SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik ben stiekem wel heel snieuwgierigquote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het allemaal maar niks en wacht geduldig nog 1 a 2 weken op mijn naar eigen smaak gemaakte Mei Tai
In het echt zien ze er (uiteraard) beter uit dan op de Didy foto's. Al blijven het kinderkamergordijnenquote:
Voor mijj zit de grootste verbetering in de vleugeltjes. Die lijken veel te egaal op de Didymosfoto's, op de draagfoto's hebben ze mooie arcering. En de tinten zijn ook veel meer naar mijn smaak in het echt.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Op de foto's vind ik em eigenlijk veel mooier dan menig andere doek
Welke dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:22 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vind die uilendoek juist wel leuk. Beter dan de geitewollensokkenreformhuisdoeken die ik voornamelijk kan vinden
Ik zie heeeeeeeeeeeel veel gestreepte doeken. En de kleuren zijn vaak ook zo 'naturel'. Doe mij maar gewoon een effen zwarte doekquote:
Ik kom net toevallig deze site tegen: http://www.pareldraagdoeken.nl/stoffen/quote:Op woensdag 25 november 2009 17:59 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik zou trouwens wel een rood-met-witte stippen doek willenbestaan die?
met het risico dat ik op een heule grote wandelende efteling-paddestoel lijk
Je kan natuurlijk altijd nog vervenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik zie heeeeeeeeeeeel veel gestreepte doeken. En de kleuren zijn vaak ook zo 'naturel'. Doe mij maar gewoon een effen zwarte doek
Nog even ter illustratie. Dit vind ik dus echt vreselijk:
[ afbeelding ]
En dit is weer zo gemaakt hip:
[ afbeelding ]
En dit is zo'n laffe kleur:
[ afbeelding ]
Ik ben nogal saai en wil gewoon een saaie, zwarte doek
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik zie heeeeeeeeeeeel veel gestreepte doeken. En de kleuren zijn vaak ook zo 'naturel'. Doe mij maar gewoon een effen zwarte doek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat tweede plaatje, die met die bloem, hebben ze toch ook in effen grijs?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha nee, Belana verkocht hem hier ooit onder de noemer Storchenwiege Johannes, en ik dacht dat ook, gewoon aan de strepen op de doek te zien, wist ik veel....quote:Op donderdag 26 november 2009 12:43 schreef Troel het volgende:
Poppejans, je dacht een doek met lieveheersbeestjes of tekkels te hebben, maar het was met streepjes?
Idd. Op een van de draagkringochtenden hebben we uitgebreid een aantal SSC's vergeleken en het verschil was toch wel heel erg groot. Wat bij de een goed zit zit bij de ander uitstekend.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef texelonia het volgende:
Maar da's nog steeds goedkoper dan 2 keer los bestellen en dus 2 keer de verzendkosten voor 1 stuk
Ik twijfel... SSC's trekken mij niet zo. Maar voor dit geld wil ik het wel eens proberen. Maar op een meet proberen is altijd goedkoper natuurlijkEn ik zocht evt. nog wel iets wat makkelijk te gebruiken is voor mijn moeder. Geen idee of deze makkelijk is alleen. En met de eventuele douanekosten is het ook niet meer heel goedkoop uitproberen natuurlijk....
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:34 schreef Poppejans het volgende:
Oeps, ik werd er net door anderen op gewezen dat de doek die ik heb overgekocht ooit, helemaal de doek niet was die ik dacht gekocht te hebben.
Dus dan bij deze maar even een vraagje aan de experts hier, wat kan ik vragen voor een goed uitziende tweedehands Ellaroo Christiane, lengte 3.40 (? nou weet ik ook niet of ik dat goed gemeten heb, want ik zie die maat nergens online)
Nee, daar zat niks bij, dus wist ik veel.... ik wist het echt nietquote:Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef owlet het volgende:
[..]
Jij was de marktplaatsverkoopster die ik getipt heb bij Marktplaats
![]()
![]()
Ik herinner nog dat Belana hem verkocht, daar zat toch ook een storchboekje bij?
pvoess wij hebben een Mei tai van een tafellakenin de auto liggen, ideaal voor ffsnel dragen of vieze grond.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ik twijfel nogsteeds over de suse SSC.
Voor 30 euro meer heb ik een mooie draagdoek.
Ik heb een SSC niet echt nodig. Ik zou hem alleen willen voor in de zomer of voor andere zanderige vieze modderige dingen. Ik vind mijn andere doeken daar te mooi voor. Maar als ik een neobulle koop kan ze daar ook in nat worden vies worden en vind ik het minder erg dan in mijn cashmere of zijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Lekker zegquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ik draag al vanaf vanmorgen 11.30 en nu nog
ze viel in slaap op de terug weg in de trein. En nu nog. ondertussen alweer 2,5 uur![]()
Ja, maar ik heb geen centen meerquote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Webkim het volgende:
Een Bin--na.
Lekker voor een najaars-/winterkindje.
Thanksquote:Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef Webkim het volgende:
Voor zover ik weet zijn Binana's een vaste maat. Net als een TricotSlen en een ByKay.
Qua geweven draagdoek zou ik een maat 6 zeggen (4.6 a 4.7 m.).
Oh pffff, thansk voor de tip, maar ik moet echt van mezelf nog even wachtenquote:Op maandag 30 november 2009 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
*kuch* Ik heb er nu 3 *kuch*
Ineens vorige week moest en zou ik dat pakje weer hebben. Dus in 74/80 gekocht, maar toen bang dat het nog veel te groot zou zijn dus toch ook maar 62/68 erbij.
Die dus net aan past.
Er staat een binana op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/297903216
Mijn vriendinnetje heeft die kleur en ik vind hem heel erg mooi ook.
na verloop van tijd drukpijnquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Ticootje het volgende:
Spierpijn of drukpijn?
thanx! ga ik proberen!quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef DaviniaHR het volgende:
dan heb je wrs niet symmetrisch geknoopt. de ene kant strakker dan de andere kant, en dat gaat dan scheef hangen, en dat geeft dan drukpijn.
wellicht volgende keer na een tijdje even opnieuw knopen / spannen. dus ff de knoop eruit, en de banen nog een keertje goed spannen. hoef je tess niet voor uit te halen, en opnieuw vastmaken.
Zo te zien is het er uit. Maar de doek was nog niet droog. Dus morgen kan ik het dan eindelijk goed bekijken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef oeke het volgende:
BE, wat lief, en je ziet er inderdaad goed en gelukkig uit.En je Pietje
![]()
Macka, wat erg! En acrylverf is altijd het ergst. Is gewoon plastic als het opdroogt.
![]()
Hoe staat het er nu mee?
* houdt vingers gekruist en duimt ook nog even voor de extra
quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke foto BE, wat een schatig pietje ook!
En het is officieel, ik heb een draagdoek!
Ik heb de Girasol Mister X overgenomen van Mrien!
Nee joh! Dit is mister Xquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef DaviniaHR het volgende:
die is ook mooi, mrien!
lijkt qua kleuren wel een beetje op mister X, of niet?
macka, issie schoon geworden?
Ik neem wat ik draag niet mee naar het toilet (te lastig) en niet mee naar de keuken als ik ga koken (wegens spettend vet). En dát zijn de momenten dat artistieke peuters toeslaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef Webkim het volgende:
Dat snap ik wel, maar rond laten slingeren en dragen zijn ook weer twee verschillende dingen natuurlijk. Hier ligt wat ik niet gebruik in de kast.
IG @webkim
Hoe scheef bedoel je? Heb je er een foto van toevallig ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb Lars steeds scheef zitten, ene been steekt verder uit dan het andere... hoe kan dat nou?
Macka wat fijn dat je doek gered is!
dacht gister nog: zal ik een foto maken....toch niet gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef mrien het volgende:
[..]
Hoe scheef bedoel je? Heb je er een foto van toevallig ?
