb een vraagje die wellicht wat naief over kan komen, zeker omdat het hier al m'n vijfde zwangerschap betreft.

Gaat ochtendmisselijkheid doorgaans gepaard met enige duizeligheid? (wat onvast op de beentjes) Ik heb de vorige keren helemaal geen last van misselijkheid gehad, ja af en toe in vlagen maar nu heb ik een constante misselijkheid met vlagen waarbij m'n hoofd een beetje lijkt te tollen... Ik probeer erachter te komen of het gewoon ochtendmisselijkheid is of wellicht weer een griepje ofzo...
Heb je misschien een lage bloeddruk? Dan zou de misselijkheid je wel duizelig kunnen maken...

Zo, ik ben thuis met kop thee en tosti. En het licht aan, dat is erg.....
  maandag 23 november 2009 @ 12:40:19 #30
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74936261
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef flugeltje het volgende:

Jup, hoort erbij

Door de hormonen worden je vaten wat wijder, om alvast ruimte te maken voor de 1,5 liter extra bloed die gaandeweg wordt geproduceerd, maar in het begin geeft dat vooral een lage bloeddruk, met duizeligheid e.d. tot gevolg

je bent gewoon echt zwanger van een plakkertje!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 23 november 2009 @ 12:45:44 #31
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74936421
Het klinkt wel positief he?

Het draaierige is wat minder tof, maar bij de misselijkheid heb ik af en toe wel een glimlach. Ik hoef er overigens (nog) niet van over te geven. Eten helpt trouwens ook, ik merk dat het erger wordt naarmate ik langer niet gegeten heb.

En wat is het idd kloteweer DJRandall, ben vanochtend gewoon tot tien uur in bed blijven liggen, veel te donker om fris en fruitig op te staan. Zit nu ook met het licht aan in de keuken, dat is toch de lichtste ruimte in huis...
  maandag 23 november 2009 @ 12:58:15 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74936744
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:45 schreef flugeltje het volgende:
Het klinkt wel positief he?

Het draaierige is wat minder tof, maar bij de misselijkheid heb ik af en toe wel een glimlach. Ik hoef er overigens (nog) niet van over te geven. Eten helpt trouwens ook, ik merk dat het erger wordt naarmate ik langer niet gegeten heb.

En wat is het idd kloteweer DJRandall, ben vanochtend gewoon tot tien uur in bed blijven liggen, veel te donker om fris en fruitig op te staan. Zit nu ook met het licht aan in de keuken, dat is toch de lichtste ruimte in huis...
Ik had door het hele huis (en in mijn werktas) overal crackertjes liggen. Elke 2 uur (ongeveer) at ik er een paar. Dat hielp tegen de misselijkheid.
pi_74936765
ben ik ook ff weer

heb mijn nesteldrang de laatste week ook slecht onder controle en heb net de woonkamer, slaapkamer en kledingkamer gesopt...
nu nog even een half uurtje relaxen voordat ik richting VK ga... en dan doe ik de rest van de dag niets nuttigs meer...
uh o ja, was ff vergeten, heb de was nog aangezet; dus daar ga ik nog wel ff meer verder.....

@Flugeltje; dat duizelen had ik de eerste weken ook veel last van... enige wat daar een beetje tegen helpt is een beetje voorzichtig zijn met snelle bewegingen en snel opstaan enzo...

ga straks in het ziekenhuis nog ff wat kaartje scoren;
ff eentje naar mijn zus sturen.. vind ze vast erg fijn, eentje voor mijn vader (die is morgen jarig) en voor een anesthesist bij ons in het ziekenhuis (slecht nieuws)....
en misschien dat ik ff een voorraadje insla...
(zodat ik gewoon kaartje kan sturen als dr weer eens wat is... )
pi_74936786
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:19 schreef Incantrix het volgende:
Reintji, trouwens, als ik het goed begrijp zijn jullie nog 'in den vreemde'.. Ik neem aan dat je vriendin ook nog in het ziekenhuis ligt? Hoe werkt dat verder? Worden jullie pas op het vliegtuig naar huis gezet op het moment dat je beebjes normaalgesproken ontslagen zouden worden uit het ziekenhuis, of gaat dat eerder met een speciale vlucht o.i.d.? Lijkt me in beide gevallen heftig, ik zal aan jullie denken!
Dank allen voor de felicitaties!

Vriendin is vrijdag al ontslagen (dinsdag keizersnede ). Zitten nu in een hotel. In principe worden de kinderen hier geregistreerd, dat regelt een aan de kliniek verbonden notaris voor ons. Hopelijk krijgen we de papieren dinsdag al terug. Dan moet ik langs de Ambassade om een nood paspoort of een "laisser passer" te regelen. De colombiaanse nationaliteit laten we schieten. Wanneer de tweeling sterk genoeg is gaan we gewoon met een lijnvlucht terug naar NL. Dat kan wel 6 weken duren.
pi_74936815
Ik merk nog helemaal niets! Ja, mijn buik is iets harder, lijkt wel, en heel soms dat licht duizelige. Maar niet misselijk, geen zere tieten, niets. Alleen niet ongesteld en een positieve test. Maar ik wacht mijn echo af. Dan pas durf ik hier echt te posten. Deze post telt dus eigenlijk niet.
pi_74936884
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:20 schreef sombie het volgende:
Ik merk nog helemaal niets! Ja, mijn buik is iets harder, lijkt wel, en heel soms dat licht duizelige. Maar niet misselijk, geen zere tieten, niets. Alleen niet ongesteld en een positieve test. Maar ik wacht mijn echo af. Dan pas durf ik hier echt te posten. Deze post telt dus eigenlijk niet.
en toch ga ik je feliciteren en alvast welkom heten...
  maandag 23 november 2009 @ 13:29:05 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74936956
quote:
ik post hier ook slechts af en toe mee en wil zéker nog niet in de OP, eerst maar eens wat meer zekerheid.
pi_74936957
Haha, ik doe lekker mee met de alvast-felicitatea voor sombie je hoeft echt geen misselijkheid en zere tieten te hebben hoor! Streepjes en geen ongesteldheid tellen genoeg!
pi_74937147
quote:
HALLOOOOOOOOO! WELKOM!

Kraamzorg-intake is weer weg. Is lang geweest, erg gezellig iemand
Ik: blabla bekkenklachten blabla
Zij: heb je een fysio?
Ik: yeps
Zij: *schrijft 10 extra uren kraamzorg op* En als je geen extra uren wilt hebben ag je haar ook gewoon eerder wegsturen hoor

Yay!
pi_74937150
Jeej Sombie

Zachtjes gefeliciteerd dan
pi_74937479
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef amaranta het volgende:
Minniemin, wij zaten in de katjeskelder in Oosterhout.
Als ik had geweten dat jij in Breda woont dan hadden we een minimeet kunnen houden haha.
Ik heb het hele weekend liggen slapen Dus die minimeet was waarschijnlijk niet gelukt

Sombie, stiekem alvast een beetje gefeliciteerd!
pi_74938044
ik kom nog ff jompelen voordat ik ga relaxen;
mijn bloeddruk is gezakt!!! heeeeeel goed gezakt; rust doet het goed! 117/76 jeujjjjj
wel een kg in een week aangekomen

en de VK denkt dat wij een nogal lang kindje krijgen..is ook niet zo vreemd; ik ben 185 cm en vriendlief 194 cm... volgende week liggingsecho
pi_74938147
Oh super BJ!

Mijn post is helaas verloren gegaan doordat fok er ineens weer uitlag....

Anyway... kinderwagen, babybadset en box zijn eindelijk gearriveerd. Slechts om 13.50 uur.... ben dus maar thuis aan het werk, want naar de zaak gaan had weinig zin meer.
pi_74938213
Goed bezig BJ, helemaal top dat je bloeddruk zo is gezakt. En met jullie lengtes zou het inderdaad niet zo gek zijn als jullie kindje wat langer is/wordt dan normaal. Wel leuk ook die liggingsecho volgende week... nog effe spieken is nooit weg.

Happy, fijn dat de boel is gearriveerd, wordt het allemaal nog weer een stapje echter allemaal.
  maandag 23 november 2009 @ 15:27:09 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74938452
BJ, wat goehoed!

Ik verwacht ook geen 9-ponder bij ons. Wij waren allebei maar 6 pond bij geboorte en we zijn niet zo groot. Ik ben 1.65 en manlief is 1.76.

en voor happy ook een omdat de spulletjes binnen zijn. Sta je er al naast te zwijmelen?
pi_74938778
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:27 schreef Asyniur het volgende:
en voor happy ook een omdat de spulletjes binnen zijn. Sta je er al naast te zwijmelen?
Hahaha, ben aan de tafel aan het werk en mijn ogen dwalen steeds af naar de hal waar de dozen staan. Gelukkig zijn ze te groot en te zwaar om te uit te pakken, dus moet tot vanavond wachten als thuis komt en dan moet ik ook nog naar de pufclub vanavond, dus vrees dat het pas morgen wordt maar stiekem kijken doe ik wel straks
  maandag 23 november 2009 @ 15:45:11 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74939058
Ik moet elke dag even kijken naar de wieg (die gedemonteerd en geschuurd in de garage staat )
pi_74939260
Oooh, happy wat een lekker idee he. Dat al die dozen er nu zijn. Ik zou stiekem alles al uitpakken en inelkaar zetten.

Sorry, ik meld me hier veel te weinig. Maar bij deze . Mijn zus is nu druk aan het bevallen dus ik ben helemaal hyper.
Ze had een beetje last van hoge bloeddruk laatste weken en eiwit in urine dus het is nog spannend allemaal.

Met mij zelf verder alles goed trouwens; af en toe wat moe en ik moet echt mijn rustmomenten pakken . Maar ik trek het nog steeds goed.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_74939451
oehh spannend Flower!

voor de bloeddruk van BJ
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74939749
hey hoi flowerbox, da's idd lang geleden. Spannend hoor, je zus aan het bevallen. En voor jou schiet het ook al op. Neem je rust en als je je slaap kunt pakken, moet het goed komen.

Ok, de reistas en voetenzak zijn inmiddels uit de zak (te super!) en de kleur is precies zoals ik hoopte, de rest zit dicht in dozen dus daar waag ik me niet aan maar over een klein uurtje is marky thuis dus dan kan hij meteen aan de slag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')