abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2009 @ 12:50:59 #256
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75479026
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
We zijn ook aan t lobbyén voor een draagkring in noord-holland
ah, leuk!

mefke, met het gezichtje naar buiten is NOOIT goed. vrag maar naar macka's stokpaardje, ze heeft er een prachtige post over (met stokpaardjessmmiley en al ) met de precieze uitleg over de natuurlijke bolling van de rug (kyfose) en dat soort zaken.

en knietjes hoger dan de kont zit ook het lekkerst voor driekus. je hoeft natuurlijk niet de schuine band over zijn hoofd te trekken, ik weet niet of je dat altijd doet? dan kan hij ook rond kijken.
en als hij zijn hoofdje echt goed omhoog kan houden, kan hij ook op de heup (mag dat het een rekbare doek? weetnietzeker), dan heeft hij ook meer kijkvrijheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaviniaHR op 10-12-2009 13:05:25 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75479213
Aha, niet naar voren dus. Ik heb nog effe in het boekie gekeken, ze raden vanaf 3 maanden aan voor buik-tegen-buik en benen buiten, ik dacht dat dat misschien een idee was om te proberen. Die band trek ik al niet meer over zijn hoofdje, tenzij ie in slaap valt, dan valt er toch niets te kijken en is het lekker warm zo. Hij is heel sterk in zijn nek, dat is volgens mij het probleem, meneer wil graag om zich heen kijken. Laatst zat ie te hoog (tja, krijg je als kindjes groeien en mam zich daar niet aan aanpast) en toen kreeg ik dus zijn hoofd tegen mijn kin. Auw..
Ik ga het van de week gewoon weer proberen, over een jas knopen vind ik sowieso niet fijn kwam ik achter, dus er gaat hier een warme winterjas en een fleecejack mee, dan doe ik fleeceding aan, knopen en jas er los overheen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 10 december 2009 @ 12:57:42 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75479275
Naar voren dragen lijkt me sowieso helemaal niet prettig voor hem, maar hoe dan ook zou je er voor 'moeten' zorgen dat zijn knietjes hoger zitten dan zijn kontje. Dan heb je de beste houding voor zijn heupjes.
Ik weet niet eens of dat wel mogelijk is als hij naar voren kijkt. Je krijgt dan de doek niet meer goed in zijn knieholtes lijkt mij.

Oscar heeft ook een periode vreselijk geworsteld in de draagzak maar dat had met zijn nekje/voorkeur/schouderspanning te maken. Zou dat bij jullie niet ook het geval kunnen zijn?
pi_75479614
Jeetje BE, die foto!

Macka, ik dacht al dat Zara red er het meest in de buurt kwam, maar die heb je niet in korte maten he? Ik zou graag een shortie hebben om te gaan rugdragen. Op zoek naar een korte Pfau dan maar.

Leuk TF de draagrking, maar wel een beetje ver weg+vroeg. Dus helaas ga ik overslaan. Veel plezier iig.

Hey KD, met wie ben je aan het lobbyen en waar dan? Leuk!

Mefke, zijn benen eruit zal misschien al fijn voor hem zijn. Maar probeer er inderdaad voor te zorgen dat zijn knietjes hoger dan zijn billen blijven. Dat zit zowel voor hem als voor jou het lekkerst.
Hopelijk lukt het een lange wandeling te maken in de vakantie. En misschien is een rekbare doek ook niet zo lekker meer en kan je eens een geweven doek proberen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 13:21:00 #260
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_75480111
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

ah, leuk!

mefke, met het gezichtje naar buiten is NOOIT goed. vrag maar naar macka's stokpaardje, ze heeft er een prachtige post over (met stokpaardjessmmiley en al ) met de precieze uitleg over de natuurlijke bolling van de rug (kyfose) en dat soort zaken.

en knietjes hoger dan de kont zit ook het lekkerst voor driekus. je hoeft natuurlijk niet de schuine band over zijn hoofd te trekken, ik weet niet of je dat altijd doet? dan kan hij ook rond kijken.
en als hij zijn hoofdje echt goed omhoog kan houden, kan hij ook op de heup (mag dat het een rekbare doek? weetnietzeker), dan heeft hij ook meer kijkvrijheid.
Stokpaardje Draagdoeken 67

Met een gewone rekbare doek op de heup knopen zou ik niet doen, zakt te snel door. Tenzij je 'm zo knoopt dat je drie lagen over elkaar hebt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 13:25:18 #261
141844 Macka66
pi_75480253
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef oeke het volgende:
Jeetje BE, die foto!

Macka, ik dacht al dat Zara red er het meest in de buurt kwam, maar die heb je niet in korte maten he? Ik zou graag een shortie hebben om te gaan rugdragen. Op zoek naar een korte Pfau dan maar.

Leuk TF de draagrking, maar wel een beetje ver weg+vroeg. Dus helaas ga ik overslaan. Veel plezier iig.

Hey KD, met wie ben je aan het lobbyen en waar dan? Leuk!

Mefke, zijn benen eruit zal misschien al fijn voor hem zijn. Maar probeer er inderdaad voor te zorgen dat zijn knietjes hoger dan zijn billen blijven. Dat zit zowel voor hem als voor jou het lekkerst.
Hopelijk lukt het een lange wandeling te maken in de vakantie. En misschien is een rekbare doek ook niet zo lekker meer en kan je eens een geweven doek proberen.
Ellevill heeft nu Zara seconds, misschien een Candy 4 kopen en inkorten?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 13:39:15 #262
141844 Macka66
pi_75480690
Het gaat goed met de Draagkringen
Er is er ook al een in Noord-Brabant, in Amsterdam zijn dames bezig, Friesland en het Oosten zijn aan kijken of er animo is, Westland start dus morgen en op 11 januari start de Haagse Draagkring-editie Spoorwijk. Grondlegger de Haagse Draagkring gaat natuurlijk ook gewoon door. Allemaal niet-commercieel en vrij toegankelijk voor mensen die kennis uit willen wisselen of inwinnen over kinderdragen!

en ik ben er zo blij mee
pi_75481719
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:39 schreef Macka66 het volgende:
Het gaat goed met de Draagkringen
Er is er ook al een in Noord-Brabant, in Amsterdam zijn dames bezig, Friesland en het Oosten zijn aan kijken of er animo is, Westland start dus morgen en op 11 januari start de Haagse Draagkring-editie Spoorwijk. Grondlegger de Haagse Draagkring gaat natuurlijk ook gewoon door. Allemaal niet-commercieel en vrij toegankelijk voor mensen die kennis uit willen wisselen of inwinnen over kinderdragen!

en ik ben er zo blij mee
En terecht
pi_75481905
Die foto BE Wat Rocka zegt, wat kunnen we onszelf dan toch gelukkig prijzen hier.

TF, ik zou graag komen, maar op vrijdag werk ik helaas
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75482556
TF ik wil wel op zich maar ik heb geen auto, B. is werken morgen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 10 december 2009 @ 14:43:19 #266
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75482930
Er stopt een bus voor de deur hoor Of ik moet je eerst ophalen?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75483668
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er stopt een bus voor de deur hoor Of ik moet je eerst ophalen?
een bus?! ben je gek?
nee hoor haha, om eerlijk te zijn vind ik de bus wat teveel gedoe en ophalen gaat niet want ik kan niet zo lang blijven, ik moet spul pakken voor center parcs we vertrekken morgenmiddag.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75486517
Is de storchenwiege een goede doek voor beginners? Ik weet echt nog helemaal niks van dragen.
pi_75487910
Mijn nieuwe Ellevill Caelum She is binnen
En hij voelt net zo fijn als ik me herinnerde. En het was zo'n heerlijk licht pakketje, mooi stijlvol ingepakt zoals bij deze doek past

*blij is
pi_75488186
Wat fijn Macka!
* ben trots op jou!

Wat fijn Miss Sly! Oeh ik ben blij voor je!
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 17:47:41 #271
141844 Macka66
pi_75489267
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:11 schreef oeke het volgende:
Wat fijn Macka!
* ben trots op jou!

