Ja, maar ik heb geen centen meerquote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Webkim het volgende:
Een Bin--na.
Lekker voor een najaars-/winterkindje.
Thanksquote:Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef Webkim het volgende:
Voor zover ik weet zijn Binana's een vaste maat. Net als een TricotSlen en een ByKay.
Qua geweven draagdoek zou ik een maat 6 zeggen (4.6 a 4.7 m.).
Oh pffff, thansk voor de tip, maar ik moet echt van mezelf nog even wachtenquote:Op maandag 30 november 2009 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
*kuch* Ik heb er nu 3 *kuch*
Ineens vorige week moest en zou ik dat pakje weer hebben. Dus in 74/80 gekocht, maar toen bang dat het nog veel te groot zou zijn dus toch ook maar 62/68 erbij.
Die dus net aan past.
Er staat een binana op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/297903216
Mijn vriendinnetje heeft die kleur en ik vind hem heel erg mooi ook.
na verloop van tijd drukpijnquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Ticootje het volgende:
Spierpijn of drukpijn?
thanx! ga ik proberen!quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef DaviniaHR het volgende:
dan heb je wrs niet symmetrisch geknoopt. de ene kant strakker dan de andere kant, en dat gaat dan scheef hangen, en dat geeft dan drukpijn.
wellicht volgende keer na een tijdje even opnieuw knopen / spannen. dus ff de knoop eruit, en de banen nog een keertje goed spannen. hoef je tess niet voor uit te halen, en opnieuw vastmaken.
Zo te zien is het er uit. Maar de doek was nog niet droog. Dus morgen kan ik het dan eindelijk goed bekijken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef oeke het volgende:
BE, wat lief, en je ziet er inderdaad goed en gelukkig uit.En je Pietje
![]()
Macka, wat erg! En acrylverf is altijd het ergst. Is gewoon plastic als het opdroogt.
![]()
Hoe staat het er nu mee?
* houdt vingers gekruist en duimt ook nog even voor de extra
quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke foto BE, wat een schatig pietje ook!
En het is officieel, ik heb een draagdoek!
Ik heb de Girasol Mister X overgenomen van Mrien!
Nee joh! Dit is mister Xquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef DaviniaHR het volgende:
die is ook mooi, mrien!
lijkt qua kleuren wel een beetje op mister X, of niet?
macka, issie schoon geworden?
Ik neem wat ik draag niet mee naar het toilet (te lastig) en niet mee naar de keuken als ik ga koken (wegens spettend vet). En dát zijn de momenten dat artistieke peuters toeslaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef Webkim het volgende:
Dat snap ik wel, maar rond laten slingeren en dragen zijn ook weer twee verschillende dingen natuurlijk. Hier ligt wat ik niet gebruik in de kast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Hoe scheef bedoel je? Heb je er een foto van toevallig ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb Lars steeds scheef zitten, ene been steekt verder uit dan het andere... hoe kan dat nou?
Macka wat fijn dat je doek gered is!
dacht gister nog: zal ik een foto maken....toch niet gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef mrien het volgende:
[..]
Hoe scheef bedoel je? Heb je er een foto van toevallig ?
Jammer iddquote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef oeke het volgende:
Miss, jammer dat ik nu zo druk ben, anders hadden we morgen samen een eindje op kunnen lopen.![]()
Fijne wandeling morgen met Senna.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aahquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:29 schreef owlet het volgende:
Ulli staat ook op gereserveerd omdat ik er geen afscheid van kan nemen. Die blijft dus voorlopig
Ik kan me jou ook helemaal niet voorstellen zonder Ulliquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:29 schreef owlet het volgende:
Ulli staat ook op gereserveerd omdat ik er geen afscheid van kan nemen. Die blijft dus voorlopig
Reken d'r maar niet opquote:Op zondag 6 december 2009 14:01 schreef DaviniaHR het volgende:
heuj, zeg dan ook welke doek het is!das niejeerlijk!
nijna, vanaf een maand of 3 mag je gaan rugdragen, en dan bij voorkeur een ruckscak of shbc, want dan zit ze lekker hoog op de rug en kan je meer contact houden, ondanks dat ze op de rug zit.
kim, die is idd wel cool! dus, wanneer komt en brusje voo lilah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |