abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75182750
Pfff, gelukkig!
En nou de doeken buiten bereik van artistieke dametjes?
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 15:10:32 #152
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_75183515
Nee hoor Doeken zijn gebruiksvoorwerpen en ik heb niet (een behoorlijk bedrag) betaald voor een warme zachte doek om 'm in de kast te laten liggen en alleen maar naar te kijken. Ik geniet van het dragen, niet zozeer van het hebben. Cashmere is ook een heerlijke omslagdoek.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_75183918
Dat snap ik wel, maar rond laten slingeren en dragen zijn ook weer twee verschillende dingen natuurlijk. Hier ligt wat ik niet gebruik in de kast.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75184193
Ik heb Lars steeds scheef zitten, ene been steekt verder uit dan het andere... hoe kan dat nou?

Macka wat fijn dat je doek gered is!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 15:49:23 #155
141844 Macka66
pi_75184916
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef Webkim het volgende:
Dat snap ik wel, maar rond laten slingeren en dragen zijn ook weer twee verschillende dingen natuurlijk. Hier ligt wat ik niet gebruik in de kast.
Ik neem wat ik draag niet mee naar het toilet (te lastig) en niet mee naar de keuken als ik ga koken (wegens spettend vet). En dát zijn de momenten dat artistieke peuters toeslaan.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_75221487
Dingdong, priveverkoop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75226083
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb Lars steeds scheef zitten, ene been steekt verder uit dan het andere... hoe kan dat nou?

Macka wat fijn dat je doek gered is!
Hoe scheef bedoel je? Heb je er een foto van toevallig ?
pi_75226277
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef mrien het volgende:

[..]

Hoe scheef bedoel je? Heb je er een foto van toevallig ?
dacht gister nog: zal ik een foto maken....toch niet gedaan.
Morgen nieuwe poging.

hij hangt er gewoon scheef in
zijn ene beentje hangt zeg maar hier ---

en dan de andere hier ---

Maar als Lars morgen weer scheef hangt maak ik een foto, dat is altijd duidelijker.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 2 december 2009 @ 21:12:34 #159
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75226753
karin, heb je van beide benen de onderste rail voldoende aangespannen?
als die niet strak genoeg zit, zakt het beentje zo uit, namelijk. tenminste, bij eli
en de rail voldoende ver in de knieholte hangen, wil ook nog wel eens helpen.

mss als je daar op let, dat hij dan minder scheef gaat?

heb gister eli nog ff gedragen op zijn verzoek. moet het eigenlijk niet meer doen maar ja, nog 30 dagen en dan hebben we een nw exemplaar
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75228850
Wat fijn, Macka! Oeh, die cashmere had ik al bijna opgegeven...

Davinia, wat heerlijk, zo meteen weer zo'n vers frummel in je doek.

Mijn schoonfamilie is heel lief hoor, maar waarom ben ik een bange schijterd als ik niet met Ko in de doek op de fiets wil?
Dat zij nou allemaal lustig met hun versgebakken grut in BB door Amsterdam fietsen, prima, maar ze moeten niet doen alsof ik een of ander dom angsthaasje uit de provincie ben omdat ik dat niet wil.
Niks mis met de provincie hoor, het gaat me om het angsthazige
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator woensdag 2 december 2009 @ 22:38:42 #161
5428 crew  miss_sly
pi_75230428
Fijn dat je doek weer in orde is, Macka

En DAvinia, nog effies! Gelukkig aftellen en dan mag je weer met een heeeel kleintje

oeke, je bent geen angsthaas hoor, je bent iemand met gezond verstand! Ik zou vandaag ook Senna op gaan halen bij het kdv uit mijn werk, terwijl schaap haar vanochtend met de auto had gebracht. Ik zou dan met de fiets daarheen gaan, Senna in de doek doen en met fiets aan de hand naar huis zijn gelopen, hoor. Nou was schaap op tijd terug, dus heeft hij haar gehaald, maar geen haar op mijn hoofd dat er aan gedacht zou hebben om zo op de fiets te stappen

Ik heb maandag lekker weer met Senna gewandeld Wat had ik dat gemist, mijn meisje zo dichtbij me en gezellig samen aan de wandel! Hopelijk morgen weer!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75230903
Miss, jammer dat ik nu zo druk ben, anders hadden we morgen samen een eindje op kunnen lopen.
Fijne wandeling morgen met Senna.

Ik moest ook lachen om een van mijn zwagers die vol trots vertelde dat hij zijn zoon nog in de BB had toen zijn voetjes al tegen zijn knieen aan bungelden. Met gezichtje naar voren natuurlijk. En dan zo fietsen.
Maar ze hebben wel mooi allemaal gedragen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75230953
Oeke dat heeft toch niks met angsthazen te maken. Gewoon gezond verstand
  Moderator woensdag 2 december 2009 @ 22:52:53 #164
5428 crew  miss_sly
pi_75231059
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef oeke het volgende:
Miss, jammer dat ik nu zo druk ben, anders hadden we morgen samen een eindje op kunnen lopen.
Fijne wandeling morgen met Senna.
Jammer idd maar wel goed dat je zo lekker bezig bent, toch
We gaan binnenkort weer eens gezellig met z'n viertjes wandelen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75290280
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:27:02 #166
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75291021
Postbode wierp vanmiddag een pakketje naar binnen, letterlijk De man gaat zich een beetje thuis voelen hier
Anyway..m`n vorige week bestelde SSC van Suses is binnen
Verslag volgt na morgenavond, als ik hem officieel van Sint heb gekregen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75295784
Ik heb een paar eigen draagdoeken te koop!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 20:40:14 #168
141844 Macka66
pi_75296370
Niet meer van toepassing.
Maar mooie dingen die je zelf gemaakt hebt owlet! Jammer dat je ze weg moet doen.
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:43:00 #169
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75296490
owlet, waarom gaan er zoveel weg?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75296987
Omdat er een aantal onverwachte kostenposten zijn

edit: en ik heb gewoon alles waar ik geen band mee heb te koop gezet. Ik zie wel wat verkoopt en wat blijft. Wat in ieder geval niet gaat zijn Storch anna, de pfauwen (gewoon en ontkleurd), mijn ergo, de rood-witte zara, ficus, de manta's, twee pods, een zsazsa, een LLL-didy en een nino gold-violett. Ik heb dus nog plenty over

[ Bericht 59% gewijzigd door owlet op 04-12-2009 21:06:51 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 21:34:24 #171
108648 cattie
lieve moeder
pi_75298617
Er komt een wollen wellen bij mij wonen! Wol en helemaal mijn kleuren, dubbel goed dus. En een Katja met wol ringsling. Het is maar goed dat ik de eindejaarsuitkering net binnen heb.

Owlet, wat een mooie dragers. Jammer dat je ze weg moet doen. Hoe draagt zo'n pod eigenlijk? Mooie muts trouwens.
  zaterdag 5 december 2009 @ 09:13:04 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75307507
Ulli
ik heb de 5.2 versie en ik wil hem nog steeds een keer ruilen voor een kortere. Anders laat ik hem tzt inkorten door een naaister...
pi_75307604
Ulli staat ook op gereserveerd omdat ik er geen afscheid van kan nemen. Die blijft dus voorlopig
  zaterdag 5 december 2009 @ 09:32:12 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75307624
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 09:29 schreef owlet het volgende:
Ulli staat ook op gereserveerd omdat ik er geen afscheid van kan nemen. Die blijft dus voorlopig
Aah
ik had al hoop dat je een koper had die twijfelde of de doek lang genoeg was..
Ik vind het echt zo'n mooie doek! Kan niet wachten totdat Harry er is en ik kan gaan dragen
pi_75313703
Ulli is zo leuk! Die staat al lang op m'n wishlist.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')