Wat fijn Miss Sly! Oeh ik ben blij voor je!
en op owlet en TF natuurlijk ook he
(en floortje)

miss_sly, geniet ze van je ultieme droomdoek!

amaranta, een Storchenwiege is ook voor beginners echt een hele fijne doek!
pi_75489417
Ja, natuurlijk!
Maar je schreef zo trots, ik moest even met je mee jompelen hoor!
* ook heel trots op Owlet, TF en Floortje is!
pi_75490085
miss_sly, foto's!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_75492585
Foto's aankomend weekend in Berlijn
Met mijn nieuwe doek en mijn nieuwe draagjas

Senna heeft de doek iig weer opnieuw goedgekeurd, want toen ik hem uitpakte en even bij haar hield, pakte ze meteen een stukkie en dat verdween in haar mond
  donderdag 10 december 2009 @ 20:04:04 #275
108648 cattie
lieve moeder
pi_75493999
Mijn Wellen Allegro met wol is er! En hij is mooooi!
  donderdag 10 december 2009 @ 20:04:54 #276
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75494038
Ik hoopte zo dat ik mijn drager voor dit weekend zou hebben maar nog steeds niks vernomen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75494098
Fijn catie

Rocka, misschien morgen nog, dan is het vrijdag!
Wij komen zaterdag bijna bij je langs onderweg naar Berlijn
  donderdag 10 december 2009 @ 20:07:30 #278
190853 RockabeIIa
pi_75494159
Nou, ik twijfel omdat ze schreef dat ze me daar nog over zou mailen maar het zou wel eind deze week worden (duurt wel lang als je er van afhankelijk bent zo nu en dan)
pi_75494264
Dan duurt wachten idd lang. En kun je haar niet voor de zekerheid een vriendelijk mailtje sturen om er nog even naar te vragen?
pi_75494876
draagkring in alkmaar Oeke zaaltje enzo is al bijna rond geloof ik. ik en wat andere meiden zijn daarmee bezig

oooo en ik ben zondag ook heelheeeeel dicht in de buurt van rocka

een *werijdenlangsrockaweekend*
pi_75495036
Maar ik maandag dan ook weer! Ik win

Alkmaar is ook nog wel te doen. Leuk Kleurdoos
pi_75495445
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:28 schreef miss_sly het volgende:
Maar ik maandag dan ook weer! Ik win

Alkmaar is ook nog wel te doen. Leuk Kleurdoos
ik diezelfde zondag 2x!
  donderdag 10 december 2009 @ 21:32:41 #283
190853 RockabeIIa
pi_75497451
Maar dan mag je wel effe stoppen hier hoor!

Miss_Sly, misschien moet ik dat maar doen ja... maar dat staat zo opdringerig denk ik Echt! Ik heb zojuist mail gekregen dat ie onderweg is!
pi_75497679
Fijn Rocka! Kan je gauw lekker dragen en foto's maken!

Kleurdoos, Alkmaar, das best dichtbij! Kunnen we eindelijk eens meeten!

Ik wil ook een mei Tai gaan maken. Nou zat ik een beetje te rond te kijken naar modellen en ik zag deze: een Onbuhimo
Een mei Tai maar met ringen.
Kent iemand die? Denken jullie dat die lekker zit?
Hij lijkt me een beetje op de schouders te hangen...
pi_75497831
Rocka, wat goed

Creatief hoor oeke, zelf maken. Ik ben benieuwd
pi_75498248
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar dan mag je wel effe stoppen hier hoor!

Miss_Sly, misschien moet ik dat maar doen ja... maar dat staat zo opdringerig denk ik Echt! Ik heb zojuist mail gekregen dat ie onderweg is!
t schijnt dat ik waterpokken heb dus dat kan ik maar beter niet doen dan. Morgen eerst even een checkup @ dok. als t niets is wil ik best een bakkie komen doen hoor
  donderdag 10 december 2009 @ 21:53:49 #287
190853 RockabeIIa
pi_75498262
Zie uit naar zaterdag. Met doek durf ik wel de bus in, met kinderwagen niet. Vandaar...
  donderdag 10 december 2009 @ 21:54:30 #288
190853 RockabeIIa
pi_75498291
KD ieuw! Waterpokken sux! Nee, dan laat maar dan
pi_75499037
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Zie uit naar zaterdag. Met doek durf ik wel de bus in, met kinderwagen niet. Vandaar...
Kan ik me voorstellen! Ik vind dat al met 1 kind, maar jij hebt er dan ook nog een peuter bij.
Wat is dragen toch gemakkelijk, he
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 22:25:31 #290
141844 Macka66
pi_75499569
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef oeke het volgende:
Fijn Rocka! Kan je gauw lekker dragen en foto's maken!

Kleurdoos, Alkmaar, das best dichtbij! Kunnen we eindelijk eens meeten!

Ik wil ook een mei Tai gaan maken. Nou zat ik een beetje te rond te kijken naar modellen en ik zag deze: een Onbuhimo
Een mei Tai maar met ringen.
Kent iemand die? Denken jullie dat die lekker zit?
Hij lijkt me een beetje op de schouders te hangen...
Ik heb een soort onbuhimo, met stoffen lussen ipv ringen. Een echte mei-tai vind ik makkelijker aandoen.
hier een knoopaanwijzing van een dergelijk lussending
Dat de onbuhimo zo op de schouders hangt komt denk ik door de hoek waarop de banden aangezet zijn, de binnenrand is iets teveel naar de schouderkop toe.
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 22:27:10 #291
141844 Macka66
pi_75499645
Beterschap KD!

En iedereen die langs Rocka rijdt zonder te meeten is natuurlijk een loser
  donderdag 10 december 2009 @ 22:54:43 #292
190853 RockabeIIa
pi_75500822
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:27 schreef Macka66 het volgende:
Beterschap KD!

Eensch!
pi_75503099
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:25 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb een soort onbuhimo, met stoffen lussen ipv ringen. Een echte mei-tai vind ik makkelijker aandoen.
hier een knoopaanwijzing van een dergelijk lussending
Dat de onbuhimo zo op de schouders hangt komt denk ik door de hoek waarop de banden aangezet zijn, de binnenrand is iets teveel naar de schouderkop toe.
He, ik vind het zo moeilijk, elke keer als ik door al die patronen kijk, zie ik steeds iets wat me niet helemaal bevalt. Ik denk dat ik een wrap around achtig iets het mooist vind.
Maar dat die ringen lastig zijn met knopen kan ik me voorstellen.

Haha, valt het op dat ik op zoek ben naar iets? Een shortie of een Mei Tai of een Beco of een ergo-drager.
Oja, Macka, nog bedankt voor die Zara tip, ik ga er even goed over nadenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 11-12-2009 00:04:30 ]
  vrijdag 11 december 2009 @ 00:03:38 #294
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_75503490
Ik heb al een poosje een Mei Tai en ik vind het erg fijn dragen als ik dingen aan het doen ben. Ik vind dat ik meer bewegingsvrijheid heb dan met een doek. Maar voor langere stukken lopen vind ik een doek fijner dragen.
Het nadeel van de Mei Tai vind ik ook dat ik het lastiger knopen vind, maar misschien moet ik daar nog meer handigheid in krijgen. De Mei Tai gebruik ik daardoor meestal alleen binnenshuis.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_75503572
Ja, misschien is dat het ook, gewoon een ander soort drager naast de doek. Ik kan me wel voorstellen dat het lastiger knopen is.

En ik heb gewoon zo'n mooi stofje gekocht om een Mei Tai van te naaien.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:41:56 #296
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_75509711

Mijn nieuwe wollen wellen! Hij is mooi, hij is fijn, ik ben blij!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:46:01 #297
190853 RockabeIIa
pi_75509858
Je hebt ook echt een heel leuke baby, tex

* RockabeIIa wacht op de pakketbezorger (is ook een lekker ventje ) maar die zal morgen wel komen...
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:04:19 #298
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75510478
tex, wat een lieve foto! Met dat handje!

en miss een nieuwe doek en jas
en rocka zometeen een nwe drager
en oeke die zelf wat gaat bouwen

komt er nou zowel een draagkrig in alkmaar als in amsterdam?
worden we hier op de hoogte gehouden als er 1 gelanceerd wordt?

TF, hoe is de eerste draagkring in westland gegaan?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 11:05:01 #299
5428 crew  miss_sly
pi_75510498
texel, wat een mooie warme kleur En dat mutsje, wat staat dat haar toch onwijs mooi
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:27 schreef Macka66 het volgende:
Beterschap KD!

quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Eensch!
Wij zijn er al redelijk vroeg, hoor. En we hebben nog een hele reis voor de boeg, dus toen ik schaap vroeg of we even een bakkie konden doen bij Rocka was zijn voorzichtige antwoord dat dat wel maar heeeel kort kon, want we moeten nog heeeel veel rijden....
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 11:07:48 #300
5428 crew  miss_sly
pi_75510579
ow, en mijn kerel gaat dus gewoon met zijn dochter in de draagdoek naar het CB Hoe stoer is dat
pi_75511311
dat is écht stoer Miss... een heuse echte lieve draagpapa
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')