abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:28:46 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75069341
ziggy en ziggy-vrouw, van harte gefeliciteerd met ties! leuke naam!

@de andere dames, jullie zijn lief! ik hoop met jullie mee dat het minder dan 34 dagen wordt...

nog eentje eraf en ik sta in de top 10! dan gaat het ook al ergens op lijken, nietwaar?
duuseh, wie helpt!?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 november 2009 @ 21:31:45 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75069468
Leuke naam ziggy
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:33:36 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75069543
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef DaviniaHR het volgende:
ziggy en ziggy-vrouw, van harte gefeliciteerd met ties! leuke naam!

@de andere dames, jullie zijn lief! ik hoop met jullie mee dat het minder dan 34 dagen wordt...

nog eentje eraf en ik sta in de top 10! dan gaat het ook al ergens op lijken, nietwaar?
duuseh, wie helpt!?
Bucko en ik tellen voor 1 he, dat weet je toch? We delen samen een plekje!
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:47:13 #106
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75070071
Ziggy3 is papa

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ties!

Geniet van elkaar en jullie zoon

ook gefeliciteerd van Martijn_AR
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75070165
Gefeliciteerd met de geboorte van Ties, ziggy! Leuke naam

Ik sta nu echt nr 1
Kan ik mn joker nog inzetten?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75070241
Hallo

Ziggyziggyziggy, gefeliciteerd met Ties!!
zo heet mijn neefje ook

Heel veel nieuwe zwangeren: super!! Maar wat wordt het lijstje inderdaad kort boven me en lang onder me....
maar is in principe ook wel de bedoeling....

Verder weinig onthouden, behalve een voor Davinia.....
pi_75071323
feli dinges!
pi_75071459
Hey ziggy en vrouw!

Ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van Ties!
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_75071739
Ik kom mij ook weer eens melden in deze reeks. Ramona (Toen mijn vriendin en nu mijn vrouw) is weer zwanger!!! Bijna 3 jaar geleden (Zwangerschap en geboorte deel 266) is ze bevallen van Dewi.

We dachten dat we 6 juli waren uitgerekend, maar vorige week had ze bloedverlies, dus hop naar het ziekenhuis voor in inwendige echo en bleek dat het hartje heel zwak klopte. Gisteren weer naar het ziekenhuis voor een 2de echo en nu klopte het hartje heel snel. Waarschijnlijk zijn we pas 6 of 7 weken maar dat weten ze nog niet zeker.

Over 2 weken krijgen we weer een echo en dan kunnen ze eindelijk bepalen wanneer de datum is!! Het zal ergens tegen eind juli aanzitten en zal je net zien dat ze bevalt op 24 juli, onze trouwdag
pi_75072754
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja. Ons nageslacht heet Ties.
Van harte met Ties, ook van Harold! Lekker bijkomen nu en genieten en voor je vriendin een spoedig herstel!

En de mooiste van Groningen kan best, Thijs is de mooiste van Leeuwarden
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_75073274
Solagratia en Webcrowler gefeliciteerd en welkom!

En Ziggy ook enorm gefeliciteerd met Ties!

Net de laatste cursusavond gehad. Kan niet zeggen dat ik veel geleerd heb (hoeft ook niet, is vorige keer ook zonder gelukt). Morgen alweer 36 weken!
Morgen naar een Sinterklaasuitje, zal wel vermoeiend zijn. Had met bij de vorige zwangerschap niet meer gelukt bij 36 weken, maar nu ben ik stukken mobieler
pi_75073276
Nou weet ik toch niet meer of ik wupwup al gefeliciteerd heb, dus bij deze:
ook ziggy maal drie van harte!
En dan ook nog een aantal nieuwe zwangeren, ook gefeliciteerd allemaal!
bij borra een mooi kloppend hartje ook jompels waard

dan wou ik flugel en davina een virtuele Knuffel geven
pi_75076685
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ties ziggy3 en ziggy3lady! Dat het maar een grote stoere knul mag worden!

Nu vooral genieten met z'n drietjes en natuurlijk bijkomen van de bevalling.

Ties is #1 so why try harder
.
pi_75077102
feli ziggy tot de derde incl mevrouw ziggy tot de derde!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_75078036
Hier istie dan: Mijn eerste nachtbraak!
Lief is thuis uit de kroeg en ligt lekker te slapen
Ik doe iets verkeerd geloof ik.....

Webcrowler: gefeliciteerd en wat fijn dat jullie toch een goed hartje hadden op de echo....
pi_75078282
Vind er niets aan zo beneden, ik ga het maar weer proberen in bed......
pi_75078518
Hi * amaranta is er ook
pi_75078619
Ziggyx3 en vrouw van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ties. Lekker genieten van de kleine en de kraamtijd.

Webcrowler en Solagratia welkom bij de club.

DjRandall, ik moet er elke nacht 3 x uit om te plassen en meestal kan ik wel redelijk snel weer slapen maar mijn man was afgelopen nacht complete bossen aan het omzagen dus het duurde echt onwijs lang eer ik weer in slaap viel. Heb ook nog even gedacht achter de pc te kruipen maar mijn bed was warmer.

Ik sta inmiddels op de 14e plek, nog 45 dagen tot de uitgerekende dag. Ik ben gisterenavond nog even met mijn dochter naar de koopavond geweest en inmiddels kan ik de Orthiflor van mijn lijstje schrappen, nu nog de muisjes en beschuit en postzegels. Dan is echt alles in huis. Oh en mijn koters waren al om 05.30 uur wakker, dat is echt geen tijd om je bed uit te gaan
  Jubileum moderator zaterdag 28 november 2009 @ 09:11:33 #121
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75078965
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ties ziggy3 en mevrouw ziggy3

Webcrowler welkom terug en gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 28 november 2009 @ 09:25:45 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75079062
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef freecell het volgende:
Wij gaan eigenlijk gewoon door voor zover lichaam dat toelaat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot grote ergernis van mijzelf: hier niet

Webcrowler, van harte gefeliciteerd!

Hier een rotnacht achter de rug. Gisteren dreigde ik om 21:15u in slaap te vallen op de bank, dus ik maar naar bed gegaan. Viel als een blok in slaap. 's Nachts om 2:00u eruit om te plassen, maar toen kwam ik dus écht niet meer in slaap! Om kwart voor 3 maar een boek erbij gepakt en dat heb ik dus helemaal uitgelezen. En om 5:00u toch maar het lampje weer uitgedaan voor een slaappoging. Heb ik even geslapen, maakt om half 8 een van de honden mij wakker. Die moest natuurlijk hoognodig want gisteravond veel te vroeg buiten geweest. Aaargh
Needless to say dat ik daarna niet meer geslapen heb...
pi_75079095
28 weken
Waarom vind ik dat een hippe mijlpaal?
Nuja, ik vind het
pi_75079096
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 09:25 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Tot grote ergernis van mijzelf: hier niet
Ik denk dat wij echt het laagste getal aanhouden, hoor, dus maak je maar niet te veel zorgen En frustraties zijn er hier soms ook wel eens, maar de zwangerschap in combinatie met de werkdruk tegenwoordig bij allebei maakt het euh... al héél erg lang geleden
pi_75079103
Webcrowler, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd! Wat een streepjesregen hier de laatste tijd... geweldig! Dat worden veel kleine beebs in 2010...

Faja, voor het vroege opstaan en de snurkende man... leuk joh huisje boompje beestjes...

DJRandall, ook jij moet er aan geloven? Bah meid. Hopelijk blijft het een eenmalig iets.
pi_75079205
Vannacht trouwens stom gedroomd! Ik was 's avonds rond zessen bevallen (aan de vroege kant,w e hadden beeb nog niet verwacht, maar die was wel gewoon bij ons) en de volgende dag was ik bij mijn ouders. TARA was gewoon aan het werk, kon geen vrij nemen 'want hij had het druk' mijn beste vriendin had geen zin om langs te komen, een andere vriendin kwam haar zoontje droppen, want daar zou ik op passen. Er was geen kraamverzorgster, we hadden het nog niet aan TARA's ouders en de broers en zusen verteld. TARA zou ze wel even mailen vanaf zijn werk.
O en er was geen kraamverzorgster en hoewel ik bij hun was interesseerde het mijn ouders ook niet echt.
De baby sliep veel, ik voelde me niet echt bevallen en de borstvoeding ging goed. Toen ik tegen mijn moeder zei: kijk nou, hoe goed het gaat! Zei ze: natuurlijk, dat kon je toch al?

Samengevat: mijn humeur bij het opstaan was onder vriespunt
pi_75079276
hey nachtbrakers... das niet leuk! hoop dat jullie vandaag nog tijd hebben voor een tukkie....

over het sexleven; dat is hier de laatste maanden ook wel een beetje minder... mede door het slechte slapen.

en een nieuwe nr 1 idd OMG de december babyboom komt eraan!!! ben benieuwd wanneer de eerste zich gaan aandienen en of er ook datumtweelingen komen... spannend hoor!

en Sidney alweer 36 weken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75079284
Poppejans, gewoon ff ter info, maar je weet toch dat we morgen 29 november zijn, hé? Kwestie dat je het niet zou vergeten
pi_75079319
Ik heb nog even wat in te halen:

WupWup gefeliciteerd met Emma!!

Ziggy gefeliciteerd met Ties

Webcrowler en Solagratia, gefeliciteerd en welkom bij de club!

Het lijstje van volgend jaar wordt alweer flink lang! En dan te beseffen dat de mensen die zich nu aanmelden zo eind juli uitgerekend zijn!! Wat vliegt de tijd toch!

Hier nog 1 weekje werken, en dan heb ik ook verlof!
pi_75079357
En Freecell, wat een rare droom zeg!! Maar gelukkig is het maar een droom!
pi_75079362
En ik moet echt kuisen vandaag (en niet zomaar dweilen, maar schuren aangezien ze hier die open haard zijn komen plaatsen deze week)
En nog een hoop werk meegebracht van het werk (ja, mijn man is vrij enthousiast )
En dan moet ik eigenlijk ook nog boodschappen doen...

Ik vermoed dat ik na de helft van het huis te poetsen al uitgeteld in de zetel zal liggen
  zaterdag 28 november 2009 @ 10:12:08 #132
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_75079500
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 01:20 schreef Tackleberry het volgende:
Ties is #1 so why try harder
Oh ja, ik moet nog zo'n Fatboy Slim shirt in maatje 62 zoeken.

Bedankt iedereen!
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_75079610
ziggy; gefeliciteerd met Ties

Webcrowler; gefeliciteerd met de zwangerschap van je vrouw

leonieke, sterkte met poetsen (poetsen is bleh!)

en Poppejans op nr 1
pi_75079690
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 10:20 schreef lily het volgende:
leonieke, sterkte met poetsen (poetsen is bleh!)
I agree, maar nu heb ik echt geen excuus meer
Ik ga maar eens andere kleren aandoen, zodat ik er kan aan beginnen (vroeger zei ik nog: zodat ik er kan in vliegen... maar dat lukt sowieso niet meer tegenwoordig )
pi_75079724
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 09:54 schreef leonieke het volgende:
Poppejans, gewoon ff ter info, maar je weet toch dat we morgen 29 november zijn, hé? Kwestie dat je het niet zou vergeten
Echt nog max. 2 weken!
En het is sowieso een Boogschutter van sterrenbeeld. He ik ben toch zo verschrikkelijk nieuwsgierig wanneer het gebeuren gaat enzo

Ik lach me trouwens suf om al die maffe dromen hier, echt bizar zijn ze soms he? Ik droom echt heel veel over gebeurtenissen van die dag of iets wat ik gezien heb op tv, maar dan 100x vreemder.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75079767
Vanmiddag gaan ik dan eindelijk met schoonmoeder shoppen, voor gordijnen op de babykamer
Dat is het laatste wat nog moet gebeuren. En dan is alles baby klaar!!!

Alleen gisteren ook al met mijn moeder naar de stad geweest, en daar nu nog de pijnen van. Maar ja, even doorbijten en morgen hele dag plat en lekker laten verzorgen door
pi_75079804
Ymme, het heerst, ik ga ook met schoonmoeder shoppen Ze heeft een budgetje voor me, hoezee

Leonieke, heel veel succes!
Ik was net aan het opruimen en tegelijk een broodje kaas aan het eten bij wijze van ontbijt. TARA vond van niet, dus ik ben weer op mijn kont gezet
pi_75079937
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 10:35 schreef freecell het volgende:
Ymme, het heerst, ik ga ook met schoonmoeder shoppen Ze heeft een budgetje voor me, hoezee

Leonieke, heel veel succes!
Ik was net aan het opruimen en tegelijk een broodje kaas aan het eten bij wijze van ontbijt. TARA vond van niet, dus ik ben weer op mijn kont gezet
Alleen ik moet het zelf betalen Haha, nee hoor. Heb niets te klagen. We hebben al heel veel gekregen.
(kinderwagen en maxicose en family-fix).

En zo hoort dat ja, Goed van TARA! Eerst rustig, zittend je ontbijt eten, en daarna verder met wat je doen wilt! Rustig aan.
pi_75079996
lekker shoppen Ymme en Freecell; shoppen is normaal echt een hobby van me; maar de laatste tijd kan ik het echt niet meer; na een uur heb ik enorme last van harde buiken en bandenpijn...
gelukkig had ik toch al alles in huis voor de baby..
en nu ga ik dan af en toe even heel kort de stad in voor andere dingen. (en doen en ik samen de boodschappen)
pi_75080065
Ziggy3 van harte met Ties!

En nieuwe zwangeren welkom!

Ons bed is verkocht en de koper en vriendlief zijn hem nu uit elkaar aan het halen. Ons nieuwe bed en kast zijn gisteravond al gehaald dus die gaan straks in elkaar.

Fijn weekend iedereen!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75080083
Hier is het ook niet 'leuk' meer.
Maar ja, heel rustig aan doen en als het niet meer gaat, ga ik gewoon zitten! Maakt mij niet uit, waar of hoe hihi.
Maar tja, dit moet nog ff. Die gordijnen en dan voor ymme geen shoppen meer tot ná de bevalling.
Gisteren met mijn moeder 1 uurtje rond gelopen in de stad (naja lopen hihi) waarvan 15 min pauze in café'tje met cola light. En ik kan je vertellen, het leek net of ik een maraton had gelopen toen ik thuis kwam. Moe, pijnlijke buik en bekken. Helaas, want kon eerder ook altijd heerlijk shoppen en slenteren door de stad.
pi_75080137
Ik kan het ook niet meer, maar het moet nu eenmaal
pi_75080148
En 'geen shoppen meer' lijkt me heerlijk, maar er moet nog verf en behang voor een heel huis uitgezocht worden
pi_75080182
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 10:57 schreef ymme het volgende:
Hier is het ook niet 'leuk' meer.
Maar ja, heel rustig aan doen en als het niet meer gaat, ga ik gewoon zitten! Maakt mij niet uit, waar of hoe hihi.
Maar tja, dit moet nog ff. Die gordijnen en dan voor ymme geen shoppen meer tot ná de bevalling.
Gisteren met mijn moeder 1 uurtje rond gelopen in de stad (naja lopen hihi) waarvan 15 min pauze in café'tje met cola light. En ik kan je vertellen, het leek net of ik een maraton had gelopen toen ik thuis kwam. Moe, pijnlijke buik en bekken. Helaas, want kon eerder ook altijd heerlijk shoppen en slenteren door de stad.
dat dus... heel herkenbaar; maar bij mij is het echt iets van de laatste 3 weken....
ik heb bij 31 weken nog een complete dag met moeder en zus Enschede leeg geshopt...haha
naja je kan tegenwoordig online ook heel leuk shoppen
pi_75080204
Shoppen gaat hier in principe nog wel prima! Als het maar niet een hele dag is houdt ik het nog prima vol!
Vandaag nog even wat kleine dingetjes halen en dan is alles volgens mij bijna compleet!
pi_75080223
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:04 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dat dus... heel herkenbaar; maar bij mij is het echt iets van de laatste 3 weken....
ik heb bij 31 weken nog een complete dag met moeder en zus Enschede leeg geshopt...haha
naja je kan tegenwoordig online ook heel leuk shoppen
En online shoppen is ook handig inderdaad! Van de week nog een leuke bestelling van Lief binnengekregen!
pi_75080460
Ziggy³ en mevrouw Ziggi³ gefeliciteerd met Ties
  zaterdag 28 november 2009 @ 12:12:25 #148
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75081236
Ties , leuke naam .

Zo Poppejans, gebeurt er al wat? ... Ik ben zo benieuwd joh .

Toppunt van hormoonacties:
  • Afwashandschoenen kopen voor het eerst in je leven, omdat je straks je knul met lekker zachtpoezelige handen aan wil pakken .
  • Robijngeurzakjes voor in je kast kopen, en ze uur later in de prullenbak flikkeren, omdat je de geur heelmaal niet blijkt te verdragen .

Ik zou zeggen, vul aan...

En nu ga ik weer iets bakken . De oven bevalt goed hier en de vrije tijd ook .
  •   zaterdag 28 november 2009 @ 12:16:18 #149
    272309 Groofsken
    De goeie ouwe zak.
    pi_75081300
    En ik weet niet hoe het mogelijk is, maar met al die baksels van de afgelopen week, zat ik gisteren nogsteeds op +11 kilo en een bloeddruk van 116 boven 61. Gelukkig had ik vergeten urine mee te nemen, anders zou ik met de zak pepernoten van die ochtend gigantisch door de mand gevallen zijn .

En, en, en ... 39 weken precies vandaag
    pi_75081318
    Naar het sinterklaaskasteel gaan met 3 kids en voor een uitverkochte deur staan.
      zaterdag 28 november 2009 @ 12:18:06 #151
    272309 Groofsken
    De goeie ouwe zak.
    pi_75081332
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 12:17 schreef amaranta het volgende:
    Naar het sinterklaaskasteel gaan met 3 kids en voor een uitverkochte deur staan.
    Das gewoon een k-u-t-actie van sinterklaas .
    Wat balen zeg.
    pi_75081376
    Weer een hoop verse beebjes in aantocht dat werd ook wel tijd, ik sta al ruim 2 weken onderaan de lijst

Dinsdag bij de VK geweest, intakegesprek, ze heeft de datum vooralsnog op de 19de gezet maar ik wacht wel met een definitieve aanpassing van de due date tot we de termijnecho gehad hebben, en dat wordt 8 december.
    De 8ste aansluitend gelijk een gesprek met de gynaecoloog voor de info over prenatale screening en diagnostiek, en dan zien we wel wanneer de combinatietest gaat plaatsvinden, ik gok zo rond oud en nieuw ergens.

Heb het gisteren aan m'n vader verteld en met hem overlegd hoe we het m'n moeder gingen vertellen, en hij bood aan dat hij het zou vertellen, en idd... enige tijd later belde ze om ons te feliciteren.
    Ze had na de mededeling nog wel de tijd van het koken, eten, afruimen en koffiezetten nodig om aan het idee te wennen voordat ze opbelde, maar goed, de reactie was dus positiever dan ik dacht
    pi_75081403
    En we waren er super vroeg.... Vertel maar eens dat Sint niet wil dat j bnnnkmt. Ach, we haddn ze in de auto al voorbereid gelkkig.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')