Jammer iddquote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef oeke het volgende:
Miss, jammer dat ik nu zo druk ben, anders hadden we morgen samen een eindje op kunnen lopen.![]()
Fijne wandeling morgen met Senna.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aahquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:29 schreef owlet het volgende:
Ulli staat ook op gereserveerd omdat ik er geen afscheid van kan nemen. Die blijft dus voorlopig
Ik kan me jou ook helemaal niet voorstellen zonder Ulliquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:29 schreef owlet het volgende:
Ulli staat ook op gereserveerd omdat ik er geen afscheid van kan nemen. Die blijft dus voorlopig
Reken d'r maar niet opquote:Op zondag 6 december 2009 14:01 schreef DaviniaHR het volgende:
heuj, zeg dan ook welke doek het is!das niejeerlijk!
nijna, vanaf een maand of 3 mag je gaan rugdragen, en dan bij voorkeur een ruckscak of shbc, want dan zit ze lekker hoog op de rug en kan je meer contact houden, ondanks dat ze op de rug zit.
kim, die is idd wel cool! dus, wanneer komt en brusje voo lilah?
ik heb het al gedaan maar thanksquote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Gewoon bron van het plaadie. Moet ik het doen voor je?
quote:Op maandag 7 december 2009 18:46 schreef Macka66 het volgende:
Ik geloof dat die Beco een Limited Edition is die Pony Express heet. Er staan nu vast allerlei pony's te huilen in de wei omdat ze voor koeien uitgemaakt worden. (Of omdat ze de kans lopen in een ssc verwerkt te worden.)
Oeps! Dan vast zo'n stoere gevlekte shetlander.quote:Op maandag 7 december 2009 18:46 schreef Macka66 het volgende:
Ik geloof dat die Beco een Limited Edition is die Pony Express heet. Er staan nu vast allerlei pony's te huilen in de wei omdat ze voor koeien uitgemaakt worden. (Of omdat ze de kans lopen in een ssc verwerkt te worden.)
Een tzute uit Guatemalaquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef oeke het volgende:
Wat is een manta, Macka?
Oh, ik ga wel even googelen.
Zijn er nog dragers uit Indonesie of Guatamala die je zou willen?
Hey, lijkt op mijn moeders sjaalquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:44 schreef tessie het volgende:
OhIk vind het net van die wegwerp kerst tafelkleden.
Mijn Zara Red lijkt het meest op Pfau. Dus die gaat niet weg zolang ik met draagdoeken bezig blijfquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:34 schreef oeke het volgende:
Haha Stiemie, das waar, maar Oost is hier om de hoek dusss... Als je haar ziet moet je maar vragen of iemand haar naar haar drager vroeg op de groente/fruitafdeling van de Natuurwinkel.![]()
Jammer Bar, dat het niet wil met Roy. Het zou zo fijn voor hem en jou kunnen zijn.![]()
Weet iemand welke doek het meest lijkt op de Pfau?
ah, leuk!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
We zijn ook aan t lobbyén voor een draagkring in noord-holland
Stokpaardjequote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ah, leuk!
mefke, met het gezichtje naar buiten is NOOIT goed. vrag maar naar macka's stokpaardje, ze heeft er een prachtige post over (met stokpaardjessmmiley en al) met de precieze uitleg over de natuurlijke bolling van de rug (kyfose) en dat soort zaken.
en knietjes hoger dan de kont zit ook het lekkerst voor driekus. je hoeft natuurlijk niet de schuine band over zijn hoofd te trekken, ik weet niet of je dat altijd doet? dan kan hij ook rond kijken.
en als hij zijn hoofdje echt goed omhoog kan houden, kan hij ook op de heup (mag dat het een rekbare doek? weetnietzeker), dan heeft hij ook meer kijkvrijheid.
Ellevill heeft nu Zara seconds, misschien een Candy 4 kopen en inkorten?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef oeke het volgende:
Jeetje BE, die foto!![]()
Macka, ik dacht al dat Zara red er het meest in de buurt kwam, maar die heb je niet in korte maten he? Ik zou graag een shortie hebben om te gaan rugdragen. Op zoek naar een korte Pfau dan maar.![]()
Leuk TF de draagrking, maar wel een beetje ver weg+vroeg. Dus helaas ga ik overslaan. Veel plezier iig.![]()
Hey KD, met wie ben je aan het lobbyen en waar dan? Leuk!![]()
Mefke, zijn benen eruit zal misschien al fijn voor hem zijn. Maar probeer er inderdaad voor te zorgen dat zijn knietjes hoger dan zijn billen blijven. Dat zit zowel voor hem als voor jou het lekkerst.
Hopelijk lukt het een lange wandeling te maken in de vakantie. En misschien is een rekbare doek ook niet zo lekker meer en kan je eens een geweven doek proberen.
En terechtquote:Op donderdag 10 december 2009 13:39 schreef Macka66 het volgende:
Het gaat goed met de Draagkringen![]()
Er is er ook al een in Noord-Brabant, in Amsterdam zijn dames bezig, Friesland en het Oosten zijn aan kijken of er animo is, Westland start dus morgen en op 11 januari start de Haagse Draagkring-editie Spoorwijk. Grondlegger de Haagse Draagkring gaat natuurlijk ook gewoon door. Allemaal niet-commercieel en vrij toegankelijk voor mensen die kennis uit willen wisselen of inwinnen over kinderdragen!
en ik ben er zo blij mee![]()
een bus?! ben je gek?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er stopt een bus voor de deur hoorOf ik moet je eerst ophalen?
en op owlet en TF natuurlijk ook hequote:Op donderdag 10 december 2009 17:11 schreef oeke het volgende:
Wat fijn Macka!![]()
![]()
* ben trots op jou!![]()
Wat fijn Miss Sly!Oeh ik ben blij voor je!
ik diezelfde zondag 2x!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:28 schreef miss_sly het volgende:
Maar ik maandag dan ook weer! Ik win
Alkmaar is ook nog wel te doen. Leuk Kleurdoos
t schijnt dat ik waterpokken hebquote:Op donderdag 10 december 2009 21:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar dan mag je wel effe stoppen hier hoor!
Miss_Sly, misschien moet ik dat maar doen ja... maar dat staat zo opdringerig denk ik Echt! Ik heb zojuist mail gekregen dat ie onderweg is!
Kan ik me voorstellen! Ik vind dat al met 1 kind, maar jij hebt er dan ook nog een peuter bij.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Zie uit naar zaterdag. Met doek durf ik wel de bus in, met kinderwagen niet. Vandaar...
Ik heb een soort onbuhimo, met stoffen lussen ipv ringen. Een echte mei-tai vind ik makkelijker aandoen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef oeke het volgende:Fijn Rocka! Kan je gauw lekker dragen en foto's maken!
![]()
Kleurdoos, Alkmaar, das best dichtbij!Kunnen we eindelijk eens meeten!
![]()
Ik wil ook een mei Tai gaan maken. Nou zat ik een beetje te rond te kijken naar modellen en ik zag deze: een Onbuhimo
Een mei Tai maar met ringen.
Kent iemand die? Denken jullie dat die lekker zit?
Hij lijkt me een beetje op de schouders te hangen...
Eensch!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:27 schreef Macka66 het volgende:
Beterschap KD!
En iedereen die langs Rocka rijdt zonder te meeten is natuurlijk een loser
He, ik vind het zo moeilijk, elke keer als ik door al die patronen kijk, zie ik steeds iets wat me niet helemaal bevalt. Ik denk dat ik een wrap around achtig iets het mooist vind.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:25 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb een soort onbuhimo, met stoffen lussen ipv ringen. Een echte mei-tai vind ik makkelijker aandoen.
hier een knoopaanwijzing van een dergelijk lussending
Dat de onbuhimo zo op de schouders hangt komt denk ik door de hoek waarop de banden aangezet zijn, de binnenrand is iets teveel naar de schouderkop toe.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:27 schreef Macka66 het volgende:
Beterschap KD!
En iedereen die langs Rocka rijdt zonder te meeten is natuurlijk een loser
Wij zijn er al redelijk vroeg, hoor. En we hebben nog een hele reis voor de boeg, dus toen ik schaap vroeg of we even een bakkie konden doen bij Rocka was zijn voorzichtige antwoord dat dat wel maar heeeel kort kon, want we moeten nog heeeel veel rijden....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |