abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:37:58 #26
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75051717
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben wel ineens allergisch voor katten
Dat had ik tijdens de vorige zwangerschap ook
Bij onze poezel valt het mee, die haart ook vrijwel niet uit, maar zodra ik in een huis met vreemde katten kom is het tranen en niezen
Oja, dit ook!
Ik ben altijd wel allergisch voor katten maar voor de zwangerschap kon ik prima op visite bij iemand met een kat. Pas na een paar uur kreeg ik dan last.
Nu kan ik nog geen 5 minuten bij iemand zijn met kat en dan beginnen mijn ogen en neus al te jeuken.
Zelfs als iemand een kat heeft en daar fervent mee kroelt en hij/zij komt dan bij mij op visite dan merk ik het meteen aan mijn ogen/neus...

Davinia, ik heb het zittend op de bank uitgesorteerd. Allemaal hoopjes kleine en grotere kleding over de bank
pi_75051878
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ook sinds de vorige zwangerschap, maar hier is het echt blijvend.
hier was het tussendoor weer weg Dus ik heb goede hoop!
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef amaranta het volgende:
Is het raar... dat ik al wel alle enveloppen heb geschreven, maar dat ik de postzegels er niet op durf te plakken?
Juh
pi_75051926
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef DaviniaHR het volgende:
zijn lijnloos en meimeltje al gespot vandaag?

--

(zullen we trouwens een topic openen waarin we lekker kunnen bashen op alle redenen waarom zwanger zijn helemaal niet leuk is? )
Ja hoor, was eindelijk een keertje vroeg op Maar uhm heb toch nog geen meldplicht... volgende week pas hoor (Wel lief dat je aan me denkt )
Miemeltje gaf laatst toch al een keer aan dat ze niet zoveel tijd had/heeft om te kunnen posten? Hoop natuurlijk wel dat ze de beeb komt melden, dat hoort er toch wel bij...

Oh en een speciaal topic... ik zeg gewoon lekker hier spuien, dat hoort er namelijk ook gewoon bij (bij de zwangerschap)... het is niet altijd alleen maar rozegeur en maneschijn.
pi_75052133
Amaranta ik was de postzegels straal vergeten. Enveloppen wel geschreven al maar geen postzegels gekocht nog, gelijk op het lijstje erbij geschreven.
pi_75052220
nog even terugkomend op de kwestie "hormonen", ik heb gister wel bij de colportagedude van nuon enig zwaar taalgebruik toegepast (rot op lul! is de vriendelijke versie....)

dude belt aan. ik doe open, zie die gast staan, hij begint met "dag mevrouw" waarop ik hem afkap en op de "geen colportage sticker" wijs en ik krijg een "nou, u bent al klant bij ons hoor, zal ik dan maar opschrijven dat u niet langer van onze diensten gebruik wenst te maken?" en toen werd het me redelijk rood voor ogen. het was al een kutdag en dan zo'n onbeschofte jork aan de deur. en nee, we zijn geen klant bij nuon en dat zal ik nu van zn lang zal ze leven niet worden ook. dude mocht blij zijn dat ik niks beet had, ik was aan het koken en ik had het geheid naar zn kop gesmeten...
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75052985
Hoi,

Na een jaar lurken mag ik mij nu hier ook melden volgens mij.
Ik heb vanochtend twee testjes gedaan en er kwam bij allebei een plusje, zwanger dus.
Aan de ene kant ben ik echt superblij ermee en het is nog heel onwerkelijk maar zo leuk om met mijn man erover te praten. Aan de andere kant is ons huis te klein en heb ik 2 weken geleden gehoord dat mijn jaarcontract niet wordt verlengd. (loopt eind juli af)

Voor de rest niet echt zwangerschapverschijnselen. Zere borsten, maar heb ik ook als ik ongesteld moet worden en ik was misselijk maar kan ook komen door de zenuwen
Ik voel me er echt heel rustig onder terwijl ik altijd dacht dat ik gillend van blijdschap rondjes zou rennen in huis.

En nu maar verder met studeren alsof er niets aan de hand is
pi_75053030
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
Amaranta ik was de postzegels straal vergeten. Enveloppen wel geschreven al maar geen postzegels gekocht nog, gelijk op het lijstje erbij geschreven.
koop dan decemberzegels!!
pi_75053059
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:53 schreef simmu het volgende:
nog even terugkomend op de kwestie "hormonen", ik heb gister wel bij de colportagedude van nuon enig zwaar taalgebruik toegepast (rot op lul! is de vriendelijke versie....)

dude belt aan. ik doe open, zie die gast staan, hij begint met "dag mevrouw" waarop ik hem afkap en op de "geen colportage sticker" wijs en ik krijg een "nou, u bent al klant bij ons hoor, zal ik dan maar opschrijven dat u niet langer van onze diensten gebruik wenst te maken?" en toen werd het me redelijk rood voor ogen. het was al een kutdag en dan zo'n onbeschofte jork aan de deur. en nee, we zijn geen klant bij nuon en dat zal ik nu van zn lang zal ze leven niet worden ook. dude mocht blij zijn dat ik niks beet had, ik was aan het koken en ik had het geheid naar zn kop gesmeten...
Irritant he, dat ze die sticker gewoon negeren. Hier tot 2 keer toe al. De volgende keer ga iker niet eens meer woorden aan vuil maken.
Deur open. Sticker aanwijst. Deur dicht.
pi_75053084
Gefeliciteerd SolaGratia (toffe username trouwens, hoe kom je daar nou op?)
pi_75053109
Ik ga ook december zegels plakken. Wel zo handig en goedkoop
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75053136
Gefeliciteerd Solagratia, welkom en geniet van je zwangerschap.

Ik ga even plat op de bank. Wervelwindje ligt eindelijk te slapen!
pi_75053238
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:16 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd SolaGratia (toffe username trouwens, hoe kom je daar nou op?)
Tnx!

Klinkt het je bekend in de oren? Ik ben christelijk (geref.) zodoende
pi_75053347
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:20 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Tnx!

Klinkt het je bekend in de oren? Ik ben christelijk (geref.) zodoende
zeer bekend
Ik krijg helemaal neiging om soli deo gloria en/of sola scriptura terug te roepen
pi_75053758
Solagratia welkom en natuurlijk gefeliciteerd met de streepjes!
pi_75054138
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

koop dan decemberzegels!!
Ik ben 12 januari uitgerekend, kan zo maar zijn dat hij nog 14 dagen langer blijft zitten, staat beetje stom om evt 26 januari nog kerstzegels te gebruiken
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:52:03 #41
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75054336
Gewoon via de Dymo labelwriter printen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_75054546
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:46 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Ik ben 12 januari uitgerekend, kan zo maar zijn dat hij nog 14 dagen langer blijft zitten, staat beetje stom om evt 26 januari nog kerstzegels te gebruiken
Dan moet je sowieso bijplakken, dus extra werk, dus niet handig

En ik heb al een week last van vreselijke hoofdpijn steeds. Vandaag is echt de slechtste dag tot nu toe. Ik word er ook nog eens misselijk van
Kom met op met dat speciale topic waar we mogen klagen over zwangerschapskwaaltjes

En welkom Solagratia en ik heb nog iemand voorbij zien komen, maar ben de naam vergeten

En nog * 3 voor ziggy * 3
pi_75054750
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:12 schreef Solagratia het volgende:
Hoi,

Na een jaar lurken mag ik mij nu hier ook melden volgens mij.
Ik heb vanochtend twee testjes gedaan en er kwam bij allebei een plusje, zwanger dus.
Aan de ene kant ben ik echt superblij ermee en het is nog heel onwerkelijk maar zo leuk om met mijn man erover te praten. Aan de andere kant is ons huis te klein en heb ik 2 weken geleden gehoord dat mijn jaarcontract niet wordt verlengd. (loopt eind juli af)

Voor de rest niet echt zwangerschapverschijnselen. Zere borsten, maar heb ik ook als ik ongesteld moet worden en ik was misselijk maar kan ook komen door de zenuwen
Ik voel me er echt heel rustig onder terwijl ik altijd dacht dat ik gillend van blijdschap rondjes zou rennen in huis.

En nu maar verder met studeren alsof er niets aan de hand is
Gefeliciteerd!

En welkom in onze topic
pi_75055412
Even nog een verlate felicitatie....Wupwup van harte gefeliciteerd met Emma
pi_75055455
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!!
pi_75055577
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:44 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Miemeltje gaf laatst toch al een keer aan dat ze niet zoveel tijd had/heeft om te kunnen posten? Hoop natuurlijk wel dat ze de beeb komt melden, dat hoort er toch wel bij...
Ik ben inderdaad geen trouwe poster, dus paar dagen niet gepost zegt niets Maar als de beeb er is komt het hier zeker wel 'redelijk' snel te staan

Maar hier helemaal geen nieuws eigenlijk. Denk dat het toch echt een decemberkindje gaat worden. Hij is nog niet ingedaald (zegt natuurlijk niets). Heb wel veel harde buiken 's avonds.
pi_75055710
Icantrix, je bent mama! Gefeliciteerd met je zoon Stef. Ik vind het een heel mooie naam
Je bevalling klinkt heftig zeg! Nu maar lekker uitrusten, je laten verwennen en genieten!!!!

Flugel, wat geweldig dat je weer zwanger bent Het lijkt me ook heel erg spannend voor je (jullie). Ik ga hard duimen dat deze beeb lekker blijft zitten

LLM's zet 'm op...!

Wupperdewup! Je bent óók mama geworden!!! Gefeliciteerd met je dochter Emma! Prachtige oerhollandse naam Ben benieuwd hoe de bevalling is verlopen...
Ook jij veel geluk gewenst en lekker genieten hoor!
#geen
pi_75055875
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:52 schreef sanger het volgende:
Gewoon via de Dymo labelwriter printen
Wat?
pi_75056221
Ow volgens mij had ik Incantrix ook nog niet gefeliciteerd....

Bij deze dus nog van harte gefeliciteerd met Stef!
Zag al een foto voorbij komen, mooi mannetje!!
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:04:36 #50
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75057061
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat?
Je kunt zelf postzegels printen via een Dymo Labelwriter.

http://www.tntpost.nl/zak(...)n/Digitalepostzegel/
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')