Nee, hij lijkt er niet mee te zitten inderdaaad, maar het lijkt mij zo vervelend, als ik zo zou hangen. Ik ga er maar vanuit dat wat ik niet lekker vindt, voor Lotte ook niet fijn is..quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:57 schreef Ssserpente het volgende:
Nou ja, het is ergonomisch gezien niet helemaal oké, maar het kindje ziet er niet echt uit alsof ie niet lekker zit, toch?
Agree!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt er niet mee te zitten inderdaaad, maar het lijkt mij zo vervelend, als ik zo zou hangen. Ik ga er maar vanuit dat wat ik niet lekker vindt, voor Lotte ook niet fijn is..
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:57 schreef Ssserpente het volgende:
Nou ja, het is ergonomisch gezien niet helemaal oké, maar het kindje ziet er niet echt uit alsof ie niet lekker zit, toch?
Kersjes wilde een doek heel graag hebben en die zag ze bij de meeting toen wilde ik nog niet verkopen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef DaviniaHR het volgende:
pvoesss, ik snap het niet?
hoe krijg ik mijn nieuwebinana
zacht? of gewoon 1 keertje wassen, kind uitpoepen en gebruiken?
I know, I know. Heb zelf heupdysplasie en da's erfelijk, dus heb me vrij goed ingelezen. Ik reageerde daarom ook specifiek op de opmerking dat het niet lekker zou zitten. Dat kan ik nl niet uit het filmpje opmaken. Maar dat het niet goed is, ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pijn zal het hier niet van krijgen, maar als je vaak zo draagt heeft het invloed op de vorm van de heupjes. Wat bij ons bot is is bij baby's nog zacht en vervormbaar kraakbeen. Op de heupkop en in de heupkom zit kraakbeen, en in zo'n bungelhouding sluiten die twee niet goed op elkaar aan. (Wat heupdysplasie kan bevorderen bijvoorbeeld)
Het kindje kijkt weliswaar de ogen uit maar kan als het moe is van de indrukken zijn hoofd niet goed kwijt om in slaap te vallen. Vergelijk dit eens met de foto van Poppedein en haar meiske!
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het van nature bolle rugje van baby's dat met het naar buiten dragen met het gezicht zich op onnatuurlijke wijze moet strekken langs de romp van de ouder...
/[ afbeelding ]
Aww.quote:Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
oh en ik ben erg blij met dr warme-oren-mutsjenog wat aan de grote kant maar goed
Met een ringsling is het 't handigst en fijnst om je kindje er min of meer diagonaal in te steken. Voetjes dicht tegen jouw lijf aan en het hoofdje er iets verder van af. De ringsling moet zo strak aangespannen zijn dat 'ie voldoende steun biedt, en dat kan behoorlijk strak. Maar als het rugje niet meer kan bollen is het te strak.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Aww.
Ik heb een ringsling besteld van Mister Mirko die ik inmiddels binnen heb. Ik heb Ivan er één keer ingedaan, maar ik vind het lastig om het midden te vinden tussen te strak en te los. De arme gup begon zachtjes te kreunen toen hij tegen m'n tiet gesmoord werd.
Dat ja. Of het kindje scheef. Of de moeder heeft een heel flinke boezem. Of een combinatie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:50 schreef Macka66 het volgende:
Vanwege het gesmoord tegen de tiet nam ik aan dat ze 'm liet liggen. Anders zit de sling iig veel te laag.
Ik denk het niet. Je kunt misschien beter een keer naar Slingomama(.nl) toe op een inloopochtend of voor een draagconsult. Of er moet weer eens een draagdoektopicmeeting komen in A'damquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
Het is lastig dat je alles van papier en filmpjes moet leren; even bij een winkel of zo langsgaan zou zoveel makkelijker zijn. Zouden ze me bij de geboortewinkel ermee kunnen helpen? Die zit hier praktisch om de hoek.
volgens mij wilde tinuviel een draagmeet organiseren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:03 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Je kunt misschien beter een keer naar Slingomama(.nl) toe op een inloopochtend of voor een draagconsult. Of er moet weer eens een draagdoektopicmeeting komen in A'dam![]()
hint hint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |