Bucko en ik tellen voor 1 he, dat weet je toch? We delen samen een plekje!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef DaviniaHR het volgende:
ziggy en ziggy-vrouw, van harte gefeliciteerd met ties!![]()
leuke naam!
@de andere dames, jullie zijn lief!ik hoop met jullie mee dat het minder dan 34 dagen wordt...
nog eentje eraf en ik sta in de top 10! dan gaat het ook al ergens op lijken, nietwaar?
duuseh, wie helpt!?
Van harte met Ties, ook van Harold! Lekker bijkomen nu en genieten en voor je vriendin een spoedig herstel!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja.Ons nageslacht heet Ties.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef freecell het volgende:
Wij gaan eigenlijk gewoon door voor zover lichaam dat toelaatTot grote ergernis van mijzelf: hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webcrowler, van harte gefeliciteerd!![]()
Hier een rotnacht achter de rug. Gisteren dreigde ik om 21:15u in slaap te vallen op de bank, dus ik maar naar bed gegaan. Viel als een blok in slaap. 's Nachts om 2:00u eruit om te plassen, maar toen kwam ik dus écht niet meer in slaap! Om kwart voor 3 maar een boek erbij gepakt en dat heb ik dus helemaal uitgelezen. En om 5:00u toch maar het lampje weer uitgedaan voor een slaappoging. Heb ik even geslapen, maakt om half 8 een van de honden mij wakker. Die moest natuurlijk hoognodig want gisteravond veel te vroeg buiten geweest. Aaargh![]()
Needless to say dat ik daarna niet meer geslapen heb...![]()
Ik denk dat wij echt het laagste getal aanhouden, hoor, dus maak je maar niet te veel zorgenquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tot grote ergernis van mijzelf: hier niet
Oh ja, ik moet nog zo'n Fatboy Slim shirt in maatje 62 zoeken.quote:
I agree, maar nu heb ik echt geen excuus meerquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:20 schreef lily het volgende:
leonieke, sterkte met poetsen (poetsen is bleh!)
quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:54 schreef leonieke het volgende:
Poppejans, gewoon ff ter info, maar je weet toch dat we morgen 29 november zijn, hé? Kwestie dat je het niet zou vergeten![]()
Alleen ik moet het zelf betalenquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:35 schreef freecell het volgende:
Ymme, het heerst, ik ga ook met schoonmoeder shoppenZe heeft een budgetje voor me, hoezee
Leonieke, heel veel succes!
Ik was net aan het opruimen en tegelijk een broodje kaas aan het eten bij wijze van ontbijt. TARA vond van niet, dus ik ben weer op mijn kont gezet
dat dus... heel herkenbaar; maar bij mij is het echt iets van de laatste 3 weken....quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:57 schreef ymme het volgende:
Hier is het ook niet 'leuk' meer.
Maar ja, heel rustig aan doen en als het niet meer gaat, ga ik gewoon zitten! Maakt mij niet uit, waar of hoe hihi.
Maar tja, dit moet nog ff. Die gordijnen en dan voor ymme geen shoppen meer tot ná de bevalling.
Gisteren met mijn moeder 1 uurtje rond gelopen in de stad (naja lopen hihi) waarvan 15 min pauze in café'tje met cola light. En ik kan je vertellen, het leek net of ik een maraton had gelopen toen ik thuis kwam. Moe, pijnlijke buik en bekken. Helaas, want kon eerder ook altijd heerlijk shoppen en slenteren door de stad.
En online shoppen is ook handig inderdaad! Van de week nog een leuke bestelling van Lief binnengekregen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat dus... heel herkenbaar; maar bij mij is het echt iets van de laatste 3 weken....
ik heb bij 31 weken nog een complete dag met moeder en zus Enschede leeg geshopt...haha![]()
naja je kan tegenwoordig online ook heel leuk shoppen
Das gewoon een k-u-t-actie van sinterklaasquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:17 schreef amaranta het volgende:
Naar het sinterklaaskasteel gaan met 3 kids en voor een uitverkochte deur staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |