Oja, dit ook!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben wel ineens allergisch voor katten
Dat had ik tijdens de vorige zwangerschap ook
Bij onze poezel valt het mee, die haart ook vrijwel niet uit, maar zodra ik in een huis met vreemde katten kom is het tranen en niezen
hier was het tussendoor weer wegquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook sinds de vorige zwangerschap, maar hier is het echt blijvend.
Juhquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef amaranta het volgende:
Is het raar... dat ik al wel alle enveloppen heb geschreven, maar dat ik de postzegels er niet op durf te plakken?
Ja hoor, was eindelijk een keertje vroeg opquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef DaviniaHR het volgende:
zijn lijnloos en meimeltje al gespot vandaag?
--
(zullen we trouwens een topic openen waarin we lekker kunnen bashen op alle redenen waarom zwanger zijn helemaal niet leuk is? )
koop dan decemberzegels!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
Amaranta ik was de postzegels straal vergeten. Enveloppen wel geschreven al maar geen postzegels gekocht nog, gelijk op het lijstje erbij geschreven.
Irritant he, dat ze die sticker gewoon negeren. Hier tot 2 keer toe al. De volgende keer ga iker niet eens meer woorden aan vuil maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:53 schreef simmu het volgende:
nog even terugkomend op de kwestie "hormonen", ik heb gister wel bij de colportagedude van nuon enig zwaar taalgebruik toegepast (rot op lul! is de vriendelijke versie....)
dude belt aan. ik doe open, zie die gast staan, hij begint met "dag mevrouw" waarop ik hem afkap en op de "geen colportage sticker" wijs en ik krijg een "nou, u bent al klant bij ons hoor, zal ik dan maar opschrijven dat u niet langer van onze diensten gebruik wenst te maken?" en toen werd het me redelijk rood voor ogen. het was al een kutdag en dan zo'n onbeschofte jork aan de deur. en nee, we zijn geen klant bij nuon en dat zal ik nu van zn lang zal ze leven niet worden ook. dude mocht blij zijn dat ik niks beet had, ik was aan het koken en ik had het geheid naar zn kop gesmeten...
Tnx!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:16 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd SolaGratia(toffe username trouwens, hoe kom je daar nou op?)
zeer bekendquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:20 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Tnx!
Klinkt het je bekend in de oren? Ik ben christelijk (geref.) zodoende
Ik ben 12 januari uitgerekend, kan zo maar zijn dat hij nog 14 dagen langer blijft zitten, staat beetje stom om evt 26 januari nog kerstzegels te gebruikenquote:
Dan moet je sowieso bijplakken, dus extra werk, dus niet handigquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik ben 12 januari uitgerekend, kan zo maar zijn dat hij nog 14 dagen langer blijft zitten, staat beetje stom om evt 26 januari nog kerstzegels te gebruiken
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:12 schreef Solagratia het volgende:
Hoi,
Na een jaar lurken mag ik mij nu hier ook melden volgens mij.
Ik heb vanochtend twee testjes gedaan en er kwam bij allebei een plusje, zwanger dus.
Aan de ene kant ben ik echt superblij ermee en het is nog heel onwerkelijk maar zo leuk om met mijn man erover te praten. Aan de andere kant is ons huis te klein en heb ik 2 weken geleden gehoord dat mijn jaarcontract niet wordt verlengd. (loopt eind juli af)
Voor de rest niet echt zwangerschapverschijnselen. Zere borsten, maar heb ik ook als ik ongesteld moet worden en ik was misselijk maar kan ook komen door de zenuwen![]()
Ik voel me er echt heel rustig onder terwijl ik altijd dacht dat ik gillend van blijdschap rondjes zou rennen in huis.
En nu maar verder met studeren alsof er niets aan de hand is
Ik ben inderdaad geen trouwe poster, dus paar dagen niet gepost zegt nietsquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:44 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Miemeltje gaf laatst toch al een keer aan dat ze niet zoveel tijd had/heeft om te kunnen posten? Hoop natuurlijk wel dat ze de beeb komt melden, dat hoort er toch wel bij...
Wat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:52 schreef sanger het volgende:
Gewoon via de Dymo labelwriter printen
Je kunt zelf postzegels printen via een Dymo Labelwriter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |