Ja, maar ik heb geen centen meerquote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Webkim het volgende:
Een Bin--na.
Lekker voor een najaars-/winterkindje.
Thanksquote:Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef Webkim het volgende:
Voor zover ik weet zijn Binana's een vaste maat. Net als een TricotSlen en een ByKay.
Qua geweven draagdoek zou ik een maat 6 zeggen (4.6 a 4.7 m.).
Oh pffff, thansk voor de tip, maar ik moet echt van mezelf nog even wachtenquote:Op maandag 30 november 2009 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
*kuch* Ik heb er nu 3 *kuch*
Ineens vorige week moest en zou ik dat pakje weer hebben. Dus in 74/80 gekocht, maar toen bang dat het nog veel te groot zou zijn dus toch ook maar 62/68 erbij.
Die dus net aan past.
Er staat een binana op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/297903216
Mijn vriendinnetje heeft die kleur en ik vind hem heel erg mooi ook.
na verloop van tijd drukpijnquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Ticootje het volgende:
Spierpijn of drukpijn?
thanx! ga ik proberen!quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef DaviniaHR het volgende:
dan heb je wrs niet symmetrisch geknoopt. de ene kant strakker dan de andere kant, en dat gaat dan scheef hangen, en dat geeft dan drukpijn.
wellicht volgende keer na een tijdje even opnieuw knopen / spannen. dus ff de knoop eruit, en de banen nog een keertje goed spannen. hoef je tess niet voor uit te halen, en opnieuw vastmaken.
Zo te zien is het er uit. Maar de doek was nog niet droog. Dus morgen kan ik het dan eindelijk goed bekijken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef oeke het volgende:
BE, wat lief, en je ziet er inderdaad goed en gelukkig uit.En je Pietje
![]()
Macka, wat erg! En acrylverf is altijd het ergst. Is gewoon plastic als het opdroogt.
![]()
Hoe staat het er nu mee?
* houdt vingers gekruist en duimt ook nog even voor de extra
quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke foto BE, wat een schatig pietje ook!
En het is officieel, ik heb een draagdoek!
Ik heb de Girasol Mister X overgenomen van Mrien!
Nee joh! Dit is mister Xquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef DaviniaHR het volgende:
die is ook mooi, mrien!
lijkt qua kleuren wel een beetje op mister X, of niet?
macka, issie schoon geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |